Liquid2012-09-17 13:27:30 // 24590
ez szép csak nehezen tudom értelmezni :)
GTPeti2012-09-17 13:26:14 // 24589
Liquid2012-09-17 13:25:16 // 24588
a hátlapján lévő cimke szerint 5V 1.5A, ennyit nem bírna a 7805, a tranyót meg nem akartam 7805-tel "szabályozni" mert akkor 5V alatti lenne a kimenő
te mit tanácsolnál? sajna nekem itt véget ér a tudományom :)
egyébként nem melegszik, a borda még kézmeleg sincs
te mit tanácsolnál? sajna nekem itt véget ér a tudományom :)
egyébként nem melegszik, a borda még kézmeleg sincs
GTPeti2012-09-17 13:17:08 // 24587
Nem melegszik nagyon? Mennyi áramot vesz fel a navi? (1A-t a 7806 is bír. Bár a 7805 szerencsésebb lenne.)
Liquid2012-09-17 13:07:15 // 24586
lehet hogy csak annyit enged, de műxik :)
egy 7806 van rákötve egy teljesítmény tranzisztorra
egy 7806 van rákötve egy teljesítmény tranzisztorra
GTPeti2012-09-17 12:45:10 // 24585
"terheletlenül 5,6V" ??
Most vagy stabilizált, vagy nem?
Az 5,6V túl sok, az USB spec. max. 5,25V-ot engedélyez.
Most vagy stabilizált, vagy nem?
Az 5,6V túl sok, az USB spec. max. 5,25V-ot engedélyez.
Liquid2012-09-17 08:03:35 // 24584
a szivargyuszitól, tettem rá egy teljesítménytranzisztoros cuccot, terheletlenül 5,6V
droberto2012-09-16 22:42:43 // 24583
Frankó lett! Az áramot honnan vadásztad?
Liquid2012-09-16 22:34:17 // 24582
Liquid2012-09-16 22:11:35 // 24581
nemigazán, nem gázelvételnél sziszeg, tehát nem a lefújószelepet hallom, hanem kvázi elengedi a felesleges nyomást ha mondjuk a turbo már tolja rendesen de nem kell annyi a motornak. Ez lehet hogy nem szakszerű megfogalmazás, de valami ilyesmi van asszem :) Majd eccer felveszem...
Liquid2012-09-16 22:11:33 // 24580
nemigazán, nem gázelvételnél sziszeg, tehát nem a lefújószelepet hallom, hanem kvázi elengedi a felesleges nyomást ha mondjuk a turbo már tolja rendesen de nem kell annyi a motornak. Ez lehet hogy nem szakszerű megfogalmazás, de valami ilyesmi van asszem :) Majd eccer felveszem...
droberto2012-09-16 21:55:26 // 24579
Ez valahogy nem lepett meg! :)
Akkor már sziszegne is a füstokádó, nitrós gépsárkány??? :)))
Akkor már sziszegne is a füstokádó, nitrós gépsárkány??? :)))
'''''2012-09-16 18:23:55 // 24578
Már gondolkodtam rajta. :-)
droberto2012-09-16 18:14:33 // 24577
Ezt az ALFA159-nek meg ne mutassátok! :)))
direttore2012-09-16 17:20:05 // 24576
Elég érdekes....
Erhard 242 (Pure Energy)2012-09-16 14:12:47 // 24574
igen erőteljes kövi vipera hangja van pár percig utána meg mar mint a mustár, wasabi :P
Liquid2012-09-16 14:02:27 // 24573
nem figyeltem meg, de mintha fütyülne mindenesetre nem nagyon feltünő, az enyém ellenben sziszeg mint állat mikor felépül a nyomás
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((2012-09-16 13:57:46 // 24572
16" gyári Felni gumival .
Az oldalamon szereplő , hírdetett Felni gumistol eladó .
Hibátlan állapotban , Michelin nyári gumikkal .
06705330686
Az oldalamon szereplő , hírdetett Felni gumistol eladó .
Hibátlan állapotban , Michelin nyári gumikkal .
06705330686
Csosznorbert2012-09-15 21:28:56 // 24571
nekem gyorsitásnál 1-2-3 meg talán 4. ben kb. 0.8 barig.
Pityukoma2012-09-15 21:01:37 // 24570
Ez gyors volt :-)) A jó múltkor kérdeztem hogy lehet pl. a váci 145-öst birtokló cartársakra keresni. Válasz még sehogy, de majd az új Amore-n már lehet :-)
GTPeti2012-09-15 20:54:31 // 24569
Kérésed teljesítve! ;)
droberto2012-09-15 20:53:12 // 24568
Így olvastam én is, hogy utána jó lett. CAN hiba SZVSZ. Nézz azért rá FES/MES el.
Pityukoma2012-09-15 20:47:53 // 24567
Halesz-nak javasolni kellene, úgyis meg akarják újítani az Amore-t mostanában. Jól tudom?
Csosznorbert2012-09-15 20:47:27 // 24566
Restart után helyreállt, nem piszkáltam semmi olyat..... remélem csak átmeneti volt.
droberto2012-09-15 20:46:41 // 24565
Én a blogjaimat és próbálom ilyen irányba vinni. De ugye az csak egy vélemény...
GTPeti2012-09-15 20:42:49 // 24564
Ott lennének a szokásos adatok, mint cím, elérhetőség, amorés Nick, ilyenek és külön-külön az egyes vélemények (mint pl. az Amazonon).
droberto2012-09-15 20:41:24 // 24563
Így van. Jó lenne különböző dolgokat pontozni, szavazni rájuk!
Így sok mindent ki lehetne szűrni, és csak a "releváns" dolgokkal foglalkozni.
Így sok mindent ki lehetne szűrni, és csak a "releváns" dolgokkal foglalkozni.
Pityukoma2012-09-15 20:37:35 // 24562
Bízom benne én is :-)
Ez tényleg jó lenne sokunknak.
Ez tényleg jó lenne sokunknak.
GTPeti2012-09-15 20:32:39 // 24561
Reméljük 100ekm után is minden rendben lesz (értsd.: a DPF). ;)
Jó lenne, ha lenne az Amorén egy ajánlott szervízek, stb. jegyzék. Oda be lehetne írni az említett céget is.
Jó lenne, ha lenne az Amorén egy ajánlott szervízek, stb. jegyzék. Oda be lehetne írni az említett céget is.
Pityukoma2012-09-15 20:31:55 // 24560
Oktatást vállalok ;-) Egyébként nekem is 7-8 között szokott lenni normál körülmények közt.
Pityukoma2012-09-15 20:30:22 // 24559
HSZ:24561 :-) Mindig kiszámolom és mindig +0.6l-rel több.
.......................2012-09-15 20:28:18 // 24558
A csippelt autóknak csal a fogy mérő egy litert,
Majd a kúton számold ki
Majd a kúton számold ki
Piros Madaaar2012-09-15 20:17:34 // 24557
nekem nem hallani semmit. hidegen futyules van utana kuss. es tsss sincs :-) benzines bravon inkabb ;-)
droberto2012-09-15 20:13:43 // 24556
Tényleg nem a fütyülésre gondoltam, hanem a lefújószelep "Tsss" hangjára (bocs a szőrszálhasogatásért).
Fütyülés nálam is csak 2-3.-ban van, és az is inkább hidegen.
Fütyülés nálam is csak 2-3.-ban van, és az is inkább hidegen.
droberto2012-09-15 20:06:19 // 24555
Na menjél ám te... tudod hova! :)))
Cukkolod itt a társaságot a sokkoló fogyasztásadataiddal?!? :)))
Cukkolod itt a társaságot a sokkoló fogyasztásadataiddal?!? :)))
Pityukoma2012-09-15 20:01:44 // 24554
Ja az igazsághoz hozzátartozik a + 6deci a tényleges fogyasztási értékhez. Program átírása előtt ez csak +2 volt.
Pityukoma2012-09-15 19:47:28 // 24553
Szerintem nem zárják ki egymást. Az enyém az élő példa. Az én vasam is ex Belga 100Kw-os, mint Shadin159 cartársé. DPF-EGR...stb. minden maradt gyári állapotban. Itt csináltattam:Rigotech,és a HQ Sport Setup beállítást kértem. Azóta kb 8ezer km-t mentem és kopp-kopp nincs gondom. Nem rángat, nem pöfög és nincs más para jelenség sem. Ricsi mester jó munkát végzett. Nekem Tibcsi166 ajánlotta, neki már a 166-t is ő csinálta. Ég és föld az előtti állapothoz képest.
A fogyasztásom pedig így alakult pl egy mai 140km-es etapon:
egy üres hajó szállító utánfutóval mögöttem:
Tempomat 90-en fokozat:6-os Fordulat:1500
Igaz ezt a motort nem ilyen tötyörgésre találták ki, ilyen alacsony fordulaton sokáig nem egészséges tartani. A parkolóból induláskor olyan füstöt eresztett hogy elszégyelltem magam. Utána csak 5-ig kapcsoltam fel. A következő parkolóból kijövet már nem füstölt. Sajna nem mehettem gyorsabban, mert a futó üresen nagyon pattog, így is 2x cseréltem izzót hátul mert kirázta az izzószálat. Még jó hogy volt nálam tarcsi :-)
A fogyasztásom pedig így alakult pl egy mai 140km-es etapon:
egy üres hajó szállító utánfutóval mögöttem:
Tempomat 90-en fokozat:6-os Fordulat:1500
Igaz ezt a motort nem ilyen tötyörgésre találták ki, ilyen alacsony fordulaton sokáig nem egészséges tartani. A parkolóból induláskor olyan füstöt eresztett hogy elszégyelltem magam. Utána csak 5-ig kapcsoltam fel. A következő parkolóból kijövet már nem füstölt. Sajna nem mehettem gyorsabban, mert a futó üresen nagyon pattog, így is 2x cseréltem izzót hátul mert kirázta az izzószálat. Még jó hogy volt nálam tarcsi :-)
Tozo2012-09-15 19:34:45 // 24552
Én személy szerint nem újíttatnék turbót, de biztos vagyok benne, hogy AR-t is lehet...
Mivel a lelke a középrész, a rendes felújítás annyiból áll, hogy a turbina-, sűrítőhazát és a vezérlődobozt átszerelik egy új törzscsoportra (középrészre). Az a turbó amiben a törzscsoportot szétszedik és cserélgetnek benne alkatrészt, az szerintem nem lesz hosszú életű...
Mivel a lelke a középrész, a rendes felújítás annyiból áll, hogy a turbina-, sűrítőhazát és a vezérlődobozt átszerelik egy új törzscsoportra (középrészre). Az a turbó amiben a törzscsoportot szétszedik és cserélgetnek benne alkatrészt, az szerintem nem lesz hosszú életű...
Csabi2012-09-15 19:33:38 // 24551
lehúzott ablaknál hallom én is...:)
bonyesz2012-09-15 19:32:35 // 24550
Enyém is fütyül.Voltam vele Csörinél azt mondta ez ilyen a 8szelepeseknél van általában.Azt mondta hogy sokáig halljam még.
Tozo2012-09-15 19:30:15 // 24549
Nekem csak hidegen és csak pár percig. Menet közben sosem hallom. Tegnap megtekertem egy új benzines, turbós Astrát, na abban fütyült rendesen 5ezer körül :-)!
Szerintem nem jó jel, ha menet közben hallod a hangját. Lehet csapágyas, vagy vmelyik kerék megsérült :-(.
Szerintem nem jó jel, ha menet közben hallod a hangját. Lehet csapágyas, vagy vmelyik kerék megsérült :-(.
Csabi2012-09-15 19:12:28 // 24548
Gázelvételkor??? Nem nagyon... 0.8bar fölött fütyül, de csak 2-3ban hallom utána már elnyomja a szélzaj...mellesleg egy ARszervizes szerint nem lehet felújítani a "mi" turbónkat, csak csere...mint a kormányműnél, na mondom ez f.sza.
droberto2012-09-15 18:55:01 // 24547
Nálatok is fütyülget a turbó váltáskori gázelvételkor?
droberto2012-09-15 18:54:19 // 24546
"JTD-k turbói állítólag nincsenek nagyon túlméretezve." - Tudom, és félek is tőle. :(
A kuplung sincs! ;)
A kuplung sincs! ;)
GTPeti2012-09-15 18:15:40 // 24545
"Meg a PRV már két stekkeres." Tudom. ;)
A turbót csak kényszerből, a DPF miatt. A PRII-nél is megtehették volna, de a JTD-k turbói állítólag nincsenek nagyon túlméretezve.
A turbót csak kényszerből, a DPF miatt. A PRII-nél is megtehették volna, de a JTD-k turbói állítólag nincsenek nagyon túlméretezve.
droberto2012-09-15 17:33:00 // 24544
És szerintem neki se menne rá ha régebbi JTD-ről van szó!
droberto2012-09-15 17:23:56 // 24543
Az érdekelne egy Novitec evolúció és kompatibilitási lista. (A Novi oldalán már csak az újak vannak kint :( )
Egy barátomnak is beígértem az 1.3 Grande-hoz (75 Le) egy novit, de azóta nem láttam eladót. Az enyém sajna nem ment rá (azt hiszem a MAP-ra, mert több pin-es). :(
Talán a T jel miatt.
Meg a PRV már két stekkeres. Nemcsak a befecskendezést variálják.
Egy barátomnak is beígértem az 1.3 Grande-hoz (75 Le) egy novit, de azóta nem láttam eladót. Az enyém sajna nem ment rá (azt hiszem a MAP-ra, mert több pin-es). :(
Talán a T jel miatt.
Meg a PRV már két stekkeres. Nemcsak a befecskendezést variálják.
GTPeti2012-09-15 17:19:39 // 24542
Az a barátomnak túl drága lenne. És egy sima 8V-shez felesleges is.
droberto2012-09-15 17:18:48 // 24541
Nem vagyok egy tuningmatyi, de tudomásom szerint, ha adsz levegőt is az égés mellé, akkor nem lesz feltétlenül több korom.
Egyébként az 1.9 még E4.
Egyébként az 1.9 még E4.
Online tag
1
Vendég1
477
Fórum
Friss topicok
- Üzemanyagtöltő-állomások
- Giulia
- A Stellantis menedzsmen...
- Belül is érezzük jól ma...
- Virtuális Romeo
- 156
- Coffee - Minden ami kávé
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Adok-veszek
- Retrovízió - A '70-es, ...