GTPeti2015-06-28 22:53:48 //
68975
Estére két kép erről a jellegtelen és unalmas autóról. Vérszemet kaptam, ugyanis. :D

Ket dolog nem sikerult ma:
- Megtenni azt az ezrest, csak 960 km lett a tav (6,7-es fogyival), ill.
- Azt a sok aluminiumot megtalani a muszerfalom
Udv mindenkinek a Fekete erdobol :-))
Féltengelyt is megvizsgaltam de nem kottyan hajtás irányba csak fel le égy kicsit mind a két kocsin jts es jtdm en is megnéztem jts ugyan ugy mozog mint a jtdm úgy hogy remélem az alsó lengokar külső Szilent csere megoldja a problémát mert az eléggé ki van
Nekem volt ilyen, féltengely csere lett a vége.
Ezt próbáld ki:

Haddel2015-06-28 19:46:08 //
68970
Azt bezsíroztam,megmozgattam,nem szorul.
nekem egy usb-s és 3 bluetoohth-os elm327-es csatim van, de kudarcot vallottam a laptop+MES, és az androidos telefon+AlfaOBD kombóval is...:) pedig a legutóbbi csatimat ezen a fórumon ajánlotta valaki és ugyanazt vettem (fekete-fehér és van rajta egy mikro be-ki kapcsoló. gyanítom én vagyok a kasu...
Anleitung zum Installieren des Interface
- USB Anschluß vom KKL/ELM Interface in PC einstecken
- sollte Windows den Treiber nicht automatisch installieren und nach einer Diskette, etc.
verlangen, dann den Treiber hier herunterladen : http://www.ftdichip.com/Drivers/VCP.htm
- Öffnen Systemsteuerung / Gerätemanager / Anschlüsse Com & Lpt
- Überprüfen ob das Interface erkannt wird ( ohne Fehler )
- Systemsteuerung / Gerätemanager / Com port / Interface / Eigenschaften / Anschlüsse /
erweitert / Wartezeit auf 1 stellen ( vorher 16 )
- Nummer des Com port merken
- Geschwindigkeit einstellen / prüfen (für KKL auf 9600, für ELM auf 38400)
- FiatECUScan starten ( je nach System als Admin; rechte Maustaste )
- Einstellungen öffnen
- Interface einstellen ( KKL oder ELM )
- Com port einstellen ( gleich dem Port in Systemsteuerung )
- Geschwindigkeit auf 38400 stellen ( nur bei ELM)
-
bocsi a németért,de csak így van meg
Most néztem az alsó lengokar külső gumi ki van az is okozhatja ezt vagy féltengely csak
Nekem a belső féltengely csukló okozta.
Jó napot gondom nem tudom mi 159 1.9jts mikor ki gyorsittok inkább 3 ba és négybe remeg az autó jobbra balra semmi zörges semmi kopogás nincs vajon miért van, feltengely, gumi kuplung motorr tartó Bak de csak 3 ba és négybe érezni jobban
Elolvasgattam, de átfutom mégegyszer részletesebben és holnap délelőtt próbálkozom vele. :)
Elovastad a multiecuscan.com ot-?
Ez a második amit vettem. Az előző a mini bluetotthos volt. :)
Laptoppal mi lehet a gond? USB-portok működnek...mind a 3. Szoftveresen lehet valami?
Mindenképpen jelzem, vagy jajgatok. :-)
Itt a laptopoddal lesz a gond
Ki van zárva hogy 4 Elm327 rossz lenne
Nekem úgyszint...egészen pontosan 2105 Ft volt. Ha Neked sikerül holnap, jeleznél nekem? :)
Először úgy próbáltam, hogy hagytam mindent alap helyzetben. De akkor azt írta ki, hogy ellenőrizzem a port beállításokat, ezért folyamodtam a portok variálásához :)
Ha bedugod az ELM-et, elindítod a MES-t, akkor valahol alul elindítod a szkennelést és beállítja magának a portokat.
Gyanítom ugyan az lesz a problémád mint nekem volt a 166 6-os váltójával, ugyan is a jelenség ugyan az.
A nyeles tengely végén van a kúpgörgős csapágy aminek az álló perselye a váltóházba van préselve, és alatta vannak hézagoló alátét lemezkék. Ez a hézagolás és álló csapágypersely kopik ki így a nyelestengelyen lévő cuccok elmozdulnak oldal irányba és dörzsölődnek a léptető gyűrűk, így felforrósodik az egész és szorul. n másik váltót szereztem, mert csak komplett nyelestengellyel együtt lehetett volna csapágyat szerezni 270 + áfáért. :-( Van budapesten egy kimondottan olasz váltós ha gondolod hívd fel, mert ő tud ilyen csapágyat szerezni, hátha megcsinálja. Én vadásztam csapágyat ami Angol TIMKEN típus, de azt mondta a kereskedője hogy sajnálja mert van ilyan csapágy 7 ezerért, csak nem adhat el nekem, kizárólag szerződött váltós partnereknek. Fasza mi?

Így néz ki a nyelestengely, a bal oldalon lévő csapágy és az álló gyűrűje ment tönkre. Nem ez az, ez egy bontott váltó képei. A két szinkron léptető csúszka meg kék volt a hőterheléstől.
Kérdezz rá a váltósra Szabó a neve 20-9546030
Ugyan ez jött nekem is kínából 2 db ezresért. Holnap próbálom, de a laptopba bedugva hogy felismerje és telepítse, nekem is 2 led világított. Holnap dugom a verdára aztán látjuk.
Engem is feldühített a pali, de aztán nem foglalkoztam vele. Mindenesetre Halesznak azért el kéne vele beszélgetni. Mindenki hülye ennél az embernél, azok is akik odaítélték a 159-nek a világ legszebb "kombija" címet. Nekem az a véleményem, hogy nem emészti meg, hogy a GT technikája egy régebbi modellből a 156-ból jön, és ezért kicsit savanyú a szőlő. A156 sohasem volt olyan jó, és erőt sugárzó megjelenésű mint a 159. Ezek szerint a Brerát is lazán leszólná, mert a Brera, és 159 szinte ugyanaz a kupé megjelenéstől függetlenül. Azért szívesen elbeszélgetnék az ipsével, hogy jön ahhoz, hogy másokat sértegessen. Én is osztom, amit Te mondasz, ha valakinek Alfája van, és szépen tartja, az teljesen mindegy, hogy melyik típusban ül. Ha meg valaki a szabályokhoz nem tudja magát tartani, miszerint ez egy közösség, és itt nem pocskondiázunk (még az offosokat sem), akkor jobb lenne megszüntetni a tagságát. Mert amit írt, az a valóságtól teljesen elrugaszkodott, merő irigység. és rosszindulat.
Na...úgy néz ki megint kifogtam egy rossz OBD csatit...vagy még mindig béna vagyok :D
Próbáltam a port beállításoknál variálni, de sok nem létezik...ami használható talán az a COM3 és a COM4.
COM4 esetében azt írja, hogy valami időt túllépett.
COM3 esetében pedig befagy a kapcsolódásnál, se ESC nem működik se semmi, csak feladatkezelővel tudom bezárni.

Magán a csatin pedig csak 2 piros lámpa világít.

Köszönöm Erhard! :) Akkor nem mondtam hülyeséget :)
a pillangóháznál persze hogy van 1...a szívósor utána következik abban meg annyi van ahány henger :))) kivéve a 8V-s abban egy sincs
Gyerekek! Összezvarodtam!
Itt Amorén több helyen is olvasom hogy a szívósorban lapátkák vannak, nem lapát. Tehát 4 db van nem 1. Viszont facebookon azt mondják, hogy összesen van 1 db a szívósorban. Most akkor mi van? :D
Nivan842015-06-28 13:08:40 //
68946
én a fogyasztási csatákon pörgök a face oldalon :)
Az ablaktörlötengely ázik be,csak azt kell kiszerelni
Megtakarít ,bezsírozod és ok lesz
Haddel2015-06-28 11:27:00 //
68944
Tényleg,tegnap szétszedtem a hátsó ablaktörlő motort,vagyis a mechanika részét,de nem tudtam vele mit kezdeni. Magát a motort nem tudtam .Esélyes,hogy venni kell másikat.
Haddel2015-06-28 11:09:35 //
68943

Ez szép.
Ferke2015-06-28 11:02:15 //
68942
Ott a pont, bizony esélyes...:P
Ferke2015-06-28 10:59:42 //
68941
Azt jobb, ha nem tudod!:)) Szorozd meg az amore legrosszabb napján ezerrel!:) Olyan tanácsok mennek, hogy váltóbe mehet a 10w40es motorolaj, és hogy a gulf-tól elhallgat a hidrotőke a 8v-s jtd-ben (ami ugye korongos:) ). És ez mindennapos, most csak egy délután eseményét ragadtam ki...:)))
Ha azt nézzük a Wartburg anno és a 159 egy kategória
3hengeres motor ugyanaz járáskultúrában mint a 6hengeres 4ütemű
Nagy kényelmes kaszni
Igényes soklengőkaros futómű,
Magas utazósebesség
Szóval ez bók ,nem leszólás
imi1562015-06-28 10:36:32 //
68939
He-he.............jó kép!Ott vagyok másodikként:-))!
Mikor is volt ez?Már nem is emlékszem:-/.
Nem lett cserélve. Azért lett berakva a led hogy lássuk az önindító előtt vagy után van a hiba. Azóta persze nem csinálta. Majd meglátjuk.

Avicc kedvéért
Haddel2015-06-28 09:47:10 //
68936
Úú ez nagyon szép!
Haddel2015-06-28 09:46:05 //
68935
Áá ne tudd meg! Ott is van pár ágaskodó hangyapénisz megmondóember,aki azt ő a király,közben meg nagy nulla.Néha én is gondolkozom,hogy törlöm onnan magam,csak az a baj,jó csajok is vannak ott. 😃
A képen egy 147 kulissza van
GTPeti2015-06-28 05:32:05 //
68933
Azt kihagytad, hogy "sokat fogyasztó". :D
Csabi2015-06-27 23:53:48 //
68932
Hamár felhoztad...én tegnap
ezzel a wartburg oldalu, passat hátuljú, minden egyediséget nélkülöző f@stalicskával álmodtam...:):)
Jóccakát mindenkinek! :-)

Liquid2015-06-27 22:09:47 //
68929
valószínűleg valami ilyesmi volt az oka
Szosza,a képen lévö alkatrészek a 159-en laknak?Mert én a 147-el jártam igy és a tengely szorult meg.
Csak kellett volna méghozzá váltó/hajtáslánc is. Szerintem simán kiszámolták, hogy nem érte volna meg :-((
Liquid2015-06-27 22:00:33 //
68926
ez komoly lett volna pedig