Most megfogtad a csapatot. Egy napig senki sem jelentkezett :-DD
Mondjuk nekem sincs képem, csak ilyen:


Nincs valakinek egy kép az alvázról?
Milyen színű?
Liquid2012-12-16 22:22:32 //
28104
a dízeleknél és a 159-nél nemtom hogy van, még zöldfülű vagyok, de a 156-nál klímánál alapból ment az 1-es, és valamivel 100 fok felett kapcsolt a 2-es
Csabi2012-12-16 21:55:16 //
28103
ha regenerál akkor alapból kapcsol a venti még -20°ban is...
Én úgy tudom, h bizonyos sebesség felett nem is megy a ventilátor, a menetszél miatt...
pl 180-nál nincs értelme...nem fogja növelni a légáramot
Liquid2012-12-16 21:44:25 //
28102
időnként kapcsol a venti hidegben is, a 156-nál bizony volt értelme a 2- fokozatnak főleg nyáron nagy melegben klímával 180-nal :)
GTPeti2012-12-16 21:39:06 //
28101
Like. :)
nem javítható úgy tervezik hogy ne lehessen...
GTPeti2012-12-16 21:27:17 //
28099
Ha intelligens a SW az ECU-ban, akkor vész esetén kapcsol a második fokozat is. HA...
A 156-nál én ezt nem tudtam elérni, még dugózáskor sem, pedig kúszott fel a hőfok... (Csereérett hűtő + 1 fok. hiánya. Természetesen orvosolva lett a probl.)
Még, jó, hogy ilyen jó kapcsolataid vannak. :)))
Csabi2012-12-16 21:22:39 //
28097
Liquid kartárs szerintem ezzel foglalkozik, MES-ben kapcsolható...1-2 fokozat...
Általában autban csak az 1-es fokozat kapcsol be, de ha megy a klíma és a nyomás ~20bar fölé megy,akkor kapcsol a 2.fokozat... Vízhőfokra talán soha nem kapcsol a 2. fokozat
Én nem vagyok ennyire a fogyasztói társadalom elvének híve. Amit lehet javítsuk meg.
A kérdés, hogy a "szabályzó elektronikában" előtét ellenállások vannak-e és, hogy azok az 59-nél cserélhetők, javíthatók-e.
mint fater döglött oroszlánján is beszart még jó hogy újonnan szinte bagó volt...nálunk :P
az utastér ventilátora ha nem megy 1-es fokozaton akkor kukás a venti azon van a szabályzó elektronika...
De várjál, ez a motor vízhűtőké. (Nem tudtam, hogy az is több fokozatú)
A cartársnak az utastér hőcserélőnél levő ventije nem megy 1-es fokozaton.
Nem vagyok egy villamos guru, de SZVSZ ez az előtét ellenállás dolog elég elavultnak tűnik. Egyenáramnál szerintem meg lehetne oldani ezt másképpen is nem kell frekiváltó...
Már csak azért is, mert a 156-ban is és a Spiderben is mindkettő cserés volt. A 159-ben sem lehet tartósabb a cucc.
Kikapcsolni nem szeretem, mert akkor párásodhat. Mindig elfelejtem visszakapcsolni. :-D
Csabi2012-12-16 21:01:15 //
28089
Van ellenállás

Az extrákról jut eszembe: Hűtött ülésben ült már valaki? A Fordban van ilyen. Gondolom perforált bő és egy vagy több ventilátor kombója. Vagy tévedek?
Én télen melegedéskor ki szoktam kapcsolni a klímát.
Ezzel kapcsolatban meg az zavar, hogy a FL előtt a nincs OFF gomb (a Mono kapcsoló helyén) a klímán, hanem a "-" gombot nyomogatva lehet kikapcsolni. :(
Akkor az előtét ellenállást kéne megkeresni (már ha van a 159-nél). A 156-nál és a Spidernél így néz ki.

Liquid2012-12-16 20:47:29 //
28084
megszakértettem ma a ventillátor problémát és nem jutottam semmire.
Minden relé és biztosíték jó. a FES-sel vszont csak a 2. fokozat műxik.
Liquid2012-12-16 20:45:06 //
28083
a hűtött telefon nagyon jó dolog :)
Én se raktam bele még semmi olyat.
Viszont nyáron mindig jéghideg a pénztárcám és a személyim. :)
Persze ezt kérdésnek szántam. :)
És a fóliázás után is működik.
Én még nem ellenőriztem, de a fólia a fényt nagy mértékben megtöri és visszaveri. Ergo szenzorhoz már nem jut el.
Igazából az zavar, amikor reggel éppen melegedő motorral rákapcsolja a ventilátort és ezerrel fújja be a "meleget". Korán reggel még zavar a hangja :-)
Én meg szinte csak a forgótárcsával csak a hőmérsékletet állítom. :)
De kényesek vagytok ti. :)
Nem mondom, hogy tökéletesek, mert néha túlbuzgó mindegyik, de én szeretem mindkettőt.
Nálam megfelelően működnek.
Végre valami, ami olcsóbb mint a régebbi típus. :)
Mi a terved a légtömegmérővel, manuálisan fogod vezérelni? :)
A Kollár mire alapozza ezt a feltételezését?
nálunk már volt a kisebb gyerek tápszere nyáron és ennyi :P
Mint ahogy a 156-ból annyira hiányolt italtartóban sem volt sose inni való, aatelefont tartom ott :-D
Emlékszem anno hogy örültem a hűthető könyöklőnek, de hűteni való eddig még sose volt benne :-DD
- sötétedő tükör autópályázásnál 10...
végül is nekem egyedül csak az esőszenzor nem gyere be a többi extrát szívesen használom ki osztályozva 1-10-ig mennyire használom:
- ülésfűtést (persze amíg meg nem döglik a gyenge gyári konstrukció) télen mindig tehát 10
- parkasszisztens 10
- dombsegéd 10
- sötétedés érzékelő 10
- behajló tükrök 4 (ritkán használom)
- xenon 10
- USB 10
- bluetooth még csak most fogom kipróbálni...tehát 1 :P
- pára, szmogérzékelő 3 annyira nem fontos csak egy gombnyomás...
- multikormány 10
- tempomat 10
- hűthető könyöklő 1
van még valami extra?
Ja, és
itt van az elmélekdésem (meg felette). :)
Pityukomával már törtük a fejünket rajta, de én speciel feladtam a ebbéli szándékaimat és megvettem a sima emblémát.
Úgy kell elvileg bekötni, hogy csak akkor lehessen az emblémával nyitni, hogyha a központi zár nyitott állapotban van. Ehhez meg mindenképpen rá kell kötni az ajtó vezérlőre/vagy legalább tudomására kell hozni valahogy a kapcsolót.
Kapcsolási rajzot az eLearn-ban találhatsz de legjobb tudomásom szerint csak ebben csak a FL előtti modell van benne. Tehát az emblémával nyitós nincs. :(
A FL előtti meg ilyen:


"semmiképpen ne hagyjam majd ki?"
Hogy párat említsek: karosszéria, motor, futómű, ülések :-D
Sose kapcsoltam még ki a klímát. Auto módban megy állandóan, max a ventilátort veszem kisebbre, mert a motor bemelegedésekor igencsak fűteni akar.
csak attól még látsz nem életveszélyes viszont ez az este rendszertelenül működő ablaktörlés elég gáz
mizooo2012-12-16 19:43:15 //
28064
A végén még elmegy a kedvem ezektől az "extráktól". :) Van ami hasznos az 59 extrái közül és semmiképpen ne hagyjam majd ki?
Csabi2012-12-16 19:25:11 //
28063
Engem jobban zavar a páraérzékelő, folyton kapcsolgatja a klímát, akkor is amikor nem kellene...
este életveszélyes az esőszenzor egy kalap fos aki ezt kitalálta, elérkezettnek látom az időt hogy kiírassam a francba....
.....2012-12-16 18:55:12 //
28061
Hali! Le kell húzni a csatlakozót! Próbáltam úgy is, hogy rajta volt.
Csabi2012-12-16 18:22:29 //
28060
Hali!
Esőérzékelő ügyben..ha nem húzod le a csatit, és úgy tiltod le, akkor nem lesz hatásos? Azaz akkor továbbra is működni fog?
GTPeti2012-12-16 17:42:32 //
28059
(Közben találtam máshol, kb. 30ért.)
Shadin2012-12-16 17:30:05 //
28058
Az enyém is 85 körül mozog, azért fura amit belinkeltem. Mindegy vettem egyet, szó nélkül visszaveszik ha nem jó :-)
GTPeti2012-12-16 17:13:25 //
28057
Irigyellek. :)
Az enyém ennyi. :(
Bár remélem nem lesz rá szükség sokáig... B)