droberto2012-09-15 17:16:22 // 24540
droberto2012-09-15 17:15:10 // 24539
A SW update lemaradt: :)
Igen, így könnyű elintézni a dolgot, nem használjuk ki a szűrő teljes kapacitását! Így már egész korai telítődésnél regenerál. Ezzel elkerülhetővé válik, hogy egy esetleg hosszabb városi etap mellett 100% fölé menjen a telítettség.
A sűrűbb regen pedig a fogyasztás rovására megy! Köszönöm ilyen sw update-et én nem kérek.
Inkább jobban figyelek 90% felett, és követelek egy DPF kijelzőt a műszerfalra! :)))
Igen, így könnyű elintézni a dolgot, nem használjuk ki a szűrő teljes kapacitását! Így már egész korai telítődésnél regenerál. Ezzel elkerülhetővé válik, hogy egy esetleg hosszabb városi etap mellett 100% fölé menjen a telítettség.
A sűrűbb regen pedig a fogyasztás rovására megy! Köszönöm ilyen sw update-et én nem kérek.
Inkább jobban figyelek 90% felett, és követelek egy DPF kijelzőt a műszerfalra! :)))
GTPeti2012-09-15 17:08:18 // 24538
PRII? Mert arra én is tudnék vevőt.
droberto2012-09-15 17:07:50 // 24537
Aha!
Eddig nincs is vele gondom! :) (kopp-kopp-kopp)
Eddig nincs is vele gondom! :) (kopp-kopp-kopp)
droberto2012-09-15 17:06:05 // 24536
;)
Ismered?
Fiat Bravo 1.9 8V-be volt neki!
Ismered?
Fiat Bravo 1.9 8V-be volt neki!
GTPeti2012-09-15 17:04:07 // 24535
Ja, csak azt valaminek a számlájára tudják csak megtenni. Ellenkező esetben már gyárilag úgy jött volna ki. Többletteljesítmény nincs többletüzemanyag (így több korom) nélkül.
A gázreakció pedig az Euro5 miatt olyan. Ha nem cél az E5 megtartása, akkor lehet "optimalizálni".
A gázreakció pedig az Euro5 miatt olyan. Ha nem cél az E5 megtartása, akkor lehet "optimalizálni".
Shadin2012-09-15 17:01:25 // 24534
Nekem az eredeti programozás dátuma: 03/28/2007 volt, a Tied 10. havi és már az újabb sw volt rajta. Elég hamar rájöttek, hogy nem jó valami...
Shadin2012-09-15 16:57:07 // 24533
Nem az lenne az "optimalizálás"? Gyorsabb reakció...stb
Shadin2012-09-15 16:54:14 // 24532
A box-ot előlem vetted meg Hargitai Zsolttól :-)
GTPeti2012-09-15 15:01:33 // 24531
Szerintem DPF barát tuning nem létezik. Maximum olyan, ami picit kevesebb többletkormot okoz, mint a többi.
droberto2012-09-15 14:28:36 // 24530
Ezzel kapcsolatban annyi még, hogy ilyen "sokáig teker és nehezen indul" történet többször is előfordult már, de az üzenetet eddig csak 4-szer láttam. A jelenséget általában egy kisebb füstpamacs kíséri a beindulás pillanatában. Ez a boxtól független.
droberto2012-09-15 14:13:41 // 24529
Szóval Examiner kell hozzá. Azt hittem otthoni hackerkedés. :)
A SW változatunk megegyezik. Az SW számod egyel több mint enyém. A HW számod 2-vel több mint az enyém, ami érdekes. Jó lenne egy ilyen szoftver változat leírás, hogy melyiket hol változtatták.
Ilyen Atipollution Filter Clogged-et az enyém már 4x kiírt. Szabadfordításban környezetszennyezés elleni szűrő. Úgy sejtem, hogy ez a PR neve a DPF-nek.
Ezt a feliratot jellemzően olyan indítózás után írta ki, amikor lassan teker csak az önindító és sokáig kellett indítózni. Mind a négy esetben a DPF telítettség 30-70% között volt. Egyéb hibára utaló jel nem volt egyszer sem!
Remap: Többek közt, ezért sem akartam én sem. Ezért jó a Novitec Powerrail V, mert az már DPF barát. A Turbót is "inzultálja", némi plusz levegőt bejuttatva a többlet üzemanyaghoz.
SZVSZ, ezért is van az, hogy a chipmesterek optimalizáláskor rábeszélik a delikvenst (jellemzően hamis érvekkel), hogy egyúttal írassa ki a DPF-et is. :( Ellenben ismerek olyan remappolt Usert, akinek bent maradt a szűrő. Eddig nem tudok nála károsodásról...
A SW változatunk megegyezik. Az SW számod egyel több mint enyém. A HW számod 2-vel több mint az enyém, ami érdekes. Jó lenne egy ilyen szoftver változat leírás, hogy melyiket hol változtatták.
Ilyen Atipollution Filter Clogged-et az enyém már 4x kiírt. Szabadfordításban környezetszennyezés elleni szűrő. Úgy sejtem, hogy ez a PR neve a DPF-nek.
Ezt a feliratot jellemzően olyan indítózás után írta ki, amikor lassan teker csak az önindító és sokáig kellett indítózni. Mind a négy esetben a DPF telítettség 30-70% között volt. Egyéb hibára utaló jel nem volt egyszer sem!
Remap: Többek közt, ezért sem akartam én sem. Ezért jó a Novitec Powerrail V, mert az már DPF barát. A Turbót is "inzultálja", némi plusz levegőt bejuttatva a többlet üzemanyaghoz.
SZVSZ, ezért is van az, hogy a chipmesterek optimalizáláskor rábeszélik a delikvenst (jellemzően hamis érvekkel), hogy egyúttal írassa ki a DPF-et is. :( Ellenben ismerek olyan remappolt Usert, akinek bent maradt a szűrő. Eddig nem tudok nála károsodásról...
GTPeti2012-09-15 13:47:39 // 24528
Amit te akarsz az németül az Eierlegendewollmilchsau. Vagyis a tojásrakógyapjastejkoca. :)
Szerintem a DPF és EGR és a programmoptimalizálás kizárják egymást.
Szerintem a DPF és EGR és a programmoptimalizálás kizárják egymást.
Shadin2012-09-15 12:10:29 // 24527
EZ a Fiat Szabó Érd diagnosztikai műszere frissítés előtt:
MES szerinti aktuális SW verzió:
MES próba, de ilyet soha nem láttam még:
Átlag 900-1000Km helyett 500Km, és nem engedi 70% fölé:
Így tényleg nem fog LIMP-elni, de fél literrel több a fogyi amire még rájön fél lityi a 17" upgrade miatt :-(
Csippelnem kell, de kormot nem akarok. DPF EGR megtartása mellett van értelme?
MES-ben van újratanító mód. Kipróbálta már valaki? Nem kell SW frissítés után "resetelni" az addig "megszokott" dolgokat?
Z
MES szerinti aktuális SW verzió:
MES próba, de ilyet soha nem láttam még:
Átlag 900-1000Km helyett 500Km, és nem engedi 70% fölé:
Így tényleg nem fog LIMP-elni, de fél literrel több a fogyi amire még rájön fél lityi a 17" upgrade miatt :-(
Csippelnem kell, de kormot nem akarok. DPF EGR megtartása mellett van értelme?
MES-ben van újratanító mód. Kipróbálta már valaki? Nem kell SW frissítés után "resetelni" az addig "megszokott" dolgokat?
Z
droberto2012-09-15 10:51:27 // 24526
Az valószínűleg egy CAN hiba! A rádiót piszkáltad? Akkufeszültség rendben! Restart után megszűnt a jelenség?
Dugd rá a FES pajtit, és néz rá az óra vezérlőre, hogy van-e benne hiba? Nyomnék egy óratesztet is kíváncsiságból!
Dugd rá a FES pajtit, és néz rá az óra vezérlőre, hogy van-e benne hiba? Nyomnék egy óratesztet is kíváncsiságból!
droberto2012-09-15 10:36:45 // 24525
DrB2012-09-15 10:10:14 // 24524
Van egy kis gombaalakú műanyagelem belül, a szélvédő alsó széle előtt, középen. Nem ez a napsugárzás érzékelő?
droberto2012-09-15 10:03:55 // 24523
Az hasznos információ! Eddig az gondoltam, hogy az utastérben van!
Már csak a napsugárzás szenzor helyét kéne felderíteni....
Már csak a napsugárzás szenzor helyét kéne felderíteni....
Csosznorbert2012-09-15 10:03:50 // 24522
Üdv. Az milyen jelenség amikor az össz kilóméterszámláló elkezd villogni?
droberto2012-09-15 10:02:33 // 24521
Ez a Examiner Emulator mire jó még? Azt hittem ez ilyen gyári szerviz/szoftverfrissítő alkalmazás. Mi köze van a FES-nek hozzá?
DrB2012-09-15 09:52:10 // 24520
Ez a szenzor szeret meglazulni és zörögni. Legalábbis nálam ez volt a zörgés oka. A tippet az Alfisti.neten találtam egyébként.
Shadin2012-09-15 09:30:17 // 24519
droberto2012-09-14 22:52:14 // 24518
Ahogy mondod! :)
Ez a nyomás kevés! 3-ig nyugodtan fújhatod. A fogyid is javul(hat) tőle!
Ez a nyomás kevés! 3-ig nyugodtan fújhatod. A fogyid is javul(hat) tőle!
Dömpi (il dottore)2012-09-14 22:13:30 // 24517
én mindig 2,7-ig fújom, de kizárólag reggel, amikor még hideg a gumi. (kb. 150 méterre van a benzinkút, ott szoktam nézni). Melegen eléggé felmegy benne a nyomás. Akkor már nincs értelme ellenőrizni, ugyebár.
droberto2012-09-14 22:05:17 // 24516
Dömpi (il dottore)2012-09-14 21:32:42 // 24515
a 2,9 nem sok egy kicsit?
Szerinted a 255/40/19-be mennyit fújjak?
Szerinted a 255/40/19-be mennyit fújjak?
droberto2012-09-14 21:30:56 // 24514
Az jók voltak, 3 hetente rájuk szoktam nézni. 2,7 bar-ral szoktam járni télen. Nyáron pedig elöl 2,9, hátul 2,7 bar-ral.
bonyesz2012-09-14 20:36:56 // 24513
Köszönöm holnap megnézem és jelentkezek.
Pityukoma2012-09-14 20:30:35 // 24512
bonyesz2012-09-14 20:15:16 // 24511
Oké de mond meg merre keresem.
danikab622012-09-14 19:59:15 // 24510
ez nem ida akart jönni, hanem a 145/46 fórumra, bocsi :)
danikab622012-09-14 19:56:23 // 24509
Hello Cartársak!
Olyan kérdésem lenne, hogy 145 1.4 boxernél, hol van a hűtő rendszer túlnyomás szelepe? Nekem nem a tágulási tartálynál, mert ott csak "sima" csavaros kupak van! Előre is köszi :)
Olyan kérdésem lenne, hogy 145 1.4 boxernél, hol van a hűtő rendszer túlnyomás szelepe? Nekem nem a tágulási tartálynál, mert ott csak "sima" csavaros kupak van! Előre is köszi :)
GTPeti2012-09-14 19:32:04 // 24508
Az nem lehet, hogy a téli kerekeid nem voltak felfújva eléggé?
GTPeti2012-09-14 19:24:22 // 24507
Akkor eltömődött az kondenzvízcső. Előfordul az ilyen. Mindenképpen rá kéne nézni.
bonyesz2012-09-14 19:06:01 // 24506
Nemrég töltetem fel a klímám átmosattam.Kérdésem az lenne.Olvastam róla meg már más autónál láttam is ha megy a klíma van viz kícsapodás ami ha áll az autó lesz alatta egy tócsa,az enyémen sajna nem látok és van bent egy furcsa szag,talán el lehet dugulva.Klíma brutálisan nyom mellette.De talán visszafelé is dolgozik nem tomm valaki tapasztalt már ilyent.elöre is kösz.
Dömpi (il dottore)2012-09-14 18:14:59 // 24505
255/40/19
droberto2012-09-14 17:11:50 // 24504
Akit nem érdekel az ne nézze meg :). Egy normál felhasználót a pillanatnyi fogyasztás sem érdekli! :)
.....2012-09-14 17:06:59 // 24503
Jó lenne ha a menüben meg lehetne nézni,de ez a normál felhasználót nem érdekli :)
droberto2012-09-14 17:05:48 // 24502
Használ közülünk valaki FESmobile-t?
Lumiákon megy?
Lumiákon megy?
droberto2012-09-14 17:03:21 // 24501
Viszont te azt írtad, hogy keveset városozol!
90% felett, amikor tudod, hogy kell menj városban már nagyon nem mindegy tudni, hogy hol áll történet...
90% felett, amikor tudod, hogy kell menj városban már nagyon nem mindegy tudni, hogy hol áll történet...
.......................2012-09-14 16:57:58 // 24500
igazság szerint engem sem érdekel,
a multkor megnéztem,20% on állt a telitödés
a multkor megnéztem,20% on állt a telitödés
droberto2012-09-14 16:53:06 // 24499
Az pedig kár! A PR gépezetnek inkább ezt kellet volna belesulykolni az emberekbe.
Bár a MiTO már könnyebben megteremti az optimális hőmérsékletet a DPF-nek a rengerációhoz!
Bár a MiTO már könnyebben megteremti az optimális hőmérsékletet a DPF-nek a rengerációhoz!
.......................2012-09-14 16:48:47 // 24498
ilyen még a Mito ban sincs,hogy kiírná a DPF% os telítettségét
még a mezei soför bepánikolna töle :)
még a mezei soför bepánikolna töle :)
droberto2012-09-14 16:30:23 // 24497
A kiírásra már nem emlékszem... :(
droberto2012-09-14 16:29:39 // 24496
Nálam is volt már! :( 104%
Az írt feltételeknek egyszerre kell teljesülniük.
Az írt feltételeknek egyszerre kell teljesülniük.
.....2012-09-14 16:27:47 // 24495
Igen, meg valamit ki is ír ha leteszteled a FES-ben. Amúgy nálam már volt 100% fölött is, de nem jelzett.
droberto2012-09-14 16:22:26 // 24494
droberto2012-09-14 16:15:52 // 24492
Nem értem milyen általános részről beszélsz.
Ez idáig én is azt gondoltam, hogy a széles gumi konstans tempónál többet eszik mint egy vékonyabb. De ez csak egy paraméter.
Én nem mást, hanem a saját nyári és téli kerekeimet hasonlítottam össze, fogyasztás tekintetében!
Ez idáig én is azt gondoltam, hogy a széles gumi konstans tempónál többet eszik mint egy vékonyabb. De ez csak egy paraméter.
Én nem mást, hanem a saját nyári és téli kerekeimet hasonlítottam össze, fogyasztás tekintetében!
droberto2012-09-14 16:09:51 // 24491
A Bridgestone Potenza eléggé távol áll a környezetbarát gumiktól (Energy Saver, EcoContakt, Cinturato), kifejlesztésénél nem ez volt a fő szempont, a Conti TS830 pedig, még a legrosszabb körülmények közt sem nevezhető közepes minőségű guminak!
A télim pedig csak 205 mm széles.
A télim pedig csak 205 mm széles.
Online tag
1
Vendég1
465
Fórum
Friss topicok
- Üzemanyagtöltő-állomások
- Giulia
- A Stellantis menedzsmen...
- Belül is érezzük jól ma...
- Virtuális Romeo
- 156
- Coffee - Minden ami kávé
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Adok-veszek
- Retrovízió - A '70-es, ...