Fórum >> Típusok >> 156

Tuningman2013-08-23 22:36:24 // 140788
Nincs mit:)
Természetesen nő a fogyasztás, már csak azért is mert ilyenkor nyomkodjuk is neki, élvezzük az erőt:) Én ezért is szedtem ki, munkaeszköz és számít a fogyasztás, bár nagyon a szívemhez nőt ez a kis autó, lehet egyszer még visszakerül bele.
Voltam ma vele egy hosszabb úton és így is meglepően jól megy, csodálkoztam is de aztán eszembe jutott miért van ez hát a "folyékony arany" a karterben.:))

Menjél vele pár napot még és utána meglátod, hogy jó lett-e.
Szerintem nem lesz gond, még tanulja az újat az ecu:)
GTPeti2013-08-23 22:13:01 // 140787
Jaa... számomra a műszaki leírások nyelve az angol. Sorry. :)
Piritu - 1.000.0002013-08-23 21:50:33 // 140786
..csak a magyar nyelvet nem dobja felül.
Ha meg a magyarral indulsz, fel sem kínálja a 156-ot :-(
GTPeti2013-08-23 21:39:08 // 140785
(Az évet és a hónapot ki kell választani, addig nem mutatja.)
GTPeti2013-08-23 21:38:33 // 140784
Pedig elég egyértelmű, hogy hol van. Próbálj ide kattintani, hátha sikerül.
Danijb2013-08-23 20:56:02 // 140783
Köszönöm
de nem találom a 156 sw régit sem
GTPeti2013-08-23 20:35:51 // 140782
"Még egy évig tervezem az autóval az együttlétet, mert jönne a tesókája. De már látom, hogy kettő lesz egymás mellett." Ezt ismerem. :)
Dévid2013-08-23 20:32:13 // 140781
Az sem jobb ám, ha kettő áll egymás mellett. :D
Trombozis2013-08-23 19:55:35 // 140780
Aaaham! :-) Eddig csak jókat hallottam róla. Meg valami jó kis vízpumpa.


Még egy évig tervezem az autóval az együttlétet, mert jönne a tesókája. De már látom, hogy kettő lesz egymás mellett. :-/
Trombozis2013-08-23 19:40:30 // 140779
Kaptam/kértem kipufogó szervizbe időpontot. Nagyon szar az egész már. 4.-re préseltek be. :-O Komoly. :-D Kidobom alóla a gázgyorsítót és megy vissza Katalin. :-)
GTPeti2013-08-23 19:39:56 // 140778
Egy barátom a Conti vm-szíjakra esküszik. Most vettem egy pár hosszbordást, ezek is Conti-k. Lehet, hogy a köv. vm. szíjam is az lesz.

A feszítőből és vezetőből inkább INA-t vegyé. (Habár előbbiből simán lehet, hogy Dayco-t kapsz, mert más nem gyárt ilyet.)
Trombozis2013-08-23 19:38:18 // 140777
Srácok! Nekem is hasonló kérdésem van! :-D Continentál cuccokkal van valakinek tapasztalata? Vezérlés cserém lesz. Nem olcsó, de tudjuk, hogy nem mindig a legdrágább a legjobb. :-)

Ezzel a k.g vezérlésmódosító árával nem vagyok megbarátkozva.
GTPeti2013-08-23 19:23:18 // 140776
GTPeti2013-08-23 19:22:32 // 140775
Ingyen letölthető a Fiat oldaláról. (Ahogy Piritu mondja, FL-ből nincs magyar.)
Piritu - 1.000.0002013-08-23 19:21:08 // 140774
Az nehéz lesz. A faceliftest, amiben a mjet motorok vannak már nem is fordították le. Én a legutolsó darabok egyikét vettem meg, ahhoz sem adtak. Németet vettem odakint.
Danijb2013-08-23 19:16:05 // 140773
156 sw hez szeretnék kézikönyvet!
Akár meg is vásárolnám vagy letölteném, de kölcsön is jó nekem sajna csak olasz van.
Lacci2013-08-23 18:38:01 // 140772
Fel kell csiszolni 800-as papírral, aztán 2000-es papírral szépen kiszedni a karcokat.
Ezzel a lakkot eltünteted róla, tehát szükséged lesz, némi UV stabil lakkra, ez a költséges része a dolognak. (de az a mennyiség nem eget verően drága,ami a lámpára kell)
Zozoeusz2013-08-23 18:14:06 // 140771
Ciao mindenki !

Azzal kérdéssel fordulnék most hozzátok mint "Selespeed" -es, lassan mennie kell műszakira és még sajnos igen keveset tudok erről a technikáról így volna pár kérdésem.

- Milyen motor olajat javasoltok ? Mit gondoltok a gyár által előírt olajról ?
- Milyen váltó olajat javasolnátok ?
- Milyen hűtővizet ?
- Milyen olajszűrőt ?
- Milyen levegőszűrőt ?
- Gyertyák már megvannak !! ( pipa ) :-)
- Esetleg milyen üzemanyag adalékot, ha szerintetek van értelme ?

Még egy utolsó : Milyen típusú vezérműszíj+feszgörgők+ékszíj van neki gyárilag előírva ? vagy milyen lenne jó rá ?


A válaszokat tippjeiteket előre is köszönöm ! :)
Abarai2013-08-23 16:45:56 // 140770
Lemattult, sárguló fényszóróburákra van valakinek valami ötlete? Cserélni egyelőre nincs "kedvem".
Liquid2013-08-23 15:14:37 // 140769
ahogy mondja ke' :)
Egyszer felújítottuk még a 156-ét. Márti újrafestette, aztán lelakkoztuk. Alapvetően szép lett, de azért messze volt a gyári újtól.
gecsa2013-08-23 13:14:46 // 140768
ha régi a hűtőfolyadék, egyúttal azt is tudod cserélni.

érdemes az ajánlott márkákat előnyben részesíteni.
Danijb2013-08-23 12:56:58 // 140767
156 sw jtd termosztát csere lesz, tud valaki vmi jó tanácsot?
Köszönöm
gecsa2013-08-23 12:53:45 // 140766
marad a csere újra.. :)
Liquid2013-08-23 11:22:15 // 140765
inkább vicces, mert egy tele matricával kissé kevesebb lenne a szopi, a végeredmény meg így is úgy is nem szép
ystuc2013-08-23 11:17:57 // 140764
Ja, hát érdekesnek érdekes. :-)
zee2013-08-23 11:14:58 // 140763
Igaz,csak érdekesség képpen dobtam be :)
ystuc2013-08-23 11:13:43 // 140762
Akkor már inkább egy teljes matrica rá, mint ennyit pöcsölni vele. És azért nem tökéletes, lássuk be.
zee2013-08-23 11:01:11 // 140761
Ötletes!
Embléma felújítás:
http://www.youtube.com/watch?v=mDl_xTZnrpw
ystuc2013-08-23 10:35:38 // 140760
Kis matrica 2004 óta nincs. Kizárólag nagyot adnak annak is, akinek a kicsi megsérül. Nem EU-s vagy mi a szar...
SanyiJTD2013-08-23 09:15:07 // 140759
2,4 JTD-re mekkora a gyári flexi cső??
Trombozis2013-08-23 08:36:02 // 140758
:-) Kösz. Értek mindent. :-D Gondolom többet is eszik emiatt a plusz 2 lóerőért. :-)


Mondtam? Vagy írtam? Kicseréltem a hőmérséklet érzékelőt. Várnom kellett rá 2 hetet, mert németből hozták Bosch szám alapján. :-) Még nem tudom, hogy jó-e. Ma kifejezetten kellemesen indult, de a múltkor még ment a fulladozás. Remélem ennél rosszabb nem lesz. :-D Abban is köszi a segítséget.
Tuningman2013-08-23 02:13:19 // 140757
Semmi hókuszpókusz nincs vele:)
Amire gondolsz az sport tengelyek használatánál szükséges.
Ott is csak egy bizonyos elfordulási szög felett kell.
A 2.0 tengellyel tulajdonképpen csak nagyobb szelepemelést érünk el, ezáltal nagyobbat öblít a motor.
Mondjuk itt is lehet fokolni, tehát a veztengelyt elforgatjuk valamelyik irányba a főtengelyhez képest de ehhez fokolótárcsa szükséges és sok idő a kísérletezgetéshez amíg sikerül a megfelelő szögállásba belőni.
Ja és ilyenkor még elszállhat a HC értéked is, amit ugye nem igazán értékelnek pozitívan a műszakin:)
GTPeti2013-08-22 23:01:35 // 140756
Ha pályázáskor sem megy fel, akkor termosztátcsere. Ha még a gyári van benne, akkor 100%. (Az általam ismert termo.márkákról írtam a márkás posztban.)
Danijb2013-08-22 22:55:29 // 140755
Sziasztok!

1,9 jtd 140le erőforrásom víz hőmérséklete nem megy fel csak kb 70 c ig . Ez így normális vagy rossza a mutató vagy ?

Köszönöm
speede072013-08-22 20:48:26 // 140754
Egy 97-évjáratú 1,6 ts bontódik szürke színben.Az autó olaszból származik.Valami kell hívj vagy írj!
Trombozis2013-08-22 15:31:36 // 140753
Van nekem is amúgy. CSak nem értem az egészet, hogy fokolni nem-e kell vagy optimalizálni, stb, stb... :-)
Tuningman2013-08-22 14:08:48 // 140752
Lehet:)
Tuningman2013-08-22 14:06:14 // 140751
Csak beleteszi:)
Annyi, hogy a vezérlés beállításánál a 2.0 rögzítőt kell használni.
Nekem bent volt egy ideig az 1.4 TS-ben, szépen húzott vele, lehetett élvezkedni.:))
97" utáni 16V TS esetében használható, ami vez módos.
PistaFR2013-08-22 13:35:42 // 140750
Srácok! A 147 GTA kereke ugyanaz mint a 156 GTA-é?
Hardy2013-08-22 10:35:42 // 140749
Neki is a Kolos intézte!
G-Burt2013-08-22 09:22:35 // 140748
Nem feltétlenül lehet berakni, többfajta hengerfej létezik
Trombozis2013-08-22 07:58:48 // 140747
Csak beleteszi, oszt "jóvan"? Az nem csak annyi, vagy rosszul tudom? :-)
Tuningman2013-08-22 02:21:18 // 140746
Dobjál bele 2.0-ás veztengelyeket, jóval élénkebb lesz vele.
Minden más felesleges pénzkidobás.
Tuningman2013-08-22 02:15:58 // 140745
Mindenképp jót tettél a motorodnak a Rimet-tel:)
Az a csúnya hang az, amikor már jár a motor de még nem épült fel az olajnyomás.
Aralt sosem próbáltam de Total-nál nálam is megvolt a hang, persze off-os autónál.
Egyébként ez az amiért nem hagy nyugodni mostanában a Motul.
Erősen gondolkodom rajta, hogy a V6 következő olajcseréjénél megkapja a Motul 300 V Le Mans 20W-60-at:) Na ez lesz az igazi túlzás:) Persze a Xadoval semmi bajom, hibátlanul teszi a dolgát:)
Kell nekem az az észter:))
Tuningman2013-08-22 01:53:27 // 140744
Kicsi matrica már nincs sajnos csak a nagy bumfordi.
Én alura fogok visszatérni de még nem döntöttem el, hogy melyik változatára, mivel még egyedi rendszámot is szeretnék.
Elvileg árban annyi mint egy sima átrendszámozás, ennek a költségeit az okmányirodák honlapjain megtalálod. Egy pár hsz-el ezelőtt belinkeltem, hogy ki tud rendszámügyben segíteni.
Kka2013-08-21 23:53:37 // 140743
Az alfával meg pont fordítva jártam, állandóan nyitva volt, a vizem nem ment 70 fok fölé, meg is nőtt a fogyasztásom :D
Kka2013-08-21 23:52:16 // 140742
Szerintem nézd meg hogy a hűtő meleg-e. engem a régi autóm szívatott meg így, mentem 1000 m-t és már forrt a víz, nem nyitotta rá a termoszát a vizet a hűtőre. Gyakorlatilag csak a "kis körön" lévő víz mozgott, nulla hűtéssel.
Este tudtam vele hazajönni mikor lehűlt a levegő, nagyobb sebességnél volt annyi menetszél, hogy hűtse a blokkot. Egy termosztát csere megoldotta a gondot.
Kka2013-08-21 23:42:16 // 140741
Kinél lehet venni olcsón gyertyákat? csak a "nagy" gyertyák kellenének.
Hardy2013-08-21 23:01:27 // 140740
Kéne egy típusbizonyítvány mert valaki azt mondta hogy abban szerepel a kicsi rendszám. Ha így van akkor viszont meg kell adniuk az engedélyt.
Hardy2013-08-21 22:51:04 // 140739
40.000 Ft a Kolosnal. Amúgy olyan 15 körül van mindenestül, ha valahol megadnák rá az engedélyt, de mindenhol sz@roznak. Mint ha ne lenne mindegy milyen rendszám van rajta. Én fel se tudom rakni a nagyot a parkradar miatt, de azt mondták építsem át az elejét. Teljesen idióták.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak