Fórum >> Típusok >> 159

droberto2012-12-16 20:36:45 // 28077
De kényesek vagytok ti. :)
Nem mondom, hogy tökéletesek, mert néha túlbuzgó mindegyik, de én szeretem mindkettőt.
Nálam megfelelően működnek.
droberto2012-12-16 20:32:31 // 28076
Végre valami, ami olcsóbb mint a régebbi típus. :)
Mi a terved a légtömegmérővel, manuálisan fogod vezérelni? :)
droberto2012-12-16 20:29:48 // 28075
A Kollár mire alapozza ezt a feltételezését?
Erhard 242 (Pure Energy)2012-12-16 20:12:04 // 28074
nálunk már volt a kisebb gyerek tápszere nyáron és ennyi :P
Piritu - 1.000.0002012-12-16 20:09:56 // 28073
Mint ahogy a 156-ból annyira hiányolt italtartóban sem volt sose inni való, aatelefont tartom ott :-D
Piritu - 1.000.0002012-12-16 20:06:35 // 28072
Emlékszem anno hogy örültem a hűthető könyöklőnek, de hűteni való eddig még sose volt benne :-DD
Erhard 242 (Pure Energy)2012-12-16 19:58:19 // 28071
- sötétedő tükör autópályázásnál 10...
Erhard 242 (Pure Energy)2012-12-16 19:56:10 // 28070
végül is nekem egyedül csak az esőszenzor nem gyere be a többi extrát szívesen használom ki osztályozva 1-10-ig mennyire használom:
- ülésfűtést (persze amíg meg nem döglik a gyenge gyári konstrukció) télen mindig tehát 10
- parkasszisztens 10
- dombsegéd 10
- sötétedés érzékelő 10
- behajló tükrök 4 (ritkán használom)
- xenon 10
- USB 10
- bluetooth még csak most fogom kipróbálni...tehát 1 :P
- pára, szmogérzékelő 3 annyira nem fontos csak egy gombnyomás...
- multikormány 10
- tempomat 10
- hűthető könyöklő 1
van még valami extra?
droberto2012-12-16 19:53:05 // 28069
Ja, és itt van az elmélekdésem (meg felette). :)
droberto2012-12-16 19:51:30 // 28068
Pityukomával már törtük a fejünket rajta, de én speciel feladtam a ebbéli szándékaimat és megvettem a sima emblémát.
Úgy kell elvileg bekötni, hogy csak akkor lehessen az emblémával nyitni, hogyha a központi zár nyitott állapotban van. Ehhez meg mindenképpen rá kell kötni az ajtó vezérlőre/vagy legalább tudomására kell hozni valahogy a kapcsolót.
Kapcsolási rajzot az eLearn-ban találhatsz de legjobb tudomásom szerint csak ebben csak a FL előtti modell van benne. Tehát az emblémával nyitós nincs. :(
A FL előtti meg ilyen:
Piritu - 1.000.0002012-12-16 19:48:08 // 28067
"semmiképpen ne hagyjam majd ki?"
Hogy párat említsek: karosszéria, motor, futómű, ülések :-D
Piritu - 1.000.0002012-12-16 19:46:35 // 28066
Sose kapcsoltam még ki a klímát. Auto módban megy állandóan, max a ventilátort veszem kisebbre, mert a motor bemelegedésekor igencsak fűteni akar.
Erhard 242 (Pure Energy)2012-12-16 19:43:56 // 28065
csak attól még látsz nem életveszélyes viszont ez az este rendszertelenül működő ablaktörlés elég gáz
mizooo2012-12-16 19:43:15 // 28064
A végén még elmegy a kedvem ezektől az "extráktól". :) Van ami hasznos az 59 extrái közül és semmiképpen ne hagyjam majd ki?
Csabi2012-12-16 19:25:11 // 28063
Engem jobban zavar a páraérzékelő, folyton kapcsolgatja a klímát, akkor is amikor nem kellene...
Erhard 242 (Pure Energy)2012-12-16 18:57:57 // 28062
este életveszélyes az esőszenzor egy kalap fos aki ezt kitalálta, elérkezettnek látom az időt hogy kiírassam a francba....
.....2012-12-16 18:55:12 // 28061
Hali! Le kell húzni a csatlakozót! Próbáltam úgy is, hogy rajta volt.
Csabi2012-12-16 18:22:29 // 28060
Hali!
Esőérzékelő ügyben..ha nem húzod le a csatit, és úgy tiltod le, akkor nem lesz hatásos? Azaz akkor továbbra is működni fog?
GTPeti2012-12-16 17:42:32 // 28059
(Közben találtam máshol, kb. 30ért.)
Shadin2012-12-16 17:30:05 // 28058
Az enyém is 85 körül mozog, azért fura amit belinkeltem. Mindegy vettem egyet, szó nélkül visszaveszik ha nem jó :-)
GTPeti2012-12-16 17:13:25 // 28057
Irigyellek. :)
Az enyém ennyi. :(
Bár remélem nem lesz rá szükség sokáig... B)
Shadin2012-12-16 17:09:06 // 28056
Szerintetek ez reális?
link...
Shadin2012-12-16 16:47:55 // 28055
Vazze Erhard is a jót árulja az enyémbe. Olasz barátaink azt rakták bele ami éppen a kezükbe került? A bilincsek gyárinak néznek ki...
Shadin2012-12-16 16:30:30 // 28054
Köszi! Marha jó ez a PROXI sorbarendezési eljárás, frankón ki lehet belezni az autót (esőérzékelő, B&M). Sajnos a kiegészítő fűtést betenni már nehezebb.
Shadin2012-12-16 16:26:35 // 28053
A BOSCH oldala szerint sincs valami rendben, ennek kellene benne lenni:



de ez van benne:

Shadin2012-12-16 16:08:53 // 28052
Srácok! elkélne egy kis segítség...
Kollár Szabi szerint gond lehet a légtömegmérőmmel. Namost az van, hogy az ePer ilyet hoz az alvázszámomra:



Ennek a BOSCH száma: 0 281 002 861

Cserébe az enyémben ez van:



Aminek a BOSCH száma ez: 0 281 002 618 FIAT száma pedig: 55350048 ami pedig többek között a 156 1.9JTD 16V-be való:



Mit nézek be?
.....2012-12-16 14:48:01 // 28051
Kiiktattam az esőérzékelőt, hogy hagyományos módon működjön. Akit érdekel az oldalamon elolvashatja.
Scaniamen2012-12-16 12:22:17 // 28050
Sziasztok ki tudja hogy az utólagosa vet csomagtér jel ami kapcsolós hová kell bekötni.Valakinek esetleg kapcsolási rajza nincs-e.Üdv.
Imyx2012-12-16 10:00:53 // 28049
Igen, Roberto cartárs.
droberto2012-12-16 09:51:25 // 28048
Vajon egy Amore-s tagunk hirdeti az autóját?
Kíváncsi lennék a kuplungjára, hogy hogyan bírja a 421 Nm-et.
Shadin2012-12-16 09:51:17 // 28047
Így sem tökéletes. Lenyomható továbbra is, ami főfékhenger lesz valószínűleg, de egyenletesen fog.
GTPeti2012-12-15 23:27:44 // 28046
Abszolút egy véleményen vagyunk... B)
droberto2012-12-15 21:49:19 // 28045
Nem is tudtam, hogy van ilyen.
Praktikus, de csúnya SZVSZ.
.......................2012-12-15 20:41:41 // 28044
2 db M5 menetes szàr kúposra köszörülve a vége,
Betekered ,és egy alàtét +anya a màsik végére
droberto2012-12-15 20:35:29 // 28043
És a fék jó lett a folyadékcserével? Már nem összenyomható?
Shadin2012-12-15 18:59:22 // 28042
Nem volt annyi hely. Össze lehetett volna nyomni, de így sem volt egyszerű átpréselni a végen. Meg így könnyebb volt rögzíteni a horonyba.
droberto2012-12-15 18:54:14 // 28041
Miért vágtad le?
droberto2012-12-15 18:53:10 // 28040
Olvastam! Grat hozzá. Akkor a Wartburgos lett a jó!?!
Jövő héten most már én is foglalkozom a verdával. :)
Shadin2012-12-15 18:45:16 // 28039
Tákoltam porvédőt a kézifékbowdenre. Írtam blogot...
droberto2012-12-15 18:00:28 // 28038
Nyomjál be két 3 mm-es köracélt a CD nyílás melletti lyukakba, és azokat megfeszítve húzd ki a fejet.
Dömpi (il dottore)2012-12-15 17:14:35 // 28037
akarom mondani fejegységet
Dömpi (il dottore)2012-12-15 16:41:14 // 28036
Sziasztok! Ezt a fehegységet milyen célszerszámmal lehet kivarázsolni?

droberto2012-12-15 16:17:38 // 28035
Szép történet! :)
Egészen digitálisan viselkedett az EGR!
Csabi2012-12-15 16:08:48 // 28034
Ma végre pont került az EGR problémámra, amit pár oldallal ezelőtt fejtegettem...
A hiba: alacsony fordulaton(2000alatt) alig akart menni felette semmi gond nem volt...valamint néha, indítás után rögtön leállt az autó...hibalámpát nem hozott(a kezdetekben), csak az ECU-ban tárolta a P0401-et...
MES-sel megnézve az EGR nagyon nem úgy működött ahogy kellett volna, nem volt szabályzási tartománya.Vagy kinyitott 100% ! -ra vagy lezárt teljesen:

itt már hozta a "check engine" hibalámpát, az ECU-ban továbbra is P0401


a bekeretezett részen a fordulat kb 2700f/perc volt (4.sebességben) az EGR pedig 100%-ra nyitva, ez akkor érdekes ha még a műanyaglapátos szívósor van beépítve a vasba mert a forró kipuffgázok deformálhatják , vagy akár megolvaszthatják a lapátokat, ami ugye nem jó dolog...szerencsére nekem már a fémlapátos van benne(szervízben leinformálva..gariban cserélték még anno)


EGR csere után, végre szabályoz...max nyitottság 45-50%

A nyomaték újra visszatért az alsó tartományban, jól húz, és mindenki boldog :)


Végül megnéztem a MAP szenzort is,mivel azt még soha nem takarítottam
Őszintén szólva nem is értem, h ez eddig hogyan működött...

Majd egy flakon tisztító spray után...
Erhard 242 (Pure Energy)2012-12-15 12:55:46 // 28033
mechanikus hibánál nem is fog a motorkontroll jelezni azért nézesd meg szerelővel a szívósort meg a leömlőt ha már állandósul a rángatás
Kazes☻2012-12-15 12:20:47 // 28032
Az valószínűleg inkább a tervezett avultatás része. Nahogymá' ne legyen semmi... :)
droberto2012-12-15 12:14:54 // 28031
Az előtétellenállás elvérzés elég sok típusnál előfordul. A Tipo is ilyen volt. :(
Liquid2012-12-15 11:52:52 // 28030
holnap megnézem, nem vettem észre semmi furát eddig, pedig a klíma állandóan be van kapcsolva
GTPeti2012-12-15 11:50:19 // 28029
Nagyon jól tetted, hogy kipróbáltad az első fokozatot. Első körben a biztosítékot kéne megnézni. Aztán multiméterrel (aktivált állapotban) nézni a bizt. két oldalán a feszültséget (a negatívhoz képest). Ha nem mérhető 12V (mikor éppen kapcsol a FES), akkor tovább kéne menni a bizt. előtti reléhez és azt szemügyre venni. (Relé kiszed és a tekercs két csatlakozópontja között mérni a feszültséget.)

Nálam sem ment a venti első fokozata, ez attól volt, hogy a motor kissé leégett. Egy JTD-nél simán eljársz így évekig is. (Főleg, ha nem használsz klímát, mert leginkább csak annak kell az első fokozat.)

Ja igen... lehet még az első fokozat előtétellenállása is. Ez a 156-nál pl. típushiba. Maga a "csöves" kerámiaellenállás a 156-nál a venti tartókonzoljába van csavarozva. Nem is biztos, hogy az ellenállás szakadt, lehet, hogy csak a csatlakozója korrodált. (Szintén rendszeres hiba a 156-nál, mert a csati nem vízmentes.)
Liquid2012-12-15 11:44:00 // 28028
megnéztem ma a motorvezérlőt, nincs benne hibakód, ma nem rángatott egyszer sem, a leömlőnél is minden rendben levőnek tűnik.

viszont van egy másik gondom, a FES-sel rápróbáltam a ventillátorra és az 1. fokozat nem kapcsol, mit / hol tudok megnézni, hogy miért nem műxik?

A vízhőfok mutató 90-re van ragasztva ha már üzemmeleg.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak