Fórum >> Típusok >> 156

SanyiJTD2013-05-19 22:31:33 // 138488
majd lefotózom :D Nehéz kiműteni a helyéről? Hol található egyáltalán?
gecsa2013-05-19 22:17:24 // 138487
annyira tényleg nem vészes,csak jól figyeld meg,hogy mi hova való...olyan,mint a legó..:-)
admirális2013-05-19 21:46:13 // 138486
Gyertya, kábel, trafó körül kezdenék vizsgálódni.
Kicsu2013-05-19 21:32:24 // 138485
Én magam csináltam,igaz az elmúlt tíz évben se saját se rokon ismerős autója nem volt szerelőnél.
Sztem elbírsz vele.Nem kell forrasztani.
SanyiJTD2013-05-19 21:29:05 // 138484
Akkor megkörnyékezem a szomszéd palit ... :D
gecsa2013-05-19 21:28:14 // 138483
ha tudod, mit hogyan, akkor nem-nem
ha nem tudod, akkor ne-igen..:D
SanyiJTD2013-05-19 21:25:02 // 138482
Macera ilyet cserélni? Szerelőt igényel?
Kicsu2013-05-19 21:15:15 // 138481
Én is jártam így,már új akkuért indultam mikor fater rámszólt,hogy nézzem meg előbb a bronzkeféket. És igaza volt,elfogytak...
5ezer pénz....
GTPeti2013-05-19 20:58:51 // 138480
Amit én írtam az az autó elektromos rendszerének ellenőrzésére irányulna. ;)
Mert 150mA-nél több áramfelvétel rövid idő alatt kinyírja az akksit. Főleg, rövid utak mellett.
NGC2013-05-19 20:57:40 // 138479
senki?
Tuningman2013-05-19 20:47:39 // 138478
Még azt is el tudom képzelni, hogy az önindítóban lévő fogaskerék áttétel eltört és megszorult. Műanyagból van ami a hő hatására idővel elfárad és egyszerűen eltörik.
SanyiJTD2013-05-19 20:38:50 // 138477
Puntommal egyszer jártam úgy ,hogy az akksi sarun lelazult egy kábel, és pont az önindító + kábele. De akkor nem tekert értelem szerűen semmit...

Holnap kölcsönkérek egy multi métert,hogy mennyi a fesz alapból, meg berakok egy másik akkut.
Tuningman2013-05-19 20:31:07 // 138476
Kapacitást szokás mérni, terheléses vizsgálattal:)
Mivel ez most műszerezettség hiányában elmarad, marad a multiméter.
Negatív saru le és rá kell mérni az akksira, mennyi a feszkó. 12.6V vagy felette van akkor az jó. Ezek után marad az önindító szétszedése, kipucolása, bronzkefék vizsgálata, zsírzás, stb. Ki kell még mérni az álló és forgórészt is, mert lehet tekercsszakadás vagy sima zárlat is.
GTPeti2013-05-19 20:08:26 // 138475
Szerintem is akksi lesz. De, meg kéne mérni a nyugalmi áramfelvételt, stb.-t is. (Javaslat: szakértő által)
szasza(SW)2013-05-19 20:01:29 // 138474
Kicserélni az aksit egyszerűbb az biztos.
SanyiJTD2013-05-19 19:58:58 // 138473
Lehet holnap átdobjuk az akksit a 166ból! De 1éves mult az akksi, és Varta... Még mindig jobb lenne,mint önindító..
SanyiJTD2013-05-19 19:58:15 // 138472
Nem ,mert tökre ment a multi méterem. Néztem ablakokat gyorsan húzza, világítás erős, zene bömböl -nem tilt az erősítő- szóval van benne kraft :(
Alfa GT-Csaba2013-05-19 19:58:06 // 138471
Szerintem aksid kuka nem vesz fel töltést!
szasza(SW)2013-05-19 19:57:07 // 138470
Aksit megmérted tuti töltve van?Az indító a motor hátulján jobb oldal felé ,majdnem közép magasságban.
SanyiJTD2013-05-19 19:48:29 // 138469
Srácok segítsetek!
Tegnap leraktam az autót a garázsba, ma akarok vele menni, nem teker.
Akksi fel töltőre, 3óra múlva menni akarok vele, teker felet...
Akksi tovább tölt, utána is teker kb. felet :(

Önindító? Ha igen hol van? És ,hogy-hogy tünetmentes? Vagy valami más ötlet?
szasza(SW)2013-05-19 19:36:47 // 138468
ilyen van,csak nem tudom ez most működik-e multival.Ezt lehet ELM 327-re kell állítani?VAGCom/KKL nél nem mükszik:(
GTPeti2013-05-19 19:28:24 // 138467
Nem tudom, mi értelme lenne, egy ilyen full ismeretlen (ok... számomra) programmal kísérletezni, mikor van bejáratott megoldás: Kapcsolós(ított) VAGCom/KKL kábel + MES.
szasza(SW)2013-05-19 19:26:11 // 138466
Ok köszi!A kábeles dologhoz esetleg info?
GTPeti2013-05-19 19:20:26 // 138465
SZVSZ tökéletesen elég az egyik oldalon. Nekem a szívósor felőli oldalon van a spec. tömítés. (De ha rendesen zár, akkor lehúzni is elég elvileg.)
Poló2013-05-19 18:47:11 // 138464
Főtengely holtponti jeladó. Egy hibakód olvasással kideríthető.
Várj pár órát és próbáld meg újra. Ha indul, valószínű, hogy az lesz.
Tizenpárezer ft-os alkatrész.
Dévid2013-05-19 18:37:48 // 138463
Mozgasd meg a reléket a kocsi orrában az akkumulátor előtt, hátha csak kontakthiba...
Xintetic2013-05-19 18:16:23 // 138462
Sajnos nem csak a befecskendező lámpa. :/
Dévid2013-05-19 17:30:14 // 138461
Immo lámpa (kulcs szimbólum) nem világít véletlenül?
szasza(SW)2013-05-19 17:27:50 // 138460
Sziasztok !
Használ valaki ilyen kábelt és szoftvert?Tulajdon képen ez csak az adatokat mutatja vagy lehet hibakódot olvasni törölni is vele.Esetleg a kábelt össze lehet párosítani Fiat vagy multiecuscanal?Ennyire jutottam vele de ez nekem nem mond semmit:)
Xintetic2013-05-19 17:17:45 // 138459
Köszi a választ szerencsére az üzemanyag jön rendesen viszont nem indul az autó és a befecskendező lámpa világít, tegnap még semmi baja nem volt az autónak erre ma már nem indul. Esetleg valami ötlet?
Dévid2013-05-19 17:01:37 // 138458
A TS-en gyárilag csak az üzemanyag szivattyún van szűrő, amit nem kell cserélni elvileg.. :)
Xintetic2013-05-19 15:13:47 // 138457
Sziasztok! Nem rég volt alkalmam megszerezni egy 156-ost viszont van egy kis gondom amiben a segítségeteket szeretném kérni. Az üzemanyag csövet a befecskendező felől hogy lehet leszedni, illetve hogy az üzemanyag szűrő pontosan hol helyezkedik el.
Előre is köszönöm a választ :)
Dévid2013-05-19 12:20:51 // 138456
Levertem róla nagykalapáccsal, most már csak fel kell tennem a másikra. :D
Kicsu2013-05-19 07:11:25 // 138455
Ja ezt elnéztem. Az enyémen még a régi van.
Dévid2013-05-18 22:10:59 // 138454
Az jóféle tiszta alkohol. Sok mindenre jó, a téli ablakmosókban is van kicsi, csak sajna leszedi a fényezést nagy töménységben. :)
Piritu - 1.000.0002013-05-18 22:08:38 // 138453
Az mindegy, csak ne féktisztító legyen. Nemrégiben is volt, aki ráfizetett.
Dévid2013-05-18 22:06:28 // 138452
Izo-propil alkoholt írnak a fórumok erre a célra. :)
Piritu - 1.000.0002013-05-18 21:58:57 // 138451
Kizárólag alkohollal!
A féktisztító (amit mindenki használ erre a célra) túl agresszív cucc és nagy eséllyel megsérti a finom bevonatot.
Zsolesz2013-05-18 21:55:53 // 138450
Ez egy hosszú sztori, volt cucca felesben csak az most nincs meg neki, újat meg még nem vett azóta.
NGC2013-05-18 21:36:26 // 138449
Üdv!
Nem új a jelenség, ami abban nyilvánul meg, hogy alacsony fordulaton, úgy 2000 és 2500 közötti tartományban rángat. Nem erősen, de elég kellemetlen tud lenni, amikor kikanyarodom valahonnan és éppen produkálja, mint ha elmenne az ereje fele. Az LMM úgy 2 éve lett cserélve benne.
Valakinek valami ötlet, hogy mi lehet a baja?
Kösz!
szasza(SW)2013-05-18 21:18:32 // 138448
Nekem már kezd belőlük elegem lenni.Hibakódot se tudtak olvasni, fölösen kocsikáztam Pistivel valami haverjához:(
Zsolesz2013-05-18 21:15:43 // 138447
Kedden megyek Pistihez, lesz némi futómű javítás, utána állítás, aztán megy fel végre a nyári kerék.
szasza(SW)2013-05-18 21:10:35 // 138446
Hát max irányítok ahogy szoktam:)Már gyorsan megy a szét össze szerelés,de ma megint egy csavar be eset a motortérbe:))Hát a hideg zsíroldó dolgozott az enyémen is elég sokat.
Zsolesz2013-05-18 21:07:02 // 138445
Ha végeztél akkor egyszer beállok hozzád én is. Lehet ráférne, mióta szar a kuplungom (kb 1,5 éve) azóta csak alacsony fordulat és semmi komoly gázadás. Lehet benne kosz...
gecsa2013-05-18 21:06:32 // 138444
féktisztító spray..
szasza(SW)2013-05-18 21:03:10 // 138443
Kár,hogy csak fent,mer ott nem igazán használóm.
Kka2013-05-18 21:02:07 // 138442
az lmm-et hogyan, mivel tisztítjátok?
gecsa2013-05-18 20:56:02 // 138441
az lmm még nekem is vissza van...:D de holnap ráérek délelőtt, lehet nekifeszülök..:D ezek szerint az egr tisztítás hatott valamit? :D
Dévid2013-05-18 20:36:53 // 138440
Szerintem a hátsó tárcsát nem tartja már semmi, a korrózión kívül. :)
szasza(SW)2013-05-18 20:31:33 // 138439
Kipucoltam az EGR-t ennyire még soha nem sikerült:)Alacsony fordulaton még mindig nehezen reagál.Eddig 3500-nál már nem éreztem igazán,hogy húz.Most viszont 2500-nál ránt és 4000-nél még húz, tovább nem forgattam.Holnap kipucolom a LMM-t megnézem a szűrőt ,mert hát mégis csak mi vagyunk az ország legszmogosabb városa:(
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak