Fórum >> Típusok >> 156

ystuc2011-08-09 08:09:04 // 122340
Szerintem vegyél újat!
osee_selespeed2011-08-09 07:40:30 // 122339
Jó reggelt! Szelepfedélnél folyik az olaj. Mi a biztos megoldás rá? Vegyek új tömítést és tegyek rá tömítő pasztát vagy elég a régire tennem, mert úgy is jó lesz?
Poló2011-08-08 19:43:29 // 122338
Blogomban a megoldás.
Szoszo™2011-08-08 19:32:34 // 122337
Járt már úgy valaki hogy össze vissza mutatott neki az üzemanyag szintjelző?Ha igen az segítsen mi a megoldás :)
Imyx2011-08-08 17:45:41 // 122336
Jól néz ki mindkettő! :-).
immi332011-08-08 15:32:52 // 122335
Hiba kiolvasva üzemanyagnyomásszabályzo, lehuztuk a dugot vissza azota megy.
GTPeti2011-08-07 22:17:56 // 122334
Vszínüleg hidegen tudod használni az autót, mikor elér egy adott hőmérsékelet, akkor leáll. Tipikus főtengely jeladó hiba.
GTPeti2011-08-07 22:17:05 // 122333
A barátom Mareájában is kiment. Nekem már itt van az új a polcon. :)
immi332011-08-07 21:55:07 // 122332
A fötengelyjelado 2szer is megszivatott a télen elöször kicseréltem az gyári hibás volt 2napig birta ujra cserélnem kellett. De akkor be sem tudtam inditani. Holnap viszem hibakiolvasásra...aztán okosabbak leszünk.
szasza(SW)2011-08-07 21:34:27 // 122331
Főtengely fordulatszám jeladó!Az most a trendi,nekem is nem rég volt:)
Piritu - 1.000.0002011-08-07 21:29:22 // 122330
Sokan találkoztunk már ilyennel, többek közt én is. Csak nagyon kicsi az esély, hogy nálad is ugyan az lesz, mint annál, aki éppen beír. Nálam anno az EGR "halt meg"...
immi332011-08-07 21:19:56 // 122329
Ja már dolgozom rajta, csak kiváncsi voltam találkozott e már valaki hasonlo dologgal.
Piritu - 1.000.0002011-08-07 21:16:42 // 122328
Ki kell olvasni a hibatárolót, az pontosan megmondja, hogy mi a gond. Minden más csak találgatás :-(
immi332011-08-07 21:11:36 // 122327
Sziasztok
Kéne egy kis segitség. Ma leált a kocsim kigyulladt a motorhiba és leállt a motor. Ujra inditottam mentem párszáz métert megint leállt. Egymás után 3-4szer megcsinálta ezt. Találkozott valaki már hasonlo hibával? Mi lehet a gond? 1.9Jtd
ystuc2011-08-07 20:14:59 // 122326
GTPeti2011-08-07 08:58:39 // 122325
Nekem úgy tűnik, hogy itt is a lambdára tippelnek.

A FES-nel lehet élő grafikont rajzoltatni, ez legyen a köv. lépés. (Hagy időt a bemelegedésre.)
osee_selespeed2011-08-07 08:55:50 // 122324
Köszi. Én viszont találtam egy ilyet is: P1155 Alternative fuel controller
GTPeti2011-08-07 08:51:15 // 122323
Csak pár kattintásra vagy a lehetséges megoldástól... (Lásd 1. link)

Elvileg lambda fűtés, ez a legvalószínűbb. Ha nem, akkor is a lambda körül néznék először körül. (Fűtés áramfelvétel mérése, oszcilloszkópos kimeneti jel vizsgálat.)
osee_selespeed2011-08-07 08:24:35 // 122322
Jó reggelt! Valaki meg tudná mondani, hogy a P1155-ös hibakód pontosan mi is akar lenni? Vagy esetleg egy linket, ahol megtalálom mindet.
GTPeti2011-08-07 00:29:13 // 122321
Erről beszélek. Az a szellőztető labirintus.
Ferke2011-08-06 22:50:20 // 122320
Na, most meguntam, hogy felemások az ablakaim, és visszaraktam a vizsga előtt kiszedett első ajtók lesötétített ablakait.
Vajon mennyi időm van az első rendőrségi beavatkozásig?:)
Hardy2011-08-06 16:16:37 // 122319
Engem az a szürke valami érdekel, amit a tetejére raktam. Csak az a másikból van. Ezen is látszik csak az meg a helyén van. Onnan kell kihúzni.
GTPeti2011-08-06 13:11:51 // 122318
Az tudtommal nem csatlakozó(előkészítés), hanem szellőztető "labirintus" a párásodás megelőzésére.
Poló2011-08-06 12:40:52 // 122317
Ilyet még nem láttam. Az enyémen nincs ilyen csati, se a régi halogéneken, se a xenonokon.
Hardy2011-08-06 12:30:09 // 122316
Mindig max. Ha abbol fogy nem baj de ha a ketto koze lovod be es sokat palyazol, es abbol fogy akkor minimummal mesz. Sot en a max fole szoktam egy hangyafa@nyit. Bar az enyem nem eszi.
Dévid2011-08-06 12:28:29 // 122315
Maximumra, vagy picit fölé. A vezmód nem szereti a maximum alatti olajszintet, a tapasztalatok alapján.
Hardy2011-08-06 12:26:00 // 122314
Valaki okos arulja el nekem mert nem akarok hulyen meghalni mi az a valami a csatlakozo mellett es mire valo es kulonben is miert. A tompitott meg a tavolsagi kupakjaba is van.
NeoEx482011-08-06 12:24:32 // 122313
Ilyenkor a pálca alapján csekkoljátok hol álljatok meg? A min és a max között elvileg 1 liter különbség is van, középre lövitek be?
Dévid2011-08-06 12:23:38 // 122312
Nekem utoljára 4 liter ment bele, előtte 4,5 körül...
Abarai2011-08-06 11:11:03 // 122311
Nekem vidáman belement 4.4 körül.
gekki2011-08-06 10:54:35 // 122310
kiváncsi vagyok, hogy más fajta spoilerrel hogyan nézne ki az autó ezekkel a felnikkel?!?
NeoEx482011-08-06 10:42:16 // 122309
Sziasztok,
Olajcserénél pontosan a gépkönyvben írt 4.4 litert kell beletölteni, vagy marad benne egy kevés a régiből ezért valamivel kevesebbet?
köszi
zsolti19762011-08-06 08:01:20 // 122308
Régebbi autóimnál, ha ütött a tárcsa, a fékpedált is visszaütögette, az Alfa pedálján semmi jele ennek. De szerintem is tárcsa lesz.
Totti (NagyVad)2011-08-06 01:25:59 // 122307
Biztos hogy a tárcsa lesz a ludas!
zsolti19762011-08-05 22:43:00 // 122306
Sziasztok! Ha tudnázok segíteni, valaki tapasztalt-e már hasonlót: 140 feletti fékezéskor, főleg ha többen utazunk, morog valami a keréknél. kanyarodáskor semmi erősödő hang, ami csapágyra utalna, felemelve is szépen forog a kerék. A tárcsa nem üt, emelve megforgattam 3-ikban. A féltengely gömbcsukló kanyarodáskor néha halkan megszólal, de nem vészes, viszont kicsit kottyan kézzel megnézve fel-le. Én a tárcsára gyanakszom, mivel fékezéskor jelentkezik a gond.
Totti (NagyVad)2011-08-05 19:32:25 // 122305
Ide is be írom hátha! Tehát keresek bézs színű kesztyű tartót és a biztosíték tábla takaró műanyag burkolatot 156-hoz S.O.S

a kép illusztráció :-)
GTPeti2011-08-05 19:15:06 // 122304
Csúszhat.
Szoszo™2011-08-05 16:10:11 // 122303
Hy!Csúszhat attól a hosszbordás szíj ha ráfolyik a fagyálló??Mert múltkor szivárgott a felső visszavezető csövemből,és azóta nyikorog.10ezret mentem el vele...
teracod2011-08-05 13:08:45 // 122302
A múltkor írtam,hogy valami furcsa ketyegés kezdett el kijonni a motorból.
Na voltam vele szervizben és 2 szelep alatti alátét repedt el és ott szokott ki a levego. Szóval szerencsére semmi komoly. 2 darab alátét = 20 cent :) + a munka ami már azért jóval drágább volt sajna :S
Poló2011-08-04 22:57:53 // 122301
Ja, blogomban részletesen, lépésről lépésre, képekkel.
ALFI1562011-08-04 22:53:25 // 122300
ALFI1562011-08-04 22:50:21 // 122299
Legalább is azt hiszem Poló rakta fel.De most elbizonytalanodtam.
ALFI1562011-08-04 22:49:44 // 122298
Polónak van rajza,hogy mi és hogyan jön szét és ki.Majd jön és felrakja.Nagy segítség.Sima rízs szem izzó van benne.
fony722011-08-04 22:44:52 // 122297
Hurrá!
Számolj be!!!
Gumikacsa19822011-08-04 22:43:08 // 122296
Szia! Ugyanez a bajom... szombaton szedem szét és akkor kiderül:)
fony722011-08-04 22:40:07 // 122295
Ma vettem csak észre, hogy a középkonzolon a vekker alsó fele alig látható sötétben. Nem tudja valaki, hogy ebben 1 vagy 2 égő lehet? Szerintem 2 és az alsónak annyi. Meg jó lenne tudni, hogy miképp lehet ezt kiszedni a helyéről. Bocs, hogy nem olvasok vissza, biztos volt már róla szó, de a mai nappal már tele a t...m. Alig várom, hogy letegyem magam.
GTPeti2011-08-04 22:36:33 // 122294
Adtál volna neki zsebbe egy ötöst és máris átmegy. :))

(Csak vicc vót.)
nyámnyila2011-08-04 22:27:25 // 122293
Ismet eltelt 2 ev ugyhogy muszaki vizsgan (nct) voltunk.Pechemre egy idiota vizsgabiztost fogtam ki akinek a jovoltabol mehetek ismet egy re testre.(csak azert mert kocsog volt!!)de belefer.Igy kerult a kezembe a 10 ev alatt osszegyult nct testek adatlapjai amiket gondoltam feltoltok ,mert jol latszanak rajta az auto parametereinek valtozasai az evek alatt.Pl a futomuhoz az elso 8 ev utan kellett csak hozzanyulni.
Sityu2011-08-04 08:45:54 // 122292
Azért az 1.4 12V-ről a szelepfedelet lekapni és az olajzófuratokat/csöveket szétkapni és kipucolni nem volt egy óra :) Nem szivesen mondom, de egy fokkal könyebb szerelni a fiatokat...
Ferke2011-08-03 23:17:21 // 122291
Jaja, az a csavar egy kicsit melós, de lejön az, persze nem árt, ha jól fel van szerszámozva az emberfia:)
Egyébként ha már bravo-t említettél: pont a bravo-n is ilyen szemét dolog még az olajteknő csavarja, bal hátul a féltengely felett 2 torx csavar...nagyon ocsmány meló leszedni, és kiforgatni onnan...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak