Fórum >> Típusok >> 156

Ádi_39002013-08-18 22:07:58 // 140666
Hello,
1 hónapja használok egy 2003-as évjáratú (régi) 1,6 TS 156-ot. Riogattak, hogy majd mennyit fogyaszt. Eddig mentem vele 2600 km-t, 95%-ban autópálya (max 140 km/h) és országút, és az átlagfogyazstásom 7,2 l/100 km, de volt 6,6-os szkaszom is (országút). Mi a tapasztalat? Nekem van mázlim, vagy hiába riogattak, és ezek tényleg ennyit esznek csupán?
GTPeti2013-08-18 21:39:13 // 140665
Csatlakozom Renihez, akkor csak vízpumpa lehet. Ne tedd HF-esre az autót, így nem szabad vele menni.
mreni2013-08-18 21:10:19 // 140664
vezérlésben vagy a hosszbordás feszítő/ vezető környékén keresném a hibát,így elsőre
mreni2013-08-18 21:09:28 // 140663
nem cseréltél vezérlést? :O

szerintem tuti vízpumpa lesz,azzal pedig ne menj sehová így
Betonl@b-AlfaShop2013-08-18 20:03:15 // 140662
Azt nem tudom az is lehet,nálam az nem volt még cserélve ..........
Betonl@b-AlfaShop2013-08-18 20:01:56 // 140661
A cső tűz forró gondolom akkor nyit a termosztát ?
szasza(SW)2013-08-18 19:30:26 // 140659
A termosztátnál nézted a csöveket , nyit a termosztát?
Betonl@b-AlfaShop2013-08-18 19:26:49 // 140658
A hűtőt és kiegyenlítő tartályt tavaly vettem vadi új nem bontott, azóta kb. 4000km-t használtam az autót ........ :-(
J-Imi2013-08-18 16:45:04 // 140657
Youtube-on találtamegy videt kartársnak ugyanez a problémája. Ugyanez a csörgés van nálam is.
J-Imi2013-08-18 16:42:34 // 140656
Üdv!

Remélem valakinek volt hasonló problémája, adott egy 1.9 mjet, nagyjából 1000-1200-as fordulat között lehet hallani vmi fémes csörgést, mintha valami lógni, de viszonylag hangos. Nem jövök rá hogy mi lehet az, valakinek van ötlete?
Abarai2013-08-18 16:17:36 // 140655
Ha állandóan működő ventilátorral is forralja a vizet, akkor nem villanyász kell hozzá. Sanszos, hogy a hűtőd halott.
GTPeti2013-08-18 15:38:55 // 140654
Egy 99-es 156-nál a hűtő garantáltan kukás. Ettől pl. melegedhet.
Ha már "nincsenek lamellák", akkor lehet légmozgás, nem fogja ellátni eredeti célját.

(A ventit állandóra kötni nem a legjobb dolog.)
Betonl@b-AlfaShop2013-08-18 13:41:13 // 140653
*****************Cartársak S.O.S. kérdésem lenne :*************************

A 156-om hibajelensége a következő :hűtőventilátor relé jó ,de mégsem kapcsol be a ventilátor ha meleg a víz 90C felett. Le kellett mennem múlt héten Egerbe, az autóval és akkor is produkálta a hibajelenséget pár perc alatt felforralta a vizet,sokszor meg kellett állni visszahűteni. Útközben nem találtam szerelőt csak nagy nehezen, senki nem akart vele foglalkozni ...Végső megoldásként,hogy tovább tudjak menni kértem a tagot legalább kösse direktbe a ventilátort a még fél órás utamra. Ventilátor direktbe kötve minden ok és egyszer jött a szörnyű felismerés ,így is felforralta a vizet(130 C) csak kicsit lassabban .
Mivel a dolog elég bonyolult és holnap mennék le a kocsiért,haza kéne hoznom ,végső megoldásként arra gondoltam nem tudnátok -e ott Egerbe ajánlani nekem egy megbízható és segítőkész villamoságist .Mert így gyakorlatilag haza sem tudom hozni hiába van saját Alfás szerelőm Pesten.
Minden megoldás érdekel ,és persze megfelelő anyagi ellenszolgáltatást kap a szerelő a munkáért.
***************************************************************************************
PistaFR2013-08-18 13:05:46 // 140652
Aha, világos. :)

Valami olyasmi a cél mint a legalsó, de remélem vannak itt még kisebb rendszám is. Az a terv, hogy bal oldalra tenném, de a rács elé lógatva.
Tuningman2013-08-18 00:18:49 // 140651
ez a lökösben lévő kiképzés

ez pedig a gyári rászerelt nagy rendszám tartó

ez meg az fl-es lökös amin nincs se kiképzés, se tartó
B.László2013-08-18 00:06:43 // 140650
Ez a magyar mentalitás eléggé gáz... Mindenhol csak a lehúzás... A másik szopatása ha nekem nem jó akkor neki se legyen az ... Nem értem miért .... ahelyett h 1 f@sza kis ország lenne, egyre jobban romlik a színvonal és mindenhol csak falak vannak. Nem lesz ez így jó. Mikor vittem a ts t műszakira elől D rendszám van persze kicsi és persze forgalmiba nem.volt beírva... ezért a műszaki csak a kpm nél és ott is 5e ft h átmenjen, utána megkaptam az papírokat h beirják a forgalmiba. Elmentem a helyi okmanyirodaba ott a kedves aranyos hölgy (h azt kapna be tövig) kitalálta h ez meg az a papír hiányzik mert nem.akart dolgozni... persze munkaidőben a kolleginákkal jobb trécselni meg kv zni munkaidőben persze nah mind1... Átmentem a másik faluba szó nélkül megcsinálták! :)

Sparco : amit belinkéltel hát nem akarom megsérteni a kedves cartarsat de ha ennyire tetszik neki az 56 akkor miért nem 56 osa van.. nem tudom miért kell így elcsúfítani 1 46 ot eszméletlen csúnya lett ... A belső még elmegy de az a külső...
PistaFR2013-08-17 23:56:26 // 140649
Úgy tudtam mindegyik fészlift előttinél a löki anyagából van kialakítva a rendszám tartó (2-t vagy 3-at alakítottam át korábban, pontosabban tüntettem el a rendszámtartót). A fészlift utáninál van egy leszedhető tartó, de mi van az alatt? Remélem a másik oldallal szimmetrikus, csak pár lyuk rondítja. Itt (Fr.o.) sokféle rendszámot láttam már, megkérdezem szeptemberig hogy hogyan is működik a dolog, mert nem tetszik ez a nagy. Motorokon láttam egész picit, ha nincs vele semmi bonyodalom akkor megy a levesbe a gyári tartó. Amúgy is van mit műanyagozni a lökin sajnos.
Tuningman2013-08-17 22:28:27 // 140648
Ettől még az amcsik is fejvesztve szaladnának, pedig ott megszokott az efféle beavatkozás:D
Tuningman2013-08-17 22:25:33 // 140647
156-nál előröl le kell szedni a nagy frsz tartót. Alatta ott van a kisebb kiképzés magában a lökhárítóban. Persze fl előtt de fl-re is el lehet intézni, természetesen ahogy írtad, nem könnyű de nem lehetetlen.
Tuningman2013-08-17 22:17:51 // 140646
Nem jó helyen próbáltad:)
pe-TI-nél kopogtass, segíteni fog:)
ystuc2013-08-17 20:27:44 // 140645
15-ös felnivel és akkora réssel a kerékjáratban, hogy egy kövér macska is beférne oda.
156er2013-08-17 20:09:52 // 140644
No comment kategória győztese...... :(
Szabeee2013-08-17 19:09:47 // 140643
hát... nem nagyon tetszik...tényleg "szép" csak különleges ízlés kell hozzá
G-Burt2013-08-17 18:46:00 // 140642
aztaku... és még a műszerfal is tönkre lett téve... meg úgy minden
sparco2013-08-17 17:41:21 // 140641
,,Szépen sikerült Öszvér lett... :S
SanyiJTD2013-08-17 17:08:54 // 140640
Ha csak ugy engedelyeznek nekem mar az lenne. Probaltam kicsit "osztonozni" az embereket,de akkor se kaptam :)
[k i z z o]2013-08-17 16:21:00 // 140639
A B típusú rendszámot sem adják olyan könnyen. Nekem elöl hátul az van, de kellett olyan lökhárító, hogy csak az férjen el...
kisradics2013-08-17 16:16:55 // 140638
Köszi szépen a segítséget, asszem marad az origi rendszám. Túl sok bonyodalom.. :)
GTPeti2013-08-17 15:29:37 // 140637
Itt a németeknél van fém táblából köztes méret. Sőt több is... az amcsi autókra pl. olyan rendszámot kapsz, hogy elférjen. Ezesetben kaphatsz pl. városrövidítés (1-3betű), 1 betű, 1 szám rendszámot is. És ha a sima is felmegy, akkor is kérhetsz keskeny betűkkel, kisebb távolságokkal készített táblát. Na ilyen megy fel nekem is majd előre.
(A kis. matricarsz. megszűntetése teljesmértékben Mo. hatáskörében volt. Nagyon jófej emberek vannak az összes hivatal élén...)
Tuningman2013-08-17 15:17:54 // 140636
Nagyon gázul néz ki a nagy matrica:(
Nekem az van de már alig várom, hogy lecseréljem az alura.
Aluból viszont van jó motoros méret, szerintem még az a legjobb kompromisszum:)
Be kell menni a helyi NKH-ba autóstul és ott kell kérvényezni a megfelelő típusú rendszámot. Ott adnak erről egy engedélyt, amivel lehet menni az okmányirodába, ott le lehet adni a rendelést:) Ha megjött a rendszám, kb. 2hét akkor ott át is vehető és be írják a forgalmiba. Persze nem olcsó mulatság:)
kisradics2013-08-17 15:07:39 // 140635
hát nemtudom ha ráfér a lökösre akkor persze. :)
SanyiJTD2013-08-17 14:58:02 // 140634
Már csak normál méretű matricarendszámot kapsz... Az is kell?
kisradics2013-08-17 14:23:09 // 140633
Sziasztok! Szeretnék a kocsira matrica rendszámot. Az a baj, hogy foggalmam sincs, hogy mi a menete a dolognak. Tudnátok segíteni? :)
B.László2013-08-17 10:05:26 // 140632
Aham értelek... Akkor marad valami külföldi papiros gepsas... Csak az a baj azokkal h a nagyrészuk dunántúlon van nekem az kicsit macerans lenne hazahozni nah meg h osztrák papíros a 90% amit én találtam :/
Papajoe732013-08-17 08:52:56 // 140631
Vagy akár ez ha "kombi" ban gondolkodsz..
Alfa 156
Papajoe732013-08-17 08:47:37 // 140630
Itt Nmetben kb 1000 eurótól lehehet normálisat venni, ha kereskedőtől veszed 1-200 eurót lealkudhatsz ha kiviszed az országból mert a kereskedőnek nem kell olyankor az áfát befizetnie. Egy 2001 es évjáratú 2,4 disel regadója vagy minek nevezik 190ezer HUF, a műszaki és e egyéb forgalomba helyezés kb egy 100e HUF
ergo kb 5-600 ezertől indul a móka..
pl ez : Alfa 156
Papajoe732013-08-17 08:34:44 // 140629
Hmm a szervóolajnak is van hűtője ?
Azt egybe cserélik vagy a tömlőt lehet külön cserélni ?
A gyárin rá van sütve a csati..
Papajoe732013-08-17 08:32:44 // 140628
itt sok kép van de nem..
GTPeti2013-08-17 03:04:19 // 140627
Hűtő.
gecsa2013-08-16 23:42:48 // 140626
Erre gondolsz?
Papajoe732013-08-16 23:02:28 // 140625
A kormányszervóhoz csatlakozó spirál rugó alaku valami az micsoda ?
a csatlakazója a lehető legrosszabb helyen van, nekem special a tömlő csatlakozónál csöpög az olaj, ezt hogy szokták javítani?
Ideiglenesen megoldottam, na de ez nem maradhat így..
gecsa2013-08-16 21:27:05 // 140624
jaja... az ilyeneket kerülni kell, 300 alatt már talán megérheti bontásra, ahogyan azt írtam is.. 300ért lehet venni aránylag jó állapotú 155öt esetleg..
GTPeti2013-08-16 21:13:20 // 140623
Elolvastam. Az a baj, hogy ha ezeket a hibákat kijavíttatod, az alaphangon is 300, de inkább jóval több. (Fényezés nélkül.) És akkor még hozzá jön a totális elhanyagoltságból fakadó egyéb nehezen visszafordítható hiba... Én a magam részéről messze ívben elkerülnék egy ilyen autót. (Megjegyzem a márciusban kinézett GTV-t a végén féláron odaadták volna és azt sem vettem meg. Ld. blog.)
Az ilyen gépekkel szerintem csak szívni lehet, jól járni nem.
B.László2013-08-16 21:06:42 // 140622
Kicsit olvasd vissza Peti megpróbáltam leírni h h néz ki a kocsi meg h mi baja van :DD
mreni2013-08-16 20:20:40 // 140621
én a kinti papiros 56-ot nem egész 180ért vettem és sokkal jobb állapotban volt mint a magyar társai.
de ritka az ilyen,illetve célzottan ezeket kell keresni ha ilyeben gondolkodik az ember
GTPeti2013-08-16 20:18:33 // 140620
Ha 300-ért akarsz 156-ot venni, akkor az is kb. egy leharcolt bontószökevény lesz, amire még n-szer annyit rá kell majd költeni, hogy újra autó legyen belőle.
B.László2013-08-16 20:16:16 // 140619
Nah meglátjuk majd hátha lesz valami izléses számomra .. :D ma sikerült felhívnom a nőt tettem neki 1 300e -s ajánlatot a válasz az volt h "a 4 kerék volt annyi akkor az autó 0 ft ér"
megköszöntem és letettem a 4 kereket ami a kocsi alatt van kb 50 max 65 ft ért lehetne eladni gumikkal .. :DDD
krisz.v2013-08-16 19:34:40 // 140618
Ha elmegy a gáz, nem kapcsol a klíma, a kompresszort sem hallod kapcsolni. Az lehet a gond szerintem.
Zotyy1562013-08-16 19:33:13 // 140617
Ha szökik a gáz akkor nem kapcsol be a kompresszor,de ha tegnap működött,akkor az érdekes,nitrogénnel szokták tesztelni,vagyis megnézni,hogy hol szökik,ha csövön szökik!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak