159 Indigo Gray 2.4 Monster2013-07-08 21:03:29 // 140140
Én az alsó turbó csövemet tekertem ilyennel be mert Ausztriából hazafele a pályán lett rajta egy 15cm nyílás. Bírta azt amikor már kezdte meg adni magát és ki fújt fütyült mint valami lefúvó szelepes tuning vas :D
szasza(SW)2013-07-08 21:01:36 // 140139
Mást pedig nem cseréltem.A Bosch szám egyezett bár nem esküdnék meg,hogy egy gyártósorról volt,mert mintha más formájú számok lettek volna rajtuk.
Dévid2013-07-08 20:59:59 // 140138
Biztos az ültetés miatt. :D
GTPeti2013-07-08 20:56:57 // 140137
Nem ettől van, szerintem.
szasza(SW)2013-07-08 20:54:59 // 140136
Pedig olyan, a turbóm is mintha magasabb fordulttól húzna mint régen.
szasza(SW)2013-07-08 20:53:02 // 140135
Nekem 80?!
SanyiJTD2013-07-08 20:52:11 // 140134
Ma konkrétan egy ilyen mentette meg az autómat :O
A klíma venti elkaristolta a vízcsövem, az összes víz kb 5perc alatt folyt ki. Hosszas tanakodás után ez tünt a legésszerűbbnek, meg vettem még 1-et egy közeli boltba. 1,5 tekercs, + gyorskötözővel elhúzattam a vízcsövet a ventitől. Ez a két eszköz állt rendelkezésre. Teszt sikeresen lezajlott 50km-t simán ment üzemi hőfokon hazafele...
Most meg kajtatok vízcsövet :)
Lényeg,hogy hazahozott a rib*nca :)
A klíma venti elkaristolta a vízcsövem, az összes víz kb 5perc alatt folyt ki. Hosszas tanakodás után ez tünt a legésszerűbbnek, meg vettem még 1-et egy közeli boltba. 1,5 tekercs, + gyorskötözővel elhúzattam a vízcsövet a ventitől. Ez a két eszköz állt rendelkezésre. Teszt sikeresen lezajlott 50km-t simán ment üzemi hőfokon hazafele...
Most meg kajtatok vízcsövet :)
Lényeg,hogy hazahozott a rib*nca :)
GTPeti2013-07-08 20:50:06 // 140133
Az szinte kizárt, hogy kevesebbet mutasson. Vagy jó, vagy rossz, esetleg hőmérsékletfüggően rossz. De olyan, hogy kicsit jó nincs.
159 Indigo Gray 2.4 Monster2013-07-08 20:45:44 // 140132
Szia nekem 95km/h 2000 nél
szasza(SW)2013-07-08 20:44:23 // 140131
Sziasztok!
Nem tudja valaki fejből az 1,9 8V négyben 2000-res fordulatnál mennyit megy.Fordulatszám jeladót cseréltem pár hónapja,de mintha kevesebbet mutatna mint amit pörög.Vagy előtte mutatott rosszat.Lehet ilyen?
Nem tudja valaki fejből az 1,9 8V négyben 2000-res fordulatnál mennyit megy.Fordulatszám jeladót cseréltem pár hónapja,de mintha kevesebbet mutatna mint amit pörög.Vagy előtte mutatott rosszat.Lehet ilyen?
sparco2013-07-08 19:01:05 // 140128
Aki bőröztetett már 156-s kormányt...
Mennyit kérnek el egy ilyenfajta melóért?
Mennyit kérnek el egy ilyenfajta melóért?
admirális2013-07-08 17:37:34 // 140127
A tiedhez a 111-es való, az egész más mint a 309.
stevie202013-07-08 16:58:10 // 140126
Sziasztok!
Tippeket várnék, hogy hol cseréltessem a kormányművemet és mennyibe kerülhet vajon?
Előre is köszi!
Jaa: lehetőleg pesten vagy a közelben
Tippeket várnék, hogy hol cseréltessem a kormányművemet és mennyibe kerülhet vajon?
Előre is köszi!
Jaa: lehetőleg pesten vagy a közelben
Szabeee2013-07-08 15:20:19 // 140125
nem hiszem, hogy a kontroll lámpával lenne a probléma, mivel emlékeim szerint led van benne :)
Trombozis2013-07-08 15:04:56 // 140124
Pedig mennyit google-ztam ebben a témában. :-/
Trombozis2013-07-08 15:03:44 // 140123
:-D Már egyszer próbáltam szétszedni. :-D Nem tudom mi volt az akadálya.
Szelepfedél, ha azt kérdezed? Nem műanyag volt. :-P
Szelepfedél, ha azt kérdezed? Nem műanyag volt. :-P
Hakesh2013-07-08 14:53:11 // 140122
Érdekesség, kb. 2 hete kivillant a világítás kontroll lámpája a műszerfalon... Erre nagy lelkesen végigkattogtattam mindent, és tádámm: minden izzó csodálatosan világított.
Már éppen kezdtem unni a szemezés a kontroll lámpával, mondom legkésőbb hétvégéig végére járok a történetnek, azonban ma munka után beültem az autóba és már nem világított, eltűnt a hibajelenség... :)
(Bár remélem nem a rizs ment ki a kontrollban!) :)
Már éppen kezdtem unni a szemezés a kontroll lámpával, mondom legkésőbb hétvégéig végére járok a történetnek, azonban ma munka után beültem az autóba és már nem világított, eltűnt a hibajelenség... :)
(Bár remélem nem a rizs ment ki a kontrollban!) :)
Sityu2013-07-08 13:59:14 // 140121
Éééés Golféknál sincs ez máshogy ;)
http://www.gruvenparts.com/website/diys/VR6%20MAF%20Sensor%20Info.htm
Imma out..
http://www.gruvenparts.com/website/diys/VR6%20MAF%20Sensor%20Info.htm
Imma out..
aranytl2013-07-08 13:57:46 // 140120
A klíma nélküli 1040-es. A klímás meg 1840 vagy 1855. De honnan tudni, melyik kell nekem? 15 mm a különbség.
Sityu2013-07-08 13:40:04 // 140119
Itt van még egy vonal a témában :
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-147-156-and-gt/217084-maf-data-base.html
Itt is azt írják, hogy mindegyikben van mindegyik kb :)
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-147-156-and-gt/217084-maf-data-base.html
Itt is azt írják, hogy mindegyikben van mindegyik kb :)
Sityu2013-07-08 13:13:23 // 140118
A méretet szerintem a van klíma/nincs klíma szabja meg. Azt is a hosszbordás hajtja.
Sityu2013-07-08 13:12:02 // 140117
Most nézem a tied cf2 ugye? Műanyagfedél + bowdenes gáz.
Az enyém cf3, ott a 030, 033 és a 044 csereszabatos asszem (mármint a betét).
És igen a 309-ben (házzal együtt) is ez van. Azért szedd szét előtte nézd meg a betétet. Jó kis "biztonsági" torx :D T20 azt hiszem..
Az enyém cf3, ott a 030, 033 és a 044 csereszabatos asszem (mármint a betét).
És igen a 309-ben (házzal együtt) is ez van. Azért szedd szét előtte nézd meg a betétet. Jó kis "biztonsági" torx :D T20 azt hiszem..
Trombozis2013-07-08 12:49:51 // 140116
Köszi Srácok!
Akkor nyugodt szívvel megvehetem ezt a 309-es végűt vagy előtte bombázzam szét a mostanit és nézem meg, hogy ki lakik bent. (persze kiolvasás után/előtt)
Akkor nyugodt szívvel megvehetem ezt a 309-es végűt vagy előtte bombázzam szét a mostanit és nézem meg, hogy ki lakik bent. (persze kiolvasás után/előtt)
Sityu2013-07-08 10:07:08 // 140115
Pl az én 1.6-omban F 00C 2G2 044 szenzor van. Ezzel fut majdnem az összes Lada :)
Sityu2013-07-08 09:51:06 // 140114
Régebben postoltam egy fórumot, ahol erről cseverésznek. Legtöbbször tényleg a borítás más csak. Ilyen hotfilm szenzorból csak 3-4 féle létezik asszem :
http://forum.alfa156.net/forum/forum_posts.asp?TID=47987&PN=0&TPN=1
Különben az enyém is prüszköl csak hidegen :)
http://forum.alfa156.net/forum/forum_posts.asp?TID=47987&PN=0&TPN=1
Különben az enyém is prüszköl csak hidegen :)
Trombozis2013-07-08 08:35:51 // 140113
Zsír! :-)
A másodikat csinálja a szemét.
Köszi a segítséget. Még kiolvasom, csak lusta vagyok hozzá. :-)
A másodikat csinálja a szemét.
Köszi a segítséget. Még kiolvasom, csak lusta vagyok hozzá. :-)
aranytl2013-07-08 08:09:01 // 140112
Hosszbordás szíjból 2 méretet ajánlanak a webkatalógusok: 1840(42) vagy 1855(53). Honnan tudhatnám meg, hogy nekem melyik kell?
Most 1840-es Bosch van fent, de csettegő hangot hallat, gondoltam teszek fel egy másikat próbaképp. De melyiket kellene megvennem?
Most 1840-es Bosch van fent, de csettegő hangot hallat, gondoltam teszek fel egy másikat próbaképp. De melyiket kellene megvennem?
Tuningman2013-07-08 02:03:33 // 140111
Sőt, elárulok valami érdekeset:)
Ha átmész mreni-hez és kérsz tőle egy JTD LMM-et, az is jó az autódba, mármint a betét.:)
Ami számot nézel az a házon lévő Bosch szám. Ha kiveszed belőle magát az LMM betétet, akkor azon már egy teljesen más számot fogsz találni és ez a lényeg.
Több fajta házba, több fajta számmal, más árakon de ugyanazzal a betéttel szerelik.:)
Neked nem kell a ház mert van, neked csak a betét kell:)
Na ezért van a 1.4TS-emben V6 LMM betét. :D
Azért a helyedben először kiolvasnám az ECU-t.
Az LMM-nek két fő hibája lehet. Az egyik, hogy nem méri a beszívott légmennyiséget de ebben az esetben világítania kell az injektor lámpának. A másik amikor csak a beszívott levegő hőfokot nem méri vagy fals adatokat küld az ecu-nak, ilyenkor szokott visszadurrogni hidegen a szívósorba és fulladozik amíg be nem melegszik.
Ha átmész mreni-hez és kérsz tőle egy JTD LMM-et, az is jó az autódba, mármint a betét.:)
Ami számot nézel az a házon lévő Bosch szám. Ha kiveszed belőle magát az LMM betétet, akkor azon már egy teljesen más számot fogsz találni és ez a lényeg.
Több fajta házba, több fajta számmal, más árakon de ugyanazzal a betéttel szerelik.:)
Neked nem kell a ház mert van, neked csak a betét kell:)
Na ezért van a 1.4TS-emben V6 LMM betét. :D
Azért a helyedben először kiolvasnám az ECU-t.
Az LMM-nek két fő hibája lehet. Az egyik, hogy nem méri a beszívott légmennyiséget de ebben az esetben világítania kell az injektor lámpának. A másik amikor csak a beszívott levegő hőfokot nem méri vagy fals adatokat küld az ecu-nak, ilyenkor szokott visszadurrogni hidegen a szívósorba és fulladozik amíg be nem melegszik.
Zsolesz2013-07-07 23:33:16 // 140110
Mint régen a kispoláknak... vissza a 80-as évekbe :D amúgy jókor jön az info, most lett felújítva a futómű, de ez kimaradt
GTPeti2013-07-07 23:29:34 // 140109
(OK... a harang mögött elvileg gyárilag is van zsír. De talán kevés, a fene sem tudja.)
Dévid2013-07-07 23:29:11 // 140108
Nem annyira fontos a dolog, de sokkal könnyebb lehet úgy az élet állítólag. Én öntörvényű vagyok.
GTPeti2013-07-07 23:28:59 // 140107
Múltkor már pedzegette valaki, hogy a gömfejt tisztességesen megzsírozva sokkal tovább tartana. És a szilentek is. (Emiatt van a 159-nél v. a Giu-nál már gyárilag zsírzószem.)
Zsolesz2013-07-07 23:25:46 // 140106
Elsőbe szerintem nem érdemes. A felső nem olyan drága újonnan sem, nem sokkal több mint 2 db szilent és a csere.
Az alsónál már megérné, de a gömbfej úgyis megy a levesbe sokkal előbb mint a szilent tönkremenne. Jártam így, a szerelő még mondta is, hogy érdemes volt kicserélni, dobhatom el a jó szilenteket. 1 év volt benne, az akkor nálam 30-40 ezer km volt kb
Az alsónál már megérné, de a gömbfej úgyis megy a levesbe sokkal előbb mint a szilent tönkremenne. Jártam így, a szerelő még mondta is, hogy érdemes volt kicserélni, dobhatom el a jó szilenteket. 1 év volt benne, az akkor nálam 30-40 ezer km volt kb
GTPeti2013-07-07 23:21:32 // 140105
Márpedig nekik a kedvükben kell járni. :))
Dévid2013-07-07 23:20:22 // 140104
Pedig hidd el, amennyire tudok, halkan közlekedek. Levenném, de a csajok ellenzik. :D
GTPeti2013-07-07 23:14:10 // 140103
De a tieden még sportauspuff is van, megértem, hogy nem rajonganak érte. :)
Dévid2013-07-07 23:13:12 // 140102
Van akinek tetszik az én autóm hangja is. A szomszédaimnak pl. nem jön be. :D
Dévid2013-07-07 23:05:18 // 140101
GTV-ben még nem ültem, de ültem könnyebb, erősebb, alacsonyabb autóban, úgyhogy tudom miről beszélsz. :)
GTPeti2013-07-07 23:03:11 // 140100
Még valami fontos kimaradt: A hang. :) A 156-nál egyszerűen nem zavaró, a GTV-nél pedig leengedett ablakokkal iszonyatosan jó. Az a fújtatás és mély morgás... Nagyon klassz lehet, egy 156 egy ilyen motorral. (A V6-okkal pedig fenomenális...)
GTPeti2013-07-07 22:57:40 // 140099
Ami még furcsa volt, az a vékonyka küszöb és a rövid ajtó. :) Az üléspozíciót még azért nem írtam, mert a GTV-ben még benne vannak a sínbakok, emiatt nem olyan extrémen mély az ülése, mint gyárilag volt. Mert gyárilag viszont az. Amolyan versenyautósan (értsd: sebességtúllépésre késztetően) mély. :)
Dévid2013-07-07 22:55:00 // 140098
Hja, ha az ember nem naponta használja, egyszerre más a leányzó fekvése...
GTPeti2013-07-07 22:40:57 // 140097
Pár hónap után ma kihoztam a 156-ot a garázsból, mert elvileg jövő héten megyek vele Mo-ra. Megtankoltam, lemostam.
Nagyon más, mint a GTV. :)
Az ülése jobb, passzentosabb. A rugózása kénylemesebb, jobban elnyeli az úthibákat, ugyanakkor kanyarbajnok ez is. A motort illetően egy kicsivel a GTV nyer, az ui. jobban ugrik és szívesebben. Pályán persze hátrány a pörgősség és a hiányzó hatodik fokozat a GTV-nél. A 156-nál annyira nem hiányzik. Persze fogyasztásban is a dízel 156 nyer, 30%-kal kevesebbel éri be, az olcsóbbikból. A GTV-nél kicsit túl van szervózva a kormány, ez mindig feltűnik, de nem zavaró.
Nagyon más, mint a GTV. :)
Az ülése jobb, passzentosabb. A rugózása kénylemesebb, jobban elnyeli az úthibákat, ugyanakkor kanyarbajnok ez is. A motort illetően egy kicsivel a GTV nyer, az ui. jobban ugrik és szívesebben. Pályán persze hátrány a pörgősség és a hiányzó hatodik fokozat a GTV-nél. A 156-nál annyira nem hiányzik. Persze fogyasztásban is a dízel 156 nyer, 30%-kal kevesebbel éri be, az olcsóbbikból. A GTV-nél kicsit túl van szervózva a kormány, ez mindig feltűnik, de nem zavaró.
XYZ2013-07-07 19:44:31 // 140096
Sziasztok!
Lenne egy olyan kérdésem, hogy a riasztó akksiját hegesztéskor ki kellene-e venni?
Kasznisnál van a kocsi, és fogalma sincs a mesterembereknek, hogy hol van az akksija és, hogy kell eltávolítani a kocsiból.
Leírná valaki a mentét.
Köszönöm
Lenne egy olyan kérdésem, hogy a riasztó akksiját hegesztéskor ki kellene-e venni?
Kasznisnál van a kocsi, és fogalma sincs a mesterembereknek, hogy hol van az akksija és, hogy kell eltávolítani a kocsiból.
Leírná valaki a mentét.
Köszönöm
Dévid2013-07-07 19:39:04 // 140095
Enyémre is az vár. Mondjuk a régi Alfámon színre volt fújva úgy emlékszem, és nem dobta le a festést 5 év alatt sem.
pedrobaa2013-07-07 18:24:02 // 140094
Köszi srácok a sok hozzászólást! :)
Megpróbálom előszőr a csizsolós, alapozós, fújós megoldást, aztán ha nem bírok vele, lefoliázom a sunyiba. :)
Megpróbálom előszőr a csizsolós, alapozós, fújós megoldást, aztán ha nem bírok vele, lefoliázom a sunyiba. :)
Hardy2013-07-07 17:54:40 // 140093
Harmadik lehetőség:
Mivel ha vettél kábelkötegeket az ajtóba, -ami remélem nem angol autóból való, mert ha igen akkor kell egy kis módosítás- így az ajtó csatlakozók egyik fele már meg is van. Venned kell EGY db másik oldali csatlakozót lehetőleg jó hosszú kábelekkel vágják el neked, és első ajtóból legyen. Ebből ki tudod venni a hiányzó tüskéket, és hozzá tudod forrasztani a kábelköteghez ami az utastérbe megy. Vigyázz három féle csatlakozó van és mindegyikbe más a tüske formája. Olyant kell venned ami neked is van. Én is megcsináltam, és belefutottam az összes hibába amibe lehet....
Mivel ha vettél kábelkötegeket az ajtóba, -ami remélem nem angol autóból való, mert ha igen akkor kell egy kis módosítás- így az ajtó csatlakozók egyik fele már meg is van. Venned kell EGY db másik oldali csatlakozót lehetőleg jó hosszú kábelekkel vágják el neked, és első ajtóból legyen. Ebből ki tudod venni a hiányzó tüskéket, és hozzá tudod forrasztani a kábelköteghez ami az utastérbe megy. Vigyázz három féle csatlakozó van és mindegyikbe más a tüske formája. Olyant kell venned ami neked is van. Én is megcsináltam, és belefutottam az összes hibába amibe lehet....
Zselé2013-07-07 16:57:51 // 140092
Meg is van, köszi! :)
GTPeti2013-07-07 16:16:25 // 140091
Ha rákeresel arra, hogy eLearn vagy szervízCD, találsz linkeket itt a topicban.
Az eLearnban benne van az összes kapcsrajz.
Az eLearnban benne van az összes kapcsrajz.