Fórum >> Típusok >> 156

Pac2008-11-08 10:32:03 // 80903
Üdvözlet Mindenkinek!

Meg tudná valaki mondani, hogy a sedán és az sw ajtajai különböznek-e méretben?

Előre is köszi!
NGC2008-11-08 08:45:00 // 80902
reméljük, hogy egyhamar nem jön elő:)
csocsi2008-11-08 06:03:20 // 80901
Nekem a srác monndta, hogy ez ritka probléma és egyhamar nem jelentkezik. De mint tudjuk a puding próbája az evés :)))
Ha előjön akkor megyek hozzá és valami erősebb megoldást kell alkalmazni.
NGC2008-11-07 22:22:58 // 80900
az lesz, aztán fél év múlva megint:))
csocsi2008-11-07 22:03:00 // 80899
Akkor neked valszeg más gondod lehet.
Keress egy jó villamos szakit, aki kompjuterrel meg tudja nézni a hibakódokat.
NGC2008-11-07 22:00:16 // 80898
próbáltam, de nem tűnt el:)
csocsi2008-11-07 21:58:41 // 80897
Mindkettő eltünt. A kulccsal ki és visszakapcsolta a j1 légzsákját.
M@do Boy2008-11-07 21:43:47 // 80896
Szep estet. Erdekelne kivel tudnek par szot beszelni az elektronikarol. Pontosaban a belso feny elektronikaja erdekelne.
Tinamu2008-11-07 21:36:19 // 80895
Sziasztok!
Sajnos nem jött eddig össze a gyorsulás, úgy veszem észre a cartárs egy kicsit kerülni kezdett, pedig egy a céges parkolónk. Én mindenesetre már minimum benzinen futok, remélem jövő héten nem tud kikerülni... nem is a gyorsulás csak, de a cikk miatt is hajtom...
Jó hétvégét nektek L.
Piritu - 1.000.0002008-11-07 21:31:43 // 80894
Jó 8 mindenkinek!
NGC2008-11-07 20:26:05 // 80893
naja, de erről nem esett szó:PP
NGC2008-11-07 20:22:16 // 80891
több, mint egy tonna vagyok:PP
Erhard 242 (Pure Energy)2008-11-07 20:20:07 // 80890
rád férne pár kg :D miért nem eszel?
Hardy2008-11-07 20:10:38 // 80885
Ne idegeskedj! A riasztó dobozába van több relé is. Lehet hogy gyárilag a helyzetjelző izzókra kellett volna rákötni ehelyett rákötik minden helyen az irányjelzőre. Az egyik max 20 Watt, a másik meg 94 Watt. Nem bírja a relé és beég, beragad, ezért világít folyamatosan.
Erhard 242 (Pure Energy)2008-11-07 20:09:52 // 80884
de itt nagyon sokk van és ezt nyomatékosítani kell :DDD
NGC2008-11-07 20:08:46 // 80883
ja, tényleg:))))
Attie2008-11-07 20:08:12 // 80882
Jóestét. Az alfisti már többesszám önmagában is :)
Erhard 242 (Pure Energy)2008-11-07 20:07:14 // 80881
jóestét alfistik :DDD
Attie2008-11-07 20:06:52 // 80880
Gondolom az utasoldali mert azt lehet kulccsal kikapcsolni :)
Piritu - 1.000.0002008-11-07 20:06:37 // 80879
Nürnberg óváros.
Attie2008-11-07 20:05:49 // 80878
Szép, ez hol van?
NGC2008-11-07 20:04:40 // 80877
és melyik tűnt el a kulcsos megoldással, és hogy és hol csinálta?:)
csocsi2008-11-07 20:01:39 // 80876
Az utasoldali. Nekem is 2 jelzés volt bent miatta.
NGC2008-11-07 20:00:04 // 80875
ez melyik légzsák volt?
csocsi2008-11-07 19:58:54 // 80874
A srác a kulccsal megmozgatta, erre eltünt a jelzés aztán törölte a hibakódot.
Mivel ritkán van kapcsolgatva így oxidréteg képződik rajta és ez okozza a gondot.
NGC2008-11-07 19:57:17 // 80873
nekem most kettő is világít. az egyik az én hülyeségem, a másik az utasoldali csatlakozó kikopása miatt van állítólag. Neked hogy oldották meg? vagy csak törölték simán?
Runner / Red-Devil2008-11-07 19:56:09 // 80872
Ciao! Kárpiton keresztül taperoltam úgy nem éreztem,hangszóró az biztos nincs kábelt meg nem éreztem viszont van cd-tár csatlakozó a szőnyeg alatt :o
csocsi2008-11-07 19:55:57 // 80871
Remélem tovább :))
Azt mondta a srác, hogy ez ritkán előjövő gond, így talán akár egy évig is kihúzhatom :))
NGC2008-11-07 19:53:47 // 80870
még kb 2 hónapig?:)))
csocsi2008-11-07 19:52:16 // 80869
Na megoldódott a légzsák visszajelző probléma. Kontakt hiba volt, a kód törölve. Most rendben :)))
NGC2008-11-07 18:07:15 // 80868
hát ez elég szar ügy.
most hívtam egy szerelőt, azt mondta, hogy a risztó reléje akadt ki, vagy valami ilyesmi kis dolog van.
Tom122008-11-07 17:26:15 // 80867
Ugyanis, mikor onnan elhoztam, akkor kezdődtek szép lassan a gondok - érdekes... :-/
Tom122008-11-07 17:25:00 // 80866
Én sem hiszem, hogy nagy baj lenne...
Ja, egyébként azt kifelejtettem, hogy futómű felújításon volt közvetlenül előtte /1 hétig!!!/, mikor kezdődtek a "tünetek", előtte semmi gond nem volt vele... Szerintem az sincs kizárva, hogy ott cseréltek ki egy két cuccot /idejük volt rá bőven/, aminek aztán ez lett a vége. Persze bizonyítani nem tudom, csak annyit tehettem, hogy más szervizbe vittem, az előzőt többé látni sem akarom...
NGC2008-11-07 17:18:28 // 80865
nem hiszem, hogy olyan nagy lenne a baja; amiket leírtál, azok közül egyet produkál, az idnex égvemaradást. azt is csak akkor, amikor bezárom vagy kinyitom a riasztóval. a többit nem csinálja. indexel rendesen, a fordulattal sincs baj.
mellette szól, hogy odafigyeltek az autóra az előző tulajok, nem buherálták elektronikusan, meg sehogy.:)
Tom122008-11-07 17:10:04 // 80864
Egyébként kb. 1 hónap alatt "omlott össze" a rendszer, csak sosem volt időm megnézetni, aztán meg már muszáj volt...
NGC2008-11-07 17:01:51 // 80863
hát nem tudom, már kezd idegesíteni "kicsit".
Tom122008-11-07 16:58:05 // 80862
Remélem, ha tudtam volna, hogy ez lesz a vége, akkor inkább rögtön "orvoshoz" vittem volna, de reménykedtem, hogy csak valami kábel "keveredett össze"... :-/
Egyébként az előleg volt 160e, a többi majd kiderül...
NGC2008-11-07 16:54:17 // 80861
azért szerintem nálam nem ez a helyzet.
NGC2008-11-07 16:52:39 // 80860
hát, sikerült megilyesztened. most is azzal szórakoztam, hogy úgy zárjam be, hogy ne égjenek az indexlámpák.
a tiednek mi a baja?
Tom122008-11-07 16:50:14 // 80859
...mert már megvonási tüneteim vannak...:-)
Tom122008-11-07 16:49:35 // 80858
Egyelőre nem tudom pontosan, mert okt. 30.-ig ígérték, hogy kész lesz, de állítólag sok a munka, így késnek... A napokban majd megállok és megkérdezem, hogy áll a dolog.
Egyébként úgy kezdődött, ahogy írtam, index, féklámpa hol égett, hol nem, aztán a féklámpa indexelt, a klíma is "behalt", pont, mikor indulni akartam az egész elektr. rendszert átnézetni, mert már dögledezni is kezdett 3000 fordulatsz. alatt, indításkor egy nagy durranás /tényleg nagy/ és vége volt. Először a vezérszíjra gyanakodtak, de aztán kiderült, hogy a szívótorok "robbant fel", mert a kipuff. gáz ott akart távozni, szóval valami nagyon "megfordult", elvileg már kész kéne lennie, ha végre meg lesz, majd beszámolok róla, hogy mi volt a pontos ok...
admirális2008-11-07 16:33:07 // 80857
Az mit jelent? Mi okozta és mit kell helyreállítani?
Tom122008-11-07 16:30:47 // 80856
Viszont! :-)
Tom122008-11-07 16:30:05 // 80855
Nem azért, hogy ijesztgesselek, de nálam is így kezdődött, index égve maradt, "leépült" a féklámpa, kihúnyt a belső műszerek 50%-a, aztán kezdett a motor is dögledezni és vége... Éppen most hozzák vissza a "klinikai halál állapotából"...
Piritu - 1.000.0002008-11-07 16:23:07 // 80854
Szép napot mindenkinek!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak