Kovacs Laci 1552013-04-05 14:58:51 // 132051
Köszi a segítséget fiúk!
afri2013-04-05 14:26:57 // 132050
nahh végre sikerült felülkerekednem a lustaságomon, és elkészítettem a V6-ról a felújítással kapcsolatos videócskát!
remélem tetszeni fog!!! :-)
esetleg ha bármi kivetnivalót találtok benne, akkor nyugodtan írjátok le, és alakítok rajta! :-D
remélem tetszeni fog!!! :-)
esetleg ha bármi kivetnivalót találtok benne, akkor nyugodtan írjátok le, és alakítok rajta! :-D
TSiga ( I am the TSIG)2013-04-05 13:56:31 // 132049
Vagy esetleg egy JTS mennyire lehet beleszerelős?
Amúgy szép lenne egy 159 egy TS 8V-vel... :-)
Amúgy szép lenne egy 159 egy TS 8V-vel... :-)
atesssz2013-04-05 13:19:05 // 132048
1.7/1.8 TS 16V 140 lovasnak mekkora az első tárcsafék átmérője?
Marklar1552013-04-05 12:53:27 // 132047
Nem nem.
Gyári vadi új 0kmes fűzött motor. Zsóla szintre felújított kasztni....
(Ha a pénz nem számítana, mint Nálad... :-P )
Gyári vadi új 0kmes fűzött motor. Zsóla szintre felújított kasztni....
(Ha a pénz nem számítana, mint Nálad... :-P )
Thomika2013-04-05 09:14:14 // 132046
Végül is, ha Jani által öszerakott 0km-es motor lenne, talán...de még mindig ott van, hogy jobban szeretem a láncos motort, nem döglik szét a vez.mód, a vízpumpa, nincs 50Ekm-ként 150E Ft költségem a minden xar cseréjével.....Szóval lehetne mérlegelni alaposan...
Mellesleg, nem tudom, ha a motor kakukk lenne, mit tudnék a bontóban bányászni Nálad?! Azt az 1.8 16V motort már rég elpasszoltad, nem?
Mellesleg, nem tudom, ha a motor kakukk lenne, mit tudnék a bontóban bányászni Nálad?! Azt az 1.8 16V motort már rég elpasszoltad, nem?
Thomika2013-04-05 09:08:03 // 132044
Nagyobbat ne hibázz soha! :))
Thomika2013-04-05 09:06:05 // 132043
2.0 Ts-nél talán nem annyira, a 16V-t tovább húzathatod, de a 2.0Ts 8V sokkal nyomatékosabb mint az 1.8 16V, hiába ua Le. Nekem amúgy is 202nm volt a 8V, mert okosítva volt. Az 1.8 csak 164nm-t tudott új korában, most fogalmam sincs mennyi lehet..
Marklar1552013-04-05 08:23:07 // 132042
Csak úgy "érdekesség" kép: pl egy 147 es....
Marklar1552013-04-05 08:01:19 // 132041
Imádkozz minden nap, hogy ne kelljen Marklarnál hagynod egy valag pénzt... :)))
Én nem látom értelmét 8V síteni egy 16Vt. Nekem sokkal jobban tretszett, mint a 8V. Még, ha nyűgös is. Ha úgy "állnék", akkor is inkább 0km es fűzött 16V motor menne bele... :/
Én nem látom értelmét 8V síteni egy 16Vt. Nekem sokkal jobban tretszett, mint a 8V. Még, ha nyűgös is. Ha úgy "állnék", akkor is inkább 0km es fűzött 16V motor menne bele... :/
Marklar1552013-04-05 07:39:22 // 132040
Csak hamarabb elrohadt a motor szám, mint a hátsó sárvédő ív... :-P
Marklar1552013-04-05 07:38:20 // 132039
Nohh.
Ha Neked 92e kmnél ment el a kettes henger.
Nekem 218enél. Akkor nem is én tapostam szét... :-P
Ha Neked 92e kmnél ment el a kettes henger.
Nekem 218enél. Akkor nem is én tapostam szét... :-P
GEORGE2013-04-05 06:53:37 // 132038
sajnos van ettől nagyobb bajom is, de túlélem :-)
GEORGE2013-04-05 06:51:22 // 132037
van hozzá célszerszám. De ha nincs, jó egy pillanatszorító és egy fogó. Brutális erőkifentés nem kell. Pillanatszorítóval rászoritasz, majd közben tekeresz rajta egyet. Újra feszíted a szorítót, majd megint tekersz rajta. . . .
szasza9112013-04-05 01:26:16 // 132036
Tekerni és nyomni vagy nagyon brutál erősen nyomni...:)
Fairlane2013-04-04 22:42:02 // 132035
Ez legyen a legnagyobb bajod... :)
GEORGE2013-04-04 22:37:13 // 132034
Miután elküldtem már én is észrevettem, hogy elQurtam kicsit :-)
GEORGE2013-04-04 22:07:49 // 132033
Nem sértődtem meg. Csupán azért írtam, mert már máskor is ( nem kimondottan te általad ) meglettem már "szólítva", hogy azért mert átültem egy Mjet-be, akkor miért írok negatív dolgot a TS 16V-ről?
Részemről is barátság van :-)
Részemről is barátság van :-)
Ati772013-04-04 22:05:13 // 132032
Ahogy Fairlane írja. :))
GEORGE2013-04-04 22:03:31 // 132031
Bocsi elírtam a nick neved.
Ati772013-04-04 22:03:19 // 132030
Hátsó féknyereg?
Tekerni kell körbe-körbe.
Tekerni kell körbe-körbe.
GEORGE2013-04-04 22:00:45 // 132029
Úgy ahogy Fairline is írja, nyomás közben tekerni kell.
Fairlane2013-04-04 21:59:50 // 132028
Nyomás közben tekerni is kell...
Kovacs Laci 1552013-04-04 21:48:33 // 132027
én is igy teszek ha gáz lesz nekem, amugy teljesítmény nagyon érződik a 2000 8v és a 16v között????
Kovacs Laci 1552013-04-04 21:41:24 // 132026
Thomika2013-04-04 21:39:34 // 132025
Én összeteszem a két kezem, ha kibírja még két évig az 1.8 16V. A 8V még ma is teszi a dolgát Ricsiéknél. Már beszéltem Janival, ha pl. megborul a 16v- akkor teszek bele egy 8V felújított motort. Anno a 33-as eladásokr megkérdezte ma régi szerviz, ahova jártunk Norbee-val, azt mondták, hogy ha olcsón fenntartható és nagyon jó Alfát akarok vegyek 155 2.0 Ts 8V-t. Ezt is tettem. Valós 132Ezer km-rel vettem, néhány apróságtól eltekintve, a kopó dolgok voltak csak cserélve! 226 ezerrel adtam el, és nagyon király volt, amíg megvolt. A 16V motor felújítására tuti nem fogok költeni, már így is 1,6M-ba áll a verda és 2 éve van csak nálam. Összesen nem költöttem ennyit 6 év alatt a 8V-re....
Lehet, hogy mégis jobban jártam volna egy 156 jtd-vel....De annyira húzott a szívem a 155höz....Lehet ,hogy veszek egy 8V-t bontani és átrakom a motort :)
Lehet, hogy mégis jobban jártam volna egy 156 jtd-vel....De annyira húzott a szívem a 155höz....Lehet ,hogy veszek egy 8V-t bontani és átrakom a motort :)
Piritu - 1.000.0002013-04-04 21:10:55 // 132024
Nem rád, vagy más konkrét emberre gondoltam, egyszerűen korrigáltam a hsz-t, amire reagáltam.
Kár volt magadra venni :-(
peace
Kár volt magadra venni :-(
peace
Kovacs Laci 1552013-04-04 21:00:35 // 132023
Az én gépem is 2000 16V Ts 270 ezer van az autóba, motorkódos ként vettem akkor lehet hogy nem véletlen. :D
GEORGE2013-04-04 19:53:51 // 132022
Ha burkoltam rám célzol, ha nem, akkor is megemlíteném, hogy 2 db TS-em volt.
Az egyik egy 92-es 155 2.0 TS 8V, a mai napig hibátlanul üzemel! Pedig 300ezer van benne, vagy már át is léphette. Lövésem sincs valós volt-e benne a km,mikor vettem, de én magam 100ezret tettem bele haladósan. Igaz kínosan ügyelve a bemelegítésre és a kihűtésre. Mindenből a gyári minőséget kapta. Soha semmi gondom nem volt a motorral. Ezért vettem másodikra is TS-t, ami egy 98-as 146 ti-m amibe már a 156-ok 2.0 TS 16V-je volt.
Valódi 92 e km elment a 2-es hengerben a kompresszió. Mindig volt valami nyügje.. .
58e km vettem, csak Selénia Racing-et kapott, azt is 10 ezrenként dobtam ki belőle. meguntam, hogy sokszor a szervizben parkolt.
Aztán bele botlottam a 2004-es 156-os 2,4 Mjet 20V-be. 118e km vettem, most napokon belül benne lesz a 280ezer. 200e km volt egy turbó cserém, meg egy LMM. A belső féltengelycsuklókat cserélgetem, mert sajnos idővel kinyírja a rühes opel féltengely csuklót a közel 400Nm. A motorral nem kellett foglalkoznom a turbócserén kívül.
Nos a 156-ot is ugyan úgy használom, mint a másik kettőt, illetve még sem, mert az utazó sebességem több és sokszor mentem már tartósan 2-el kezdődő sebességekkel és bírja. Hidd el a TS16V nem tudott volna pl Milánóból tartósan 200 felett hazajönni, úgy hogy ne kellett volna olajat tölteni rá, vagy ne hullott volna szét. ( még mielőtt azt gondolod, hogy szájhősködöm, ült mellettem egy másik Alfás is )
Bárhova tévedsz be ahol Alfát javítanak, a földön mindig van 1-2 TS 16V szétborítva. Érdekes, hogy V6-ot, JTD-t, vagy TS 8V elvétve lehet látni a földön.
Tudom, hogy a te 146 TS-ed 300 felett van és még megy, ( mindig jó tudni, ha egy Alfa rendben teszi a dolgát ) de ennek az egyik oka, hogy te rövid idők alatt sok km-et tettél bele. Egy motornak az a legjobb ha egy indítás után a lehető legtöbb km-et tudja megtenni kihűlés nélkül. A TS 16V-közt is akad ellen példa, úgy ahogy a JTD-ben, vagy V6-ban is történik egy-egy elhalálozás, de akkor se annyi mind a TS16V-nél.
Továbbra is azt tartom, hogy a TS 16V messze nem olyan megbízható mint a TS8V vagy bármelyik JTD motor.
Persze nem kötelező elfogadni a véleményem.
A továbbiakban megkérlek téged is, hogy ne titulálj dízel pártinak, mert az életem során 18 autómból, összesen 3 volt csak dízel. Jelenleg is 2/1 a benzin/dízel aránya az udvarban.
Én csak tényeket írtam, és ha egyszer jó a JTD, akkor jó, és nem azért mert nekem olyan is van. Semmi közöm a megalkotásához ép úgy mint ahogy a TS-hez sem. Nem is értem azokat, akik kiakadnak azon, ha negatívan véleményezi valaki azt ami éppen neki van.
Nem kívánok vitatkozni, remélem aki sértődős az sem fog ezután megverni egy találkozón, én csak tényszerűen nyilatkoztam. És természeten a saját véleményem írtam.
Az egyik egy 92-es 155 2.0 TS 8V, a mai napig hibátlanul üzemel! Pedig 300ezer van benne, vagy már át is léphette. Lövésem sincs valós volt-e benne a km,mikor vettem, de én magam 100ezret tettem bele haladósan. Igaz kínosan ügyelve a bemelegítésre és a kihűtésre. Mindenből a gyári minőséget kapta. Soha semmi gondom nem volt a motorral. Ezért vettem másodikra is TS-t, ami egy 98-as 146 ti-m amibe már a 156-ok 2.0 TS 16V-je volt.
Valódi 92 e km elment a 2-es hengerben a kompresszió. Mindig volt valami nyügje.. .
58e km vettem, csak Selénia Racing-et kapott, azt is 10 ezrenként dobtam ki belőle. meguntam, hogy sokszor a szervizben parkolt.
Aztán bele botlottam a 2004-es 156-os 2,4 Mjet 20V-be. 118e km vettem, most napokon belül benne lesz a 280ezer. 200e km volt egy turbó cserém, meg egy LMM. A belső féltengelycsuklókat cserélgetem, mert sajnos idővel kinyírja a rühes opel féltengely csuklót a közel 400Nm. A motorral nem kellett foglalkoznom a turbócserén kívül.
Nos a 156-ot is ugyan úgy használom, mint a másik kettőt, illetve még sem, mert az utazó sebességem több és sokszor mentem már tartósan 2-el kezdődő sebességekkel és bírja. Hidd el a TS16V nem tudott volna pl Milánóból tartósan 200 felett hazajönni, úgy hogy ne kellett volna olajat tölteni rá, vagy ne hullott volna szét. ( még mielőtt azt gondolod, hogy szájhősködöm, ült mellettem egy másik Alfás is )
Bárhova tévedsz be ahol Alfát javítanak, a földön mindig van 1-2 TS 16V szétborítva. Érdekes, hogy V6-ot, JTD-t, vagy TS 8V elvétve lehet látni a földön.
Tudom, hogy a te 146 TS-ed 300 felett van és még megy, ( mindig jó tudni, ha egy Alfa rendben teszi a dolgát ) de ennek az egyik oka, hogy te rövid idők alatt sok km-et tettél bele. Egy motornak az a legjobb ha egy indítás után a lehető legtöbb km-et tudja megtenni kihűlés nélkül. A TS 16V-közt is akad ellen példa, úgy ahogy a JTD-ben, vagy V6-ban is történik egy-egy elhalálozás, de akkor se annyi mind a TS16V-nél.
Továbbra is azt tartom, hogy a TS 16V messze nem olyan megbízható mint a TS8V vagy bármelyik JTD motor.
Persze nem kötelező elfogadni a véleményem.
A továbbiakban megkérlek téged is, hogy ne titulálj dízel pártinak, mert az életem során 18 autómból, összesen 3 volt csak dízel. Jelenleg is 2/1 a benzin/dízel aránya az udvarban.
Én csak tényeket írtam, és ha egyszer jó a JTD, akkor jó, és nem azért mert nekem olyan is van. Semmi közöm a megalkotásához ép úgy mint ahogy a TS-hez sem. Nem is értem azokat, akik kiakadnak azon, ha negatívan véleményezi valaki azt ami éppen neki van.
Nem kívánok vitatkozni, remélem aki sértődős az sem fog ezután megverni egy találkozón, én csak tényszerűen nyilatkoztam. És természeten a saját véleményem írtam.
atesssz2013-04-04 16:48:47 // 132021
afri2013-04-04 16:34:45 // 132020
Kérek Mindenkit, aktivizáljátok Magatokat és jelezzétek hányan jöttök és hány napra, kell-e szállás!
1. Thomika 2fő
2. Tsiga 1 FőTsiga :)
3. karika 4fő(ebből 2 gyerkőc,1 asszonyka és én a legnagyobb gyerkőc) :-)
4. afri 1fő
1. Thomika 2fő
2. Tsiga 1 FőTsiga :)
3. karika 4fő(ebből 2 gyerkőc,1 asszonyka és én a legnagyobb gyerkőc) :-)
4. afri 1fő
Thomika2013-04-04 15:19:10 // 132018
Kérek Mindenkit, aktivizáljátok Magatokat és jelezzétek hányan jöttök és hány napra, kell-e szállás!
1. Thomika 2fő
2. Tsiga 1 FőTsiga :)
3. karika 4fő(ebből 2 gyerkőc,1 asszonyka és én a legnagyobb gyerkőc) :-)
1. Thomika 2fő
2. Tsiga 1 FőTsiga :)
3. karika 4fő(ebből 2 gyerkőc,1 asszonyka és én a legnagyobb gyerkőc) :-)
afri2013-04-04 15:17:28 // 132017
kétesélyes! vagy jó lesz, vagy nem!
:-D
:-D
Thomika2013-04-04 15:14:29 // 132016
Uraim!
Fejlemények a 155-ös talival kapcsolatosan:
Megvan a szállás, ahol tudnak fogadni minket, és a kocsik is elférnek!
Alabástrom Panzió
Kedves kis hely, és közvetlenül a Termálfürdő mellett van, közel a főúthoz. A Boros pincék 10 perc sétára.
A szállás ára reggelivel 4400Ft/ fő + 280Ft IFA.
Egyelőre úgy tűnik, csak mi lennénk ott az adott időpontban, tehát az éttermet tudnánk használni közösségi helyként is!
A tervezett program:
- Indulás Bp-ről fél 9-9 felé (útvonal később)
- Kb. 11 felé szeretnék leérni (legkésőbb), amelyik szoba már kész, oda bepakolunk, aztán a közelben egy közös ebédet megejtünk.
- Ebéd után a termál fürdőben áztatnánk magunkat (fél 2-2-től)
- Estére két választási lehetőséget kínálok, erről döntsünk mihamarabb!!
1. bor vacsorás estet tervezek valamelyik pincében, éjszakába nyúló mulatozással
2. Szálláson csinálunk magunknak bulit, ide mindenki hoz piát rágcsát ,stb. vacsira pedig akár a kertben bográcsban főzhetünk valamit
- Másnap reggeli, közben a puzzle összerakosgatása az éjszakával kapcsolatosan! :)
- Szobák elhagyása 10:30-ig, utána kis kirándulást terveztem a környéken (gyalog és autóval)
- Ha nagyon jó idő van, akár a termálfürdőben is áztathatjuk magunkat egy kicsit.
- Ebéd vhol egy útközben talált helyen.
- Hazaindulás kedvünk szerint....
- Este fényképek megosztása többiekkel
Fejlemények a 155-ös talival kapcsolatosan:
Megvan a szállás, ahol tudnak fogadni minket, és a kocsik is elférnek!
Alabástrom Panzió
Kedves kis hely, és közvetlenül a Termálfürdő mellett van, közel a főúthoz. A Boros pincék 10 perc sétára.
A szállás ára reggelivel 4400Ft/ fő + 280Ft IFA.
Egyelőre úgy tűnik, csak mi lennénk ott az adott időpontban, tehát az éttermet tudnánk használni közösségi helyként is!
A tervezett program:
- Indulás Bp-ről fél 9-9 felé (útvonal később)
- Kb. 11 felé szeretnék leérni (legkésőbb), amelyik szoba már kész, oda bepakolunk, aztán a közelben egy közös ebédet megejtünk.
- Ebéd után a termál fürdőben áztatnánk magunkat (fél 2-2-től)
- Estére két választási lehetőséget kínálok, erről döntsünk mihamarabb!!
1. bor vacsorás estet tervezek valamelyik pincében, éjszakába nyúló mulatozással
2. Szálláson csinálunk magunknak bulit, ide mindenki hoz piát rágcsát ,stb. vacsira pedig akár a kertben bográcsban főzhetünk valamit
- Másnap reggeli, közben a puzzle összerakosgatása az éjszakával kapcsolatosan! :)
- Szobák elhagyása 10:30-ig, utána kis kirándulást terveztem a környéken (gyalog és autóval)
- Ha nagyon jó idő van, akár a termálfürdőben is áztathatjuk magunkat egy kicsit.
- Ebéd vhol egy útközben talált helyen.
- Hazaindulás kedvünk szerint....
- Este fényképek megosztása többiekkel
Kovacs Laci 1552013-04-04 14:50:37 // 132015
Nagyon jól néz ki ! gratula! :)
Buksi2013-04-04 11:27:00 // 132014
Most már csak jó lesz! ;-)))
Buksi2013-04-04 11:24:35 // 132013
Na, ezt így kell csinálni! ;-))))
Buksi2013-04-04 11:23:56 // 132012
Gratula, éppen ideje volt már! :-DDDD
karika1552013-04-04 10:55:34 // 132011
Ez iggen!
Jól néz ki,biztos jó is lesz ;)
Jól néz ki,biztos jó is lesz ;)
karika1552013-04-04 10:53:13 // 132010
Nagyszerű,
már egész másképpen is nézett rám HUG-i,mikor elhaladtam előtte ma de. :-)
már egész másképpen is nézett rám HUG-i,mikor elhaladtam előtte ma de. :-)
Thomika2013-04-04 08:57:13 // 132009
Hatalmas Gratula! :))) Akkor mi lesz ma? Ünnepelünk?
GT Ɨ|ѯ2013-04-04 08:18:12 // 132008
nemsemmi..:-)
jó kell, hogy legyen, ennyi kaland után
jó kell, hogy legyen, ennyi kaland után
afri2013-04-04 07:44:21 // 132007
nem unatkoztunk az éjszakás műszakban az este .. :-D
ugye 6os váltó projekt ..
az van jelen helyzetben, hogy mindkét váltót (5gangos és 6gangos) elvittem szerelőhöz még múlthéten, hogy passzolja össze! :-)) mivel a156os V6os váltóján nincs kilométeróra-jeladó! így vhogy meg kellett oldani ezt a részt!
és a legeccerűbbnek azt tűnt, hogy csak a difiház egyik felét alakítjuk a 155ösére, tehát ezt a fogaskerekes jeladót kellett beépíteni! bevittem melóhelyre és belemartuk a szükséges lyukakat! remélem jó lesz! :-)
ugye 6os váltó projekt ..
az van jelen helyzetben, hogy mindkét váltót (5gangos és 6gangos) elvittem szerelőhöz még múlthéten, hogy passzolja össze! :-)) mivel a156os V6os váltóján nincs kilométeróra-jeladó! így vhogy meg kellett oldani ezt a részt!
és a legeccerűbbnek azt tűnt, hogy csak a difiház egyik felét alakítjuk a 155ösére, tehát ezt a fogaskerekes jeladót kellett beépíteni! bevittem melóhelyre és belemartuk a szükséges lyukakat! remélem jó lesz! :-)
GT Ɨ|ѯ2013-04-04 06:59:11 // 132005
grat a K-hoz!:-)
Marklar1552013-04-03 23:37:18 // 132004
Csak ilyen piros képe van. Ami nincs lemattulva. :-P
TSiga ( I am the TSIG)2013-04-03 23:21:03 // 132003
Fairlane2013-04-03 23:12:45 // 132002
Pont egy ilyen embléma nélküli, bedőlt kerekű "szart" tudtál berakni... :D