Szombaton kicseréltem a termosztátot,Vernet lett .
Na ez pont a 80fok előtt nemsokkal nyit.
A Behr 70-nél nyitott.
Gyári érték 85-lenne.
No comment.
Most már így marad,mert az az érzésem,nem tudok jó utángyártottat venni.
Szivatnak anyám stop!!! :-D
karika1552014-11-10 11:24:34 // 142051
Buksi2014-11-10 09:51:43 // 142050
Csak azért nem, mert mostanában nem jártam erre. :-/
Buksi2014-11-10 09:50:45 // 142049
Gratula a K-hoz. :-))
VKG231!!! (156+75)2014-11-09 22:02:13 // 142048
Akkor sem jó az úgy. Jaja, ékszíj feszessége?!
De készülhetsz egy felújításra, hát az úgy nem járja :D
De készülhetsz egy felújításra, hát az úgy nem járja :D
Marklar1552014-11-09 20:56:18 // 142047
Dehogy. olvass vissza 2 hetet. Ott van még....
Marklar1552014-11-09 20:51:52 // 142046
NoPara. Jobb, mintha kockáznánk... ;)
Thomika2014-11-09 20:37:17 // 142045
Bazz, ez a Te 2.0 16V-d volt?
Thomika2014-11-09 20:34:40 // 142044
Bár Marklar részben megválaszolta, én kicsit kiegészíteném, hogy meg is tudd nézni amit akarsz :P
1. Felni szín googliban nézd meg
2. A hátsó ablak fűtést néz meg a kalaptartó alatt. Sajna ki kell venni hozzá a hátsó ülést, mert a hátsó támla alatt van 3v 4 patenttel lefogva, plusz a csomagtartó felől középen (lehet, hogy itt még rajta van egy letekerhető kupak) alatt egy kis 5ös csavar. Ezek fogják a kalaptartót, az első ülések irányába kihúzva ki tudod venni. Vigyázz a hangfalak vezetékeire, előbb kösd le őket! Szóval utána, ha hátra felé nézel, jobbra (amúgy meg bal C oszlop) lesz egy fehér vastagabb csati, azt nézd meg. Ha ez is jó, akkor lehet, hogy megszakadt a fűtőszál vhol az elején, így már nem áram bele.
3. "Econ" gomb, simán levegő megy, nem kapcsolja a klyma kompresszort. A tökrohasztó meleg kivételével ennek világítania kell, ha tolod a hideg v meleg levegőt!
4. A csomagtér ajtó kárpitját nem nehéz leszedni, sajnos nem elég az említett két középső nagy letekerése, mert az a rendszámtábla világításé. A "csavarnak" látszó patenteket (4 szögletű a benne lévő része és helye is, majd meglátod, ha kijött :P) 45fokban el kell forgatni nagy lapos csavarhúzóval (nem nagyon akarják, de óvatosan megy), és akkor kijön. Meg van 5 vagy 6 sima belenyomott patent is. Ha ez megvan, akkor hozzáférsz.
1. Felni szín googliban nézd meg
2. A hátsó ablak fűtést néz meg a kalaptartó alatt. Sajna ki kell venni hozzá a hátsó ülést, mert a hátsó támla alatt van 3v 4 patenttel lefogva, plusz a csomagtartó felől középen (lehet, hogy itt még rajta van egy letekerhető kupak) alatt egy kis 5ös csavar. Ezek fogják a kalaptartót, az első ülések irányába kihúzva ki tudod venni. Vigyázz a hangfalak vezetékeire, előbb kösd le őket! Szóval utána, ha hátra felé nézel, jobbra (amúgy meg bal C oszlop) lesz egy fehér vastagabb csati, azt nézd meg. Ha ez is jó, akkor lehet, hogy megszakadt a fűtőszál vhol az elején, így már nem áram bele.
3. "Econ" gomb, simán levegő megy, nem kapcsolja a klyma kompresszort. A tökrohasztó meleg kivételével ennek világítania kell, ha tolod a hideg v meleg levegőt!
4. A csomagtér ajtó kárpitját nem nehéz leszedni, sajnos nem elég az említett két középső nagy letekerése, mert az a rendszámtábla világításé. A "csavarnak" látszó patenteket (4 szögletű a benne lévő része és helye is, majd meglátod, ha kijött :P) 45fokban el kell forgatni nagy lapos csavarhúzóval (nem nagyon akarják, de óvatosan megy), és akkor kijön. Meg van 5 vagy 6 sima belenyomott patent is. Ha ez megvan, akkor hozzáférsz.
Papamaci2014-11-09 20:32:04 // 142043
Fáj a szívem mikor látok egy ilyen elbontást:
Thomika2014-11-09 20:20:04 // 142042
A kulcs- forgalmi páros leadás kötelező minden kör után! Ebből nem engedek! :) Többek közt ezért sem értem az ilyen kérdéseket " Te akarsz vezetni?" és ehhez hasonlók. Nem érzem úgy, hogy indokolnom kéne, miért akarom vezetni az autómat :P
Marklar1552014-11-09 17:31:59 // 142041
Kinek is van Vácon "Lokfer kék" TD-je?
Bazsa1452014-11-09 14:55:53 // 142039
Fantastiko :) Legalább a kilincseimet megtaláltam a pincében :D
GEORGE2014-11-09 12:07:06 // 142038
A hátsó szélvédőt vizsgáld meg, mert több olyannal is találkoztam-tunk, amiben részben már elengedte a ragasztó. Szerintem így 20 év környékén érdemes kivágni és újra beragasztani.
Most csütörtökön kezdtünk bontani Marklar-al egy 155-öt, abból simán csak kinyomtuk az üveget, igazából szinte nem tartotta már semmi.
Most csütörtökön kezdtünk bontani Marklar-al egy 155-öt, abból simán csak kinyomtuk az üveget, igazából szinte nem tartotta már semmi.
Marklar1552014-11-09 12:00:23 // 142037
Anno én is ezen paráztam. S nem. Fiaton, Lancián igen. De ott ha ott leveszed, majd vissza rakod a gyújtást, akkor bent is marad. Itt nem.
Marklar1552014-11-09 11:58:53 // 142036
Első körben azért az ékszíj feszessége.
Második körben a kábelek ellenőrzése +/- is, saruk! Lehet, csak a saruk vannak lelazulva.
Nyúlványon, aksin, generátoron is!
Harmadik körben lehet felkészülni a generátor javításra. Anno süsnyének 20k ért meg volt. Garival.
Második körben a kábelek ellenőrzése +/- is, saruk! Lehet, csak a saruk vannak lelazulva.
Nyúlványon, aksin, generátoron is!
Harmadik körben lehet felkészülni a generátor javításra. Anno süsnyének 20k ért meg volt. Garival.
Marklar1552014-11-09 11:55:41 // 142035
Zolika1552014-11-08 22:59:40 // 142034
Élő példa vagyok. Vmi lancia féle jobbos bajuszkapcsolóm volt, ami bekattanós volt de gyárit akartam. Elmentem Marklarhoz és kaptam gyárit. Oda adta a dobozt, hogy kukázzak. Mondom nem nagyon találtam egyet sem mert nem marad benn a gomb ha benyomom. Aztán felvilágosított, hogy tényleg nem bennmaradós. És tényleg.. :)
Bazsa1452014-11-08 22:49:51 // 142033
Nekem nem idő kioldós.Úgy tudom az alfák legalább is nekem az 55 olyan hogy ha leveszem a gyújtást minden kikapcsol kivéve azok a dolgok amik ugye gyújtás nélkül is kapnak áramot.
Lali752014-11-08 22:22:58 // 142032
Nekem sem bekattanós,és időzítve le is old.Használat szempontjából is jobb így,mert nem lehet bekapcsolva felejteni..
Bazsa1452014-11-08 21:39:13 // 142031
nekem valahogy még is olyan érzésem van hogy bekattanós pont mint a baloldalin a hátsóködlámpáé....
Bazsa1452014-11-08 21:31:42 // 142030
de a generátor nem olyan vagy jó vagy xar?
és ha leveszem a sarut pl éjszakára reggel ráteszem és egyből indul és már alapjáraton is van töltés.ha utána leállitom kb 10 percre és megint inditok akkor beindul de alapjáraton nincs tötlés csak ha gázt adok és nem az van hogy minden piros lámpánál ahol megállok és alapjáraton jár a motor megint villágitana a tötlés jelző....
és ha leveszem a sarut pl éjszakára reggel ráteszem és egyből indul és már alapjáraton is van töltés.ha utána leállitom kb 10 percre és megint inditok akkor beindul de alapjáraton nincs tötlés csak ha gázt adok és nem az van hogy minden piros lámpánál ahol megállok és alapjáraton jár a motor megint villágitana a tötlés jelző....
Forró2014-11-08 17:37:59 // 142029
Sziasztok!
Gyűjtöttem nektek egy kérdéscsokrot ismét, hogy legyen miről beszélni. :)
-Mi a színkódja a gyári 15-ös speedline alufelninek?
-Hátsó ablakfűtésnél hol lehet a hiba, ha kapcsoló-biztosíték páros jó? Relé, esetleg valahol a vezeték mentén vagy máshol még? Hogyan érdemes ezeket kideríteni, kimérni?
-Mire jó az „econ” gomb a középkonzolon?
-Hogy kell leszedni a csomagtérajtóról a kárpitot, hogy ki tudjam cserélni a ködlámpa izzóját? Sima patent tartja csak vagy van valami extra trükk?
Hirtelen ennyi, aki elolvasta és tud segíteni, annak jár a pacsi és a köszönet előre is. :)
Gyűjtöttem nektek egy kérdéscsokrot ismét, hogy legyen miről beszélni. :)
-Mi a színkódja a gyári 15-ös speedline alufelninek?
-Hátsó ablakfűtésnél hol lehet a hiba, ha kapcsoló-biztosíték páros jó? Relé, esetleg valahol a vezeték mentén vagy máshol még? Hogyan érdemes ezeket kideríteni, kimérni?
-Mire jó az „econ” gomb a középkonzolon?
-Hogy kell leszedni a csomagtérajtóról a kárpitot, hogy ki tudjam cserélni a ködlámpa izzóját? Sima patent tartja csak vagy van valami extra trükk?
Hirtelen ennyi, aki elolvasta és tud segíteni, annak jár a pacsi és a köszönet előre is. :)
Marklar1552014-11-08 16:42:59 // 142028
Kulcsot, forgalmit elvenni. Busz jegyet a kezébe adni. :P
Thomika2014-11-08 16:00:36 // 142027
És ezt bizonyítandó: Tegnap megmozgattam a biztosítékokat, simán elsőre indult nekem a kocsi. Ma Asszony beült, nem indul neki. Kimegyek 10 perc múlva, elsőre beindult. :))
Marklar1552014-11-08 15:50:21 // 142026
Mediterrán autók ezek. Nem szeretik a hűvös időt... Pl a Delta: 6-7C' alatt egy bizonyos hőmérsékleten, rángat, durrog, nem akar menni. Aztán erőre kap. Azt hittem kinövi, demár 1x idén is csinálta.
Zolika1552014-11-08 14:47:05 // 142025
Nekem 2 éve ezt csinálja heti rendszerességgel.. :D Télen alapból magasabb az alapjárat indításkor és akkor nem nagyon. Ne törődj vele :D
Marklar1552014-11-08 14:27:18 // 142024
S a 155 ben nem bekattanós a hátsó ablak fűtés gombja. (érdekes, mert a Fiat/Lanciában igen) Ugyan az a kapcsoló.
Marklar1552014-11-08 14:25:14 // 142023
Ha lenne minden bontva:
-15e katalizátor utántól. Ferkének ennyiért van új
-bontva 1000ft (új 12-15e)
-5000.- bontott, kb 15e univerzális új.
-jeladó nem életbe vágó
-8V ben nem foglalkoznék a klímával
-Nem szilentek két első lengőkar, 1pár kutya csontal újjonan 35-40e
-kéder 1000ft, de inkább máshol ázik. Pl a sárvédő ragasztás, lámpa mellett, szélvédő környéke. pl ezt ki sem kellett vágnunk, majdnem kiesett csütörtökön
ajtó határoló stift 1 sör
B kilincs kincs, jobb 5000/db
-15e katalizátor utántól. Ferkének ennyiért van új
-bontva 1000ft (új 12-15e)
-5000.- bontott, kb 15e univerzális új.
-jeladó nem életbe vágó
-8V ben nem foglalkoznék a klímával
-Nem szilentek két első lengőkar, 1pár kutya csontal újjonan 35-40e
-kéder 1000ft, de inkább máshol ázik. Pl a sárvédő ragasztás, lámpa mellett, szélvédő környéke. pl ezt ki sem kellett vágnunk, majdnem kiesett csütörtökön
ajtó határoló stift 1 sör
B kilincs kincs, jobb 5000/db
Marklar1552014-11-08 14:15:37 // 142022
VKG231!!! (156+75)2014-11-08 13:25:57 // 142020
Vazze, hát akkor lehet, hogy nem véletlenül merül le az akksi, ha xaródik a generátor... :P
VKG231!!! (156+75)2014-11-08 13:25:21 // 142019
Hidd el, ezek apróságok... Amúgy a klímát lehet, hogy érdemes meg is nézetni, nem kéne abból folyamatosan szöknie a gáznak...
Olajnyomás jeladó apróság.
Szilenteket (ha első lengőkar) felesleges külön cserélni, csak szívsz, mire találsz présgépet, vegyél komplett lengőkart, nekem kedvezménnyel volt a pár 12.000 ft, Birth... Viszont a stabilizátorrúd szilentjét lehet, hogy érdemes PU-ból megcsináltatni, én is éppen ezen agyalok, mert az mindig kifekszik. Lehet, hogy ha többeknek kellene, olcsóbbra jönne ki?
A vezető oldali ajtó sok autón kattog, nekem kattogott de már abbamaradt kb. egy éve. Fura. Kedv függő nála. Amíg el nem törik az ajtóhatároló, nem fogok vele szórakozni.
Kilincsekre meg szerintem még mindig Afri megoldása a legjobb, bár mostanában nem mondja, hogy lenne neki új.
Pedig tarcsiba én is vennék még 3-4-et... Ki tudja, mi lesz még alapon.
Szóval ezek inkább szépséghibák... Kipufogó nekem már megvan mióta, de sose szánom rá magam, hogy feltegyük. Pedig a középső dobot ki fogom dobni a francba és csővel helyettesítem. Marad ott elég fojtás, első meg hátsó dob is a helyén marad.
Olajnyomás jeladó apróság.
Szilenteket (ha első lengőkar) felesleges külön cserélni, csak szívsz, mire találsz présgépet, vegyél komplett lengőkart, nekem kedvezménnyel volt a pár 12.000 ft, Birth... Viszont a stabilizátorrúd szilentjét lehet, hogy érdemes PU-ból megcsináltatni, én is éppen ezen agyalok, mert az mindig kifekszik. Lehet, hogy ha többeknek kellene, olcsóbbra jönne ki?
A vezető oldali ajtó sok autón kattog, nekem kattogott de már abbamaradt kb. egy éve. Fura. Kedv függő nála. Amíg el nem törik az ajtóhatároló, nem fogok vele szórakozni.
Kilincsekre meg szerintem még mindig Afri megoldása a legjobb, bár mostanában nem mondja, hogy lenne neki új.
Pedig tarcsiba én is vennék még 3-4-et... Ki tudja, mi lesz még alapon.
Szóval ezek inkább szépséghibák... Kipufogó nekem már megvan mióta, de sose szánom rá magam, hogy feltegyük. Pedig a középső dobot ki fogom dobni a francba és csővel helyettesítem. Marad ott elég fojtás, első meg hátsó dob is a helyén marad.
Bazsa1452014-11-08 13:16:23 // 142018
Jah és újabban indítás után alapjáraton nem alszik ki a töltés lámpa csak ha gázt adok utána....
Bazsa1452014-11-08 13:15:36 // 142017
beraktam a biztit.bekapcsoltam,egy perc után kikapcsolt magától.azóta ha benyomom nem jelez vissza de nem is érzem a kapcsoló nyomáskor hogy lenne ellenállás és úgy hallom a relé kattan.
Bazsa1452014-11-08 13:13:39 // 142016
Hívlak majd nyugi :D
Bazsa1452014-11-08 13:13:13 // 142015
Alig van baja :) komplett kipufogó csere,termosztát,lambda,olajnyomás jeladó,klíma töltés,összes szilent cserélése,a csomagtartó beázik,a vezető oldali ajtó kattog enyhén lóg, 3 kilincs csere :) hirtelen ennyi jut eszembe :D
Marklar1552014-11-08 10:49:49 // 142012
Van olyan program, ami a "K"-t figyeli...? :O :D
Jorjie2014-11-08 10:03:14 // 142011
Nemis, csak néztem, hogy Buksi még nem vadászta le, hát akkor majd én :-)
Marklar1552014-11-08 09:57:22 // 142010
GEORGE2014-11-08 00:56:12 // 142009
De az :-) :-) Kíváncsi voltam ki szúrja ki :-) :-)
Marklar1552014-11-07 23:55:21 // 142008
Erre vártál 2 napja mi? :P
Marklar1552014-11-07 23:54:06 // 142007
176000.- nek, a 10000.-, hány százaléka? Csak, hogy ne reklamálj majd... :P
Marklar1552014-11-07 23:51:13 // 142006
Én nem is értem, hogy ezt miért kell beírni. Fel kell hívni a megfelelő embert... :P
Marklar1552014-11-07 23:50:19 // 142005
Kétféle számmal szokott lenni.
VKG231!!! (156+75)2014-11-07 23:04:25 // 142003
Ha minden igaz akkor igen.
Zolika1552014-11-07 22:15:06 // 142002
nem vágta ki a biztit? Nekem az volt, aztán egyszer szétszedtem mindent hátul meg össze és azóta jó :)