Fórum >> Típusok >> 159

GEORGE2011-06-16 12:49:58 // 14602
Minek "kínzod" 2000 alatti fordulaton?? :-D
.....2011-06-16 12:15:36 // 14600
hogy állsz a barkácsolással? :)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-06-16 11:28:57 // 14599
Akkor ott valami gebasz volt a 4-5 éves 235 lovas én a gyári alapot nem bírtam 200 felett megközelíteni....
joe752011-06-16 10:44:10 // 14598
Amúgy tegnap az új M0-n belekeveredtem egy kis küzdelembe, szépen a magam módján 140-es tempóban haladok az M5 felé, és kicsivel a Ferihegyi ( vagy Liszt Ferenc reptér ) lehajtó előtt megelőzök egy kombi 5-ös BMW-t, majd egy másik 3-ast, és haladok tovább, majd azt látom a tükörben, az 5-ös a seggemben. Lehúzódok, de voltam annyira rossz, hogy gázt adtam, de csak jön, mellém ér, pechemre, épp utolértem egy kamiont, lassítanom kellett, na sport gomb benyom, gyerünk a BMW után, az kormol mint az állat, kicsivel 200 fölé érve lehúzódik, megelőzöm, gáz el, győztem...:) Aztán jön a MOL kút, lessítok gondoltam tolok finom croissan-t, de a BMW, elém vág, és beáll egy kúthoz. Én parkolóba. Bemegyek, épp válogatom a szénhidrátot, amikor megszólít egy tag, egész jól megy a kis Alfa, mekkora motor van benne? Mondom 2,4. Hát az övé 3.0 + tuning, nem így nem lehet ellenfél......de azért jól megy. Gondoltam magamban, nekem úgy tűnt visszaelőztelek, de közben odatolja, neki még ott volt a sportfokozat......Hm. lehet, de tovább nem versenyzett...:)
joe752011-06-16 10:22:36 // 14597
nekem is tud 6.6-ot fogyasztani, tempomat 110 km/h, sík terepen.....:)
de az átlag 9,9, amúgy meglehetősen pontosan mér, így tapasztalat alapján...
Piritu - 1.000.0002011-06-16 07:46:59 // 14596
A 3x csak városi legenda. Többször nem sikerült befejeznie a ciklust, mert le lett állítva a motor. Ilyenkor dobja be a lámpát.
Piritu - 1.000.0002011-06-16 07:44:00 // 14595
Bakker, lehet, hogy így is jön a csekk. Siófoknál egy 70-es táblánál ott ültek a sünök. :-(
Kompressz úr2011-06-15 22:35:30 // 14594
Nekem meg sose volt gondom vele :P
Erhard 242 (Pure Energy)2011-06-15 22:23:30 // 14593
nekem már nem kell ezeket néznem...utolsó tisztítás 5900km-rel ezelőtt, a DPF meg 0%-os :DDD
☻SKULL☻2011-06-15 22:15:16 // 14592
ez a égetés előtt készült:
Erhard 242 (Pure Energy)2011-06-15 22:12:30 // 14591
abból hogy megugrik a pillanatnyi fogyi másból sajnos nem :( majd ha rángat a gép 2200-es fordulaton akkor meg kukás a DPF
☻SKULL☻2011-06-15 22:09:38 // 14590
ezt miből veszed hogy 3x, 90-nnel haladtam és kb. 10 percig tartott
Erhard 242 (Pure Energy)2011-06-15 22:05:17 // 14589
3x állítottad le tisztítás közben :)
☻SKULL☻2011-06-15 22:03:07 // 14588
ma volt az első DPF égetésem:
Erhard 242 (Pure Energy)2011-06-15 20:54:33 // 14587
no volt egy kis tesztem 3 olajjal kapcsolatban mivel kikerült a DPF ezért néztem mennyire füstöl a gép, mennyire kormos a kipuff. Az első a WRPE volt amitől kormos lett az autó hátulja amitől nem is csodálkozom mivel nem tudja a korom megkötést, a második (mivel jött az olajcsere ideje) egy japán olaj volt ami tudott mindent aminek egy DPF-es olajnak tudnia kellett, ez kormolt a legjobban plusz az autó kiírta 7e km után hogy dobjam le az olajat mert elhasználódott, utoljára az Edge került bele amitől alig kormol 800 km után is látszik a króm kipuff....
'''''2011-06-15 18:54:15 // 14586
Tojásokat vittél?Lépj már neki oda rendesen! :-)
Piritu - 1.000.0002011-06-15 18:44:18 // 14585
Hmmm, 598 km csendes országúti kocsikázás után 36,1 liter ment a tankba. Egyre jobban tetszik :-))
Erhard 242 (Pure Energy)2011-06-14 20:40:17 // 14584
a másik kb fele...
GTPeti2011-06-14 20:38:32 // 14583
Ha ultra-jóárasítod(TM) akkor igen. :)))
Erhard 242 (Pure Energy)2011-06-14 20:18:16 // 14582
az árhatékonyabb? :P
GTPeti2011-06-14 19:58:14 // 14581
A Breráéval. :))))
Erhard 242 (Pure Energy)2011-06-14 19:57:23 // 14580
már barkácsolom szét ha sikerül megmondom :)
Piritu - 1.000.0002011-06-14 18:35:13 // 14579
"no meg van mivel egyezik az 59 első jele" - mivel?
Erhard 242 (Pure Energy)2011-06-14 10:27:19 // 14578
no meg van mivel egyezik az 59 első jele méretre :) meglesem hogyan lehet kiszedni csak a jelet vagy ki lehet e ....kicsit ár hatékonyabb lenne...
GTPeti2011-06-12 21:04:34 // 14577
Én is kb. ennyivel szoktam menni. Ausztria, Mo: 140kmh.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-06-12 20:31:25 // 14576
6,6-ot nekem 100-nál zabrál kb....mint ma
ALFI1562011-06-12 20:28:22 // 14575
Te mennyivel szoktál menni?
Erhard 242 (Pure Energy)2011-06-12 20:23:10 // 14574
persze így már jobban zabrál :)
GTPeti2011-06-12 19:51:46 // 14573
A 7,5 egész vállalható, mit akarsz. :)
+1 liter a 156 8V-hez képest, egész baráti.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-06-11 20:50:49 // 14572
no meg volt egy hosszabb utacska az 59-cel 150 tempomat németeknél amennyivel lehetett a forgalom miatt 7,5L lett a fogyi, nem sok Alfát láttam Münchenben de egy szép Brerát meg egy fehér 59 SW TI-t igen
ALFI1562011-06-09 22:25:25 // 14571
Így van!Bár én továbra is azt mondom 2.4!
ALFI1562011-06-09 22:21:08 // 14570
Az a 200m. nem hinném,hogy 200méter.Az a teljess pálya hossz.A végén 160-at mentünk.Meg nem fél kocsi hossz volt.Én nem indultam bénán és még is elmegy.Ezen nincs mit szépíteni.Az 59 nem erre van.De nem is városi közlekedésre.Hosszútávra kíválló!
ALFI1562011-06-09 22:18:41 // 14569
1.5% van rátéve?Ő 250lóról beszélt.Erre mondtam én,hogy jó ha 220.
Betonl@b-AlfaShop2011-06-09 22:06:29 // 14568
ezt a 2.0 Jtd-t mi is teszteltük az AR Club Mo-ban nekem tetszett :)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-06-09 21:17:11 // 14567
mondtuk hogy kell a 2,4 vagy a 170 lovas 2.0 :)
Gábor792011-06-09 21:06:46 // 14566
Én is teszteltem... a tiédet! :-)))
Köszi szépen mégegyszer e lehetőséget!

Szóval ma kipróbáltam egy 2,4-est is... 1,9 vs. 2,4 = ég és föld... nagy a különbség szerintem. Én nem méregettem másodperceket meg autóhosszokat, egyszerűen csak az érzés, ami a gázpedál lenyomásánál, majd kipörgetésnél (már ha lehet ilyet írni dízelnél) jelentkezett, egészen más volt.
Ugyanakkor megjegyzem - csak nagyon csendben - hogy ez sem rántotta meg gyorsullásnál úgy a kasznit, mint az "off"FordMondeo... Tudom, akkor vegyek azt. Nem fogok... :-P
Illetve még egy fontos különbség az Alfa javára, hogy a "Off"FordMondeo-ban nagyon rövidek voltak a fokozatok; rántott egyet és már váltottam is. Az Alfában ezzel szemben tudtam húzni egy kicsit és közben azért végig szépen húzott... Szóval egy szó mint száz: jó volt :-) Kell egy ilyen...
'''''2011-06-09 21:00:31 // 14565
Kalocsáig(vagy ahol lesz a következő gyorsulás) megpiszkáljuk még egy kicsit.
Csabi2011-06-09 20:59:09 // 14564
hááát nem tudom,semmi hibajel, az autó egyenletesen húz soha egy torpanás, csak ez az egyetlen "overboost" szelepem nem zár le 100%ig!
A nyomás elengedésénél a hajtó kipuf gázt engedik el a szelepek? Bocs a sok hülye kérdésért de ez az első dejzelem, és hát sokféle turbóvezérlés van, és nem nagyon tudom h a mi autónkba milyen is! :)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-06-09 20:56:56 // 14563
emeltesd fel :) kivi leszek mit megy :DDD
'''''2011-06-09 20:53:18 // 14562
Kipufogógáz gyorsító is van az enyémben,ha az számít valamit.:-)Meg megszabadultam a kipuffdoboktól is.Turbónyomást is lehetne még emelni.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-06-09 20:45:13 // 14561
úgy hogy megkapja a jelet a comptól hogy kéne a szufla és ez által vákummal állítja a változó geometriát amivel a töltőnyomást lehet növelni ...
1. valamelyik vákumszabályzó szelep nem jó
2. az EGR nem nyit teljesen ezáltal nem jut annyi levegő amennyi kéne a szívósorhoz
3. a szívósor lapátkái nem tudnak teljesen nyitott állapotban lenni ezért nincs meg a megfelelő levegő
4. a LMM-ő nem jól méri a légtömeget
5. a DPF el van tömődve ezért fullad a motor
6. le van tapadva a geometria
7. valahol szökik a levegő
talán ennyi a lehetséges magyarázat... ezekből egy vagy kettő kivételével hibát jelez a comp...
Csabi2011-06-09 20:26:44 // 14560
2-3-ban 1,5 1,55-ig felmegy ahogy ma megnéztem, viszont 4-5-6-ban nem nagyon max 1,4
Valaki nem tudja pontosan hogy a turbónyomás szabályozást hogyan végzik a szelepek, egy leírás vagy link(?), mert eléggé zavaros a kép :)
Ruszi2011-06-09 19:38:12 // 14559
Ma teszteltem 1,6-ig megy fel a turbónyomás az enyémen.
joe752011-06-09 16:55:50 // 14558
Egy napos gyorsulási verseny lassan nem is lesz elég, hogy az összes, fórumban felmerült nézetkülönbséget tisztázzuk.....:)

P.S.: Nekem max 1,5-ig megy fel a turbónyomás, a belső mérőóra szerint......
joe752011-06-09 16:53:07 // 14557
Valahol olvastam, hogy az eredetileg 140 km/h-ra állított traffipax egy nap alatt ellőtte az összes filmet, aztán napokig nem tudott rögzíteni. Állítólag hetente cserélik a filmet, meg a kamerák helyét. ugyanis nincs annyi kamera, mint ahány telepített doboz, csak azt kívülről az autóból nem látod, hogy éles-e a box, vagy üres. szóval ezért tették 160-ra a rögzítési tartomány alsó határát, mert így kb. kibír egy hetet, és több a kiszabható bírság is! Rendőr ismerősöm is nem hivatalosan megerősítette ezt.
Piritu - 1.000.0002011-06-09 16:09:47 // 14556
Végre valaki, aki egyet ért :-)
Piritu - 1.000.0002011-06-09 16:07:44 // 14555
"Nem agyon reszelt sajtról beszélünk.A miénk meg van írva.Ráadásul ALFA159-nek se kat,se DPF." - miért, lehet még valamit csinálni (reszelni) vele motorbontás nélkül? :-O
Piritu - 1.000.0002011-06-09 16:03:08 // 14554
Szériaautót szériához hasonlítanék, ha lehet. A feltételek ugyan azok, ugyanott, ugyanazzal az ügyetlen sofőrrel. Ha nem így van nem tartom korrektnek a mérést.
Pont a gyorsulási versenyek mutatják, hogy egy ügyesebb sofőrrel a gyengébb autó is jól tud szerepelni. Ez most azt jelenti, hogy az a kocsi a jobb?
Hogy mit hová lehet felpiszkálni, az meg egy másik kérdés...
Piritu - 1.000.0002011-06-09 15:59:55 // 14553
Nálam az 5000-es olajcserélénél volt drasztikus változás. Mintha valami olyan olaj lett volna benne, ami visszafogja a motort.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak