süsnye2012-01-20 14:58:14 // 120851
milyen másikat?
Fairlane2012-01-20 14:34:48 // 120850
Ja, általában úgy szokott lenni, hogy 2-3 nappal később ér ide az az idő, ami most van Walldorfban... :)
Megyeget... még mindig szét kéne szedni a lámpákat pucolásra, de eddig gyenge voltam hozzá ebben a hidegben :) Meg le is kéne mosni, de ahhoz pláne...
A másikat kéne szerelni, arról különösebb előjelek nélkül tőben letört a tetőantenna...
Megyeget... még mindig szét kéne szedni a lámpákat pucolásra, de eddig gyenge voltam hozzá ebben a hidegben :) Meg le is kéne mosni, de ahhoz pláne...
A másikat kéne szerelni, arról különösebb előjelek nélkül tőben letört a tetőantenna...
süsnye2012-01-20 14:25:19 // 120849
azt sem, csak a szél miatt hídeg van.. tegnap volt itt sok eső..
verda hogy megy? semmi probléma vagy szerelnivaló? :)
verda hogy megy? semmi probléma vagy szerelnivaló? :)
süsnye2012-01-20 14:13:38 // 120847
itt nem esik.. :)
Fairlane2012-01-20 14:11:40 // 120846
Dejószar esős idő van... :S
süsnye2012-01-20 00:04:57 // 120845
süsnye2012-01-19 23:44:59 // 120844
ha esetleg van multimétered pár dolgot azért meg tudsz nézni..
legeslegelőször nézd meg a bitzijeit (motortérben van kettő, 50A és 30A, bár az 50A-s valsz jó, mert ha az ment volna ki, akkor más sem menne :) )
Ha ezek megvannak, akkor venti ki, 12V-ot neki (jelölés szerint), ha nem műxik, akkor meg is van a gond :)
Ha műxik, akkor mérd ki, h megkapja-e a 12V-t a csatlkozón.. a piros kábel folyamatos pozitív az akksiról, annak gyújtástól függetlenül 12V-nak kell lennie egy test-hez képest..
Ha nincs és a fent említett két bizti rendben van, akkor nézd meg még1x, h tényleg rendben vannak-e a biztik :) ha igen, akkor kábel probléma lehet, nem irigyellek.. :)
Ha megvan, akkor adj gyújtást és mérd a vkék kábelt egy testhez képest. Ahogy csökkented a fordulatszámot egyre nagyobb fesznek kell lennie (nekem a max 0,3V volt)
A vkék kábel a szabályzóból jön, a szabályzónak a klíma vez panel adja a jelet, egészen pontosan egy elektronikus feszültség osztó van benne (szal nem potméter) + egy hőmérséklet jeladó, de ez nem fontos..
Szal kék kábelen rövidzárat kellene mérni..
Ha OK, akkor nézzél testet a fekete kábelen, ami a szabályzóba megy..
Ha OK, akkor meg kellene nézni a vezérlő feszt, amit a kicsi fehér csatin keresztül kap (ez most nem megy fejből, mert azzal nem kellett foglalkozni)
Ha ez is OK, akkor valsz a szabályzó szart be..
Ki kellene venni ezt a szabályzó egységet (két csillagfejű fogja)..
Ha kiszedted, nézd meg a három érintkezőt (amire a sárga csati csatlakozik), hogy nem lötyögnek-e.. Ha vmelyik lötyög, akkor forrasztani kell..
Ha érzel hozzá affinitást, akkor szét lehet a szabályzót szedni. A műa fedelet le lehet pattintani az alu részről, de óvatosan, mert a hőjeladót a műa burkolat belsejében lévő lemezrugók szorítják a helyére valamint ki van kenve hővezető pasztával is.. a lényeg, h óvatosan, nehogy vmi eltörjön, vagy elrepüljön.. :)
Ha sikerül szétszedni, akkor meg kell nézni nincs-e megégve a nyák..
Így dióhéjban.. ;)
legeslegelőször nézd meg a bitzijeit (motortérben van kettő, 50A és 30A, bár az 50A-s valsz jó, mert ha az ment volna ki, akkor más sem menne :) )
Ha ezek megvannak, akkor venti ki, 12V-ot neki (jelölés szerint), ha nem műxik, akkor meg is van a gond :)
Ha műxik, akkor mérd ki, h megkapja-e a 12V-t a csatlkozón.. a piros kábel folyamatos pozitív az akksiról, annak gyújtástól függetlenül 12V-nak kell lennie egy test-hez képest..
Ha nincs és a fent említett két bizti rendben van, akkor nézd meg még1x, h tényleg rendben vannak-e a biztik :) ha igen, akkor kábel probléma lehet, nem irigyellek.. :)
Ha megvan, akkor adj gyújtást és mérd a vkék kábelt egy testhez képest. Ahogy csökkented a fordulatszámot egyre nagyobb fesznek kell lennie (nekem a max 0,3V volt)
A vkék kábel a szabályzóból jön, a szabályzónak a klíma vez panel adja a jelet, egészen pontosan egy elektronikus feszültség osztó van benne (szal nem potméter) + egy hőmérséklet jeladó, de ez nem fontos..
Szal kék kábelen rövidzárat kellene mérni..
Ha OK, akkor nézzél testet a fekete kábelen, ami a szabályzóba megy..
Ha OK, akkor meg kellene nézni a vezérlő feszt, amit a kicsi fehér csatin keresztül kap (ez most nem megy fejből, mert azzal nem kellett foglalkozni)
Ha ez is OK, akkor valsz a szabályzó szart be..
Ki kellene venni ezt a szabályzó egységet (két csillagfejű fogja)..
Ha kiszedted, nézd meg a három érintkezőt (amire a sárga csati csatlakozik), hogy nem lötyögnek-e.. Ha vmelyik lötyög, akkor forrasztani kell..
Ha érzel hozzá affinitást, akkor szét lehet a szabályzót szedni. A műa fedelet le lehet pattintani az alu részről, de óvatosan, mert a hőjeladót a műa burkolat belsejében lévő lemezrugók szorítják a helyére valamint ki van kenve hővezető pasztával is.. a lényeg, h óvatosan, nehogy vmi eltörjön, vagy elrepüljön.. :)
Ha sikerül szétszedni, akkor meg kell nézni nincs-e megégve a nyák..
Így dióhéjban.. ;)
Fairlane2012-01-19 23:16:35 // 120842
Szóval először fröccsent? :D
Marklar1552012-01-19 22:49:56 // 120841
Én? :)))
Jut eszembe. A ferlén bordó összerakós 16V-n sem ment a venti. Mielött kiszenvedtem az ellenállást megnéztem a biztiket. Nahh a bizti táblán nem volt hiba. De a biztitábla mellett vannak lengő biztik. Ott 2db hiányzott. kicseréltem és "csoda történt" :)))
Viszont színhelyes biztit kell bele rakni...:)
Jut eszembe. A ferlén bordó összerakós 16V-n sem ment a venti. Mielött kiszenvedtem az ellenállást megnéztem a biztiket. Nahh a bizti táblán nem volt hiba. De a biztitábla mellett vannak lengő biztik. Ott 2db hiányzott. kicseréltem és "csoda történt" :)))
Viszont színhelyes biztit kell bele rakni...:)
Fairlane2012-01-19 19:48:21 // 120840
Nekem tavaly télen halódott a fűtésventim :)
Az anyósülés lábérben a ventihez menő kábeleket nézd meg, két csatlakozó is van egymásután, a műanyagon belül szeretnek megégni, megkontaktosodni.
Szintén nézd meg a mellette levő előtét ellenállást.
Jó esetben egy széthúzás-összedugás, plusz egy kis kontaktspray segíthet.
Az anyósülés lábérben a ventihez menő kábeleket nézd meg, két csatlakozó is van egymásután, a műanyagon belül szeretnek megégni, megkontaktosodni.
Szintén nézd meg a mellette levő előtét ellenállást.
Jó esetben egy széthúzás-összedugás, plusz egy kis kontaktspray segíthet.
Svéd2012-01-19 19:32:30 // 120839
de én ehez hülye vagyok.
Svéd2012-01-19 19:17:23 // 120837
hogy szervizelted meg a ventit,nem találom.
Svéd2012-01-19 19:16:14 // 120836
más egyenlöre nincs.igen a ventillátor,meg olaj nyomás probléma egyszerre jelenkezett.
süsnye2012-01-19 19:05:46 // 120835
bármulatos..
a ventit nekem is nemrég kellett szervizelnem (írtam is)..
ezek szerint számíthatok olajnyomás kijelzés problémára a közeljövőben (bár a gomba nemrég lett cserélve).. :))
viszont gondolom nem kell részleteznem, h miért kell az olajnyomás kijelzés problémának szintén minél előbb a végére kell járni.. :)
mondjuk ha a venti és az óra probléma kb egyszerre jelenkezett, akkor könnyen lehet, h az órának a ventivel összefüggő elektronyos baja van.. az óraegységen más szokatlan jelenség nem látszik?
a ventit nekem is nemrég kellett szervizelnem (írtam is)..
ezek szerint számíthatok olajnyomás kijelzés problémára a közeljövőben (bár a gomba nemrég lett cserélve).. :))
viszont gondolom nem kell részleteznem, h miért kell az olajnyomás kijelzés problémának szintén minél előbb a végére kell járni.. :)
mondjuk ha a venti és az óra probléma kb egyszerre jelenkezett, akkor könnyen lehet, h az órának a ventivel összefüggő elektronyos baja van.. az óraegységen más szokatlan jelenség nem látszik?
Marklar1552012-01-19 18:04:39 // 120834
ahhh.
Az nem volt occó
-Vezeték, csak lecsúszott, kapcsoló, fűtés venti ellenállás, bizti, esetleg maga a motor...
-jobb esetben kezdődő olajgomba halál.
rosszabb esetben Svéd-harakiri.. :)
Az nem volt occó
-Vezeték, csak lecsúszott, kapcsoló, fűtés venti ellenállás, bizti, esetleg maga a motor...
-jobb esetben kezdődő olajgomba halál.
rosszabb esetben Svéd-harakiri.. :)
Svéd2012-01-19 17:42:29 // 120833
Ma megvettem a vízpumpát,szívtam is a fogam 72 euro volt.Tegnap óta nem megy a fütöventilátorom sem,nem tudom mi baja lehet.Az olajnyomás méröm meg nem mutat csak 2.5 bar-t 3500-as fordulatnál,idáig stabil 4 bar volt.
GT Ɨ|ѯ2012-01-19 17:40:05 // 120832
Thomika2012-01-18 19:10:56 // 120831
Ejnye, Srácok!
Alkatrész ügyben miért nem kerestek meg? 9 éve hozom Nektek az alkatrészeket bevetve a most már sok esetben 50%-os kedvezményemet!
Alkatrész ügyben miért nem kerestek meg? 9 éve hozom Nektek az alkatrészeket bevetve a most már sok esetben 50%-os kedvezményemet!
Joecee2012-01-18 18:40:23 // 120830
Ez még majd csak pénteken fog kiderülni, ha megnézi a szerelő.
De akkora hangja van már az utóbbi időben, és morog, remeg az egész kasztni, hogy gyanús, mind odavan.
De akkora hangja van már az utóbbi időben, és morog, remeg az egész kasztni, hogy gyanús, mind odavan.
afri2012-01-18 18:25:17 // 120827
pedig annyi az ... :-/
Joecee2012-01-18 18:17:53 // 120826
Mondjátok már meg, hogy egy motortartó gumibakon mi tud 10-20 rongyba kerülni?
Most néztem a Unixnál, hihetetlen...
Most néztem a Unixnál, hihetetlen...
Ati772012-01-18 17:04:02 // 120825
Ezt a két faszit szerződtetned kellene! Nem rossz a tempójuk,pedig az egyik még lógott is egy kicsit! :))
Alfás Theo2012-01-18 08:48:32 // 120824
Szombaton mondtam is Lacinak, hogy nincs is hideg, majd ha hó lesz, az lesz az igazi. Nos és tessék. Elő a szánkókat és az érdi lejtős utcákon tessék használni, amíg nem lesz késő!
G-Burt2012-01-17 23:29:46 // 120823
vagy csak a technikára voltak kíváncsiak:D
Fairlane2012-01-17 23:07:48 // 120822
Így jobb... :)
Neked is kéne ilyen promóvideót csinálni, mint középeurópa legnagyobb 155 bontója... :D
Neked is kéne ilyen promóvideót csinálni, mint középeurópa legnagyobb 155 bontója... :D
Joecee2012-01-17 22:45:15 // 120821
VW vagy BMW fanok, biztos bosszúból pusztították el szegény 156-ost. :)
afri2012-01-17 21:14:39 // 120819
TSiga ( I am the TSIG)2012-01-17 18:22:41 // 120818
Én meg Győr alatt építek kültéri állomást:
reggel havazott függőlegesen, utána meg vízszintesen. :-(
Ráadásul a szállásra nemet valaki baro autó megütötte a bal visszapillantómat.
Kiesett belőle a tükör, elrepedt a burkolat.
VW-t vezettem... :-((
reggel havazott függőlegesen, utána meg vízszintesen. :-(
Ráadásul a szállásra nemet valaki baro autó megütötte a bal visszapillantómat.
Kiesett belőle a tükör, elrepedt a burkolat.
VW-t vezettem... :-((
afri2012-01-17 18:08:58 // 120817
Papamaci2012-01-17 16:56:03 // 120816
Nálunk meg sütött a nap:DDD
Svéd2012-01-17 16:50:41 // 120815
Itt plusz 11 fok van.:)
Marklar1552012-01-17 16:48:23 // 120814
Fairlane2012-01-17 14:01:52 // 120813
Jóreggelt vagy mi...
Reggel olyan klassz állapotban volt a hármas út, hogy dombon felfele még harmadikban is kipörgött a kerék néha... erős verda ez... :)
Reggel olyan klassz állapotban volt a hármas út, hogy dombon felfele még harmadikban is kipörgött a kerék néha... erős verda ez... :)
Hari2012-01-16 20:54:36 // 120812
Szó szerit! ... ahogy mondod!!! :-)
GTPeti2012-01-16 20:33:40 // 120811
Ez tulajdonképpen egy olyan könyv, ami a művészetről szól. Tele képekkel műalkotásokról.
B)
B)
Fairlane2012-01-16 20:29:30 // 120810
Mi a TS-hez valónak a címe? :O
TSiga ( I am the TSIG)2012-01-16 20:15:18 // 120809
Grat hozzá!
Nekem ilyen van csak TS-hez. :-D
Meg van ez is:
Igaz, hogy CD-n.
Nekem ilyen van csak TS-hez. :-D
Meg van ez is:
Igaz, hogy CD-n.
sprint832012-01-16 18:20:20 // 120807
A nyáron én is megvettem, nem volt olcsó, nagyon jó könyv!:))
mreni2012-01-16 17:27:49 // 120806
tákolásnak nem nevezném,de mondjuk versenyre nekem is be volt rakva anno a 4bar-os szabályzó,ami érezhetően segített a kis 1.4-en :D :D injector tipus szerint ki lehet számolni mennyivel tud több anyagot benyomni,azért érzékelhető a dolog
Nyilván az injectornak sem tesz jót,de nem is ez a lényeg :D
Nyilván az injectornak sem tesz jót,de nem is ez a lényeg :D
NaTo2012-01-16 17:14:15 // 120805
Úgy gondolom, hogy az egész nyomásnövelés csak amolyan tákolás :) Mármint úgy értem, hogy ha a nyomásszabályozó által tartott nyomás elég az injektorok gyári nyomásértékéhez, akkor minek növelni? (nyilván ahogy írtátok egy kicsivel több üzemanyag így bejuttatható, de gondolom nem sokkal).
No meg gondolom az injektornak se tesz jót, ha a gyárinál nagyobb nyomáson dolgozik?
No meg gondolom az injektornak se tesz jót, ha a gyárinál nagyobb nyomáson dolgozik?
mreni2012-01-16 17:10:17 // 120804
nem igazán,de pumpa függő a dolog
süsnye2012-01-16 16:12:10 // 120803
na, erre voltam kíváncsi én is az előző kérdésemben..
van egyébként értelme szivattyú csere nélküli nyomásnövelésnek?
van egyébként értelme szivattyú csere nélküli nyomásnövelésnek?
mreni2012-01-16 16:11:12 // 120802
a tiéd 5.5bar-nál 210l/h-t tud,most hirtelen a tábláját nem találom