Alex822020-06-30 21:08:42 // 121977
3. befecskendezés megadta magát, köszi.
Alex822020-06-30 18:52:55 // 121976
Diagnoztikáztatnom kellene gondolom.
Giuntini2020-06-30 18:46:38 // 121975
Elképzelhető hogy az Egr. Csukva maradt.
Alex822020-06-30 18:39:00 // 121974
Skacok lerobbantam Kapuváron, chek engine, meg minden egyéb VCD motor rángat, már be sem indul. Van valaki erre?? Táncsics Mihály utca 15. Köszönöm!!!
ZoliNix2020-06-30 17:35:31 // 121973
Giuntini2020-06-30 17:23:20 // 121972
Ma Budapesten megtartottuk az itteni idegenvezetői Flash Mobot esernyőkkel a Szent István bazilikánál. Rendesen megpörgettem az Alfa Romeo esernyőmet. Este a 6 órai híradóban az RTL-ben beszámolnak róla.
Keresd az Alfa esernyőt... Jó lenne, ha elérnénk ezzel valamilyen formában támogatást....
Keresd az Alfa esernyőt... Jó lenne, ha elérnénk ezzel valamilyen formában támogatást....
Giuntini2020-06-30 15:55:31 // 121971
Mi a jajj már...? :)
VKG231!!! (156+75)2020-06-30 13:32:27 // 121970
Jajj már...
WarbiRunner (Gyuri)2020-06-30 13:12:31 // 121969
Én lehúztam a boxot ami rajta volt vételkor és kipróbáltam. Szánalmasan ment gyári progival, az hogy érezhető a különbség az nem kifejezés :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2020-06-30 10:21:24 // 121968
gyári progival harmatos, mint a reggeli lófing... kb 185 ló, nem megy...
leopop32020-06-30 10:13:11 // 121967
Le kéne padozni a Bellát kíváncsi vagyok a nyitott rendszerrel elérjük-e a 200 lovat :)
leopop32020-06-30 10:11:10 // 121966
Nem is tudtam hogy a tiéd is írt :)
Giuntini2020-06-30 10:05:40 // 121965
Én nem így fogalmaznék! Gyári programmal nincs az a középtartományban hátbarúgás. Mondjuk ezt a hátbarúgást is kompenzálja a betonbiztos futómű és bódé.
Mivel az enyém is megírt, nem ismertem a gyári programot. Három éve a VTT-n próbáltam ki Csabiét, érezhető a különbség, főleg 2500-tól.
A 159-nél 2,2-re azt mondják kevés. Ez nem igaz, de valamiért ez a combó futómű és kasztni, fékek és egyebek, 200 ló feletti motort kíván érzésre.
Mivel az enyém is megírt, nem ismertem a gyári programot. Három éve a VTT-n próbáltam ki Csabiét, érezhető a különbség, főleg 2500-tól.
A 159-nél 2,2-re azt mondják kevés. Ez nem igaz, de valamiért ez a combó futómű és kasztni, fékek és egyebek, 200 ló feletti motort kíván érzésre.
WarbiRunner (Gyuri)2020-06-29 22:01:59 // 121964
Ezt csak megerősíteni tudom. :-) Gyári progival nem nagy was ist a 2.4. De megírva azért elég nagyot lép.
leopop32020-06-29 19:21:38 // 121963
Megnézem majd kiváncsi vagyok :D
Liquid2020-06-29 19:18:15 // 121962
Nézz meg pár KUL videot 😀
A gyári hervadt kicsit, de okosítva más.
A gyári hervadt kicsit, de okosítva más.
leopop32020-06-29 18:54:20 // 121961
A 2.2 aztán tényleg nagyon durván főleg a Brera kasznijában, pincétől padlásig húz :)
Q4-es 2.4 ben még nem ültem csak sima 2.4-es Brerában :)
Annyira nem fogott mondjuk az meg mert nekem fura hogy hamar jön a nyomaték aztán keveset forog. Jobban szeretem ha sokat kell forgatni :)
Q4-es 2.4 ben még nem ültem csak sima 2.4-es Brerában :)
Annyira nem fogott mondjuk az meg mert nekem fura hogy hamar jön a nyomaték aztán keveset forog. Jobban szeretem ha sokat kell forgatni :)
Liquid2020-06-29 18:46:03 // 121960
A 2.2 lehet, de az 1.9 azért nem olyan vérmes 😀
A csippelt 2.4 Q4, az megindul...
A csippelt 2.4 Q4, az megindul...
leopop32020-06-29 18:43:34 // 121959
4 ezer felett kurva jól megindul :)
Liquid2020-06-29 18:34:18 // 121958
Inkább elindul nem megindul, én is vezettem olyat :)
Anders2020-06-29 18:33:51 // 121957
Köszönöm szépen az ötletet, eszembe nem jutott volna hogy ez is okozhatja az apróbb rángatást. Utána nézünk majd :)
leopop32020-06-29 18:24:37 // 121956
De örülök hogy nem csak én vagyok így :D
leopop32020-06-29 18:19:57 // 121955
Hát tényleg :DD
Szerintem elsőre sem volt vicces :)
Szerintem elsőre sem volt vicces :)
leopop32020-06-29 18:11:08 // 121954
Már többször sütöd el ezt a “viccet” a Saturnnal a JTS motorok kapcsán.
Hidd el nem rosszak :)
Hidd el nem rosszak :)
leopop32020-06-29 18:08:41 // 121953
Ismerősömnek van hidd el nem kevés meg tud indulni rendesen az is.
Mármint az 1.9 JTS
Mármint az 1.9 JTS
WarbiRunner (Gyuri)2020-06-29 17:44:09 // 121952
My'09-es, de 2010-es gyártás tényleg, ePer szerint is.
Giuntini2020-06-29 17:23:17 // 121951
A 2010 is sántít. Akkor már csak automatával volt.
Shadin2020-06-29 17:11:54 // 121950
Engedd már el azt a szaros Saturn-t !!!!
Semmi köze hozzá már :-D
Semmi köze hozzá már :-D
WarbiRunner (Gyuri)2020-06-29 16:42:09 // 121949
Értem én, és mégsem :-) Valaki majd 2.9-ig lealkudja és boldogan viszi. Én meg érezzem rosszul magam, hogy a fiatalabb, jobban felszerelt autómat egy hétig 2.7-ért hirdettem XD
alfa155gyuri2020-06-29 16:16:33 // 121948
Az a baj,hogy odamész egy ilyen fotó után és akkora csalódás ér,hogy sírva szalad el az ember.Én így jártam az Újpestivel gyönyörű kép és borzalmas valóság. :( És van akinek több száz kilométeres felesleges út. :(
Smith2020-06-29 15:07:31 // 121947
Akkor biza még a 4-dik olajcseréig hátravan 20e km :D Egy 10 éves autón. :-O
Liquid2020-06-29 12:23:17 // 121946
Nagyon csitti-fitti képek, és betartották a 30e-res olajcserét 😀
Liquid2020-06-29 12:20:30 // 121945
A közeledő Alfa pajzs sokaknál megmutatja hol a gázpedál :)
Liquid2020-06-29 12:17:18 // 121944
Sajnos közel kell menni (ésszerű keretek között) különben sose húzódnak ki. Ez a jobbról dolog legtöbbször csak annyi, hogy a külsőbe húzódok, ahogy kéne mindenkinek, és ha utolérem a sort átváltok a belsőbe.
WarbiRunner (Gyuri)2020-06-29 12:15:20 // 121943
A túlszaturált képes témáról ennyit, pont van egy 2.4. Három évente még olajat is cseréltek benne XD
Lörke2020-06-29 11:12:27 // 121942
Sziasztok!
Féknyereg festésben kérnék tanácsot. Lefestettem Motip féknyereg sprayvel (alapozás megvolt). A matrica és a tartósság miatt lakkozni is szeretném. Kevertettem 2 komponensű lakk sprayt. Próbafelületen összerántotta a színt. Kipróbáltam sima akril lakkot, az is összetántotta. 24 óra száradás megvolt a festéknek.
Az lenne a kérdésem, hogy ki milyen festék + lakk kombinációt használt ami jó lett?
Aki nem lakkozta, úgy milyen lett a matricázás idővel?
Köszi előre is a választ.
Féknyereg festésben kérnék tanácsot. Lefestettem Motip féknyereg sprayvel (alapozás megvolt). A matrica és a tartósság miatt lakkozni is szeretném. Kevertettem 2 komponensű lakk sprayt. Próbafelületen összerántotta a színt. Kipróbáltam sima akril lakkot, az is összetántotta. 24 óra száradás megvolt a festéknek.
Az lenne a kérdésem, hogy ki milyen festék + lakk kombinációt használt ami jó lett?
Aki nem lakkozta, úgy milyen lett a matricázás idővel?
Köszi előre is a választ.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-06-29 11:07:18 // 121941
igen kb negyed óra volt az M0 rohadt nagy kerülő kb plusz 40km...
WarbiRunner (Gyuri)2020-06-29 10:57:37 // 121940
És legtöbbet valószínűleg akkor Bp-en fogtad meg, gondolom áttoltad 15 perc alatt, az M0 bő 40 perce helyett :-) Amúgy valószínűleg hétvége effektus volt, ilyenkor mindenki autózik, aki normál esetben nem. Plusz figyeltem, hogy a karantén végével ahogy visszaszabadultak az emberek az utakra, a bent maradt agressziókat kiengedik.
RomeoOne2020-06-29 10:51:55 // 121939
Én is elmegyek jobbról, ha huzamosabb ideig nem veszi észre magát. Én se villogok meg semmi. Meg annyira rá sem állok hátulról, mert nem szeretem a kavicsokat amiket a kocsi orra kap. Egy ideális világban egyik sem kéne ahhoz, hogy kitakarodjon a külsőbe. Szóval ideális világban én sem előznék jobbról :D
Erhard 242 (Pure Energy)2020-06-29 10:24:48 // 121938
a legjobb egy Mazda 6 Szkájvóker volt látta, hogy jön az Alfa elkezdte tolni (ezt sokan eljátszották, érdekes miután meglátták az Alfát, sokaknak sietős lett :)))), csak úgy füstölt ellenben nem ment, 190nél elapadt... átlag 150-nel toltam végig baráti 9.6-os fogyi a Zen végig ott volt, ahogy fogalmaznád az Alfás feelinget :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2020-06-29 10:20:15 // 121937
sajnos többször is volt jobbos, én nem dudálok, nem villogtatok türelmes vagyok egy darabig de mikor már sok km-en keresztül valaki a belsőben megy akkor bizony elmegyek... volt pár szlovák rendszámos ők a leállósávot is hasznosították na erre sosem vetemedek :) M0-át kihagyom a terelések miatt, Bp-en alig volt forgalom....300km volt a táv 2 óra 15 perc oda, meg vissza is annyi...
WarbiRunner (Gyuri)2020-06-29 10:08:10 // 121936
Csak 13 éve járom az M3-mast, de biztos. Kifogtad, vagy hétvége volt. De hogy ezt honnan tudjátok, hogy miért lassít valaki, ezt sose fogom megérteni XD Minden esetre jobbról az M3-mon? Nem jut eszembe egy eset sem az elmúlt évekből. Olyan igen, hogy én türelmesen várok, de mögöttem már a pont agyú agresszor nem bírja, és próbálja jobbról. Bár tény, hogy én tényleg türelmesen megyek pályán élni-élni hagyni alapon. Úgyis Hatvan-Martonvásár közti szakasz fog meg, lényeges időveszteséget pedig az M0 tud okozni. Nem egy nagy táv, a guglihoz képest lehet sokat nyerni, de a türelmes vs végigtolod közt jó ha 10 perc van. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2020-06-29 10:00:11 // 121935
generátort nem a vezérlés hajtja szóval ha nem muszáj ne vedd le, a hosszbordás körön lakik :P
Smith2020-06-29 09:47:45 // 121934
Azt valahogy ki lehet deríteni, hogy az okozza-e? Anélkül hogy le kéne venni a vezérlést :)
Ha nem, akkor MES_sel le tudná írni valaki, hogyan diagoljam? Gondolom menet közben kellene, élőadat olvasással. Mi a módja?
Ha nem, akkor MES_sel le tudná írni valaki, hogyan diagoljam? Gondolom menet közben kellene, élőadat olvasással. Mi a módja?
ZoliNix2020-06-29 07:17:54 // 121933
A szabadonfutó jó ötlet, nekem is rángatta. Nem gondoltam hogy ennyire látványos de csere után kisimult.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-06-29 07:14:22 // 121932
Tegnap rád gondoltam, volt egy laza Szfvár Kazincbarcika túrám.. M3... annyi hülyével találkoztam, mint még soha :))) Jobbra tartás szinte nulla, sokat kellett jobbról menni, szerencsére kevés az Octavias, bár a fordosok nagyobb gyökerek erre, még a rendőr is idióta, kivág elém majd satu 140ről 90re és bevág 2 kamion közé, rengeteg autós nem bír egy sebességgel haladni egyszer 160 majd rájön sokat eszik és 130 stb, stb...az M7 álom ehhez képest :))))
Zolibácsi2020-06-28 22:54:20 // 121931
Tapasztalat az, hogy ha egr-el gond van akkor egyből dobja a hibákat legalábbis a 2.0 jtdm.
Nekem vezérlés cserenel derült ki, hogy generátor szabadonfuto be volt állva. Azaz mindig forgott.
Mintha az általad említett rangatast inkább ahhoz kötném mint egr cseréhez.
Nekem vezérlés cserenel derült ki, hogy generátor szabadonfuto be volt állva. Azaz mindig forgott.
Mintha az általad említett rangatast inkább ahhoz kötném mint egr cseréhez.
WarbiRunner (Gyuri)2020-06-28 21:52:31 // 121930
Na az öltözködéssel kapcsolatban van egy jó sztorim. Tajvanra mentem tárgyalni, vittem egy adag inget, öltönyt, díszesebb övet (távol keleten menőbb), mindent ahogy kell. Több helyre mentünk, az első céges góréval meetingen már figyeltem hogy csak én vagyok öltönyben, a tobbiek mind Ralph Lauren pólóban. Na mondom, ez igen. Az ájfónok meg voltak, nagy górénál kettő is, de mi a tök ez a póló téma? Még aznap egy újabb rövid meetingen ugyanez, a fő arc rózsaszín R. L. pólóban, én meg ott feszengtem az öltönyömben.
Vittem magammal lazulós pólót a nem hivatalos helyekre, ukránból néha hoznak nagyon jó anyagú, de tök hamis ruhákat, pont egy 'gyikosat' (Lacoste) is bedobtam a bőröndbe. Szeretem őket, mert kényelmesek. Másnap úgy gondoltam, hogy 'nem tosztok ti velem ki', felvettem az ukrán gyikost az öltöny helyett. Hát gyerekek.. még meg is jegyezték, hogy fú, az is jó márka, tök jó póló, és már oldódott is a hangulat. XD Azóta az egyik kedvenc pólóm.
Vittem magammal lazulós pólót a nem hivatalos helyekre, ukránból néha hoznak nagyon jó anyagú, de tök hamis ruhákat, pont egy 'gyikosat' (Lacoste) is bedobtam a bőröndbe. Szeretem őket, mert kényelmesek. Másnap úgy gondoltam, hogy 'nem tosztok ti velem ki', felvettem az ukrán gyikost az öltöny helyett. Hát gyerekek.. még meg is jegyezték, hogy fú, az is jó márka, tök jó póló, és már oldódott is a hangulat. XD Azóta az egyik kedvenc pólóm.
Smith2020-06-28 21:41:28 // 121929
Ez az 1500-nál apróbb rángás, főleg óvatos gyorsítás közben, nálam is megvan. Nem tudom szándékosan reprodukálni, és ritkán jön elő, de bosszantó. Ha kiderül, érdekel mi okozza :)
Anders2020-06-28 21:17:55 // 121928
Sziasztok,
Szeretnék egy kis segítséget kérni. Az alany 2.0 jtdm, kérdésem pedig hogy diaggal (multiecuscan) megállapítható-e hogy az EGR rossz? Nincs hibakód, csak az tűnt fel hogy álló motornál illetve alapjáraton is az EGR szelep nyitása 128% illetve a tényleges EGR állás 0.00 mm, a kívánt pedig 0.40 mm. Gázadásra a százalékos érték változott 0-és talán 160% között, illetve a tényleges és kívánt állás is összhangba került. Pár hete kiszereltem letakarítottam, nekem nem tűnt vészesen kormosnak, bár ő az első dízel autóm.
Illetőleg amit még észrevettem, hogy hideg motor esetén (óra szerint 90°C eléri és utána is még pár percig) néha 1500-as fordulat környékén tapasztalható pár apróbb rántás. Ez esetleg összefüggésben lehet az EGR-rel?
Segítségeteket előre is köszönöm!
Szeretnék egy kis segítséget kérni. Az alany 2.0 jtdm, kérdésem pedig hogy diaggal (multiecuscan) megállapítható-e hogy az EGR rossz? Nincs hibakód, csak az tűnt fel hogy álló motornál illetve alapjáraton is az EGR szelep nyitása 128% illetve a tényleges EGR állás 0.00 mm, a kívánt pedig 0.40 mm. Gázadásra a százalékos érték változott 0-és talán 160% között, illetve a tényleges és kívánt állás is összhangba került. Pár hete kiszereltem letakarítottam, nekem nem tűnt vészesen kormosnak, bár ő az első dízel autóm.
Illetőleg amit még észrevettem, hogy hideg motor esetén (óra szerint 90°C eléri és utána is még pár percig) néha 1500-as fordulat környékén tapasztalható pár apróbb rántás. Ez esetleg összefüggésben lehet az EGR-rel?
Segítségeteket előre is köszönöm!