Fórum >> Típusok >> 156

gecsa2013-09-01 15:14:30 // 140888
na ja...az nem árthat.. :D

meg egy kis alku, mondjuk 350ért elhozható esetleg.. :D
GTPeti2013-09-01 15:08:49 // 140887
A kis naívok "vigyenek magukkal még egy embert". Jobban járnak. :)
156 áfa romeo2013-09-01 15:03:20 // 140886
De ha naivként megvenném és utána tudnám meg kissé zaklatna a dolog,azért ez nem csak egy koccanás lehetett..:)
GTPeti2013-09-01 15:01:09 // 140885
Igazából a kérdés az is, hogy mennyire volt törve, nem? (Az ügyes lépés a feltámasztóktól, hogy a jobban elérhető MK1-et pakolták rá. Mi tudjuk, hogy nem ez a gyári, mások nem.)
156 áfa romeo2013-09-01 14:58:30 // 140884
Jó nagy kotvány a segge már a facelift-é az eleje a régié,ha már összetörték rakták volna ugy össze amilyen volt eleve 2004-ben már nem gyártottak régi elejüt,biztos meg nem venném.......
DeezL2013-09-01 14:56:20 // 140883
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/156/alfa_romeo_156_2.4_jtd_20v_progression_erdemes_elolvasni106ezer_km-7172662
Poló2013-09-01 14:56:18 // 140882
Az eleje FL előtti, a hátulja FL utáni. Évjárat szerint ha jól tudom, akkor ez már FL utáni. Törött volt az eleje?
Dömpi (il dottore)2013-09-01 14:44:43 // 140881
Sziasztok! Egyik ismerősöm nézegeti ezt a kocsit.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/156/alfa_romeo_156_1.6_t._spark_exclusive_102.000_km-6933886
Még nem volt alfája, de nagyon szeretne egyet.
Mi a fenti kocsiról a véleményetek?
SanyiJTD2013-09-01 13:34:20 // 140880
:DDDDDD
SanyiJTD2013-09-01 11:30:30 // 140879
Sziasztok.
Egyik pillanatrol a masikra megszunt letezni az indexem.
Vilagitas van, biztositekra gyanakszom! Valaki jart igy? :D
GTPeti2013-09-01 10:55:35 // 140878
Ott a pont. :)
indi692013-09-01 09:43:10 // 140877
ezért irtam, hogy megvásárolnám a csövet pont ilyet keresek. üdv
zee2013-09-01 09:36:13 // 140876
Ha gyárilag 5 vezetékes a légmennyiség mérő kábele akkor műanyag motorfedeles a blokk és ennél már a légmennyiség mérőbe van beépítve a hőmérő szonda. Ebből adódik hogy cserélték már a gumicsövet alu fedeles verzióéval. (ott külön van a szonda és a hőmérő)
zee2013-09-01 09:32:01 // 140875
Jól Tud Döngetni
SanyiJTD2013-09-01 00:28:34 // 140874
Köszi!!
SanyiJTD2013-09-01 00:28:34 // 140873
Köszi!!
SanyiJTD2013-09-01 00:00:47 // 140871
Minek a rövidítése a JTD ? :)
sparco2013-08-31 21:08:03 // 140870
Nagykalloban (kb. 45 km-re) tudok egy Alfa spec szakit! Ha erdekel, irj ram!
Kka2013-08-31 20:53:43 // 140869
köszi ;)
Kka2013-08-31 20:53:14 // 140868
Nem nekem kell, meg én kicsit messze vagyok Debrecentől :D
Szabeee2013-08-31 20:48:33 // 140867
nekem meg mostanában 20 literes volt a fogyasztásom :D na azért ennyire jót nem nevettem, nem GTA-t használok városban.... levettem a tankot, a teteje csupa benzin volt... fogalmam sincs mitől lehetett
Trombozis2013-08-31 20:20:31 // 140866
Halló! :-)

Ha össze-vissza mér a hőmérőm, akkor a tükörből kell kirobbantanom az érzékelőt? Ma -1, -2 12-17 fok körül volt. :-D Néha jelzett, hogy havas és csúszós az út. :-D
indi692013-08-31 19:20:11 // 140865
ez a motor a 2001-es 1.6? mert ha igen szerintem neked nem ilyen cső kéne legyen az autódban.......szerintem neked a hőmérő már az lmm-ben van, nem külön ezért lehet be sem volt kötve. viszont ha igazam van és csővet cseréled akkor meg veszem a mostanit :)
indi692013-08-31 19:05:49 // 140864
szia. az mekem a beszivott levegő hőmérő. lemegyek meg nézem hova megy a kábel
Gabi862013-08-31 18:56:45 // 140863
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni egy csatlakozó beazonosításában :-) Ma ki kellett szerelni az önindítót és vissza, de amikor végeztünk, akkor láttuk, hogy a képen látható vezeték el van szakadva és nem találjuk a helyét, hogy eredetileg hová csatlakozott, vagy hogy mégis mi lehet ez a csatlakozó. Az autó működik, csak az alapjárat magas kicsit azóta, nem tudom összefüggésben van e a dologgal, de abban biztos vagyok, hogy ennek nem így kellene kinéznie.
Előre is köszi
GTPeti2013-08-31 16:31:50 // 140862
Persze, hogy lehet, de nem egy ősrégi trafó+dióda töltővel. Lásd a blogom akkus posztját. (CTEK és tsai játszanak ez esetben.)
Zsolesz2013-08-31 16:19:55 // 140861
Rátöltöttem, pöccre indul. Ma meg is járattam kicsit. Amíg jó idő van még marad a Vespa, kíváncsi leszek bírja e az ácsorgást az akku. Remélem igen.
156 áfa romeo2013-08-31 15:31:12 // 140860
Mester néven itt is fennt van,Kornya László,és Beke Imi ők kenik vágják az alfákat
SanyiJTD2013-08-31 14:30:34 // 140859
Te is szerelő vagy, nem vagy megbízható? :D
Kka2013-08-31 13:34:26 // 140858
Sziasztok!
Debrecenben vagy annak közvetlen környékén ki van megbizható szerelő, aki ért is az Alfákhoz?
B.László2013-08-31 01:45:58 // 140857
valakinek ismerős nyír1házán szürke sport pakkos gym-027 rendszámú 156 2.0 ts ?
PistaFR2013-08-29 22:01:04 // 140856
Ügyeljetek, hogy az olvadék ne okozzon dugulást a csőben, az átfolyást mindenképp ellenőrizzétek beszerelés előtt. Ja, és ha a gumicső a közelben van akkor gondoskodjatok a hűtéséről.
GTPeti2013-08-29 21:13:16 // 140855
A második mondatodra az első a válasz. :)
Zsolesz2013-08-29 21:10:37 // 140854
Egyszer már jártam így, hogy a beltéri felkapcsolva maradt. Viszont akkor aggódás ON mert nem tudom mi szívta le...
GTPeti2013-08-29 21:08:25 // 140853
12 órára tedd rá.
Nem, nem a csomagtérvilágítás szívta le, mert az elalszik kb. 10perc múlva. Inkább a beltéri világítás maradt égve (kézzel bekapcsolva).

Gyakran ne játszd ezt el, mert tönkremegy az akksi. (Már egy alkalom is megviseli.)
mizooo2013-08-29 21:06:36 // 140852
Van olyan lehetőség, hogy felrakott akssisaruval töltöm az autó? :) én télen töltöttem így baj nem lett. Lehet?
Zsolesz2013-08-29 21:05:44 // 140851
Az akku adott, ilyen van benne.
Tuti nincs baja, mert eddig minden pöcröff. Múltkor vizes takarítást csináltam és nyitva maradt minden a garázsban, szerintem a csomagtartó világítás leszippantotta. Vagy más...

Akkor holnap feldobom. Mennyi időre kell ezzel? Vagy nyomjak bele annyit, hogy elinduljon és inkább menjek egy kört?
GTPeti2013-08-29 20:43:29 // 140850
Először is állítsd 12V-os állásba. Aztán szedd le az egyik akkusarut CSAK így töltsd az akkut (ezzel a hagyományos töltővel). Az akkusaru CSAK akkor mehet vissza, ha a töltő nincs az akksin.

A JTD-kbe min 60Ah-s akksit érdemes tenni. Létezik ugyanakkora méretben 80Ah-s is, világos, hogy az jobb. (Kivétel az 50Ah-s Optima, ami kb. a legjobb...)
Gábor1562013-08-29 20:14:36 // 140849
Köszönöm :) van aki hegeszt errefelé akkor viszem is hozzá :)
Zsolesz2013-08-29 19:51:51 // 140848
Lemerítettem az akksit sikeresen.
JTD 8v, ha jól emlékszem 75-ös akksi van benne.
Találtam egy 1000 éves töltőt itthon, aki ért hozzá megmondja nekem, hogy használhatom-e ezt vagy nem? És hogy kb mennyi ideig kell tölteni az akkut vele?
Ez a tábla van rajta:
oroszone2013-08-29 19:46:58 // 140847
Aki csinált már kuplung főhenger cserét, eltudná nagyjából(még jobb ha részletesen:) ) mondani hogy hogyan álljak neki, mi a menete? nagyon köszönöm előre is!!
oroszone2013-08-29 19:07:59 // 140846
Sziasztok, megtudnátok nekem írni hogy Alfa Romeo 156 hoz, honnan tudom letölteni a szervíz cd-t?
Köszi szépen!
gecsa2013-08-27 20:49:34 // 140845
annyira nem vészes, hátradöntött ülésen fejjel lefelé feküdve majdnem kényelmes is..:D

a legszebb az volt benne,amikor cseréltem, hogy már tavaszi idő volt, sütött a nap, gondoltam nekiállok a munkálatoknak.. 2 nappal később meg szakadt a hó.. márciusban..
GTPeti2013-08-27 20:17:17 // 140844
Gondolom. :)) Olyan lehet, mint a csappantyú-motorok körüli játékok. B)
gecsa2013-08-27 20:14:26 // 140843
Jó móka a csere... :-) sok kényelmes pozíciót fel lehet venni közben.. :-)
Ha már mindenképp le kell engedni az olajat, én a másik munkahengert is felújítanám/cserélném...
GTPeti2013-08-27 20:10:42 // 140842
A szervízCD-t már nézted? Ott lépésről-lépésre le van írva a munkahenger cseréje. (Egyszerűen keress rá arra, hogy szervízCD, itt a keresővel. Lesznek linkek.)
tibi672013-08-27 20:05:22 // 140841
Sziasztok,segitséget kérnék,van egy 98-as évj. 56-os jtd-ém ,ma reggel elment a kuplung ,benyomtam beesett,kihúztam kint maradt ,de váltani nem lehet,na most az történt hogy a kuplung pedál kinyomó hidraulikábol kiesett a csavar amivel rögzitették,de vissza tolni már nem tudom,segitsetek mi a köv.lépés?meg köszöném ha lépésröl lépésre leirnátok a m. folyamatot. köszönöm
PistaFR2013-08-27 16:54:29 // 140840
Én azért nem ajánlom a bontottat, mert nem csak dörzsölődés (sőt, általában pont nem az), hanem korrózió is szokott lenni. Klímacsőnél és szervócsőnél sajnos tipikus. Ha elmész bontóba, mindenképp húzd félre az összes rögzítőbilincset, és nézd meg alaposan hogy látsz-e apró krátereket vagy fehér pöttyöket. Ha a kráteres, akkor annak már jó eséllyel nincs sok hátra.

Egy jó hegesztő olcsón meg tudja javítani (ki kell vágni a hibás szakaszt, és a helyére új darabot kell hegeszteni), de nem tudom hogy felétek van-e olyan aki ilyesmivel foglalkozik.
Gábor1562013-08-27 13:44:53 // 140839
annál messzebb van sajnos a lyuk, a repedést ezen se látni, onnan találtam meg, hogy ereszt hogy teljesen tisztára letöröltem beindítottam az autót kis kormánytekergetés és egyszercsak a semmi közepén megjelent a rózsaszín olaj, de szerintem bepróbálok egy bontósat, próba szerencse :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak