Fórum >> Típusok >> 155

Marklar1552013-05-20 20:45:33 // 132801
Jahh. Rádió keretet meddig kerülgessem a KFMben? :)))
Marklar1552013-05-20 20:43:28 // 132800
Szarul. Kap még egy esélyt a megbízhatatlan lakatostól. Vett egy Tipo sedicivalvolet. Ha úgy sem jó, akkor vizsgáig elbohóckodom vele (2014.12. hó) ozt Qka... :/
Zolika1552013-05-20 20:41:56 // 132799
Na ott az a fehér bizbasz, amiről beszéltem.. :)
Marklar1552013-05-20 20:41:44 // 132798
Meguntam a töketlen fényezőket... Fekete lesz az SW ozt kész...
Zsolt1552013-05-20 20:41:00 // 132797
Szép lett. :-))) A motor hogy működik? Sikerült beállítani?
Marklar1552013-05-20 20:39:08 // 132796
Zolikának ez egy 92-es ajtó...
Marklar1552013-05-20 20:37:46 // 132795
Ma retkeltem egy kicsit az SW-t...
Buksi2013-05-20 20:12:39 // 132794
Ez sem rossz! :-)
GT Ɨ|ѯ2013-05-20 20:10:54 // 132793
hátsó fék betaposva még:-)
Buksi2013-05-20 14:51:52 // 132791
Azért megnézném a többi autós fejét, amikor így átrepülnénk a körforgóban! :-DDD
Buksi2013-05-20 14:51:00 // 132790
Igen, ez lenne a normális! :-))
TSiga ( I am the TSIG)2013-05-20 14:02:23 // 132789
Képaláírás:
"Így kell átmenni a körforgalmon!"
:-D
GT Ɨ|ѯ2013-05-20 07:57:31 // 132788
Nem téli használatú:-)
Buksi2013-05-20 04:09:12 // 132787
Ez ám az egy kerék! ;-))))

Buksi2013-05-20 02:46:26 // 132786
Télen jól lehet vele tolni a havat! :-)))
atesssz2013-05-20 00:43:24 // 132785
nem hiszem, utálja az alfákat :D A 2.5 TD motorterében az volt a baj, hogy a 8-as villáskulcs sem esett le, ennél az a baj, hogy egy kamion is megfordul a hűtő meg a blokk között :P
TSiga ( I am the TSIG)2013-05-19 21:45:22 // 132784
Akkor félreértettem: megstoppolni :-)
TSiga ( I am the TSIG)2013-05-19 21:44:27 // 132783
Stipi-stopi! :-)
STOP, az enyém! :-)

Valahogy így értette... :-)
atesssz2013-05-19 21:12:04 // 132782
Valami rémlik: Karosszériás barátom mondta, mielőtt fel akartam vele rakatni, hogy STOP!
Vagy hogy érted hogy stoppolni? :D
TSiga ( I am the TSIG)2013-05-19 21:11:48 // 132781
Komoly, de egy központi anyás felni lenne a nagy szám. :-)
GT Ɨ|ѯ2013-05-19 20:51:37 // 132780
Esti mese:-)






Zender kitt és OZ a nagy varázsló.
Marklar1552013-05-19 11:42:40 // 132779
Gratula.
Azt a hővédőt stoppolni kell felrakás előtt. (mondtam is, asszem) Már a tartalék autóét küldtem el...
atesssz2013-05-19 09:12:52 // 132778
Tegnap feltettem azt a műanyag védőt is, a kerék meg a sárvédőhöz, egész jó lett :)

Viszont a hővédő a kipufogóra az elég rendesen el van töürve :(
Marklar1552013-05-18 18:18:09 // 132777
De sikerült... ;)
atesssz2013-05-18 17:17:49 // 132776
Van ám különbség... Amit nekem küldtél zárat, azt is 2 óra hosszáig hackeltem, hogy jó legyen a bowdenhez a zár .P
Marklar1552013-05-18 13:39:18 // 132775
A képen 16V. Van kis különbség a két bowden befogatása között.
Buksi2013-05-18 03:50:05 // 132774
Látom te is tudod melyik a jó évjárat! :-DDD
Buksi2013-05-18 03:46:08 // 132773
Akár annak is! ;-)))
Thomika2013-05-17 21:43:16 // 132772
A későbbi modellekben már volt a bowden. Legalábbis a 8V-mben és a 16V-ben más-más cucca van.
Thomika2013-05-17 21:41:38 // 132771
Hajrá! Talán most már jó lesz! :)
Thomika2013-05-17 21:40:08 // 132770
Nos megejtettem a cserét. A vicces, hogy mikor kivettem a jeladót, kiderült, hogy ez a harmadik verzió. A sárga a legvastagabb, aztán jön a kocsiból kiszedett, és a legkisebb zöldet, beleraktam. Utána kipróbáltam, beindulta kocsi, nem volt semmilyen negatív visszajelzés. Szóval a következő napokban kiderül, ez a művelet segített-e...
Zolika1552013-05-17 19:19:22 // 132769
Hm. Az az érdekes, hogy majdnem így vezettük el. De! A zárba való becsatlakozásnál nekem van egy fehér biz-basz ami a régi bówdenen is rajta volt. De itt a képeken és amit Te adtál bówdenen nem volt rajta. Egy ilyen távtartó féleség. Én azt átraktam a régiről arra is amit adtál. Lehet az a baj, hogy az rajta van? Biztos tudod mire gondolok.. Köszi a képet amúgy! :)
atesssz2013-05-17 17:52:25 // 132768
Én már első alkalommal megnéztem volna, hogy mi a hiba az ECU-ban, ha tehettem volna :D
Amúgy valószínű hogy az ECU-ból kapja, mert a környéken több szenzor nincs, aminek köze lehetne a keverékképzéshez/vízhőfokhoz, kivéve annak, ami a hengerfejben van, a 2 csatlakozós.

amúgy tökéletesen indul.
Thomika2013-05-17 15:11:46 // 132766
Ahogy a manualt néztem, minél magasabb a hőmérséklete a víznek, annál kisebb az ellenállás. Lemegyek rámérek a termosztátban lévőre, és lecserélem a "raktáron" lévőre...aztán majd meglátjuk.....
Thomika2013-05-17 15:10:07 // 132765
Süsnye jól mondod! A 16V-ben már csak 2 hőmérséklet érzékelő van, az egyik a termosztátban, ez a computernek adja a jelet, innen küldni szanaszét! A termosztát alatt-mögött a max. hőmérséklet jeladó van.

Atesz!

Ez jól hangzik, lecserélem én is, aztán meglátjuk. Le is megyek mojolni egy kicsit! :)
Kovacs Laci 1552013-05-17 12:56:10 // 132764
Már jó helyre vittem :DDDDDD
GT Ɨ|ѯ2013-05-17 11:58:37 // 132763
a 19-es:-)
süsnye2013-05-17 10:50:16 // 132762
amikor a piktogram-ot bedobja, akkor kellene megnézni, hogy milyen hibakód van az ECU-ban.
Emlékeim szerint az érzékelők (de ezek 8V-s emlékek):
- termosztátban a motorhőfok érzékelő van, ami az ECU-nak küldi a jelet a keverékképzéshez
- külön kapcsoló a magas vízhőfok lámpának (ezt testelted le)
- külön jeladó a vízhőm órának (ennek is ott kell lennie a környéken, de az is lehet, hogy a 16V-nél már az ECU-tól kapja az óra a jelet, ezt nemtom).
Marklar1552013-05-17 10:42:22 // 132761
Dísznek... :)
Marklar1552013-05-17 10:41:23 // 132760
Lengő karostól... Nem jó helyre vitted műszakira... ;)
Alfy2013-05-17 07:51:05 // 132759
Hétvégére! :)
Buksi2013-05-17 01:23:49 // 132758
Jó lenne egy ilyen készlet! ;-)))
Fairlane2013-05-16 22:08:11 // 132757
Szerelgetéshez... :P

Zolika1552013-05-16 21:51:41 // 132756
A szakadtal össze, de jónak tűnt. Ha küldenél egy képet megköszönném!
GEORGE2013-05-16 21:30:05 // 132755
Ez dobta a gép.
Amúgy mióta megvettem, a szíjszakadásig, semmi nem romlott el rajta.
atesssz2013-05-16 18:15:45 // 132754
Ma is gond nélkül beindult az autó tűző napon.

Én is méricskéltem egy kicsit:
A jeladóm szobahőmérsékleten 1980-2000 ohm, attól függően, mennyit taperoltam :)
Ettől függetlenül lehet rossz egy adott hőmérsékleten, és ez meg is magyarázná azt, hogy hűvösebb időben miért indul be, melegben meg nem. Nem nagyon ismerem a PTK lelki felépítését, de az elképzelhető, hogy egy adott hőmérsékletnél rossz ellenállás értéket ad az ECU-nak, ami esetleg értékelhető értékeken kívül van az ECU-nak, és ezért produkálja azt, hogy bedobja a piktogramot, és baszik indulni.

Egyébként arra kíváncsi lennék, hogy a vízhőfok mérő óra honnan kapja a jelet? Lehúztam annó a motor hőm. jeladót a termosztátról, meg azt a csatit is, ami látszik jól a legutolsó képeden!
Az egyik sarut, ha letesteled, akkor villan ki a túlmelegedett hűtővíz ikon a műszerfalon, a másik saru pedig egy PTK. Nem tudom hova küldi az adatokat. De mondom, mindkét lehúzott gomba-csatlakozónál mutatta az óra az aktuális hőfokot o_0

A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak