Szevasztok!
Futóműves kérdésem lenne. Amikor a kocsit ahogy engedem rá pl.: egy fekvőrendőrre olyan zaj jön a futóműből mintha eltörne valami!? Lengőkarok trw zsír újak, szinte minden ki van cserélve már kivéve az amit alul írtam.
Szerintetek?
Azt tudom, hogy még egy külső valamit cserélni kell benne!
	
Zoli852014-05-23 11:21:53 // 145504
	Tackry2014-05-23 10:33:17 // 145503
	Sziasztok!
156 SW JTD (2002 év végi, új műszerfalas, de régi kasztnis) gyári riasztójához valakinek bárminemű leírása, kapcsolási rajza, akármije? S.O.S.! Sürgős! Előre is köszi!
	
156 SW JTD (2002 év végi, új műszerfalas, de régi kasztnis) gyári riasztójához valakinek bárminemű leírása, kapcsolási rajza, akármije? S.O.S.! Sürgős! Előre is köszi!
Bull882014-05-23 01:39:04 // 145502
	Még bombázlak titeket a kérdéseimmel :D nagy az újdonság heve:) Infocenterben nyelvbeállitas az miként és hogyan van ? Meg igazából mire jó még , mit lehet még ott állítani?  Thxxxxx!
	
Bull882014-05-22 22:40:04 // 145501
	Akkor nekem is így lesz :D bár nem nyomtam még folyamatosan az oldalsót .
	
Sityu2014-05-22 21:05:15 // 145500
	Szerencsére mind a kettő megvan a donoromól. Kicseréltem, most tökéletes :)
	
szasza(SW)2014-05-22 19:37:24 // 145499
	Nekem oldalt a vezető ülésen a motoros deréktámasz kapcsoló van.Elől vannak az ülésfűtés kapcsolói az ülésen.Oldalt piros led a fűtés bekapcsolását jelzi.Szerintem:)
	
Kispaksi2014-05-22 15:21:27 // 145498
	
Sziasztok! Van egy picit megpiszkálgatott közepes testű Malaguti robogóm. Ha valakinek van 156 hoz valami kiegészítője,sokküllős felnije vagy bármi amit az autó kapcsán fel tudok használni és árban egyezik azzal szivesen elcserélném. A motor napi használatban van, fogyasztás 2 liter alatt városban is. 80as órát simán kiakasztja. Ugyan azzal a festékkel lett átfújva mint a 156om :)http://www.alfaamore.hu/files/sitetemp/t-1400764557-6961-72471-forum.jpgBull882014-05-22 11:34:00 // 145497
	Hali!!! Nyár van tudom , de új Alfásként nem igazn tudom hogy hogyan működik az ülés fűtés ? A vezető ülésen oldalt  van egy kicsi kapcsoló ami pirosan világít nah idáig azt hittem csak az az oldali fűthető , majd miután ma porszívóztam találtam mind2 ülésnél 1 nagyobb kapcsolót. Akkor melyik mit csinál?  Köszi a segítséget! !
	
gamberini2014-05-21 08:10:47 // 145496
	Nekem nemrég csinált hasonlót. Nézd meg a blogomat.
	
Sityu2014-05-21 07:57:17 // 145495
	Sajna ilyenkor már nem tudom megnézni, mert melegebb van, és mire odaérnék lehúzni már kisimul :) Egyébként legutóbbi olajcserénél fogtam és fölcseréltem a trafókat. Ugyanabban a ritmusban csinálta (ez persze lehet nem jelent semmit.) Az egyik injektor fészkénél viszont láttam egy pici kormot, lehet, hogy az szerencsétlenkedik. Azt is kiszedtem, de ránézésre jónak tűnik, a tömítés is egyben van.. 
Lehet szétszedem még egyszer és FES-el bekapcsolom, hogy lássam melyik hogy spriccel..
	
Lehet szétszedem még egyszer és FES-el bekapcsolom, hogy lássam melyik hogy spriccel..
osee_selespeed2014-05-20 23:16:46 // 145494
	Ha egy működő hengernél húzod le a kábelt, akkor a motor rosszabbul jár (3 hengerezés esetén, leáll). Ha meg annál ami amúgy sem működik, akkor ugyanúgy jár tovább a motor, vagyis 3 hengerrel.
	
GTPeti2014-05-20 23:03:42 // 145493
	Talán jön valaki és elmagyarázza nekem, hogy hogyan lehet egy hibát úgy diagnosztizálni, hogy "beépítesz" egy másikat . Mert hogyafenébe ne rángatna egy autó, ha egy hengerben nincs gyújtás (mert lehúztad a trafót).
Ha egy trafó gyanús (mert a tönkremenetelekre azért már volt példa), akkor én vennék egy zsír újat és azt tenném be egy régi helyére (szépen sorban). Persze, ha több is zárlatos, az így nem fog kiderülni...
	
Ha egy trafó gyanús (mert a tönkremenetelekre azért már volt példa), akkor én vennék egy zsír újat és azt tenném be egy régi helyére (szépen sorban). Persze, ha több is zárlatos, az így nem fog kiderülni...
osee_selespeed2014-05-20 22:39:23 // 145492
	Utána néztem, mert rémlett, hogy az idén tanultunk erről és ajánlott diagnosztizálási módszer, a csati lehúzás. Persze, ha van lehetőség rá, akkor kiolvasással érdemes kezdeni.
	
NGC2014-05-20 22:30:50 // 145491
	nekem nem volt hibakód a kiolvasáskor.
	
GTPeti2014-05-20 22:29:23 // 145490
	Én inkább kiolvasnám. Ui. a gyújtáskimaradást a legtöbb vez.egység eltárolja. (A JTS-é mindenképpen.) Amúgy a trafóhiba tényleg nem ritka, de a lehúzás az kb. olyan, mintha egy hibás kereket keresnél úgy, hogy egyet leszerelsz a 4-ből és mész (menni próbálsz) az autóval... Az elégetlen benzinről nem beszélve.
	
osee_selespeed2014-05-20 22:01:51 // 145489
	Akkor az injektort?
	
GTPeti2014-05-20 22:00:07 // 145488
	Biztos vagy benne, hogy egy katalizátoros autónál célravezető egy trafót lehúzni?
	
NGC2014-05-20 21:44:05 // 145487
	Iszonyú halkan jegyzem meg, hogy minimum 90ezer van a gyertyákban...
	
osee_selespeed2014-05-20 21:15:38 // 145486
	Először rá kéne jönni melyik henger csinálja. Mondjuk a trafó kábel lehúzásával. Utána már egyszerűbb kideríteni, mi lehet a probléma okozója.
	
Sityu2014-05-20 21:07:54 // 145485
	Nem füstöl egyáltalán. 5-7 fok felett ez kimerül egy pár torpanásban. Nagyobb hidegben köhög jobban...
	
Hardy2014-05-20 18:28:39 // 145484
	Ragad a munkahengered szerintem. Tehat nem oldja meg.
	
osee_selespeed2014-05-20 15:03:02 // 145483
	Nem füstöl fehéren, amikor három hengerezik?
	
NGC2014-05-20 14:23:10 // 145482
	Indul hidegen is, és nem mindig rángat. A gyertyától is lehet, hogy torpan 2000 körül?
	
Sityu2014-05-20 14:09:05 // 145481
	Hidegen rögtön indul mind a 4 henger? Nekem LMM és gyertya csere után az ereje visszajött a teljes tartományban, csak hidegben az első fél perc 3 henger és durrogás.. Trafó?
	
redbull902014-05-20 13:14:45 // 145479
	Üdv emberek!
Valaki tud Győr közelében ahol javítanak féknyerget??
Vagy valakinek nincsen egy 156 os 99. év. 1.9 jtd 77kw autóhoz BAL HÁTSÓ féknyerge?
Széthullott a kézifék mechanika fék az van csak éppen kézi fék nincs ami meg műszakihoz kell!
Köszi előre is!
	
Valaki tud Győr közelében ahol javítanak féknyerget??
Vagy valakinek nincsen egy 156 os 99. év. 1.9 jtd 77kw autóhoz BAL HÁTSÓ féknyerge?
Széthullott a kézifék mechanika fék az van csak éppen kézi fék nincs ami meg műszakihoz kell!
Köszi előre is!
Sztingo2014-05-20 11:47:49 // 145477
	Ha pár km-t megkell tenem nem gond ugyis szeretek vezetni :)
	
Sztingo2014-05-20 11:43:30 // 145476
	Sziasztok!
Valakinél egy probamérésre bosch 0281002309 LMM ?
Sajna a bontotatkal csak szívok venék újat csak biztosra akarok meni ezért kéne a próba.
	
Valakinél egy probamérésre bosch 0281002309 LMM ?
Sajna a bontotatkal csak szívok venék újat csak biztosra akarok meni ezért kéne a próba.
osee_selespeed2014-05-20 11:32:47 // 145475
	Szívó vez. tengelyen. ;)
	
Zoli852014-05-20 10:42:39 // 145474
	Sziasztok!
Az 1.6 ts-be a motornál merrefelé van a vezérlésmódosító? :-o
	
Az 1.6 ts-be a motornál merrefelé van a vezérlésmódosító? :-o
Akos_2014-05-20 09:49:28 // 145473
	Sziasztok!
Sajnos rendszeresen kapok hibakodokat a 2002-es JTS-emben.
Alltalaban csak ezek vannak:
P0120
P1121
De tegnap tobb is volt.
Tudtok ajanlani egy budapesti szerelot aki nem rest es megkeresi a hiba eredeti okat es kepes megszuntetni azt?
Koszi
P0134: The code is set when there is an open or a short in the Lambda Sensor heater relay circuit indicated by the code. This slows down the Lambda sensor in reaching the operating temperature. Check the relay, connectors and wiring between the relay, ECU and the power supply.
The reason for this fault is that ECU did not receive signal from the sensor. The fault is present now. Take appropriate action to fix this sensor fault. Dashboard warning light was activated for this fault.
ERROR DETAILS:
Engine temperature: 30,8 °C
Engine speed: 1040 rpm
Engine load: 44,25 %
Air temperature: 19,5 °C
Throttle position: 4,31 %
Battery voltage: 13,303 V
P0120: The idle speed actuator is equipped with a sensor sending its positioning to the ECU. The anomaly concerns this information which is inconsistent with the functioning conditions or is out of the allowable tolerances
Check wirings and connections before any replacement.
The reason for this fault is that ECU has received invalid signal from the sensor. The fault is not detected now, but it is stored in memory. Clear fault codes, and observe for future appearance of the same fault. Dashboard warning light was activated for this fault.
ERROR DETAILS:
Engine temperature: 72,8 °C
Engine speed: 2000 rpm
Engine load: 68,25 %
Air temperature: 18,8 °C
Throttle position: 14,90 %
Battery voltage: 13,303 V
P1122: No help available
The reason for this fault is that ECU has received invalid signal from the sensor. The fault is not detected now, but it is stored in memory. Clear fault codes, and observe for future appearance of the same fault. Dashboard warning light was activated for this fault.
ERROR DETAILS:
Engine temperature: 72,8 °C
Engine speed: 2000 rpm
Engine load: 68,25 %
Air temperature: 18,8 °C
Throttle position: 14,90 %
Battery voltage: 13,303 V
P1121:
The idle speed actuator is equipped with a sensor sending its positioning to the ECU. The anomaly concerns this information which is inconsistent with the functioning conditions or is out of the allowable tolerances
Check wirings and connections before any replacement.
The reason for this fault is that ECU has received invalid signal from the sensor. The fault is not detected now, but it is stored in memory. Clear fault codes, and observe for future appearance of the same fault. Dashboard warning light was activated for this fault.
ERROR DETAILS:
Engine temperature: 90,8 °C
Engine speed: 2240 rpm
Engine load: 43,50 %
Air temperature: 37,5 °C
Throttle position: 10,59 %
Battery voltage: 13,159 V
Ezutan ramertem a lambda szenzorokra itt vannak a kepek:


	
Sajnos rendszeresen kapok hibakodokat a 2002-es JTS-emben.
Alltalaban csak ezek vannak:
P0120
P1121
De tegnap tobb is volt.
Tudtok ajanlani egy budapesti szerelot aki nem rest es megkeresi a hiba eredeti okat es kepes megszuntetni azt?
Koszi
P0134: The code is set when there is an open or a short in the Lambda Sensor heater relay circuit indicated by the code. This slows down the Lambda sensor in reaching the operating temperature. Check the relay, connectors and wiring between the relay, ECU and the power supply.
The reason for this fault is that ECU did not receive signal from the sensor. The fault is present now. Take appropriate action to fix this sensor fault. Dashboard warning light was activated for this fault.
ERROR DETAILS:
Engine temperature: 30,8 °C
Engine speed: 1040 rpm
Engine load: 44,25 %
Air temperature: 19,5 °C
Throttle position: 4,31 %
Battery voltage: 13,303 V
P0120: The idle speed actuator is equipped with a sensor sending its positioning to the ECU. The anomaly concerns this information which is inconsistent with the functioning conditions or is out of the allowable tolerances
Check wirings and connections before any replacement.
The reason for this fault is that ECU has received invalid signal from the sensor. The fault is not detected now, but it is stored in memory. Clear fault codes, and observe for future appearance of the same fault. Dashboard warning light was activated for this fault.
ERROR DETAILS:
Engine temperature: 72,8 °C
Engine speed: 2000 rpm
Engine load: 68,25 %
Air temperature: 18,8 °C
Throttle position: 14,90 %
Battery voltage: 13,303 V
P1122: No help available
The reason for this fault is that ECU has received invalid signal from the sensor. The fault is not detected now, but it is stored in memory. Clear fault codes, and observe for future appearance of the same fault. Dashboard warning light was activated for this fault.
ERROR DETAILS:
Engine temperature: 72,8 °C
Engine speed: 2000 rpm
Engine load: 68,25 %
Air temperature: 18,8 °C
Throttle position: 14,90 %
Battery voltage: 13,303 V
P1121:
The idle speed actuator is equipped with a sensor sending its positioning to the ECU. The anomaly concerns this information which is inconsistent with the functioning conditions or is out of the allowable tolerances
Check wirings and connections before any replacement.
The reason for this fault is that ECU has received invalid signal from the sensor. The fault is not detected now, but it is stored in memory. Clear fault codes, and observe for future appearance of the same fault. Dashboard warning light was activated for this fault.
ERROR DETAILS:
Engine temperature: 90,8 °C
Engine speed: 2240 rpm
Engine load: 43,50 %
Air temperature: 37,5 °C
Throttle position: 10,59 %
Battery voltage: 13,159 V
Ezutan ramertem a lambda szenzorokra itt vannak a kepek:


Sityu2014-05-20 09:06:37 // 145472
	Urak! 
Nemrég cseréltem fékbetétet elől, most már teljesen összekoptak, fog is rendesen, viszont arra lettem figyelmes pár napja, hogy kb fél óra menet után nyekereg ha benyomom a pedált. Álló helyzetben is. Az egyik oldalon kicsit melegebb, de nem vészesen. Fékolajcsere ezt megoldhatja?
	
Nemrég cseréltem fékbetétet elől, most már teljesen összekoptak, fog is rendesen, viszont arra lettem figyelmes pár napja, hogy kb fél óra menet után nyekereg ha benyomom a pedált. Álló helyzetben is. Az egyik oldalon kicsit melegebb, de nem vészesen. Fékolajcsere ezt megoldhatja?
Poló2014-05-20 01:45:17 // 145471
	Sima ügy. Nekem is úgy lett belefúrva meg Liquidnek is. Mondjuk ezek FL előttiek, de szerintem az FL utániba se nehezebb :)
	
Bull882014-05-20 01:35:27 // 145470
	Vajon sima lökőst at lehet alakítani lámpamosósra ? Mindem meglenne hozzá csak a pontos mereteket nem tudom h a mosó hova meg na meg a lyukat kívágni ... Valaki tapasztalat ?
	
Bull882014-05-20 01:15:06 // 145469
	Első lámpamosós faceliftes lökőst nem tud valaki ?
	
Bull882014-05-20 01:01:56 // 145468
	Köszönöm az infokat !!!!!! :)
	
hg6idn2014-05-19 14:05:00 // 145467
	Nálam is csak bal oldalon van. Szerintem ez így ok.
	
Hardy2014-05-19 13:18:42 // 145466
	Ajánlom figyelmedbe. Szerintem nem csak nálunk van ilyen hely: Olajcső
	
Bull882014-05-19 13:03:54 // 145465
	Még egy kérdésem lenne 156 fl. Az alján csak bal oldalt találtam a lámpa magasság állítására szolgáló alkatrészt ( xenonhoz) úgy tudom mind2 oldalt kell lennie , ebben is tudna valaki segíteni , alkatrész ügyileg is ?
	
Bull882014-05-19 12:55:05 // 145464
	Hali !! Valaki meg tudná nekem mondani h milyen hűtő van kobb oldalt elől ami ugyan akkor kb mint az intercooler é ? Olajra tippelek de nem kicsi a hűtő :D igazából ahhoz kéne nekem a 2db cső mert rommá vannak rozsdásodva ! 2.4 jtd 20v Segítséget előre is köszi !
	
hg6idn2014-05-19 11:56:25 // 145463
	Nem ártana a generátort megvizsgálni, ha a feszültség szabályzó döglődik, és magasabb fesz. jelenik meg előbb utóbb az olcsóbb izzók után valami drágább dobozka is elszállhat.
	
NinaZoli1562014-05-19 11:13:34 // 145461
	Sziasztok!
Olyan gondom van az Alfammal, hogy amikor fekezek egy kattanast lehet hallani. En ugy itelem meg, hogy jobb oldal, kozepso-hatso reszrol valahonnan. Mi lehet vele? Illetve a kormany is nehezebben mozog, mint anno. Szervo olaj nemreg lett feltoltve.
Ja! Es meg az is erdekes, hogy allandoan kimennek az egoim. Elso kodlampa es fenyszorok...egyiket cserelem, megy par napig aztan inditasnal altalaban ki is megy valamelyik. Parban is lettek cserelve az izzok, akkor is ezt jatszotta. A hatso fenyek is hol vilagitanak, hol nem. Belul ugyan ez a szitu. Minden kis ego kicserelve a muszerfalban, kozepkonzolban...aztan eg, nem eg... nagyon veres a kicsike nyaka? Koszi, Nina
	
Olyan gondom van az Alfammal, hogy amikor fekezek egy kattanast lehet hallani. En ugy itelem meg, hogy jobb oldal, kozepso-hatso reszrol valahonnan. Mi lehet vele? Illetve a kormany is nehezebben mozog, mint anno. Szervo olaj nemreg lett feltoltve.
Ja! Es meg az is erdekes, hogy allandoan kimennek az egoim. Elso kodlampa es fenyszorok...egyiket cserelem, megy par napig aztan inditasnal altalaban ki is megy valamelyik. Parban is lettek cserelve az izzok, akkor is ezt jatszotta. A hatso fenyek is hol vilagitanak, hol nem. Belul ugyan ez a szitu. Minden kis ego kicserelve a muszerfalban, kozepkonzolban...aztan eg, nem eg... nagyon veres a kicsike nyaka? Koszi, Nina
Hardy2014-05-19 09:15:18 // 145460
	Nekem akkor csinálta mikor el volt repedve a levegő csövem alja az LMM után.
	
NGC2014-05-19 08:43:40 // 145459
	Üdv!
Rángat a gép... hibaüzenet nincs, LMM cserélve lett. Jól fogyaszt, ebből gondolom, hogy nem lambda-szonda. Gyertya lehet még?
Gyorsításnál megtorpan, de nem mindig. Valamikor szépen húz, viszont 2000-es fordulatnál egy kicsit elfogy az ereje, utána pedig megy.
Van ötletetek?
	
Rángat a gép... hibaüzenet nincs, LMM cserélve lett. Jól fogyaszt, ebből gondolom, hogy nem lambda-szonda. Gyertya lehet még?
Gyorsításnál megtorpan, de nem mindig. Valamikor szépen húz, viszont 2000-es fordulatnál egy kicsit elfogy az ereje, utána pedig megy.
Van ötletetek?
Szabeee2014-05-19 07:38:06 // 145458
	A napot olyan 2000 km-vel korábban tisztitottam, mondjuk lehet azota behordodott, a vakuumcsoveket meg nem néztem, de valószínűleg ki fogom őket cserélni igy is ugy is...
	
Hardy2014-05-19 07:06:48 // 145457
	Mondjuk nem a peknel meg a hentesnel kell keresni :-)))). A küszöbön kívül nem tudom mik lehetnek azok az alkatrészek amit nem lehet kapni.
	
Hardy2014-05-19 07:04:29 // 145456
	Nap=map. Utálom az iPhone-t hogy mindig okosabb.
	
Hardy2014-05-19 07:03:09 // 145455
	Nap szenzor vagy a motor hátsó vagy első részen levő vákuumcsovek kezdenek elfáradni.
	
Online tag
2
		Vendég2
424
Fórum
Friss topicok
- Giulia
 - 159
 - Stelvio
 - Coffee - Minden ami kávé
 - Ugyanaz kicsiben
 - Együnk-igyunk, amíg teh...
 - Oldtimer, youngtimer
 - 155
 - Forma-1
 - Filmek
 
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05