Fórum >> Típusok >> 159

Liquid2012-09-17 13:27:30 // 24590
ez szép csak nehezen tudom értelmezni :)
Liquid2012-09-17 13:25:16 // 24588
a hátlapján lévő cimke szerint 5V 1.5A, ennyit nem bírna a 7805, a tranyót meg nem akartam 7805-tel "szabályozni" mert akkor 5V alatti lenne a kimenő
te mit tanácsolnál? sajna nekem itt véget ér a tudományom :)
egyébként nem melegszik, a borda még kézmeleg sincs
GTPeti2012-09-17 13:17:08 // 24587
Nem melegszik nagyon? Mennyi áramot vesz fel a navi? (1A-t a 7806 is bír. Bár a 7805 szerencsésebb lenne.)
Liquid2012-09-17 13:07:15 // 24586
lehet hogy csak annyit enged, de műxik :)
egy 7806 van rákötve egy teljesítmény tranzisztorra
GTPeti2012-09-17 12:45:10 // 24585
"terheletlenül 5,6V" ??
Most vagy stabilizált, vagy nem?
Az 5,6V túl sok, az USB spec. max. 5,25V-ot engedélyez.
Liquid2012-09-17 08:03:35 // 24584
a szivargyuszitól, tettem rá egy teljesítménytranzisztoros cuccot, terheletlenül 5,6V
droberto2012-09-16 22:42:43 // 24583
Frankó lett! Az áramot honnan vadásztad?
Liquid2012-09-16 22:34:17 // 24582
tegnap befejeztem a GPS tartó-t. Maga a tartó-kar már megvan rég, még a 156-hoz építettem. Most a 159-ben is megcsináltam neki a helyet. A kar aljában van egy erős mágnes, a szellőzőnél pedig egy fémlap és egy 5V-os aljzat.
Liquid2012-09-16 22:11:35 // 24581
nemigazán, nem gázelvételnél sziszeg, tehát nem a lefújószelepet hallom, hanem kvázi elengedi a felesleges nyomást ha mondjuk a turbo már tolja rendesen de nem kell annyi a motornak. Ez lehet hogy nem szakszerű megfogalmazás, de valami ilyesmi van asszem :) Majd eccer felveszem...
Liquid2012-09-16 22:11:33 // 24580
nemigazán, nem gázelvételnél sziszeg, tehát nem a lefújószelepet hallom, hanem kvázi elengedi a felesleges nyomást ha mondjuk a turbo már tolja rendesen de nem kell annyi a motornak. Ez lehet hogy nem szakszerű megfogalmazás, de valami ilyesmi van asszem :) Majd eccer felveszem...
droberto2012-09-16 21:55:26 // 24579
Ez valahogy nem lepett meg! :)
Akkor már sziszegne is a füstokádó, nitrós gépsárkány??? :)))
'''''2012-09-16 18:23:55 // 24578
Már gondolkodtam rajta. :-)
droberto2012-09-16 18:14:33 // 24577
Ezt az ALFA159-nek meg ne mutassátok! :)))
direttore2012-09-16 17:20:05 // 24576
Elég érdekes....
Erhard 242 (Pure Energy)2012-09-16 14:12:47 // 24574
igen erőteljes kövi vipera hangja van pár percig utána meg mar mint a mustár, wasabi :P
Liquid2012-09-16 14:02:27 // 24573
nem figyeltem meg, de mintha fütyülne mindenesetre nem nagyon feltünő, az enyém ellenben sziszeg mint állat mikor felépül a nyomás
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((2012-09-16 13:57:46 // 24572
16" gyári Felni gumival .

Az oldalamon szereplő , hírdetett Felni gumistol eladó .
Hibátlan állapotban , Michelin nyári gumikkal .
06705330686
Csosznorbert2012-09-15 21:28:56 // 24571
nekem gyorsitásnál 1-2-3 meg talán 4. ben kb. 0.8 barig.
Pityukoma2012-09-15 21:01:37 // 24570
Ez gyors volt :-)) A jó múltkor kérdeztem hogy lehet pl. a váci 145-öst birtokló cartársakra keresni. Válasz még sehogy, de majd az új Amore-n már lehet :-)
GTPeti2012-09-15 20:54:31 // 24569
Kérésed teljesítve! ;)
droberto2012-09-15 20:53:12 // 24568
Így olvastam én is, hogy utána jó lett. CAN hiba SZVSZ. Nézz azért rá FES/MES el.
Pityukoma2012-09-15 20:47:53 // 24567
Halesz-nak javasolni kellene, úgyis meg akarják újítani az Amore-t mostanában. Jól tudom?
Csosznorbert2012-09-15 20:47:27 // 24566
Restart után helyreállt, nem piszkáltam semmi olyat..... remélem csak átmeneti volt.
droberto2012-09-15 20:46:41 // 24565
Én a blogjaimat és próbálom ilyen irányba vinni. De ugye az csak egy vélemény...
GTPeti2012-09-15 20:42:49 // 24564
Ott lennének a szokásos adatok, mint cím, elérhetőség, amorés Nick, ilyenek és külön-külön az egyes vélemények (mint pl. az Amazonon).
droberto2012-09-15 20:41:24 // 24563
Így van. Jó lenne különböző dolgokat pontozni, szavazni rájuk!
Így sok mindent ki lehetne szűrni, és csak a "releváns" dolgokkal foglalkozni.
Pityukoma2012-09-15 20:37:35 // 24562
Bízom benne én is :-)

Ez tényleg jó lenne sokunknak.
GTPeti2012-09-15 20:32:39 // 24561
Reméljük 100ekm után is minden rendben lesz (értsd.: a DPF). ;)

Jó lenne, ha lenne az Amorén egy ajánlott szervízek, stb. jegyzék. Oda be lehetne írni az említett céget is.
Pityukoma2012-09-15 20:31:55 // 24560
Oktatást vállalok ;-) Egyébként nekem is 7-8 között szokott lenni normál körülmények közt.
Pityukoma2012-09-15 20:30:22 // 24559
HSZ:24561 :-) Mindig kiszámolom és mindig +0.6l-rel több.
.......................2012-09-15 20:28:18 // 24558
A csippelt autóknak csal a fogy mérő egy litert,
Majd a kúton számold ki
Piros Madaaar2012-09-15 20:17:34 // 24557
nekem nem hallani semmit. hidegen futyules van utana kuss. es tsss sincs :-) benzines bravon inkabb ;-)
droberto2012-09-15 20:13:43 // 24556
Tényleg nem a fütyülésre gondoltam, hanem a lefújószelep "Tsss" hangjára (bocs a szőrszálhasogatásért).
Fütyülés nálam is csak 2-3.-ban van, és az is inkább hidegen.
droberto2012-09-15 20:06:19 // 24555
Na menjél ám te... tudod hova! :)))
Cukkolod itt a társaságot a sokkoló fogyasztásadataiddal?!? :)))
Pityukoma2012-09-15 20:01:44 // 24554
Ja az igazsághoz hozzátartozik a + 6deci a tényleges fogyasztási értékhez. Program átírása előtt ez csak +2 volt.
Pityukoma2012-09-15 19:47:28 // 24553
Szerintem nem zárják ki egymást. Az enyém az élő példa. Az én vasam is ex Belga 100Kw-os, mint Shadin159 cartársé. DPF-EGR...stb. minden maradt gyári állapotban. Itt csináltattam:Rigotech,és a HQ Sport Setup beállítást kértem. Azóta kb 8ezer km-t mentem és kopp-kopp nincs gondom. Nem rángat, nem pöfög és nincs más para jelenség sem. Ricsi mester jó munkát végzett. Nekem Tibcsi166 ajánlotta, neki már a 166-t is ő csinálta. Ég és föld az előtti állapothoz képest.
A fogyasztásom pedig így alakult pl egy mai 140km-es etapon:

egy üres hajó szállító utánfutóval mögöttem:

Tempomat 90-en fokozat:6-os Fordulat:1500
Igaz ezt a motort nem ilyen tötyörgésre találták ki, ilyen alacsony fordulaton sokáig nem egészséges tartani. A parkolóból induláskor olyan füstöt eresztett hogy elszégyelltem magam. Utána csak 5-ig kapcsoltam fel. A következő parkolóból kijövet már nem füstölt. Sajna nem mehettem gyorsabban, mert a futó üresen nagyon pattog, így is 2x cseréltem izzót hátul mert kirázta az izzószálat. Még jó hogy volt nálam tarcsi :-)
Tozo2012-09-15 19:34:45 // 24552
Én személy szerint nem újíttatnék turbót, de biztos vagyok benne, hogy AR-t is lehet...
Mivel a lelke a középrész, a rendes felújítás annyiból áll, hogy a turbina-, sűrítőhazát és a vezérlődobozt átszerelik egy új törzscsoportra (középrészre). Az a turbó amiben a törzscsoportot szétszedik és cserélgetnek benne alkatrészt, az szerintem nem lesz hosszú életű...
Csabi2012-09-15 19:33:38 // 24551
lehúzott ablaknál hallom én is...:)
bonyesz2012-09-15 19:32:35 // 24550
Enyém is fütyül.Voltam vele Csörinél azt mondta ez ilyen a 8szelepeseknél van általában.Azt mondta hogy sokáig halljam még.
Tozo2012-09-15 19:30:15 // 24549
Nekem csak hidegen és csak pár percig. Menet közben sosem hallom. Tegnap megtekertem egy új benzines, turbós Astrát, na abban fütyült rendesen 5ezer körül :-)!

Szerintem nem jó jel, ha menet közben hallod a hangját. Lehet csapágyas, vagy vmelyik kerék megsérült :-(.
Csabi2012-09-15 19:12:28 // 24548
Gázelvételkor??? Nem nagyon... 0.8bar fölött fütyül, de csak 2-3ban hallom utána már elnyomja a szélzaj...mellesleg egy ARszervizes szerint nem lehet felújítani a "mi" turbónkat, csak csere...mint a kormányműnél, na mondom ez f.sza.
droberto2012-09-15 18:55:01 // 24547
Nálatok is fütyülget a turbó váltáskori gázelvételkor?
droberto2012-09-15 18:54:19 // 24546
"JTD-k turbói állítólag nincsenek nagyon túlméretezve." - Tudom, és félek is tőle. :(
A kuplung sincs! ;)
GTPeti2012-09-15 18:15:40 // 24545
"Meg a PRV már két stekkeres." Tudom. ;)
A turbót csak kényszerből, a DPF miatt. A PRII-nél is megtehették volna, de a JTD-k turbói állítólag nincsenek nagyon túlméretezve.
droberto2012-09-15 17:33:00 // 24544
És szerintem neki se menne rá ha régebbi JTD-ről van szó!
droberto2012-09-15 17:23:56 // 24543
Az érdekelne egy Novitec evolúció és kompatibilitási lista. (A Novi oldalán már csak az újak vannak kint :( )
Egy barátomnak is beígértem az 1.3 Grande-hoz (75 Le) egy novit, de azóta nem láttam eladót. Az enyém sajna nem ment rá (azt hiszem a MAP-ra, mert több pin-es). :(
Talán a T jel miatt.
Meg a PRV már két stekkeres. Nemcsak a befecskendezést variálják.
GTPeti2012-09-15 17:19:39 // 24542
Az a barátomnak túl drága lenne. És egy sima 8V-shez felesleges is.
droberto2012-09-15 17:18:48 // 24541
Nem vagyok egy tuningmatyi, de tudomásom szerint, ha adsz levegőt is az égés mellé, akkor nem lesz feltétlenül több korom.
Egyébként az 1.9 még E4.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak