Fórum >> Típusok >> 156

Ronnie2013-05-25 00:01:23 // 138688
régen, a 2,5 v6-ot a gyári 190le mellé 75-ös nitro shottal küldtem. mínusz kb 5-6 le a visszavett előgyújtás, így 260 ló volt kb. az össz.

Most ez a 3 lityós épített moci, szárazon kiverte magából a 260 lovat a padon, nitro és minden egyébb rásegítés nélkül.
A 310 ló 50 le plusz nitróval került a padra.
Dévid2013-05-24 23:57:14 // 138687
Remélem egyszer élőben is láthatom majd. :)
B.László2013-05-24 23:53:26 // 138686
nyugi srácok nálam is játszik a turbó v nitró gomb ... :DDDDD
Ronnie2013-05-24 23:52:58 // 138685
most felfedted a titkomat, .. lebuktam ;o)))
Dévid2013-05-24 23:50:39 // 138684
Olyan kék cső enyémben is van, gondolom attól lett ilyen erős a tied is. :D
Dévid2013-05-24 23:49:39 // 138683
Nem széria teljesítményűnek tűnik. ;)
Gratulálok hozzá, hogy összeállt!
Dévid2013-05-24 23:44:50 // 138682
Képzelheted mikor először vezette a kocsimat egy körre... Odataposott neki, mint a sajátjának szokott, aztán meglepődött, hogy jé, bátyám Alfája, és mégis megy rendesen... Ha nincsenek fülei, körberöhögte volna a fejét. Utoljára akkor vágott ilyen képet, mikor vittem pár kört egy Lancer Evo X-el. :D
Ronnie2013-05-24 23:43:57 // 138681
A ragtuk, valójában raktuk ;o))))
Ronnie2013-05-24 23:42:25 // 138680
..de megérte :o)))

Ronnie2013-05-24 23:40:23 // 138679
Sziasztok!

A héten végre belőttük az új motort, melyet már több mint 2 éve faragunk! :o)



Tavaj összel elkészült a moci, be is ragtuk, aztán kezdődött a faragás, ami rengeteg időt, pénzt és annál is több ideget emésztett fel. Mikor már azt hittük kész, újra és újra kibukott valami, amin változtatni kellett (nagyobb injektorok, teljes kipuff rendszer leömlőtől, erősebb kuplungszerkezet, nagyobb benzinpumpa, nagyobb kapacitású szívótraktus, stb) valamint millió és egy műszaki és elektromos nem kalkulált nyűgök, de ..
Dévid2013-05-24 23:37:39 // 138678
Ősszel-télen tervben van egy átvizsgálás és javítás korrózió és elszenvedett sérülések témakörében. Most jó karosszériást keresek a környéken.
krisz.v2013-05-24 23:36:59 // 138677
Igen azoknál az a "nitro" kapcsoló, ha kikapcsolod!:D
Dévid2013-05-24 23:31:03 // 138676
Öcsém 1.4 TwinPort motoros G Astrája olyan, hogy ha fürgén kell előzni, akkor klíma OFF, és megjön az erő. Pedig 90 Le/12x Nm nyomaték!
Ferke2013-05-24 23:29:58 // 138675
A hervadásokra odafigyelni! A sajátomon is majdnem későn vettem észre!:P
Dévid2013-05-24 23:28:30 // 138674
Szép hosszú listám van már. Kuplungjavítás, vezérléscsere, klímajavítás, futóműállítás, gumik cseréje, meg a karosszéria hervadásainak eltüntetése. :D
No meg a pink GTA felnik, hogy valami humorossal zárjam a sort. :D
krisz.v2013-05-24 23:25:00 // 138673
Na jó, de itt a "nagyon visszafogja"-t nem úgy kell érteni, hogy kifejeled a szélvédőt, ha bekapcsolod a klímát!:) A lényeg, hogy mi szeretünk úgy autózni, hogy elforgatva akár 7000-ig, szerpentines hegyi utakon is, amit a technika és mi tudunk.. stb.:) és ott igenis nem mindegy! Persze papós tempóban nem jön ki annyira ez!:)
Tuningman2013-05-24 23:24:21 // 138672
Ez így szokott lenni sajna.
Remélem kicserélik gariba.:)
Tuningman2013-05-24 23:20:31 // 138671
A V6 nem olcsó játék, jól teszed ha lecseréled a vezérlést.
Nálam is lassan érik a csere, őszre tervezem de abból szerintem komplett motorszétszedés lesz ahogy magamat ismerem.:)
Dévid2013-05-24 23:18:04 // 138670
Golf I az tetszik. De az Alfák jobban. Lelkük van. :)
Ferke2013-05-24 23:11:24 // 138669
Fócvágengóf kéne nektek, amin télen-nyáron, fixen hajtva van a kompresszor!:))))
Dévid2013-05-24 23:10:29 // 138668
Én a 2.0 TS 156-nál nem éreztem, hogy nagyon visszafogná. :)
Dévid2013-05-24 23:07:54 // 138667
Én nem érzem. Mondjuk az sem hogy menne a klíma, pedig de... Elillant a gáz, szóval gáz van. Azaz nincs. :D
Dévid2013-05-24 23:05:41 // 138666
Saccra 2007-2008 körül cserélték, nem nagy tétel a csere egy rendes motorgenerál árához képest. :)
krisz.v2013-05-24 22:57:16 // 138665
Pedig a TS-motoron sokat fog! Épp most a hétvégén mondta az öcsém is (GTV TS), hogy nagyon megfogja a klíma!
Alfa GT-Csaba2013-05-24 22:54:43 // 138664
elég az 1,9 Jtdm is elhiheted!!
B.László2013-05-24 22:52:58 // 138663
nekem e miatt is fáj a fogam egy 2.4 jtd re :D nah meg h sor 5 :DD
cicmanyek2013-05-24 22:46:41 // 138662
Köszönöm szépen! :)
NGC2013-05-24 22:41:35 // 138661
Így! :)
Alfa GT-Csaba2013-05-24 22:37:18 // 138660
én ha a gt bekapcsolom ,nem gyorsul úgy ,igaz chippelve még nm próbáltam
Liquid2013-05-24 22:35:39 // 138659
na ja be is b..na ha belustulna tőle :) egyébként a 156-nál se éreztem soha
B.László2013-05-24 22:30:06 // 138658
hát akinek 2.4 JTDm van az biztos nem veszi észre :P :DDD
B.László2013-05-24 22:27:44 // 138657
borzasztó nálam inkább ablakot tekerek :D
B.László2013-05-24 22:26:54 // 138656
Nah azt én se tudom kérdezd meg Hardy t :DD biztos segít majd
krisz.v2013-05-24 22:18:44 // 138655
Pedig érezni!! Persze nem a normális hétköznapi forgalomban, ott nem nagyon, de ha hajtod rendesen akkor azért érezhető! Persze nem arról van szó, hogy nem megy, de érezni, hogy fogja! Én az off-os crdi-nél is érzem, pedig azt mondják, hogy dízelnél még annyira sem lehetne...
cicmanyek2013-05-24 22:13:45 // 138654
Srácok! Olvastam itt pár napja , hogy hogyan lehet kikapcsolni a minden egyes indításkor bekapcsolódó klímát , de most valamiért nem találom az írást.
Ha valaki emlékszik rá légyszi linkelje már be , vagy esetleg írja már le . Köszi.
Liquid2013-05-24 21:57:11 // 138653
én eddig soha nem éreztem hogy lenne különbség, egy V6-nak meg pláne nem szabad éreztetnie
Liquid2013-05-24 21:55:30 // 138652
így még durvább, nem cserélték ki a feszítőt csak a szíjat?
krisz.v2013-05-24 21:46:32 // 138651
Igen, "kis" motornál ezt teszi a klíma! Egyébként a v6-nál is érezni a hatását!:)
Zsolesz2013-05-24 21:22:32 // 138650
Köszi! :)

De egyet nem tudok cserélni csak a kettőt egyszerre, tehát legalább 2 patent kell gondolom.
A listából amúgy melyik való ide? Elég sok van
B.László2013-05-24 21:10:08 // 138649
Zsolesz Figy
patent es oldal

és Hardy kis írása ha ki van hajolva a takaró

takaró

am úgy kell berakni a patentet h a fejét ugye beilleszted a 2 vájatba ami van a takarón majd lyukra illeszted és bepattintod ennyi a történet :D
Zsolesz2013-05-24 20:50:27 // 138648
cserélt már valaki a J1-nél a légzsák takarónál olyan kis műanyag bizbaszt, ami a fedelet tartja? Le kell hozzá szedni az egészet vagy alá lehet piszkálni valahogy az újat? Ja meg kellene hozzá patent is, azt honnan lehet beszerezni?
aranytl2013-05-24 19:19:09 // 138647
Igazad volt, hirtelen adta meg magát a kinyomócsapágy. 130 km-t bírt ki az első tünet után. A motortér jobb oldala csupa fékolaj lett, no meg az úton otthagytam a tartály tartalmának nagy részét :( Szólt is hogy kevés a fékfolyadék.

Nehéz volt tolni, így kb. 500m után beindítottam a motort és megpróbáltam sebességbe rakni. 2 km-t mentem hazáig 1-esben. Azt hittem, hogy kuplung nélkül recsegni fog a váltó amikor sebességbe teszem, de semmi hangja nem volt. Lassan nyomtam a kart és az autó elindult, majd bevette az 1-est. Onnantól sima volt az út haza.
B.László2013-05-24 16:21:53 // 138646
nekem pöpec a klima tavaly volt töltve... :DDD de utálom használni olyan lesz a kocsi tőle mint valami fos suzuki ha nem forgatom 3-4 e fölé de annak meg nem sok értelme van mert akkor eszik is rendesen max hosszútávon de ott is előzésnél megint jelentkezik a suzuki effektus ...
Piritu - 1.000.0002013-05-24 14:52:11 // 138645
A feszítőgörgő volt, nem a pumpa, de a lényeg változatlan :-(
Tuningman2013-05-24 14:37:48 // 138644
Néha nézz rá a szíjra, ha látod rajta a feliratokat akkor még jó, persze 5 éven belül.
Ha nagyon kopottak a feliratok akkor inkább érdemes cserélni még akkor is ha nem érte el a megadott km futást.
krisz.v2013-05-24 12:38:14 // 138643
A v6-nál még ne nagyon erőltesd a dolgot így 50e km után, nincs érteleme, hacsak nem túl öreg már!:) 120e vagy 5év az előírása! Persze a 120-at én sem várnám meg, 90-nél már nem árt cserélni.:)
Dévid2013-05-24 11:44:49 // 138642
Enyémben a szervizkönyv alapján 60.000--nél, 122.000-nél volt vezérléscsere. Meg hamarosan megint lesz egy ilyen bejegyzés, mert 172.000-et mutat a számláló. :) A 2.0 TS-ben meg ca. 140.000-nél (vásárlás után) és ca.155.000-nél (motorcserével együtt) volt vezérléscsere. :)
Liquid2013-05-24 10:00:08 // 138641
az a helyzet hogy sokszor nem maga a szíj nem bírja ki a gyár által első körben kikiálott intervallumot hanem valamelyik cucc amit hajd, leginkább a vízpumpa.
Pl. apám újan vett Fiestájában 80e-nél elcsettent a vízpumpa, szerencséjére, csak elment a víz és hengerfejezni kellett, ami azért elég nagy gáz, de még mindig jobb mintha beállna és széttépné a szíjakat, és vinné magával a szelepeket meg amit még lehet.
Piritunak és a vízpumpa szedte szét a vezérlést, mivel a cserekor a szakszervizesek azt nem cserélték 60e-nél
krisz.v2013-05-24 09:51:02 // 138640
Azoknál igen, tudom.
Ferke2013-05-24 09:47:49 // 138639
Ha nagyon biztosra akarsz menni, akkor 60-70. jtd-nél, ts-nél egyaránt.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak