Fórum >> Típusok >> 156

gecsa2013-08-23 12:53:45 // 140766
marad a csere újra.. :)
Liquid2013-08-23 11:22:15 // 140765
inkább vicces, mert egy tele matricával kissé kevesebb lenne a szopi, a végeredmény meg így is úgy is nem szép
ystuc2013-08-23 11:17:57 // 140764
Ja, hát érdekesnek érdekes. :-)
zee2013-08-23 11:14:58 // 140763
Igaz,csak érdekesség képpen dobtam be :)
ystuc2013-08-23 11:13:43 // 140762
Akkor már inkább egy teljes matrica rá, mint ennyit pöcsölni vele. És azért nem tökéletes, lássuk be.
zee2013-08-23 11:01:11 // 140761
Ötletes!
Embléma felújítás:
http://www.youtube.com/watch?v=mDl_xTZnrpw
ystuc2013-08-23 10:35:38 // 140760
Kis matrica 2004 óta nincs. Kizárólag nagyot adnak annak is, akinek a kicsi megsérül. Nem EU-s vagy mi a szar...
SanyiJTD2013-08-23 09:15:07 // 140759
2,4 JTD-re mekkora a gyári flexi cső??
ATE TR2013-08-23 08:36:02 // 140758
:-) Kösz. Értek mindent. :-D Gondolom többet is eszik emiatt a plusz 2 lóerőért. :-)


Mondtam? Vagy írtam? Kicseréltem a hőmérséklet érzékelőt. Várnom kellett rá 2 hetet, mert németből hozták Bosch szám alapján. :-) Még nem tudom, hogy jó-e. Ma kifejezetten kellemesen indult, de a múltkor még ment a fulladozás. Remélem ennél rosszabb nem lesz. :-D Abban is köszi a segítséget.
Tuningman2013-08-23 02:13:19 // 140757
Semmi hókuszpókusz nincs vele:)
Amire gondolsz az sport tengelyek használatánál szükséges.
Ott is csak egy bizonyos elfordulási szög felett kell.
A 2.0 tengellyel tulajdonképpen csak nagyobb szelepemelést érünk el, ezáltal nagyobbat öblít a motor.
Mondjuk itt is lehet fokolni, tehát a veztengelyt elforgatjuk valamelyik irányba a főtengelyhez képest de ehhez fokolótárcsa szükséges és sok idő a kísérletezgetéshez amíg sikerül a megfelelő szögállásba belőni.
Ja és ilyenkor még elszállhat a HC értéked is, amit ugye nem igazán értékelnek pozitívan a műszakin:)
GTPeti2013-08-22 23:01:35 // 140756
Ha pályázáskor sem megy fel, akkor termosztátcsere. Ha még a gyári van benne, akkor 100%. (Az általam ismert termo.márkákról írtam a márkás posztban.)
Danijb2013-08-22 22:55:29 // 140755
Sziasztok!

1,9 jtd 140le erőforrásom víz hőmérséklete nem megy fel csak kb 70 c ig . Ez így normális vagy rossza a mutató vagy ?

Köszönöm
speede072013-08-22 20:48:26 // 140754
Egy 97-évjáratú 1,6 ts bontódik szürke színben.Az autó olaszból származik.Valami kell hívj vagy írj!
ATE TR2013-08-22 15:31:36 // 140753
Van nekem is amúgy. CSak nem értem az egészet, hogy fokolni nem-e kell vagy optimalizálni, stb, stb... :-)
Tuningman2013-08-22 14:08:48 // 140752
Lehet:)
Tuningman2013-08-22 14:06:14 // 140751
Csak beleteszi:)
Annyi, hogy a vezérlés beállításánál a 2.0 rögzítőt kell használni.
Nekem bent volt egy ideig az 1.4 TS-ben, szépen húzott vele, lehetett élvezkedni.:))
97" utáni 16V TS esetében használható, ami vez módos.
PistaFR2013-08-22 13:35:42 // 140750
Srácok! A 147 GTA kereke ugyanaz mint a 156 GTA-é?
Hardy2013-08-22 10:35:42 // 140749
Neki is a Kolos intézte!
G-Burt2013-08-22 09:22:35 // 140748
Nem feltétlenül lehet berakni, többfajta hengerfej létezik
ATE TR2013-08-22 07:58:48 // 140747
Csak beleteszi, oszt "jóvan"? Az nem csak annyi, vagy rosszul tudom? :-)
Tuningman2013-08-22 02:21:18 // 140746
Dobjál bele 2.0-ás veztengelyeket, jóval élénkebb lesz vele.
Minden más felesleges pénzkidobás.
Tuningman2013-08-22 02:15:58 // 140745
Mindenképp jót tettél a motorodnak a Rimet-tel:)
Az a csúnya hang az, amikor már jár a motor de még nem épült fel az olajnyomás.
Aralt sosem próbáltam de Total-nál nálam is megvolt a hang, persze off-os autónál.
Egyébként ez az amiért nem hagy nyugodni mostanában a Motul.
Erősen gondolkodom rajta, hogy a V6 következő olajcseréjénél megkapja a Motul 300 V Le Mans 20W-60-at:) Na ez lesz az igazi túlzás:) Persze a Xadoval semmi bajom, hibátlanul teszi a dolgát:)
Kell nekem az az észter:))
Tuningman2013-08-22 01:53:27 // 140744
Kicsi matrica már nincs sajnos csak a nagy bumfordi.
Én alura fogok visszatérni de még nem döntöttem el, hogy melyik változatára, mivel még egyedi rendszámot is szeretnék.
Elvileg árban annyi mint egy sima átrendszámozás, ennek a költségeit az okmányirodák honlapjain megtalálod. Egy pár hsz-el ezelőtt belinkeltem, hogy ki tud rendszámügyben segíteni.
Kka2013-08-21 23:53:37 // 140743
Az alfával meg pont fordítva jártam, állandóan nyitva volt, a vizem nem ment 70 fok fölé, meg is nőtt a fogyasztásom :D
Kka2013-08-21 23:52:16 // 140742
Szerintem nézd meg hogy a hűtő meleg-e. engem a régi autóm szívatott meg így, mentem 1000 m-t és már forrt a víz, nem nyitotta rá a termoszát a vizet a hűtőre. Gyakorlatilag csak a "kis körön" lévő víz mozgott, nulla hűtéssel.
Este tudtam vele hazajönni mikor lehűlt a levegő, nagyobb sebességnél volt annyi menetszél, hogy hűtse a blokkot. Egy termosztát csere megoldotta a gondot.
Kka2013-08-21 23:42:16 // 140741
Kinél lehet venni olcsón gyertyákat? csak a "nagy" gyertyák kellenének.
Hardy2013-08-21 23:01:27 // 140740
Kéne egy típusbizonyítvány mert valaki azt mondta hogy abban szerepel a kicsi rendszám. Ha így van akkor viszont meg kell adniuk az engedélyt.
Hardy2013-08-21 22:51:04 // 140739
40.000 Ft a Kolosnal. Amúgy olyan 15 körül van mindenestül, ha valahol megadnák rá az engedélyt, de mindenhol sz@roznak. Mint ha ne lenne mindegy milyen rendszám van rajta. Én fel se tudom rakni a nagyot a parkradar miatt, de azt mondták építsem át az elejét. Teljesen idióták.
G-Burt2013-08-21 22:51:01 // 140738
egy 2.0 átalakítástól
GTPeti2013-08-21 22:38:57 // 140737
LB megválaszolta helyettem a 140729-ben. Indításkor SZVSZ ugyanakkora v. alig nagyobb a terhelés.

Ezt a tapadás dolgot én az Aral 5W40 vs. Selénia Racing 10W60-as olajnál tapasztaltam. Míg előbbivel indításkor mindig volt egy rövid, de csúnya hang*, ez most már nincs. Pontosabban ugyanez egyszer, 3 hét állás utáni indításkor volt tapasztalható. Azóta nem... Az olaj teszi, illetve pontosan az a hatás, amiről írtál.
Kíváncsi leszek, hogy ezt 5W50-nel (Mobil 1). illetve 10W60-as Liqui-vel is csinálja-e majd.
(*: Már csak ezért, a "nem Racing-es időszak" miatt is helyénvaló volt a Rimet-es kezelés.)
Xintetic2013-08-21 19:05:03 // 140736
Egy körülbelüli összeget nem tudsz mondani, a kis matricára? Én is gondolkodok rajta erősen :D
Piritu - 1.000.0002013-08-21 18:59:29 // 140735
Én nem cseréltem benne semmit, mégis mérhetően és érzésre is jobb lett: klatty
TwinSpark2013-08-21 18:54:55 // 140734
az oké, csak h valamivel jobb lessz e ?
mreni2013-08-21 18:53:01 // 140733
nem érdemes szórakozni vele
TwinSpark2013-08-21 17:56:57 // 140732
Sziasztok, kérdésem lenne hozzátok :D van egy 156 osom és egy bitang bomba 1.6 ts moci szól benne de kicsit unom már és nem akarok motort cserélni benne szal ilyen kérdésem lenne hogy, az 1.8 ts injektora esetleg nagyob e vagy job lenne e vele , valamint a leömlő ugyan az e vagy esetleg vmi tipp h mitől lenne szebb és erősebb az a vérbeli olasz szív ? :) köszi előre is :)
linzenbold2013-08-21 17:31:49 // 140731
bocs 110 :))))
linzenbold2013-08-21 17:16:54 // 140730
130Ekm van már benne így. Eddig jól vizsgázott :)
Tuningman2013-08-21 14:34:57 // 140729
Persze ez így van. Alapjáraton természetes, hogy nincs full teljesítményen.
De alapjáraton nem 0 a teljesítmény és a nyomaték sem és nem is a gyári értéken működik. A max teljesítményt és nyomatékot a motor karakterisztikájától függően egy bizonyos fordulatszám tartományokban adja le, ahhoz nem szükséges kitaposni neki.
Egyértelmű, hogy nem olyan nagy dolog az a 172 LE. Amiért nagy dolog az az, hogy egy 8V-ből jön elő és ebben az esetben kérdés, hogy ezt a teljesítmény növekedést hogyan képes ez a motor elviselni hosszú távon, akár hajtod akár nem. Itt az alkatrészek tűrőképessége a lényeg és az, hogy hosszútávon hogyan lehet megvédeni ezeket az alkatrészeket.
linzenbold2013-08-21 05:59:40 // 140728
Azért ez nem teljesen így van. Az a 172 le csak akkor 172 le ha ki taposom neki. Most ha hidegwn beinditom, nem fog 410nm előugrani a semmiből. Hidegen meg természetesen nem hajtom soha. Most ha normálisan közlekedek vele, semmivel nem másabb mint ha gyári lenne. 90%-ba pedig nem taposom neki. Ez nem versenyautónak van használva. Nem olyan veszélyes az a 172 le mint gondoljátok. Csak ésszel kell használni...
Tuningman2013-08-21 02:04:07 // 140727
Miért Peti, a 173 LE. nem túlzás egy 8V motorhoz?:))
Így még mindig olcsóbb mintha motort cserélne:)
Amúgy lehet nem is annyira túlzás ez az olaj abba motorba.
Ha belegondolsz abba, hogy nem csak a teljesítmény nagy de a nyomaték is.
Hidegen amikor beindítasz egy ilyen tuningolt motort, aminek az alkatrészeit nem ilyen terhelésre tervezték azért odaüt rendesen a csapágyaknak és a főtengelynek az a hajtókar. Mivel állás közben szép lassan lefolyik az olaj a motorból, idő kell míg felnyomja a szivattyú és megfelelő olajfilm képződjön.
Egy ennyire felhúzott motor ennyi idő alatt akár tönkre is teheti a csapágyakat.
Tulajdonképpen ezért is találták ki ezt az olajat, mivel észter bázisú.
Az észter jó tulajdonsága, hogy úgy tapad a fémhez mint a mágnes ezáltal az olaj hosszú állásidő után sem folyik teljesen vissza a motorból ezért megmarad a kellő olajfilm is az alkatrészeken és így addig is van megfelelő kenés amíg felépül az olajnyomás.
GTPeti2013-08-20 20:50:36 // 140726
...bár szerintem e célra ez a legjobb progi. (Freeware, biztonságos, angol nyelvű.)
GTPeti2013-08-20 20:48:50 // 140725
Így egyszerűbb: katt
GTPeti2013-08-20 20:31:46 // 140724
Így van. Én inkább vennék akkor bele egy 2.4-es motort... :P B)
gecsa2013-08-20 20:24:07 // 140723
ki mire akarja elverni a pénzét, az a saját dolga.. ;)
GTPeti2013-08-20 19:37:34 // 140722
Egy 1.9 8V-be egy icipicit túlzás lenne. :))
Frucsi2013-08-20 19:23:30 // 140721
Sziasztok!

Tegnap az autó bedobta a motorhiba jelet menet közben, illetve a kis sárga kulcsot code felirattal is, bár az nem sokáig világított. Gépre is dugtuk gyorsan, és az első lambda szonda hibát dobta. Töröltük, de utána megint megjelent, igaz csak a programban, a fedélzeti comp illetve a műszerfal már nem jelzett. Szerintetek? Mellékelem a képernyőt is amit lefényképeztem.
Tényleg cserés a lambda szonda, vagy csak vmiért bejelez?
Köszi!



PistaFR2013-08-20 19:08:14 // 140720
A patentek fejének a helyének a nyílásai nem azonos irányba néznek sajnos. Próbáltam egyesével kiugrasztani őket, de úgy sem ment. :(
redbull902013-08-20 18:25:44 // 140719
Tegnap sikerrel jártam a felső lengőkarok cseréjével a jobb oldal már kijött pár ütésből 5perces meló volt bal oldallal ellentétben!

Kerék ív dob ki és akkor nem kell leszedni fél futóművet!
Tuningman2013-08-20 14:58:41 // 140718
Akkor meg is találtad:) 35ezerből meg is van az olajcsere:D
Amúgy ez tényleg nagyon komoly olaj, F1-es ajánlással:)
Egyszer ha lesz valami komoly gépem, Maserati, Ferrari, akkor ezt fogom használni:)
linzenbold2013-08-20 14:45:24 // 140717
Arra nem kellett költenem :) már így vettem az autót. De az olajon nem szeretnék spórolni. Ezért is keresem a legjobbat...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak