Fórum >> Típusok >> 159

zsoltika2015-11-05 10:21:13 // 72880
Sziasztok!

Ma reggel észrevettem h kb 2 ujjnyira le volt eresztve a bal hátsó ablakom. Felfele nem is működött, kézzel felemeltem. Mire beértem munkába ugyanúgy lent volt néhány centire. Papírral most kipeckeltem.
Ez a többetek által átélt műanyag csúszka lesz valószínűleg?
Ha szerzek egy ilyet mennyire bonyolult szétkapni az ajtót egy halandónak? Átlag ember bevállalhatja vagy inkább vigyem szakemberhez? Blogot néztem róla, veszélyesnek nem tűnik, csak nem szeretnék rontani a helyzeten. :)

Köszi

Zsolti
Giuntini2015-11-05 10:02:27 // 72879
Nem ítélem el ezeket a szereket, csak az automatánál nem tudom, hogy valóban használ e? Ezek a mai modern automaták mechanikusan sokkal megbízhatóbbak mint a régiek, mechanikusan kisebb igénybevétele van, hiszen itt már elektronika végez minden vezérlést, alkalmazkodik a vezetési stílushoz, ezernyi érzékelő van benne. Az Aisinnek sem a mechanika a sarkalatos pontja, hanem a tömbszelence.
Shadin2015-11-05 09:54:55 // 72878
156-nál cseréltem. Tényleg szopás, de jobb mint kuplungot cserélni, bár az érzésre hibátlan, ezért nem értem a kattanást ami kiengedésnél kb. a fogásponton jelentkezik.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-11-05 09:40:39 // 72877
én a TBi-be raktam nagyon semmit nem vettem észre, de a váltó is kapni fog az biztos
yani🍀2015-11-05 08:04:35 // 72876
Robi tett fel korábban képet, hogy néz ki a kuplungpedál és környéke:

Aki cserélt már visszahúzó rugót az azt mondja, hogy több óra munka és jókora sz...ás.
Gombóc már befújta mindennel, de neki sem változott a hangja.
Shadin2015-11-05 07:48:55 // 72875
Ilyeneket itt nem írhatunk Te sarlatán!

:-)
mzo2015-11-05 06:37:22 // 72874
Én amikor Csőrinél cseréltük az olajat a váltóban, tettem bele Xado EX 120-at. Nem volt baja a váltónak, csak mintegy megelőzés képpen. Amit tapasztaltam, hogy picit simábbak és gyorsabbak lettek a váltások, valamint hogy kisebb lett a slíp induláskor.
Eredetileg én is szkeptikus voltam ezekkel a szerekkel kapcsolatban, de amikor a szervóm vacakolni kezdett (néha beremegett, picit darált) akkor GTPeti tanácsára kipróbáltam a Xadot a szervóba és csodák csodjára megjavította. Utána amíg megvolt az autó -két évig- semmi baja nem volt.
Ami még meggyőző volt, hogy a faterom Peugeotjában volt egy fura rángatás, amivel nem tudtak mit kezdeni a szerelők. Végül arra jutottak, hogy a nagynyomású rendszerrel lesz a baj. De annak cseréje, kb annyiba került volna mint az autó árának a fele. Így gondoltam egy próbát megér jöjjön a Xado. És kisebb csodát tett itt is, mert szinte teljesen elmúlt a rángatás. Persze tudom ez nem gyógyította meg a rendszert, de időlegesen helyrehozta azt.
Shadin2015-11-05 06:11:27 // 72873
Ugyan olyan kondíciók mellett előtte +-1,9 utána +-0,9 értékeket mértem.
Chianti2015-11-04 22:43:30 // 72872
1 flakon Liqui Moly DPF tisztítót már belocsoltam a tankba, most kaptam a másodikat, de azt még nem öntöttem bele. Viszont most mentem 1000 km-t 1 flakon Dízel üzemanyagrendszer tisztító adalékkal (szintén Liqui Moly). Nem szeretném rendszeresen adalékokkal tömni a tankot, de gondoltam így 200.000 felé közeledve nem árthat. Az Examiner azt mondja 900 km-enként regenerál, ami teljesen normális Szatyi szerint. Ezért nem is lett kipucolva a DPF.
Liquid2015-11-04 22:36:54 // 72871
nem, sose éltem ilyenekkel és valszeg nem is fogok, nem az én műfajom. Egyrészt nem hiszek bennük, másrészt a kvázi új befecskendezőket nem bántanám.
Kijavítom magam volt 2 eset:
- egyszer használtam valami injektor adalékot az UNO-ba mikor nem volt jobb ötlete a szerelőnek, de természetesen nem oldott meg semmit, a folytószelep poti volt rossz :)
- dízelbe 2T olajat (megvétel után, injektor javítás előtt), de egyrészt semmilyen változást nem éreztem/láttam, másrészt nagyon macerás volt így elhagytam (2 vagy 3 tankhoz töltöttem)
Shadin2015-11-04 22:30:46 // 72870
A pisiléstől azért messze volt. Te próbáltad már?
Giuntini2015-11-04 22:19:17 // 72869
Én az STP injektor tisztítót szoktam belerakni időnként, olyan 5000 km-enként, meg az STP dízel adalékot. Most fogok valamikor kimenni Szatyi mesterhez olajcserére, és azt mondta ad nekem DPF tisztító adalékot, Liqui- Molly terméket. Van erről valakinek tapasztalata?
Liquid2015-11-04 22:12:39 // 72868
megjavította a pisilő injektorokat? :)
Shadin2015-11-04 21:59:16 // 72867
Mérd meg előtte, tedd bele, hajtsd el a tankot, mérd meg újra. Senkit nem beszélek rá, de le sem.
Shadin2015-11-04 21:55:53 // 72866
Szerintem, az én esetemben, dokumentálva csökkentette az alapjárati korrekciót. A motorba tett meg placebo lehet.
Liquid2015-11-04 21:55:22 // 72865
ezt a kérdést én is feltettem már párszor :)
Giuntini2015-11-04 21:52:03 // 72864
Én az automatába nagyon félnék berakni.
Piritu - 1.000.0002015-11-04 21:51:28 // 72863
...ez mit jelent?
Shadin2015-11-04 21:49:41 // 72862
Motorba és gázolajba is tettem, nekem pozitív q tapasztalatOM vele
Shadin2015-11-04 21:48:05 // 72861
Esetleg alkatrész cserével nem oldható meg?
Martin Kovacs2015-11-04 21:39:11 // 72860
Köszi a segítséget !! :D Rendben !
Giuntini2015-11-04 21:27:10 // 72859
Nekem nincs tapasztalatom, de az automata váltó nem játék, nem biztos, hogy ezek az adalékok jót tesznek a váltóban. Ezt a váltót gyárilag Tutela GI-VI olajjal töltik fel. Valószínű, hogy az első tulaj nem cserél olajat az első 100ezer méteren. A második jó esetben cserél, mert nem hisz a gépkönyvnek. Az automata váltónál nagyon lényeges, hogy a megszokott minőségű olajat töltsük bele. Nem egyszer lehet hallani, hogy az eredeti olajjal 200ezret lefutott a gép, majd az új olaj után kezdett meghalni a váltó. A kopott váltó a szar olajjal még működött. Én azt javasolom neked, cseréld le az olajat, 1.5 l benne marad a citromban, ezzel nincs mit tenni, és töltsd fel gyári olajjal, mert biztos még az van benne. Sajnos kint nem divat automata váltóban olajat cserélni, és az Aisinben nem egyszerű. Az adalékokat felejtsd el! Ez nem igényel semmi hókuszpókot!
Martin Kovacs2015-11-04 21:15:18 // 72858
Srácok !

Valakinek van már tapasztalata Xado ex120-as termékkel ?
Vettem egyet a váltóba, kíváncsi vagyok rá !

Köszi ! :D
yani🍀2015-11-04 21:08:00 // 72857
valaki írta korábban, hogy félbevágott teniszlabdát tettek a visszahúzó rugó helyett. Az állítólag hangtalan .
yani🍀2015-11-04 21:02:17 // 72856
Sajnos ez általános jelenség. Nyáron csak hangosabb lesz.
Shadin2015-11-04 20:58:29 // 72855
Kattogó kuplung pedál mechanika ügyben van valakinek tapasztalata?
'''''2015-11-04 19:03:40 // 72854
Bocs,az enyém alu. :-)
yani🍀2015-11-04 18:48:34 // 72853
Ez csak műanyag tiszta tud lenni, de ígérem kipróbálom.
'''''2015-11-04 18:38:46 // 72852
Én beálltam egy kézi mosóba.Minden cucc nélkül fémtiszta lett két perc alatt.
Shadin2015-11-04 13:59:10 // 72851
+1

Pucolj, de ne vegyél még semmit.
Shadin2015-11-04 13:58:24 // 72850
Nem kis fordulaton, hanem kvázi alapjáraton :-(
Shadin2015-11-04 13:56:25 // 72849
Ez jogos, csak furcsa az üzenet, mert aki pl. kiakasztotta, az sem kap hibaüzenetet, ergo az error-t a mozgató motor (is) adhatja. Én erre mondtam, hogy vizsgálódjon még...
.......................2015-11-04 11:37:26 // 72848
Ha csak hibakód volt,és nem okozott vészüzemet ,magyarul korlátozott motorteljesítményt
Akkor simán csak koszos a szivosor
És egy tisztítás megoldja
Well done sütőtisztítóval ess neki kiszerelve
Az leviszi az olajos kormot
Védőkesztű +védőszemüveg kötelező mert erősen Lúgos a cucc,
Rendkívül ártalmas ha a szemedbe megy!
yani🍀2015-11-04 11:36:17 // 72847
A lapkák már euro4-ben is megjelentek, így csak lehet valami köze a koromhoz. Elvileg kis fordulaton az örvénycsappanytyú miatt kezd el "örvényleni" a beszívott levegő, amitől jobb lesz az égés, így kevesebb a korom.
.......................2015-11-04 11:32:00 // 72846
Az euro4 és euro 3 jelentősen redukálta a megengedett kormot
Az euro 5 pedig az NOx et még lenyomja
yani🍀2015-11-04 11:25:00 // 72845
Az emissziós normák épp a koromképződés csökkentése miatt lettek szigorúbbak.
Rossz a hozzáállásom, de éppen ez most az, ami a legkevésbé izgatna.
Liquid2015-11-04 11:13:13 // 72844
Tudtommal ez csak az emissziós normák miatt van benne, mint az EGR.
Ha kiveszed a DPF-et, máris kormol :)
.......................2015-11-04 11:13:00 // 72843
A szivosor.hu nem jó megoldást kinál,
Egyszerű lágyforrasz tartja a lapátot a helyén
Az még roszabb mint a gyári ponthegesztett verzió
.......................2015-11-04 11:11:29 // 72842
A mozgató motor sosem romlik el
Azt pedig elektromosan rajta kell hagyni,
Csak a lapátokat kell kiszedni,
A motor ami mozgatja az marad
.......................2015-11-04 11:09:41 // 72841
Nem fog kormolni
Az euro 5 miatt van csak benne
Az 1,6jtdm ben pl. Nincs is
yani🍀2015-11-04 10:55:49 // 72840
A kódra nem emlékszem pontosan, de az üzenet egyértelmű volt: áramláskorlátozó szelep hiba. A hétvégén leveszem, ha más baj nincs kitakarítom, rendeltem új tömítéseket és megy vissza.
Shadin2015-11-04 10:42:11 // 72839
Azaz annyiban nincs igazam, hogy uo. mint 1.9, mert ez nyitott mechanikás.
Shadin2015-11-04 10:40:23 // 72838
És ha kivetted a lapátkát? És pl. a mozgató szar akkor is lesz hibád továbbra is :-(

55231270 INTAKE MANIFOLD
http://www.dipacommerce.com/col026n.html?___store=ir&___from_store=sk

Ez a mechanika ua. mint az 1.9-ben. Nem valószínű hogy szétesik. Nyilván kibic vagyok, de én nem vennék, max. ha szükséges, de ahhoz ki kell szerelni.
yani🍀2015-11-04 10:35:37 // 72837
Először arra gondoltam, veszek egy újat, de horror az ára 149 pénz.
A szivosor.hu 70-ért újítja fel.
Phonnál van 45-ért használt, elvileg csak néhány ezer Km-t használt.
Erhard azt javasolta vegyem ki a lapkákat és kész. Ez a legolcsóbb megoldás, de nem tudom jobban fog e kormolni a motor kis fordulaton a tökéletlenebb égés miatt. A DPF miatt ebből semmit nem látnék.
Shadin2015-11-04 10:33:58 // 72836
Az én szívósorom 150K-val megpucolva ment Pityukoma autójába hibátlanul...
Shadin2015-11-04 10:32:52 // 72835
Közben visszakerestem :-)
Shadin2015-11-04 10:32:32 // 72834
Mi az üzenet ill. hibakód?
Ezt egy motor működteti 4 pólusú stekkerrel. Annak állapota? Esetleg beázott, olajos?
Tudjuk pl. működtetni MES-sel:



Ne kapkodjunk.
yani🍀2015-11-04 10:30:28 // 72833
Már 2X találtam hibakódot áramláskorlátozó szelep hiba miatt. Az autó jól működik semmit nem veszek észre, de biztosan van valami gondja, ezért van a hibakód.
Inkább leveszem és belenézek mint, hogy esetleg megetessem a motorral a lapkákat.
Erhard azt mondja, hogy ennyi Km-el még nem lehetne baja. Lehet, hogy csak berakódott, de ezt kívülről nem látni.
Shadin2015-11-04 10:24:52 // 72832
Már megint a lapátka. Ne már :-(
Figyelmetlen voltam. Mi a probléma?
Shadin2015-11-04 10:23:41 // 72831
Egy cikkszám van.

A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak