Fórum >> Típusok >> 156

ATE TR2013-07-09 20:33:21 // 140166
Marad a -52ezer. :-D :-(
Abarai2013-07-09 20:32:49 // 140165
Köszi. A belső háromszög feszegetős vagy van valami trükkje?
ATE TR2013-07-09 20:30:54 // 140164
Nem lesz jó a 309-es végű LMM. Azt olvastam, hogy az 5 pines. A 111-es végű 4 pines.
686 13 1 A 520 a szenzoron lévő kód.
ATE TR2013-07-09 11:07:51 // 140163
Az volt. Le van cserélve.
ATE TR2013-07-09 11:07:24 // 140162
Szétszedtem. Este majd mondom a számát. Tegnap már nem volt kedvem.
Alu.
Sityu2013-07-09 11:01:58 // 140161
Én inkább csattanásnak hallom, de ha nagyon gyorsan akarok váltani az enyém is odavágja. Folyadékszintet nézzétek meg. A kormánnyal van egy körön azt hiszem.
Szabeee2013-07-09 10:11:07 // 140160
Az egyik ismerősöm tegnap cserélte Chrysler kabrióját 156 SW 1.9 JTD -re. Van egy olyan jelenség, amire én nem tudtam neki mit mondani, úgyhogy megkérdezném tőletek, hátha találkozott már valaki ezzel: ha gyorsan vált, a 3. fokozatot reccsenve veszi be. A kuplung is egy picit magasan fog, de szokható. az lenne a kérdésem, hogy kuplung vagy váltó probléma ? előre is köszi!
Hardy2013-07-09 06:30:51 // 140159
Belül leveszed azt a műanyag kis háromszöget alatta fogja 3 csavar. Ennyi az egész. Ha lent van akkor szintén 3 csavar fogja a konzolra a tükröt azt is lecsavarod. Nagyon egyszerű.
linzenbold2013-07-09 05:57:59 // 140158
Nincs valakinek egy eladó elm327 kábele jó áron?
Abarai2013-07-09 02:52:52 // 140157
A rendszámvilágítás lehetett. Néha elmegy, de egy jól elhelyezett pofon észhez téríti. Vagy egy úthiba, abból is akad bőven, hála a jó égnek. :)
Abarai2013-07-09 02:32:02 // 140156
Ez nagyon szép, de hogyan lehet leszedni? Az enyémek is gusztustalanul néznek ki. Az előző (előtti?) tulaj lefényezte, de nem sikerült túl jól.
Tuningman2013-07-09 02:12:21 // 140155
Miért volt? Most az vagy nem az?
Tuningman2013-07-09 02:07:40 // 140154
Szedd ki a betétet és nézd meg a számát.
Ha alu szelepfedeles a motorod akkor ott lehetnek változások de szám nélkül nem lehet megmondani a tutit.
159 Indigo Gray 2.4 Monster2013-07-08 21:58:23 // 140153
Lehet csak a nagy meleg miatt nem ugrik annyira :)
GTPeti2013-07-08 21:55:41 // 140152
Ha vacakolna a szenzor, akkor vagy nem menne az autó, vagy hibakódot dobna. (Feltűnne az ECU-nak az egyenetlen jel.)
szasza(SW)2013-07-08 21:51:12 // 140151
Úgy néz ki.Akkor már csak a turbó nem tetszik.1700-től már éreztem,hogy húz most inkább 2000-nél érzem.Na majd ez is megoldódik:)
159 Indigo Gray 2.4 Monster2013-07-08 21:42:16 // 140150
Az alsó cső már kor csőből van :) van még vagy 5 db itthon. Egyet már HARO cartárs meg vett :)
159 Indigo Gray 2.4 Monster2013-07-08 21:40:26 // 140149
De akkor jót mutat nem? Ha nálad is annyi 5 be mint nálam akkor 4 be is az lehet szerintem.
szasza(SW)2013-07-08 21:38:54 // 140148
Semmi gond:)Kezdtem aggódni,hogy ilyen lomha a gép:)
159 Indigo Gray 2.4 Monster2013-07-08 21:36:15 // 140147
Baszki bocsi benéztem azt hogy negyedikben érdekel azt nem olvastam Igen 5 be megy 95km/h 2000 nél
szasza(SW)2013-07-08 21:26:22 // 140146
Most mentem egy kört 5-be 95 nálam.Biztos,hogy nálad az négy?
SanyiJTD2013-07-08 21:21:24 // 140145
Most nekem is tervben van egy kis szerszámkészlet vész esetére! (Csavarhúzó, tizes kulcs, bilincsek, szigszalagok, gyorskötöző, szike, stb...) :D
SanyiJTD2013-07-08 21:17:20 // 140144
Jó lett volna ha korábban olvasom :DD
GTPeti2013-07-08 21:13:16 // 140143
Nekem pedig új az alsó cső és van min. 1 tekercs F1 szalag az autóskészletben. :P

...szerszámkészlet, tartalék főtengely-jeladó, stb. mellett. No meg persze vész esetére van PDA+BT ELM. B)
ATE TR2013-07-08 21:13:14 // 140142
:-( Ajh :-)
ATE TR2013-07-08 21:12:05 // 140141
10-15 péz ;-) Mondjuk én postáztam. A kárpitossal nem találkoztam. :-)
159 Indigo Gray 2.4 Monster2013-07-08 21:03:29 // 140140
Én az alsó turbó csövemet tekertem ilyennel be mert Ausztriából hazafele a pályán lett rajta egy 15cm nyílás. Bírta azt amikor már kezdte meg adni magát és ki fújt fütyült mint valami lefúvó szelepes tuning vas :D
szasza(SW)2013-07-08 21:01:36 // 140139
Mást pedig nem cseréltem.A Bosch szám egyezett bár nem esküdnék meg,hogy egy gyártósorról volt,mert mintha más formájú számok lettek volna rajtuk.
Dévid2013-07-08 20:59:59 // 140138
Biztos az ültetés miatt. :D
GTPeti2013-07-08 20:56:57 // 140137
Nem ettől van, szerintem.
szasza(SW)2013-07-08 20:54:59 // 140136
Pedig olyan, a turbóm is mintha magasabb fordulttól húzna mint régen.
SanyiJTD2013-07-08 20:52:11 // 140134
Ma konkrétan egy ilyen mentette meg az autómat :O
A klíma venti elkaristolta a vízcsövem, az összes víz kb 5perc alatt folyt ki. Hosszas tanakodás után ez tünt a legésszerűbbnek, meg vettem még 1-et egy közeli boltba. 1,5 tekercs, + gyorskötözővel elhúzattam a vízcsövet a ventitől. Ez a két eszköz állt rendelkezésre. Teszt sikeresen lezajlott 50km-t simán ment üzemi hőfokon hazafele...
Most meg kajtatok vízcsövet :)
Lényeg,hogy hazahozott a rib*nca :)
GTPeti2013-07-08 20:50:06 // 140133
Az szinte kizárt, hogy kevesebbet mutasson. Vagy jó, vagy rossz, esetleg hőmérsékletfüggően rossz. De olyan, hogy kicsit jó nincs.
159 Indigo Gray 2.4 Monster2013-07-08 20:45:44 // 140132
Szia nekem 95km/h 2000 nél
szasza(SW)2013-07-08 20:44:23 // 140131
Sziasztok!
Nem tudja valaki fejből az 1,9 8V négyben 2000-res fordulatnál mennyit megy.Fordulatszám jeladót cseréltem pár hónapja,de mintha kevesebbet mutatna mint amit pörög.Vagy előtte mutatott rosszat.Lehet ilyen?
GTPeti2013-07-08 19:42:08 // 140129
15-20-at.
sparco2013-07-08 19:01:05 // 140128
Aki bőröztetett már 156-s kormányt...
Mennyit kérnek el egy ilyenfajta melóért?
admirális2013-07-08 17:37:34 // 140127
A tiedhez a 111-es való, az egész más mint a 309.
stevie202013-07-08 16:58:10 // 140126
Sziasztok!

Tippeket várnék, hogy hol cseréltessem a kormányművemet és mennyibe kerülhet vajon?
Előre is köszi!

Jaa: lehetőleg pesten vagy a közelben
Szabeee2013-07-08 15:20:19 // 140125
nem hiszem, hogy a kontroll lámpával lenne a probléma, mivel emlékeim szerint led van benne :)
ATE TR2013-07-08 15:04:56 // 140124
Pedig mennyit google-ztam ebben a témában. :-/
ATE TR2013-07-08 15:03:44 // 140123
:-D Már egyszer próbáltam szétszedni. :-D Nem tudom mi volt az akadálya.
Szelepfedél, ha azt kérdezed? Nem műanyag volt. :-P
Hakesh2013-07-08 14:53:11 // 140122
Érdekesség, kb. 2 hete kivillant a világítás kontroll lámpája a műszerfalon... Erre nagy lelkesen végigkattogtattam mindent, és tádámm: minden izzó csodálatosan világított.

Már éppen kezdtem unni a szemezés a kontroll lámpával, mondom legkésőbb hétvégéig végére járok a történetnek, azonban ma munka után beültem az autóba és már nem világított, eltűnt a hibajelenség... :)

(Bár remélem nem a rizs ment ki a kontrollban!) :)
Sityu2013-07-08 13:59:14 // 140121
Éééés Golféknál sincs ez máshogy ;)
http://www.gruvenparts.com/website/diys/VR6%20MAF%20Sensor%20Info.htm
Imma out..
aranytl2013-07-08 13:57:46 // 140120
A klíma nélküli 1040-es. A klímás meg 1840 vagy 1855. De honnan tudni, melyik kell nekem? 15 mm a különbség.
Sityu2013-07-08 13:40:04 // 140119
Itt van még egy vonal a témában :
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-147-156-and-gt/217084-maf-data-base.html

Itt is azt írják, hogy mindegyikben van mindegyik kb :)
Sityu2013-07-08 13:13:23 // 140118
A méretet szerintem a van klíma/nincs klíma szabja meg. Azt is a hosszbordás hajtja.
Sityu2013-07-08 13:12:02 // 140117
Most nézem a tied cf2 ugye? Műanyagfedél + bowdenes gáz.
Az enyém cf3, ott a 030, 033 és a 044 csereszabatos asszem (mármint a betét).
És igen a 309-ben (házzal együtt) is ez van. Azért szedd szét előtte nézd meg a betétet. Jó kis "biztonsági" torx :D T20 azt hiszem..
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak