Ne haragudj, nem akarlak hülyének nézni, de esetleg nem lehet, hogy fordítva lett feltéve?
Mikor én vettem a kocsit, valahogy megfordíthatták a kereskedésben, mert ugyanezt csinálta. Mire rájöttem, hogy fordítva van, már tiszta ideg voltam.
	
Dömpi (il dottore)2013-01-10 20:55:29 // 29080
	'''''2013-01-10 20:51:02 // 29079
	Nekem is hangos a lapát de még az eredeti 2006-os. :-)
	
Piritu - 1.000.0002013-01-10 20:35:29 // 29078
	Nálam a gyári lapátok hangtalanul siklanak.
	
stukker19872013-01-10 20:28:48 // 29077
	Srácok!
Nálatok milyen az ablaktörlő "hangja"? Ha nem full vizes a szélvédő nálam a frissen cserélt ablaktörlőlapát is hangosan "nyiszorog" törlés közben. Anno azt hittem hogy a lapát elhasználódása miatt van,de nemrégiben cseréltem és ezzel is ugyanaz.
Már marhára idegesít mert szélvédőmosás után is van 1-2 utótörlés,gondolom a lefolyó maradék eltávolítására,de nálam sajnos ekkor is ordenáré hangot ad ki....
	
Nálatok milyen az ablaktörlő "hangja"? Ha nem full vizes a szélvédő nálam a frissen cserélt ablaktörlőlapát is hangosan "nyiszorog" törlés közben. Anno azt hittem hogy a lapát elhasználódása miatt van,de nemrégiben cseréltem és ezzel is ugyanaz.
Már marhára idegesít mert szélvédőmosás után is van 1-2 utótörlés,gondolom a lefolyó maradék eltávolítására,de nálam sajnos ekkor is ordenáré hangot ad ki....
Tozo2013-01-10 18:48:30 // 29076
	Még akár át is tudjuk rakni egy próbára, hogy megy-e navis fejegységgel :-)!
	
Tozo2013-01-10 18:42:52 // 29075
	Szia,
hidd el, hogy megéri a 36ezret :-)! A2DP BT szabványt tud, kihangosító, kormányról vezérelhetőség a gyári fejegységen keresztül, szerintem kiváló hangminőség, IPOD csatlakozási lehetőség akinek igénye van rá, 2,5" külső HDD-ét is rá lehet rakni.
Ahogy mondtam, szívesen megmutatom élőben is :-)!
Ha nincs kihangosítód, már érdemes megvenni szerintem!
Üdv Zoli
	
hidd el, hogy megéri a 36ezret :-)! A2DP BT szabványt tud, kihangosító, kormányról vezérelhetőség a gyári fejegységen keresztül, szerintem kiváló hangminőség, IPOD csatlakozási lehetőség akinek igénye van rá, 2,5" külső HDD-ét is rá lehet rakni.
Ahogy mondtam, szívesen megmutatom élőben is :-)!
Ha nincs kihangosítód, már érdemes megvenni szerintem!
Üdv Zoli
mizooo2013-01-10 18:27:10 // 29074
	Már 3X elolvastam :)    Akkor figyelek majd mindig rá, de főleg hidegen mekkora gázt tolok neki!
	
Piritu - 1.000.0002013-01-10 18:07:24 // 29073
	Anno két nap után ezeket írtam a tapasztalataimról :-)
	
Alfonis2013-01-10 18:07:21 // 29072
	overboost? az a turbo nyomás? hát az nekem is fel tud menni addig ha  jól odalépek neki :)
	
Piritu - 1.000.0002013-01-10 18:06:23 // 29071
	Gratula! 
Tényleg más világ a 159, mint a többi. (Ezért nem értem, hogy miért kellett levenni a jelzőt a topik címéről - de ez más kérdés)
A nyomásmérőt simán ki lehet akasztani. Kell a levegő, hogy ne kormoljon.
A 156-al szemben pont ezt szeretem benne, hogy van műszer. Hidegen lehet figyelni. Meggyőződésem, hogy nekem anno a 156-nál emiatt szállt el a turbó. (A box miatt hamarabb emelte meg a turbónyomást a vezérlés.)
	
Tényleg más világ a 159, mint a többi. (Ezért nem értem, hogy miért kellett levenni a jelzőt a topik címéről - de ez más kérdés)
A nyomásmérőt simán ki lehet akasztani. Kell a levegő, hogy ne kormoljon.
A 156-al szemben pont ezt szeretem benne, hogy van műszer. Hidegen lehet figyelni. Meggyőződésem, hogy nekem anno a 156-nál emiatt szállt el a turbó. (A box miatt hamarabb emelte meg a turbónyomást a vezérlés.)
mizooo2013-01-10 18:00:51 // 29070
	Sziasztok, már 2 napja hajtom a vasat! Eddig nem írtam, próbáltam összeszedni a gondolataimat. Azt hiszem újra szerelmes vagyok! Ennél tökéletesebb autó nem is létezhet. Teljesen kész vagyok tőle. Ha akarom 5.7 átlaggal jövök haza a melóhelyről, de ha előzni kell majdnem kiütöm az előttem levőt, még szoknom kell a gyorsulását :D... Az amúgy normális, hogy az overboost 1.5 bar? Nem sok? Reggel mikor kigyorsítok óvatosan hidegen csak nagyon pici gázt szabad nyomnom, hogy 0.8 bar fölé ne menjen a turbónyomás.
üdv!
	
üdv!
Alfonis2013-01-10 17:55:11 // 29069
	Az én jószágom is mentes volt mindenféle parkolási segítségtől így szereltem is bele. Súlyos 7 E ft ér. :) Ezüst szívű elég jól beleolvad. Az a ragasztószalagos amiből nem látszik semmi arról én is csak rosszat hallottam így maradt a szenzoros. ! szenzor van hátul. 
Vezetékest tettem bele, és csak hangjelzést ad. Bőven elég a hang kijelző mind ronda egyik sem fog illeni az 'első világhoz' és + 1 kábel.
beszerelést leírom röviden (hátha érdekel)
Szenzorok helyeinek kifúrása. Előtte néztem képeket h a gyári hol helyezkedik el. Oda fúrogattam én is kb. Adnak hozzá pont akkora fúrót így a méretet elrontani nem lehet. Jobb hátsó lámpa kivétele. 3 db anyát kell leszedni elég egyszerű. Kábelek befűzése a legnehezebb. Egy régi alu kábellal csináltam. Türelem kell hozzá meg türelem meg türelem... :D a vezetékek ott mennek be ahol az izzót lehet alatta. lámpa egyszerűen vissza a kábelek megfeszítése után. A parkradar belső egységét ott helyzetem el ahol az izzókat lehet cserélni alatta van egy másik kis műanyag amit le lehet pattintani. Na oda felragasztottam. A hangszóró is ott van simán hallható visszaburkolt állapotban is :)
az elektromosságot pedig a tolatólámpáról kapja. A tolatólámpa a felnyíló csomagtartó részen van így annak a kábelét le kell követni ahol bemegy a "plafonba" hátul egy kisebb mennyezeti idomot le kell szedni. És én ott forrasztottam össze. + ott van egy test is.
Mindent összeraktam. Hibátlanul működik :) Napi szinten parkolok két autó közé tolatva így elég nagy hasznát veszem :)
ha részletesebben érdekel valakit akkor írjon tudok képeket küldeni meg segíteni. Én spec erről nem találtam itt infót úgyh magamnak kellett kitaposni az utat :D
	
Vezetékest tettem bele, és csak hangjelzést ad. Bőven elég a hang kijelző mind ronda egyik sem fog illeni az 'első világhoz' és + 1 kábel.
beszerelést leírom röviden (hátha érdekel)
Szenzorok helyeinek kifúrása. Előtte néztem képeket h a gyári hol helyezkedik el. Oda fúrogattam én is kb. Adnak hozzá pont akkora fúrót így a méretet elrontani nem lehet. Jobb hátsó lámpa kivétele. 3 db anyát kell leszedni elég egyszerű. Kábelek befűzése a legnehezebb. Egy régi alu kábellal csináltam. Türelem kell hozzá meg türelem meg türelem... :D a vezetékek ott mennek be ahol az izzót lehet alatta. lámpa egyszerűen vissza a kábelek megfeszítése után. A parkradar belső egységét ott helyzetem el ahol az izzókat lehet cserélni alatta van egy másik kis műanyag amit le lehet pattintani. Na oda felragasztottam. A hangszóró is ott van simán hallható visszaburkolt állapotban is :)
az elektromosságot pedig a tolatólámpáról kapja. A tolatólámpa a felnyíló csomagtartó részen van így annak a kábelét le kell követni ahol bemegy a "plafonba" hátul egy kisebb mennyezeti idomot le kell szedni. És én ott forrasztottam össze. + ott van egy test is.
Mindent összeraktam. Hibátlanul működik :) Napi szinten parkolok két autó közé tolatva így elég nagy hasznát veszem :)
ha részletesebben érdekel valakit akkor írjon tudok képeket küldeni meg segíteni. Én spec erről nem találtam itt infót úgyh magamnak kellett kitaposni az utat :D
Dömpi (il dottore)2013-01-10 17:53:26 // 29068
	Összegezve az eddigieket: ha a gyári fejegység kiszedése/tisztítása nem vezet eredményre -> elmegyek aftermarket irányba, vélhetőleg a Piritu által ajánlott Pio lesz a befutó.
	
Piritu - 1.000.0002013-01-10 17:37:53 // 29067
	Bakker, mit lehetne építeni ennyi pénzből! :-O
	
Piritu - 1.000.0002013-01-10 17:36:36 // 29066
	Így van. A 156-ból úgy adtam el a rádiót, hogy a beszereléskor derült ki, hogy nem megy benne a CD. Sose használtam a 150e km alatt, kissé beporosodott.
Most is van egy 8GB-os SD és egy 4GB-os stick. Kb félévente frissítem a tartalmukat.
	
Most is van egy 8GB-os SD és egy 4GB-os stick. Kb félévente frissítem a tartalmukat.
Piritu - 1.000.0002013-01-10 17:34:36 // 29065
	"maradok a CD,DVD fiikai adathordozóknál" - Hmm, nekem eddig nagyságrendekkel több CD/DVD halt meg, mint USB :-(
(Volt olyan CD-m, amit a nyári nagy Spider túrára írtam ki, 10 nap után hazafelé már nem ment.)
	
(Volt olyan CD-m, amit a nyári nagy Spider túrára írtam ki, 10 nap után hazafelé már nem ment.)
Piritu - 1.000.0002013-01-10 17:31:32 // 29064
	CONTRA:
- Kissé kényelmetlen lesz a kezelése.
-"Fogadhat, elutasíthat, vagy várakoztathat hívást a gyári autórádió gombjai segítségével." erre azért kíváncsi lennék. A rádió CD-tárat vezérel, abban nincs telefonhívás opció.
- Marad a gyári hangminőség. Bármilyen fej óriási javulást hozna egy kicsivel több pénzért.
- Az aftermarketes fejen van LINE kimenet, ha később mégis a fejlesztés mellett döntesz.
- Akárhogy nézzük ez egy kényszermegoldás. Toldozás, foltozás.
	
- Kissé kényelmetlen lesz a kezelése.
-"Fogadhat, elutasíthat, vagy várakoztathat hívást a gyári autórádió gombjai segítségével." erre azért kíváncsi lennék. A rádió CD-tárat vezérel, abban nincs telefonhívás opció.
- Marad a gyári hangminőség. Bármilyen fej óriási javulást hozna egy kicsivel több pénzért.
- Az aftermarketes fejen van LINE kimenet, ha később mégis a fejlesztés mellett döntesz.
- Akárhogy nézzük ez egy kényszermegoldás. Toldozás, foltozás.
Piritu - 1.000.0002013-01-10 16:44:09 // 29063
	"A Gateway Lite BT MkII a Lite 3-hoz hasonlóan egy virtuális CD tárként működik és a CD meghajtós gyári autórádiók egy 6 lemezes CD tárként látják." - ebből arra következtetek, hogy a CD-tár helyére.
	
Piritu - 1.000.0002013-01-10 16:39:16 // 29062
	Pont ezért javasoltam a pio-t. Annál már egy dobozban van minden.
kormányillesztő szerintem mindig kell, mert autónként más a kód, amit le kell fordítani a rádió nyelvére.
Én már vettem egyet, innentől csak a rádió felőli csatlakozót kell cserélni az adott rádióhoz. (Mondjuk most nem használom, mert a Blau rádióm nem távvezérelhető. Van rajta távvezérlő bemenet, csak nem kezd semmit a jellel.)
	
kormányillesztő szerintem mindig kell, mert autónként más a kód, amit le kell fordítani a rádió nyelvére.
Én már vettem egyet, innentől csak a rádió felőli csatlakozót kell cserélni az adott rádióhoz. (Mondjuk most nem használom, mert a Blau rádióm nem távvezérelhető. Van rajta távvezérlő bemenet, csak nem kezd semmit a jellel.)
Piritu - 1.000.0002013-01-10 16:35:31 // 29061
	kérdés ugye az ár. Amelyik videót tud, tuti más árkategória.
	
Dömpi (il dottore)2013-01-10 16:15:07 // 29060
	Azt vágtam, hogy mi ez, csak én nem tudok vele mit kezdeni, mert nics amit rádughatnék a "2 kerek dugóra". Azt is venni kéne...ha meg már pénzt adok ki valamire, akkor meggondolandó egy hosszabb távú befektetés.
	
Liquid2013-01-10 16:13:15 // 29059
	ezidáig még nem romlott el, mondjuk konkrétan azt ami a kocsiban van relatíve ritkán birizgálom, de otthon használok pl. a TV-hez kettőt, azok sokat vannak dugdosva, de semmi bajuk. USB-s Mobilrack-em viszont halt már el kettő is.
	
Dömpi (il dottore)2013-01-10 16:12:36 // 29057
	nekem van 5 (!) éves pendrive-om, és már milliószo használtam
	
.......................2013-01-10 16:05:59 // 29056
	neked sosem romlott el Pedrive od?
nekem 10 bedugás után beszart a Pendrive mindíg
	
nekem 10 bedugás után beszart a Pendrive mindíg
Liquid2013-01-10 15:58:41 // 29055
	őszintén szólva nem próbáltam :) csak USB-vel használtam, a 156-ban meg nem is volt CD csak SD+USB
	
Shadin2013-01-10 15:47:35 // 29054
	meg ilyet is lehet a bagóért vett törött LCD-s navihoz:
link...
megkérdezem őket, hogy mennyibe fáj...
	
link...
megkérdezem őket, hogy mennyibe fáj...
Shadin2013-01-10 15:45:12 // 29053
	Az egy interface ami egyik fele bemegy a gyári fej fenekébe a 2 kerek dugóra meg be lehet dugni külső akármilyen lejátszót.
vagy ilyen is van:
link...
	
vagy ilyen is van:
link...
Dömpi (il dottore)2013-01-10 15:31:04 // 29052
	Világos. Csakhogy nálam úgy néz ki, hogy annyi neki...innentől kezdve valamit kezdeni kell.
Egy új gyári fejegység árához (1 152 000 Ft !!!) képest az aftermarketes cucc ára minden kiegészítőjével együtt is eltörpül.
Minden esetre, először is a gyárit kiszedem, kitakarítom, visszarakom, azután meglátjuk...
	
Egy új gyári fejegység árához (1 152 000 Ft !!!) képest az aftermarketes cucc ára minden kiegészítőjével együtt is eltörpül.
Minden esetre, először is a gyárit kiszedem, kitakarítom, visszarakom, azután meglátjuk...
Dömpi (il dottore)2013-01-10 15:27:56 // 29051
	akkor viszont a teló miatt mégiscsak jobb az aftermarketes fejegység
	
Dömpi (il dottore)2013-01-10 15:26:49 // 29050
	ezzel mit tudok kezdeni?
	
.......................2013-01-10 15:19:00 // 29049
	neked müködik még?
	
Coolby2013-01-10 15:08:38 // 29048
	nálam annyi a különbség, hogy igény lenne, de ilyen ár/érték arányú fejlesztési lehetőségek és nekem meglévő, hálisten működő gyári rendszerrel oda jutok, hogy nem lesz...
	
Liquid2013-01-10 14:58:57 // 29047
	amíg működik a nagyon sérülékeny és instabil optikai olvasó...:)
	
.......................2013-01-10 14:57:30 // 29046
	èrdekes igények vannak,nekem eszembe sem jutna kidobni a gyári Connect Navit
én nem érzem ,hogy Bluetyúk ra szükségem lenne,hisz van benne Sim kártyás teló
USB ra sincs szükségem,nem kell az ideg ,hogy behal a Pendrive,és az adatok meg mennek a levesbe,
maradok a CD,DVD fiikai adathordozóknál
	
én nem érzem ,hogy Bluetyúk ra szükségem lenne,hisz van benne Sim kártyás teló
USB ra sincs szükségem,nem kell az ideg ,hogy behal a Pendrive,és az adatok meg mennek a levesbe,
maradok a CD,DVD fiikai adathordozóknál
Shadin2013-01-10 14:55:17 // 29045
	
	
Coolby2013-01-10 14:37:54 // 29044
	ez a kütyü a gyári egység cd-tár bemenetére kapcsolódik, ez telefonról csak adatot vesz le, kihangosítóként nem fog működni...
egyébként teljesen egyértelmű, hogy minden PRO egy frankó aftermarketes fejegység esetében, csak kérdés, hogy ez a végén mennyiből áll össze (minden kiegészítővel, kábellel, kerettel, beszereléssel együtt) és ennyit ténylegesen megér-e mondjuk egy működő gyári rendszerhez képest...
	
egyébként teljesen egyértelmű, hogy minden PRO egy frankó aftermarketes fejegység esetében, csak kérdés, hogy ez a végén mennyiből áll össze (minden kiegészítővel, kábellel, kerettel, beszereléssel együtt) és ennyit ténylegesen megér-e mondjuk egy működő gyári rendszerhez képest...
GTPeti2013-01-10 14:27:41 // 29043
	Még annyit, hogy SOKKAL jobb egy olyan fej, ami alapból tud minden extrát, mint USB, BT, stb., mint ilyen speciális (egyébként nem olcsó) modulokkal játszani, mint a lenti Dension. Sosem lesz az az integráltsági fok, sem hangban, sem kezelésben, mint az első megoldásnál.
	
GTPeti2013-01-10 14:26:04 // 29042
	Ha a dizájnt meg tudod szokni, sokkal jobb megoldás egy minőségi aftermarket megoldás, mint a gyárid... Hangban is lesz egy minőségi ugrás. (Persze h.minőségversenyeket nem fogsz még nyerni, de egy ilyen Pio-ból nincs annyira minden kispórolva, mint egy gyáriból.)
	
Dömpi (il dottore)2013-01-10 14:20:47 // 29041
	Nekem eddig ez tűnik a legoptimálisabb megoldásnak:
PRO
- nem bukom a gyári nagyképernyős kijelzőt (marad a gyári állapot)
- ezáltal a fedélzeti comp. adatainak kijelzése nem korlátozódik a műszarfalra
- iPod-om van (végre újra használhatom)
- nem kell CD-re írkálni a zenéket
- lesz@rhatom, hogy a CD-olvasófej halódik (merthogy nem kell)
- nem kell tovább feltöltőkártyás SIM-kártyát a kocsi fejegységében tartanom, mert összelőhetem a gyári fejegységet a saját telefonommal blutooth-on keresztül
- továbbra is működnek a multikormány gombjai minden külön kütyü/illesztődoboz nélkül, ami kellene más 1 vagy 2DIN-es fejegységhez
- árban így összességében ez a legjobb
CONTRA
- így elsőre semmi
A fentiekkel kapcsolatban javítsatok ki ha valamiben tévedtem!
Az általad küldött linken lévő leírásból csak az nem derült ki számomra, hogy ezt hogyan lehet csatlakoztatni a gyári fejegységhez. Vagy csak én voltam felületes?
	
PRO
- nem bukom a gyári nagyképernyős kijelzőt (marad a gyári állapot)
- ezáltal a fedélzeti comp. adatainak kijelzése nem korlátozódik a műszarfalra
- iPod-om van (végre újra használhatom)
- nem kell CD-re írkálni a zenéket
- lesz@rhatom, hogy a CD-olvasófej halódik (merthogy nem kell)
- nem kell tovább feltöltőkártyás SIM-kártyát a kocsi fejegységében tartanom, mert összelőhetem a gyári fejegységet a saját telefonommal blutooth-on keresztül
- továbbra is működnek a multikormány gombjai minden külön kütyü/illesztődoboz nélkül, ami kellene más 1 vagy 2DIN-es fejegységhez
- árban így összességében ez a legjobb
CONTRA
- így elsőre semmi
A fentiekkel kapcsolatban javítsatok ki ha valamiben tévedtem!
Az általad küldött linken lévő leírásból csak az nem derült ki számomra, hogy ezt hogyan lehet csatlakoztatni a gyári fejegységhez. Vagy csak én voltam felületes?
Coolby2013-01-10 14:12:04 // 29040
	Jahh amúgy ma megrendeltem kettőstömegű lendkereket és kuplung készletet. Mákom van, valahogy lett újra raktáron, így nem kell február végéig várni, elvileg 1-2 hét és itt lesz. Ne kiabáljuk el, reméljük így is lesz....
LUK kettőstömegű végül: 143.600 + áfa
LUK kuplungszett kinyomócsapággyal: 60.500 + áfa
Áfa nem lenne mögötte egész barátságos összegnek tartanám, így pont még mindig kicsit ingerküszöböm felett van :(
	
LUK kettőstömegű végül: 143.600 + áfa
LUK kuplungszett kinyomócsapággyal: 60.500 + áfa
Áfa nem lenne mögötte egész barátságos összegnek tartanám, így pont még mindig kicsit ingerküszöböm felett van :(
GTPeti2013-01-10 14:11:54 // 29039
	"Kérdés: a Pio-hoz is kell a külön dobozka a multikormányhoz?"
Szinte mindig kell, mert az autók különböznek. Emiatt nem tudnak univerzális interfészt a rádióra tenni.
	
Szinte mindig kell, mert az autók különböznek. Emiatt nem tudnak univerzális interfészt a rádióra tenni.
Dömpi (il dottore)2013-01-10 14:07:06 // 29038
	Néztem azt is, de a másik már beszerezhető 33 k körül (Árgép), a Pio meg sokkal drágábbnak tűnt elsőre.
Utána rájöttem, hogy ebben már benne van a telefon-bluetooth, ami a másiknál + 16k. Ergo lassan ugyanott van árban, de sokkal kevesebbet tud.
Kérdés: a Pio-hoz is kell a külön dobozka a multikormányhoz?
	
Utána rájöttem, hogy ebben már benne van a telefon-bluetooth, ami a másiknál + 16k. Ergo lassan ugyanott van árban, de sokkal kevesebbet tud.
Kérdés: a Pio-hoz is kell a külön dobozka a multikormányhoz?
Liquid2013-01-10 14:00:06 // 29037
	nekem kamerám van, igaz azzal nem "látom az autó sarkait", de mondjuk nem is hiányolom
	
Coolby2013-01-10 13:57:36 // 29036
	Húú örülök, hogy bogozzátok írtuk a 2DIN-es milyen lehetőségekre van mód. Kíváncsi vagyok mik az opciók és mennyiért elérhető... Nekem mondjuk nagy navis gyári cucc működik rendesen, navigáció, hang, ilyesmivel végülis elmegy, nem jó, de működik, használható. Nekem USB hiányzik kicsit, meg esetleg bluetooth, de arra lehet viszont ezt választanám, mert ezek a 2DIN-es kütyük elég drágák:
Dension Gateway Lite BT
de ez is 36e és abban sem vagyok biztos, hogy ennyit megér csak az, hogy ne CD-re írjak MP3-at... nem is tudom, na :D
	
Dension Gateway Lite BT
de ez is 36e és abban sem vagyok biztos, hogy ennyit megér csak az, hogy ne CD-re írjak MP3-at... nem is tudom, na :D
Liquid2013-01-10 13:56:28 // 29035
	2 dinesből tutira olyat vennék aminek van video bemenete, pl tolatókamerához
	
Piritu - 1.000.0002013-01-10 13:47:35 // 29034
	Szerintem fúrás nélkül nem úszod meg, a műanyag mögé rakható érzékelőkről nem sok jót mondott a szaki.
A Spiderre a legolcsóbbat tettem, de csak két érzékelővel.
	
A Spiderre a legolcsóbbat tettem, de csak két érzékelővel.
David | Centocinquantanove2013-01-10 13:39:39 // 29033
	Szép napot!
Gyári és nem gyári parkolószenzoros cartársak segítségét és tanácsát szeretném kérni.
Az én jószágom mentes mindenféle parkolási segítségektől, de gondolkozom rajta, hogy érdemes lenne beszereznem egy ilyen megoldást.
Amit szeretnék:
-1x4 vagy 2x4 szenzoros
-lehetőleg vezetéknélküli
-roncsolásmentesen lehessen fel és leszerelni
-csak hangjelzős, vagy középső visszapillantóra tehető minikijelzős
Ha van olyan megoldás ami a multifunkciós kijelzőmmel tud kommunikálni az is jó lenne...
Tud valaki engem terelgetni ezen a téren?
Előre is köszi!
	
Gyári és nem gyári parkolószenzoros cartársak segítségét és tanácsát szeretném kérni.
Az én jószágom mentes mindenféle parkolási segítségektől, de gondolkozom rajta, hogy érdemes lenne beszereznem egy ilyen megoldást.
Amit szeretnék:
-1x4 vagy 2x4 szenzoros
-lehetőleg vezetéknélküli
-roncsolásmentesen lehessen fel és leszerelni
-csak hangjelzős, vagy középső visszapillantóra tehető minikijelzős
Ha van olyan megoldás ami a multifunkciós kijelzőmmel tud kommunikálni az is jó lenne...
Tud valaki engem terelgetni ezen a téren?
Előre is köszi!
Piritu - 1.000.0002013-01-10 13:27:26 // 29032
	
	
Piritu - 1.000.0002013-01-10 13:24:10 // 29031
	- 24 bit DAC - 24 bites digital-analog átalakító, gyakorlatilag semmit jelentősége
- 3-sávos parametrikus iEQ - kölön mély-. közép- és magas hangszínszabályozási lehetőség, ahol a nem csak a szint állítható, hanem a frekvenvencia és sávszélesség is.
- easy iEQ funkció - gondolom az egyszerű kezelhetőség, általában szokott néhány előre beállított fix ix lenni a rádiókban.
- Loundness vezérlés - ki- és bekapcsolható fiziólógiai hangerőszabályozás
- HP és LP filtereke - felül- és aluláteresztő szűrő.Valószínűleg gyárilag elő van készítve az aktív többutas rendszerhez
- Subwoofer vezérlés - Valószínűleg külön mélynyomó kimenete van, aminek hangereje külön állítható.
Egyébként a "kormánytávvezérlő előkészítés" - létezik olyan bemenete, amin keresztül vezérelhető. Ide kell még egy interfész dobozocska (kb 20-25e Ft), ami a kocsi felől érkező jeleket "lefordítja" a rádió nyelvére.
"Bluetooth előkészítés" - általában ilyenkor létezik egy külső illesztő doboz (pénzért), amin keresztül lehet Bluetooth készüléket csatlakoztatni.
(Nem a JVC készülékei között keresgélnék, vannak komolyabb cégek is.)
	
- 3-sávos parametrikus iEQ - kölön mély-. közép- és magas hangszínszabályozási lehetőség, ahol a nem csak a szint állítható, hanem a frekvenvencia és sávszélesség is.
- easy iEQ funkció - gondolom az egyszerű kezelhetőség, általában szokott néhány előre beállított fix ix lenni a rádiókban.
- Loundness vezérlés - ki- és bekapcsolható fiziólógiai hangerőszabályozás
- HP és LP filtereke - felül- és aluláteresztő szűrő.Valószínűleg gyárilag elő van készítve az aktív többutas rendszerhez
- Subwoofer vezérlés - Valószínűleg külön mélynyomó kimenete van, aminek hangereje külön állítható.
Egyébként a "kormánytávvezérlő előkészítés" - létezik olyan bemenete, amin keresztül vezérelhető. Ide kell még egy interfész dobozocska (kb 20-25e Ft), ami a kocsi felől érkező jeleket "lefordítja" a rádió nyelvére.
"Bluetooth előkészítés" - általában ilyenkor létezik egy külső illesztő doboz (pénzért), amin keresztül lehet Bluetooth készüléket csatlakoztatni.
(Nem a JVC készülékei között keresgélnék, vannak komolyabb cégek is.)