gyml2020-06-19 11:29:20 // 155238
Én is rendeltem tőle pár dolgot, segít ha tud, szóval ajánlom.
Piritu - 1.000.0002020-06-19 11:27:12 // 155237
Ez az oldal konkrétan Erhard242, Ha kell valami fel kell hívni vagy itt az oldalán ráírni és - ha létezik még - akkor szerez. Nekem most gyűjti az utolsó szilenteket a hátsó futóműhöz.
gyml2020-06-19 11:01:17 // 155236
Szokott valaki pályanapozni a 156-al? Érdekelne pár tapasztalat.
gyml2020-06-19 11:00:18 // 155235
Én innen vettem a küszöböket és a sárvédő íveket, van (vagy legalábbis 1-2 hónapja még volt) nekik.
Nem, őt Csapó Zolinak hívják és Győrújbaráton van. "Imádja" a rozsdás autókat . :) :) :)
Nem, őt Csapó Zolinak hívják és Győrújbaráton van. "Imádja" a rozsdás autókat . :) :) :)
VV62020-06-18 22:56:16 // 155234
Ha adsz egy számot, felhívlak és megbeszéljük.:)
BoszaG2020-06-18 20:02:30 // 155233
Na igen az lemaradt :) Budapest, 15. ker.
VV62020-06-18 17:07:35 // 155232
Kérdés, hogy honnan kell elvinni?
BoszaG2020-06-18 16:28:30 // 155231
Sziasztok, kicsit off, de viszonylag sürgős. Van pár vackom 156-hoz amiket az elmúlt hónapokban próbáltam eladni sikertelenül, tárolni hosszasan nem tudom őket, cserébe hétvégén lomtalanítás... Szóval a lényeg, beltér kárpitok, padlószőnyeg, szövetes ülésgarnitúra INGYEN vihető, a hétvégéig, illetve belátható időn belül tovább is ha hétvégéig kapok ígéretet, hogy jössz és viszed.
Attika012020-06-04 20:19:29 // 155230
Sziasztok. Eladó a vasam, ha valakit érdekelne. 450 000. Téli, nyári garnitúra mindkettő külön alufelnin. 3 éve lakatoltattam az alját, kultúrált belsővel.......
Piritu - 1.000.0002020-05-22 22:02:36 // 155229
Nekem mondjuk csupa olyan cuccot hoz ami fenn sincs a webshopban :-)
Poló2020-05-22 20:28:18 // 155228
Ez a webshop lemaradt 10 évvel ezelőtt. Még 156 scudetto is van benne, rákérdezek meg nincs, viszont a webshopban továbbra is fent van. Szerintem a többi ritka alkatrész sincs nála.
Külső küszöböt tudtam volna venni 60 körül gyári újat a balosból év elején. De az is csak a külső lett volna.
A Győr környéki lakatos a Laci bácsiék?
Külső küszöböt tudtam volna venni 60 körül gyári újat a balosból év elején. De az is csak a külső lett volna.
A Győr környéki lakatos a Laci bácsiék?
gottfriedg2020-05-22 19:26:41 // 155227
Köszi, ezt nem tudtam! Én először Sikaflex-szel ragasztottam körbe a dugókat, de az üregvédősök mondták, hogy ők ki szokták dobni és leragasztják a nyílást, ahogy te is mondod.
Kazes☻2020-05-22 18:32:01 // 155226
Futómű, hajtáslánc... értesüléseim szerint, merthogy már én is körbepislogtam kicsit. :)
Zolibácsi2020-05-22 17:39:26 // 155225
Mekkora szívás manapság egy crosswagonnal együtt élni? Mi az ami az el következő időszakban probléma lehet? Pl alkatrész szempontjából?
liusz2020-05-22 16:31:24 // 155224
A hátsó taposókon (padlólemez a hátsó utasnak) van 3-4 kis kivagás, az autó alá kell menni és látszik. Az vissza tud záródni, ha fennakad az autó valahol vagy eltömődni a kezdődő rozsdásodástól.
A gumidugókat én leragasztottam üregvédőzés után, hogy ne menjen be víz a küszöbbe.
A gumidugókat én leragasztottam üregvédőzés után, hogy ne menjen be víz a küszöbbe.
gottfriedg2020-05-22 14:27:56 // 155223
Az ülések alatt hol van kifolyó és azt hol lehet tisztítani? Az a kisablak valóban alattomos egy dolog, mert a 147 is úgy ázott be, hogy a kárpiton észre sem lehetett venni, mert nem ázott fel, de a küszöbben és a padlón állt a víz. Szerencsére ha véletlenül is, de észrevettem.
A 147 is kapott Mike Sanders kezelést, ha lesz 156 is, akkor idővel az is kap majd egy ilyen védelmet.
A 147 is kapott Mike Sanders kezelést, ha lesz 156 is, akkor idővel az is kap majd egy ilyen védelmet.
gottfriedg2020-05-22 14:25:15 // 155222
Már csak azért is jó lenne menteni a Fiatot, mert télen inkább azt használnám.
Levee156SW2020-05-22 13:04:23 // 155221
Csak arra celoztam, hogy a jarvanyhelyzet miatt mindennek is be van zuhanva az ara, de foleg a szep allapotban mar lassan tenyleg hobbi/luxus Busso Alfa fele cikkeknek, igy aki meg el is akarna adni,ha teheti, inkabb kivar,szerintem.
Rohadasilag sztem mar mindent elmondtak elottem - a legalattomosabbnak az elso dobban levo kisablakot tartom, kuszobvegnel ha mar latszik kivul,alul meg benyulsz,meg akkor is max. a kozepsonel tart.
Padlolemez sem annyira veszes (2002-es az enyem)- 1-2 evvel korabban elkezdi ledobni az alvazbedot,mint ahogy tenyleges porladas/luk lenne. Sok mulik azon, hogy az ulesek alatti vizkifolyok tisztak-e, meg hogy elete soran sikerult-e mindig ertelmesen emelni az autot.
Rohadasilag sztem mar mindent elmondtak elottem - a legalattomosabbnak az elso dobban levo kisablakot tartom, kuszobvegnel ha mar latszik kivul,alul meg benyulsz,meg akkor is max. a kozepsonel tart.
Padlolemez sem annyira veszes (2002-es az enyem)- 1-2 evvel korabban elkezdi ledobni az alvazbedot,mint ahogy tenyleges porladas/luk lenne. Sok mulik azon, hogy az ulesek alatti vizkifolyok tisztak-e, meg hogy elete soran sikerult-e mindig ertelmesen emelni az autot.
Liquid2020-05-22 12:24:24 // 155220
jó ötlet, de akkor lesz igazán jó ha a koromágyút is V6-osítod :)
VV62020-05-22 12:23:00 // 155219
Amikor vettem, én is arra gondoltam, hogy majd a Fiattal vegyesen használom szaladgálásra, de az első alkalommal megértettem, hogy nem erre való.
Kócosw2020-05-22 10:50:28 // 155218
Németben a 166 V6 okat utánad dobjak már szinte. Engem már szekáltak hogy vegyek mert kéne a kollekcióba 🤣
gottfriedg2020-05-22 10:32:37 // 155217
Leginkább városban. De a tervek szerint megmarad mellé a Brava, a V6-ot inkább hobbinak szánom és akkor nem kell feltétlenül városban nyúzni. De úgy érzem, hogy a Busso nem maradhat ki az életemből és ha mostanában nem lesz, akkor már valószínűleg soha.
VV62020-05-22 10:07:58 // 155216
Városban mászkálva fogod használni a V6-ot? Ennek semmi értelmét nem látom.
gottfriedg2020-05-22 09:56:08 // 155215
Gondolkodtam rajta. 😁 Főleg most, hogy felkerült egy szépnek tűnő. De én leginkább városban mászkálok, nagy lenne nekem a 166. Ráadásul annak még jobban nekib*szkodnák az ajtókat a szűk parkolókban. A hátsó futóművétől meg erősen tartok. A témában jártas emberek azt mondták, hogy sok dolgot már most is csak bontva lehet találni az autóhoz. 156 futómű meg gyakorlatilag 147/GT futómű, így nem annyira ritka típus. De egyébként egy szép állapotú rovarlámpás az én szememben könnyfakasztóan szép autó.
gyml2020-05-22 09:13:09 // 155214
VKG231!!! (156+75)2020-05-22 09:03:15 // 155213
Szia! Hol lehet még kapni küszöböt újat? Én a múltkor kerestem, de nem találtam.
Sajna nálam is eljött az idő :(
Sajna nálam is eljött az idő :(
Dante2020-05-22 09:00:46 // 155212
166 árai vannak jelenleg eléggé mélyponton még. Azok között nem néztél szét egy jó 3.0 V6 után? :)
gyml2020-05-22 08:09:40 // 155211
És többet nem lát havat és sót :) Szerintem ezek már főleg hobbiautónak valók. Szépek, de vigyázni kell rájuk és akkor sokáig örömet okoznak. V6os szívómotort már senki sem gyárt. Kuriózum lesz pár év múlva.
gottfriedg2020-05-22 07:50:31 // 155210
Az a baj, hogy már nehezen bízom meg a kasztnisokban. Ráadásul nem olcsó a munka és azt még fényezni is kell.
Na meg amit hegeszteni kell, az már sajnos nem lesz olyan. Viszont ha viszonylag jó és kap egy jó alváz és üregvédelmet, akkor talán megmarad. 😊
Na meg amit hegeszteni kell, az már sajnos nem lesz olyan. Viszont ha viszonylag jó és kap egy jó alváz és üregvédelmet, akkor talán megmarad. 😊
gottfriedg2020-05-22 07:47:42 // 155209
Köszönöm! 156 sw-nél be lehet nézni a csomagtér kárpitja alá? Mert 147nél igen, Brava-nál viszont van egy nagy, rögzített kárpit, ami alá csak bontás útján lehet benézni.
gyml2020-05-22 06:59:44 // 155208
Én a németektől hoztam egy 2,5 V6-ot. Jó sok lakatolni való van rajta, de ezért megkaptam hibátlan belsővel és motorral 350 EUR-ért. Itthon nem találtam olyat amihez nem kell hozzányúlni. Ez így ha még idén elkészül akkor többet telet nem lát és jó állapotú marad sokáig.
Szóval én úgy gondoltam hogy ígysem-úgysem kerülöm el minimum a küszöb cserét, akkor már nem érdekel ha több részt kell javítani, viszont minden más legyen jó. A küszöbök és a sárvédő javítóívek egyébként nem drágák (kb 12ezer/db), inkább a munkadíj drága és nehéz találni valakit aki elvállalja és jól dolgozik. Győr környékén viszont tudok ajánlani valakit. :)
Szóval én úgy gondoltam hogy ígysem-úgysem kerülöm el minimum a küszöb cserét, akkor már nem érdekel ha több részt kell javítani, viszont minden más legyen jó. A küszöbök és a sárvédő javítóívek egyébként nem drágák (kb 12ezer/db), inkább a munkadíj drága és nehéz találni valakit aki elvállalja és jól dolgozik. Győr környékén viszont tudok ajánlani valakit. :)
liusz2020-05-21 23:34:03 // 155207
Tamás Svájcból hoz autókat, én is tőle vettem 18-ban.
Van még egy dolog a lentieken kívül, amit hozzátennék. A benzintank betöltő mellett befolyhat a víz, le a belső dobon, de nem a pótkerék mélyedesbe, hanem a hátsó ülés alatt tovább és a padlólemezt öntözi. Valami tömítes a ludas mert töresmentes az autó. Nagyobb eső meg mosás esetén mehet be a víz. Csomagtartóban látható a víz nyoma. Nem KO kritérium, de van ilyen is. Good luck!
Van még egy dolog a lentieken kívül, amit hozzátennék. A benzintank betöltő mellett befolyhat a víz, le a belső dobon, de nem a pótkerék mélyedesbe, hanem a hátsó ülés alatt tovább és a padlólemezt öntözi. Valami tömítes a ludas mert töresmentes az autó. Nagyobb eső meg mosás esetén mehet be a víz. Csomagtartóban látható a víz nyoma. Nem KO kritérium, de van ilyen is. Good luck!
gottfriedg2020-05-21 22:48:48 // 155206
Köszönöm szépen! Tehát ha az említett pontokon alul már hólyagos, akkor már nagy a baj belül? Igen a 147nél is az a filc azerű valami van és összegyűlik mögötte a sár a küszöb végében. Nekem Brava-m van egyébként és elvileg marad is, mert a kasztnit leszámítva mindene jó, de nem kapnék érte semmi pénzt. Rébék Tamástól vették az ezüst sw-t egy éve. A hirdetés alapján akkor vezérlés is volt cserélve.
gottfriedg2020-05-21 22:44:48 // 155205
Igazából a Busso motor a lényeg, nem a 156, de jelenleg a megfizethető kategóriában a 156 az ideális választás. 😊
Dante2020-05-21 22:04:57 // 155204
Belső küszöb alatt persze alulról értem. Van a vékony perem a küszöb alján ahol össze van ponthegesztve a két lemez, attól beljebb eső részt gondoltam. Belülről is jó lenne látni persze de azt tényleg senki sem fogja engedni hogy felszedd a kárpitot :D
A fékcsőnél elől ugyanarra gondolunk. Nekem I-es Bravom volt, azon is ugyanott jelent meg a rozsda.
Hátul az 56osokon szövet kerékdob van, amögött nagy tragédiák nem szoktak lenni, legalábbis én még nem láttam. küszöb végében tud hátul megülni a trutyi, ezért max a szövet azon részét hajtsd óvatosan félre és akkor látod ott milyen a lemez.
A fékcsőnél elől ugyanarra gondolunk. Nekem I-es Bravom volt, azon is ugyanott jelent meg a rozsda.
Hátul az 56osokon szövet kerékdob van, amögött nagy tragédiák nem szoktak lenni, legalábbis én még nem láttam. küszöb végében tud hátul megülni a trutyi, ezért max a szövet azon részét hajtsd óvatosan félre és akkor látod ott milyen a lemez.
VV62020-05-21 22:03:06 // 155203
Csak 156 érdekel? Azt nem adnám el, de a Q4-hez nem ragaszkodom annyira és értékesebb is. Persze rozsdamentesnek nem mondanám, legalábbis az alját.
gottfriedg2020-05-21 19:52:50 // 155202
A szarvasi autó megnézésén is gondolkodom, állítólag nem roha. Bár a faceliftről azt mondta a bácsi, hogy élőben nincs színeltérés, de fura, hogy pont a bal eleje volt törve és képen az más árnyalat. Belső küszöböt úgy érted, hogy a kárpit alatt? Nem hiszem, hogy bárki hagyja, hogy elkezdjek bontani...bár már eszembe jutott. 😁 A Fiat és a 147 után úgy látom, hogy a gyengepont az első kerékjáratban lévő gumidugó. Amikor az elkezdi beengedni a vizet, az befolyik a küszöb belsejébe is és megeszi sajnos. A fékcső, az a nyúlvány és a gólyaláb közötti fém "doblemezen" van a 156-nál is igaz? Mert az is rohad mindkét autónkon. Ha egyről beszélünk, akkor tudom, hogy mire gondolsz, gonosz egy rész az is. 156-nál van dobbetét hátul, vagy rendesen lehet látni a lemezt?
Dante2020-05-21 18:57:31 // 155201
Jah +1: Első kerékjárati ívben, ahol a fém fékcső csatlakozik a gumicsőhöz egész közel a nyúlványhoz. Ott van még gyenge pontjuk. Ott elég szegényes a gyári alvázvédő. Meg kell emelni ahhoz hogy rendesen lásd mi a helyzet ott.
Dante2020-05-21 18:40:08 // 155200
Pont nem a faceliftre gondoltam, arról látszik hogy sok a színárnyalat rajta :)
Jótanácsként: Belső küszöböket nézd meg jól, főleg elől kb a kuplung pedál magasságában, illetve a B oszlop magasságában. Ott szokott először megjelenni hólyagosodás, akkor jól látható hogy ott dobja már le a gyári alvázvédőt. Ahogy Liquid is írta, küszöbök hátulja szokott még előfordulni.
De elkeseredni nem kell, vettünk már ismerősömnek olyan 156ost ami új kora óta magyarországon volt, 300.000 km feletti óraállással, és alapvetően gyöngyörű volt az alja pár apró pörsenéstől eltekintve. Viszont külföldi fórumokon olvastam több helyen olyat, hogy a 2001/2002 előtt gyártottak jobbak alvázvédelem terén, főleg a padlólemez kevésbé rohadós.
Én úgy gondolom egyébként ennyi idős autónál nem számít már igazán az életkor. Ha sosem mosták a kerékjáratokat és mindig tele volt sárral akkor az 15 év alatt is át tudott már bőven rohadni. Ha pedig törődtek vele, fényévekkel jobb állapotban megmaradhatott elhanyagolt társainál.
Jótanácsként: Belső küszöböket nézd meg jól, főleg elől kb a kuplung pedál magasságában, illetve a B oszlop magasságában. Ott szokott először megjelenni hólyagosodás, akkor jól látható hogy ott dobja már le a gyári alvázvédőt. Ahogy Liquid is írta, küszöbök hátulja szokott még előfordulni.
De elkeseredni nem kell, vettünk már ismerősömnek olyan 156ost ami új kora óta magyarországon volt, 300.000 km feletti óraállással, és alapvetően gyöngyörű volt az alja pár apró pörsenéstől eltekintve. Viszont külföldi fórumokon olvastam több helyen olyat, hogy a 2001/2002 előtt gyártottak jobbak alvázvédelem terén, főleg a padlólemez kevésbé rohadós.
Én úgy gondolom egyébként ennyi idős autónál nem számít már igazán az életkor. Ha sosem mosták a kerékjáratokat és mindig tele volt sárral akkor az 15 év alatt is át tudott már bőven rohadni. Ha pedig törődtek vele, fényévekkel jobb állapotban megmaradhatott elhanyagolt társainál.
Liquid2020-05-21 18:31:01 // 155199
ez jogos.. de szerintem ehhez az kellene hogy életének jelentős részét valami mediterrán vidéken élje le
gottfriedg2020-05-21 18:10:26 // 155198
Nézegettem az olasz kínálatot, az lenne az igazi, de ott már nagyon elindultak felfelé az árak. Ami képen jónak tűnik, az 3000euró körül van. Ami itthon nem lenne sok érte, de erre még rájön a szállítás és forgalombahelyezés. A facelift sw tulajdonosát felhívtam, a küszöböket már cserélték és a bal eleje volt törve, cserében számlákkal tudja igazolni a korábbi karbantartásokat, abszolút követhető előélete van. Viszont már van egy rohadó Brava-m és páromnak vettünk egy lakatosért kiálltó 147-et. Jó lenne, ha nem kéne még egy autónál ezen aggódni. 156 padlólemezről sok rosszat olvastam már. Végigkopogtatva sem hallani, hogy ott már nincs rendes lemez az alvázvédő alatt?
Dante2020-05-21 17:44:49 // 155197
De azért arról se feledkezzünk meg, hogy az sem mindegy milyen éghajlaton van egy adott autó használva, látott e sózott utakat, stb. Nagyban függ ettől, mennyire előrehaladott az bizonyos korrózió rajta. Főleg 20 éves autóknál.
Én hobbi autót kerestem alapvetően. Nem baj ha van rajta mit bütykölni, csak ne kelljen lakatolgatni, mert az már sosem lesz olyan...
Én hobbi autót kerestem alapvetően. Nem baj ha van rajta mit bütykölni, csak ne kelljen lakatolgatni, mert az már sosem lesz olyan...
Dante2020-05-21 17:24:41 // 155196
Alapvetően igazad van ezzel, tehetjük idézőjelek közé a rozsdamentes szót :)
Liquid2020-05-21 16:47:29 // 155195
Szerintem olyan nincs, hogy rozsdamentes :) Vagy volt már lakatolva (akkor jól néz ki) vagy nem, akkor meg látszik.
Az alvázon pl. a legtöbb esetben nem is látszik a rozsda, vagy látszólag pár körömnyi, és csak az alvázvédő eltávolítása után látható mekkora a folt. Legalábbis nálam ez volt.
Ezenkívül a küszöbök is mindegyiknél elkezdenek korrodálódni elöl és hátul egyaránt.
Az alvázon pl. a legtöbb esetben nem is látszik a rozsda, vagy látszólag pár körömnyi, és csak az alvázvédő eltávolítása után látható mekkora a folt. Legalábbis nálam ez volt.
Ezenkívül a küszöbök is mindegyiknél elkezdenek korrodálódni elöl és hátul egyaránt.
Dante2020-05-21 15:13:52 // 155194
Én tavaly majdnem fél évig néztem, minden nap többször az itthoni kínálatot az összes lehetséges hirdető oldalon (hahu-tól facebookig), mert nagy vágyam volt egy Busso 156os. Gyakorlatilag nem volt itthon értelmes felhozatal.
Főleg ha azt nézzük hogy az én igényeim első helyén is a rozsdamentesség állt. Mellette legyen Berlina, FL előtti, és kézi váltós. Aztán nem bírtam tovább és olaszból hoztam egyet. :)
De nagyon érdekes látni hogy külföldön is mennyire mennek fel a Busso motoros verzió árai.
Most egyébként meglepően sok 2.5 V6 van eladó hahu-n amiből meg is néznék kapásból 2 SW-t, ha most keresnék ilyet.
Főleg ha azt nézzük hogy az én igényeim első helyén is a rozsdamentesség állt. Mellette legyen Berlina, FL előtti, és kézi váltós. Aztán nem bírtam tovább és olaszból hoztam egyet. :)
De nagyon érdekes látni hogy külföldön is mennyire mennek fel a Busso motoros verzió árai.
Most egyébként meglepően sok 2.5 V6 van eladó hahu-n amiből meg is néznék kapásból 2 SW-t, ha most keresnék ilyet.
gottfriedg2020-05-21 14:36:09 // 155193
Szia!
Köszönöm, jól látod, hogy emiatt kérdezősködöm itt is!
Egyébként nem látom, hogy esne a V6-ok ára, sőt inkább emelkedésnek indult. Ráadásul aki igényesen fent tud tartani egy Busso 156-ot, annak valószínűleg egyébként sem "kenyérre kell" az ára. 😊
Köszönöm, jól látod, hogy emiatt kérdezősködöm itt is!
Egyébként nem látom, hogy esne a V6-ok ára, sőt inkább emelkedésnek indult. Ráadásul aki igényesen fent tud tartani egy Busso 156-ot, annak valószínűleg egyébként sem "kenyérre kell" az ára. 😊
Liquid2020-05-21 13:55:10 // 155192
Hát ez azért nem feltétlenül igaz...
Én számtalan dolgot adtam el az elmúlt hetekben.
Nem igazán vágom mit vétett a Cartárs...
Az tény, hogy jó 156 V6-ot nem lehet a sarki boltban találni, gondolom pont ezért kérdezi itt, hogy hátha esetleg valaki gondolkodik az eladáson. Én is itt kérdezném meg először.
Én számtalan dolgot adtam el az elmúlt hetekben.
Nem igazán vágom mit vétett a Cartárs...
Az tény, hogy jó 156 V6-ot nem lehet a sarki boltban találni, gondolom pont ezért kérdezi itt, hogy hátha esetleg valaki gondolkodik az eladáson. Én is itt kérdezném meg először.
Levee156SW2020-05-21 11:01:29 // 155191
Szia,
szerintem ezekben az idokben csak az ad el ilyesmit (vagy kb. barmit), akinek kenyerre kell - de az nehezen a "szeretne" kategoria.
(Lehet, hogy szarragasnak tunik a kommentem, de szerintem ennek (vagy barmelyik) a kozossegnek az oszinteseget, egyenesseget az effele eufemizmusokat(is) kerulve lehet fenntartani.)
szerintem ezekben az idokben csak az ad el ilyesmit (vagy kb. barmit), akinek kenyerre kell - de az nehezen a "szeretne" kategoria.
(Lehet, hogy szarragasnak tunik a kommentem, de szerintem ennek (vagy barmelyik) a kozossegnek az oszinteseget, egyenesseget az effele eufemizmusokat(is) kerulve lehet fenntartani.)
Goodboy2020-05-19 19:13:45 // 155190
Sziasztok segítségeteket szeretném kérni!
Az alábbi autóról lenne szó.
Alfa Romeo 156 2.4 JTD 136 HP 932.
Milyen konfigurációt ajánlotok amire később esetleg lehet egy nagyobb turbot rakni kétömegülendkerékben egy chip lenne elsődlegesen írva rá. Jelenleg 1 tömegű lendkerék van rajta, és egy régi dcs program.
Köszi előre is!
Az alábbi autóról lenne szó.
Alfa Romeo 156 2.4 JTD 136 HP 932.
Milyen konfigurációt ajánlotok amire később esetleg lehet egy nagyobb turbot rakni kétömegülendkerékben egy chip lenne elsődlegesen írva rá. Jelenleg 1 tömegű lendkerék van rajta, és egy régi dcs program.
Köszi előre is!
gottfriedg2020-05-19 12:55:14 // 155189
Sziasztok!
Nem szeretne esetleg valaki megválni a közeljövőben a rozsdamentes 156 V6-osától?
Nem szeretne esetleg valaki megválni a közeljövőben a rozsdamentes 156 V6-osától?