GTPeti2013-07-07 23:14:10 // 140103
De a tieden még sportauspuff is van, megértem, hogy nem rajonganak érte. :)
Dévid2013-07-07 23:13:12 // 140102
Van akinek tetszik az én autóm hangja is. A szomszédaimnak pl. nem jön be. :D
Dévid2013-07-07 23:05:18 // 140101
GTV-ben még nem ültem, de ültem könnyebb, erősebb, alacsonyabb autóban, úgyhogy tudom miről beszélsz. :)
GTPeti2013-07-07 23:03:11 // 140100
Még valami fontos kimaradt: A hang. :) A 156-nál egyszerűen nem zavaró, a GTV-nél pedig leengedett ablakokkal iszonyatosan jó. Az a fújtatás és mély morgás... Nagyon klassz lehet, egy 156 egy ilyen motorral. (A V6-okkal pedig fenomenális...)
GTPeti2013-07-07 22:57:40 // 140099
Ami még furcsa volt, az a vékonyka küszöb és a rövid ajtó. :) Az üléspozíciót még azért nem írtam, mert a GTV-ben még benne vannak a sínbakok, emiatt nem olyan extrémen mély az ülése, mint gyárilag volt. Mert gyárilag viszont az. Amolyan versenyautósan (értsd: sebességtúllépésre késztetően) mély. :)
Dévid2013-07-07 22:55:00 // 140098
Hja, ha az ember nem naponta használja, egyszerre más a leányzó fekvése...
GTPeti2013-07-07 22:40:57 // 140097
Pár hónap után ma kihoztam a 156-ot a garázsból, mert elvileg jövő héten megyek vele Mo-ra. Megtankoltam, lemostam.
Nagyon más, mint a GTV. :)
Az ülése jobb, passzentosabb. A rugózása kénylemesebb, jobban elnyeli az úthibákat, ugyanakkor kanyarbajnok ez is. A motort illetően egy kicsivel a GTV nyer, az ui. jobban ugrik és szívesebben. Pályán persze hátrány a pörgősség és a hiányzó hatodik fokozat a GTV-nél. A 156-nál annyira nem hiányzik. Persze fogyasztásban is a dízel 156 nyer, 30%-kal kevesebbel éri be, az olcsóbbikból. A GTV-nél kicsit túl van szervózva a kormány, ez mindig feltűnik, de nem zavaró.
Nagyon más, mint a GTV. :)
Az ülése jobb, passzentosabb. A rugózása kénylemesebb, jobban elnyeli az úthibákat, ugyanakkor kanyarbajnok ez is. A motort illetően egy kicsivel a GTV nyer, az ui. jobban ugrik és szívesebben. Pályán persze hátrány a pörgősség és a hiányzó hatodik fokozat a GTV-nél. A 156-nál annyira nem hiányzik. Persze fogyasztásban is a dízel 156 nyer, 30%-kal kevesebbel éri be, az olcsóbbikból. A GTV-nél kicsit túl van szervózva a kormány, ez mindig feltűnik, de nem zavaró.
XYZ2013-07-07 19:44:31 // 140096
Sziasztok!
Lenne egy olyan kérdésem, hogy a riasztó akksiját hegesztéskor ki kellene-e venni?
Kasznisnál van a kocsi, és fogalma sincs a mesterembereknek, hogy hol van az akksija és, hogy kell eltávolítani a kocsiból.
Leírná valaki a mentét.
Köszönöm
Lenne egy olyan kérdésem, hogy a riasztó akksiját hegesztéskor ki kellene-e venni?
Kasznisnál van a kocsi, és fogalma sincs a mesterembereknek, hogy hol van az akksija és, hogy kell eltávolítani a kocsiból.
Leírná valaki a mentét.
Köszönöm
Dévid2013-07-07 19:39:04 // 140095
Enyémre is az vár. Mondjuk a régi Alfámon színre volt fújva úgy emlékszem, és nem dobta le a festést 5 év alatt sem.
pedrobaa2013-07-07 18:24:02 // 140094
Köszi srácok a sok hozzászólást! :)
Megpróbálom előszőr a csizsolós, alapozós, fújós megoldást, aztán ha nem bírok vele, lefoliázom a sunyiba. :)
Megpróbálom előszőr a csizsolós, alapozós, fújós megoldást, aztán ha nem bírok vele, lefoliázom a sunyiba. :)
Hardy2013-07-07 17:54:40 // 140093
Harmadik lehetőség:
Mivel ha vettél kábelkötegeket az ajtóba, -ami remélem nem angol autóból való, mert ha igen akkor kell egy kis módosítás- így az ajtó csatlakozók egyik fele már meg is van. Venned kell EGY db másik oldali csatlakozót lehetőleg jó hosszú kábelekkel vágják el neked, és első ajtóból legyen. Ebből ki tudod venni a hiányzó tüskéket, és hozzá tudod forrasztani a kábelköteghez ami az utastérbe megy. Vigyázz három féle csatlakozó van és mindegyikbe más a tüske formája. Olyant kell venned ami neked is van. Én is megcsináltam, és belefutottam az összes hibába amibe lehet....
Mivel ha vettél kábelkötegeket az ajtóba, -ami remélem nem angol autóból való, mert ha igen akkor kell egy kis módosítás- így az ajtó csatlakozók egyik fele már meg is van. Venned kell EGY db másik oldali csatlakozót lehetőleg jó hosszú kábelekkel vágják el neked, és első ajtóból legyen. Ebből ki tudod venni a hiányzó tüskéket, és hozzá tudod forrasztani a kábelköteghez ami az utastérbe megy. Vigyázz három féle csatlakozó van és mindegyikbe más a tüske formája. Olyant kell venned ami neked is van. Én is megcsináltam, és belefutottam az összes hibába amibe lehet....
Zselé2013-07-07 16:57:51 // 140092
Meg is van, köszi! :)
GTPeti2013-07-07 16:16:25 // 140091
Ha rákeresel arra, hogy eLearn vagy szervízCD, találsz linkeket itt a topicban.
Az eLearnban benne van az összes kapcsrajz.
Az eLearnban benne van az összes kapcsrajz.
Zselé2013-07-07 16:12:37 // 140090
Sziasztok,
Vásároltam elektromos ablakot hátra. Az enyém gyárilag kurblis hátul, így megvettem a két hátsó szerkezetet motorral, a hátsó ajtók és a vezető ajtó kábelkötegét, illetve a szükséges konzolokat.
Rájöttem viszont, hogy az ajtók kábelkötegével még nem teljes az öröm, mert az ajtócsatlakozóim is üresek ott, ahol nem kéne, és gondolom kábel sem megy hátra.
Két lehetőségem van, ha jól érzem:
-Vagy szerzek még 3 db ajtócsatlakozót, és valahol rákötök új vezetékeket a rendszerre.
-Nem szerzek új ajtócsatlakozókat, a régit megfúrom (mivel tüskéim nincsenek), de a kábelkötegből is csak az új csatlakozókat és vezetékeket használom, aztán teljesen új kábelezést viszek mindenhova.
Én az utóbbit tartanám ésszerűnek, csak ehhez tudnom kéne, hogy pontosan hol különbözik a 2 és a 4 elektromos ablakos rendszer, valamint jól jönne egy kapcsolási rajz is.
Tud ebben segíteni valaki?
Előre is köszi!
Vásároltam elektromos ablakot hátra. Az enyém gyárilag kurblis hátul, így megvettem a két hátsó szerkezetet motorral, a hátsó ajtók és a vezető ajtó kábelkötegét, illetve a szükséges konzolokat.
Rájöttem viszont, hogy az ajtók kábelkötegével még nem teljes az öröm, mert az ajtócsatlakozóim is üresek ott, ahol nem kéne, és gondolom kábel sem megy hátra.
Két lehetőségem van, ha jól érzem:
-Vagy szerzek még 3 db ajtócsatlakozót, és valahol rákötök új vezetékeket a rendszerre.
-Nem szerzek új ajtócsatlakozókat, a régit megfúrom (mivel tüskéim nincsenek), de a kábelkötegből is csak az új csatlakozókat és vezetékeket használom, aztán teljesen új kábelezést viszek mindenhova.
Én az utóbbit tartanám ésszerűnek, csak ehhez tudnom kéne, hogy pontosan hol különbözik a 2 és a 4 elektromos ablakos rendszer, valamint jól jönne egy kapcsolási rajz is.
Tud ebben segíteni valaki?
Előre is köszi!
GTPeti2013-07-07 15:29:46 // 140089
Adódik a kérdés, hogy PU-szilentet akarsz (kemény, de tartós), vagy a gyárinak megfelelő gumiszilentet.
sanyi132013-07-07 15:09:20 // 140088
Sziasztok! honnan érdemes lengőkar szilentet rendelni. Köszi
Piritu - 1.000.0002013-07-07 13:22:20 // 140087
pl. amit a 159 topikba tettek. Objektív adatok.
Fél évig én is írtam reggelente a melóba menet az adatokat. (6 km)
Gyakorlatilag a körülmények változása miatt bármilyen hőfokot tudtam produkálni. Először nem is igazán értettem, aztán az átlagsebességeket figyelve rájöttem. Elég egy kicsit többet állni a táblánál, kettővel több biciklista, egy kekeckedő OFF-os, bármi. A cartárs gyakorlatilag két egyforma sebességprofilt produkált.
Fél évig én is írtam reggelente a melóba menet az adatokat. (6 km)
Gyakorlatilag a körülmények változása miatt bármilyen hőfokot tudtam produkálni. Először nem is igazán értettem, aztán az átlagsebességeket figyelve rájöttem. Elég egy kicsit többet állni a táblánál, kettővel több biciklista, egy kekeckedő OFF-os, bármi. A cartárs gyakorlatilag két egyforma sebességprofilt produkált.
Trombozis2013-07-07 12:39:25 // 140086
Ezt nem értem. Ez is jó bele? Nem csak a 111-es végű? :-) Most kiszedtem a benne lévőt. Úgy emlékszem a garázsban van egy régi. Megnézem azzal mit szerepel a gép. De nélküle jobban indul hidegen. Csak hát lefullad. :-D
Köszi a segítséget. :-)
Köszi a segítséget. :-)
mreni2013-07-07 09:57:43 // 140085
jah akkor oké :D
Trombozis2013-07-06 23:05:39 // 140083
Ez a 111-es végű LMM.
Trombozis2013-07-06 23:04:26 // 140082
Lehet. :-D Majd viszem a méhbe.
Trombozis2013-07-06 23:04:05 // 140081
Tudom mondtad. ;-) Még nem volt kedvem szétbombázni (megmosni se) Inkább tekertem pár kört az órába. Szólok én úgy is!
Ja tudom mi idegesít most? :-D Beraktam az ablakemelőd jobbra és gyorsabb, mint a bal. :-D Kajak zavar. :-D
Ja tudom mi idegesít most? :-D Beraktam az ablakemelőd jobbra és gyorsabb, mint a bal. :-D Kajak zavar. :-D
Tuningman2013-07-06 22:56:31 // 140080
Mitől 52ezer? Aranyból van?
mreni2013-07-06 22:32:59 // 140079
amúgy nekem pont van kárpit nélküli elektromos ablakos hátsó ajtókárpitom apróért :D :D
mreni2013-07-06 22:32:01 // 140078
mi számít mérésnek? :)
pl nekem van egy adott (7km-es) táv amit majdnem minden reggel megteszek,egr falazás előtt ez alatt az idő alatt nem érte el a víz az üzemi hőfokot,falazás után még oda sem értem és meg volt a 90 fok...
pl nekem van egy adott (7km-es) táv amit majdnem minden reggel megteszek,egr falazás előtt ez alatt az idő alatt nem érte el a víz az üzemi hőfokot,falazás után még oda sem értem és meg volt a 90 fok...
Trombozis2013-07-06 22:30:18 // 140077
Zsír! Köszi!
Csak meg kell vennem azt a kurva 52ezer forintos LMM-et. :-D Kocsi ugyanolyan vele, mint nélküle. Ja nem, mert indulásnál nagyobb gáz kell. :-D
Csak meg kell vennem azt a kurva 52ezer forintos LMM-et. :-D Kocsi ugyanolyan vele, mint nélküle. Ja nem, mert indulásnál nagyobb gáz kell. :-D
Piritu - 1.000.0002013-07-06 22:29:13 // 140076
Ez az ami szubjektív, a placebo is így hat.
Mérd meg egyszer, mint a cartárs tette és lehet, hogy meglepődsz.
Az élénkség mondjuk indokolt. A cartárs mérése alapján egr nélkül magasabb a turbónyomás, ami indokolja.
Mérd meg egyszer, mint a cartárs tette és lehet, hogy meglepődsz.
Az élénkség mondjuk indokolt. A cartárs mérése alapján egr nélkül magasabb a turbónyomás, ami indokolja.
159 Indigo Gray 2.4 Monster2013-07-06 22:24:02 // 140074
mostanába nem reklamál érte csak gondoltam így mindenki hapy lenne :D
mreni2013-07-06 22:23:22 // 140073
ugyanaz lenne mint ha le lenne dugózva
pl nekem a marea-n a kartergáz cső van lefordítva a motor alá :)
pl nekem a marea-n a kartergáz cső van lefordítva a motor alá :)
GTPeti2013-07-06 22:21:01 // 140072
Nem véletlenül nem szokás csak így a "nagyvilágba" vezetni. Szerintem írasd ki és le van tudva a dolog...
159 Indigo Gray 2.4 Monster2013-07-06 22:19:51 // 140071
akkor nem kéne ki iratni, nem lenne hibakód. csak ezért kérdem.
mreni2013-07-06 22:18:49 // 140070
semmi :D
GTPeti2013-07-06 22:16:57 // 140069
Ennek én sok értelmét nem látom.
159 Indigo Gray 2.4 Monster2013-07-06 22:15:14 // 140068
olyankor mi lenne ha nincs le dugózva az egér csak le van kötve a pillangó szelepről és a motor alá lenne kivezetve a kormos füst?
mreni2013-07-06 22:05:13 // 140067
jah meg a map meg a mocskos szívósor stb,egyébként érdekes mert pl öcskösnek és nekem is hamarabb melegszik be EGR nélkül,és élénkebb is
sparco2013-07-06 19:51:39 // 140066
A Berlinán is csak csiszolva+ festve van, (még előző tulaj csinálta) de elég jól bírja. :)
Hardy2013-07-06 19:42:48 // 140065
theBanyai2013-07-06 18:02:02 // 140064
Valóban nem terem :) :)
atosz0692013-07-06 17:59:01 // 140063
http://www.alfaamore.hu/tagok/7753/autok/9158/blog/21099
én lefestettem :) csak alaposan csiszold le előtte. ahol volt a lepattogás és az oxidáció, ott lekentem Buda primer fémre való korróziógátló alapozóval, és úgy fujtam le sima teszkós mattfeketével :)
én lefestettem :) csak alaposan csiszold le előtte. ahol volt a lepattogás és az oxidáció, ott lekentem Buda primer fémre való korróziógátló alapozóval, és úgy fujtam le sima teszkós mattfeketével :)
Dévid2013-07-06 17:56:51 // 140062
Ma láttam a helyi autószerelő szaki 156 JTS Alfáját, Novitec N5 felni van rajta. :)
Pedig az nem minden bokorban terem.
Pedig az nem minden bokorban terem.
theBanyai2013-07-06 17:51:05 // 140061
Én is csak vele szenvedtem, már nagyon nagyon nagyon sok garnitúra felnit megfújtam mégse jártam így :) Bár néha ott is vannak érdekességek :D
theBanyai2013-07-06 17:51:04 // 140060
Én is csak vele szenvedtem, már nagyon nagyon nagyon sok garnitúra felnit megfújtam mégse jártam így :) Bár néha ott is vannak érdekességek :D
Sityu2013-07-06 17:48:13 // 140059
Az alu bicajomon jó kis flakszis 960 van legalul, aztán 2 réteg 2k (mentősfehér mittommilyen) Tart mint a 21 már egy éve ;)
theBanyai2013-07-06 17:33:03 // 140058
Nekem aluminium a tükör háromszög, én anno gyönyörűen fémig csiszoltam ,majd 2k filler, majd bázis és lakk, és kb 2 hónap után felnyomta. Meguntam, lefóliáztam...
Esetleg wash primerrel nem próbáltam aláfújni a fémnek, az talán segít, de nem vagyok benne biztos...
Esetleg wash primerrel nem próbáltam aláfújni a fémnek, az talán segít, de nem vagyok benne biztos...
sparco2013-07-06 17:27:03 // 140057
Mindenkepp le kell ciszolni az egeszet egybe. (Enyemet is kellmajd es ahogy elneztem szorogitt is elkelhet) Ha alapozoval mesz ra+ festes egy darabig tartosnak kell maradnia! :)
Vagy!!! Foliazd be, mint pl. SanyiJTD cartarsnal is lattam. (asszem)
Lehet kapni sima fekete vagy matt foliat is, ha nem jon be a carbon.
Vagy!!! Foliazd be, mint pl. SanyiJTD cartarsnal is lattam. (asszem)
Lehet kapni sima fekete vagy matt foliat is, ha nem jon be a carbon.
Sityu2013-07-06 17:16:31 // 140056
Komolyan srácok, itt áll szétszedve a kocsim és várok értelmes választ és a buzizást kell olvasgatnom :D Húzzatok már a játszótérre !
pedrobaa2013-07-06 17:13:58 // 140055
Hát ahol lepattogott, ott le van festve feketére, de elég gányul néz ki! :( Ráadásul pattog tovább.
Szedjem le róla az egész cuccot és próbáljam meg telibe festeni? Félek akkor sem lesz jobb. :( Bár egy kísérletet megérhet.
Szedjem le róla az egész cuccot és próbáljam meg telibe festeni? Félek akkor sem lesz jobb. :( Bár egy kísérletet megérhet.
Frucsi2013-07-06 17:03:12 // 140054
Srácok nem vicceljetek már, ez nem erről szól! ;)
http://www.youtube.com/watch?v=23i_pqSBuUE
http://www.youtube.com/watch?v=23i_pqSBuUE