Jorjie2011-07-06 22:47:17 // 14749
Off-os is elindul ha D-ben vagy és nem fékezel (ML merga).
Vinnie2011-07-06 22:38:47 // 14748
Vagy az "N" állásban.
Vinnie2011-07-06 22:38:07 // 14747
Nem, mert automata. A fékkel állsz.
Fangio2011-07-06 22:34:24 // 14746
Ma próbáltam egy 159-es automatát, az lenne a kérdésem, mikor D vagy R fokozatba tettem, alapjáraton, simán gázadás nélkül, elindult az autó. Ennek így kell működni, nem kell gázt adni?
Csosznorbert2011-07-05 22:30:14 // 14745
Kegyetlen szép fehérben is ez a kocsi!
SKrisz2011-07-05 20:22:40 // 14743
A GTV-be akkor sem ment egy miliméterrel sem több, amikor nem volt "kitartott" autóm. A GTV mindig is hétvégi mosolyautó volt. 8 év alatt 29K ment bele, pedig nincs 8 éve céges Alfa.
SKrisz2011-07-05 20:20:38 // 14742
Számoljunk csak. Ez évi kb. 35K, ha nem számolom az első hetekben gyűjtött "örömkilómétereket". Pl ha valaki használtan diesel autót hírdet, akkor az a gyanús ha nem megy ennyit évente, mert tutti vissza van "tekerve" az óra... Ez olyan, ha van rajtad sapka akkor azért, ha nincs akkor azért... :)))
Egyébként az hogy céges nem jelent semmit, ,mert ez nem a tipikus magyar céges autó, nem azért van, mert ezzel dolgozom. Ez azért van, mert benne van a "csomagban". Így a megtett kilóméterek is 95%-ban a privát élet miatt van. Családtól 150Km-re lakuknk ez megvan heti min. egyszer oda vissza, aztán egy-két pesti út ez ugye 500Km oda-vissza, stb... stb... Szerintem a mai világban ez a futás messze nem extrém...
Egyébként az hogy céges nem jelent semmit, ,mert ez nem a tipikus magyar céges autó, nem azért van, mert ezzel dolgozom. Ez azért van, mert benne van a "csomagban". Így a megtett kilóméterek is 95%-ban a privát élet miatt van. Családtól 150Km-re lakuknk ez megvan heti min. egyszer oda vissza, aztán egy-két pesti út ez ugye 500Km oda-vissza, stb... stb... Szerintem a mai világban ez a futás messze nem extrém...
Erhard 242 (Pure Energy)2011-07-05 20:17:02 // 14741
nálam most lesz meg 2 éve és bele ment 60e km pedig nem céges :P
ALFI1562011-07-05 20:12:04 // 14740
Akkor jó utat nektek és jó nyaralást!
Piritu - 1.000.0002011-07-05 19:28:10 // 14739
Fedél nélküli nyaralás :-)
ALFI1562011-07-05 18:58:52 // 14738
Ez nyaralás lessz?Vagy meló?
Piritu - 1.000.0002011-07-05 18:56:13 // 14737
:-)
Hogy kicsit gyűljön ebbe is 10-én indulunk vele (ha holnap megkapja a műszakit) egy kb 2000 km-es körútra osztrák-svájc-olasz vonalon :-)
Hogy kicsit gyűljön ebbe is 10-én indulunk vele (ha holnap megkapja a műszakit) egy kb 2000 km-es körútra osztrák-svájc-olasz vonalon :-)
ALFI1562011-07-05 18:53:24 // 14736
Akkor ez kiszolgál téged.
Piritu - 1.000.0002011-07-05 18:52:24 // 14735
Télen nulla :-)
Két év alatt lett kb. 12 ezer.
Két év alatt lett kb. 12 ezer.
ALFI1562011-07-05 18:50:51 // 14734
Kérdezd meg a sajátjába mennyi megy bele.
Piritu a pókba mennyi megy bele 1 hónapba?
Piritu a pókba mennyi megy bele 1 hónapba?
Piritu - 1.000.0002011-07-05 18:47:58 // 14733
Már 18e felett járok :-)
Tibe2011-07-05 18:44:44 // 14732
Jah tényleg, elfelejtettem hogy céges, úgy már más.
ALFI1562011-07-05 18:43:45 // 14731
Céges.Úgy már nem sok.Piritu évi 50ezret megy.
Tibe2011-07-05 18:41:07 // 14730
Bazz 3.5 hónap alatt 10 ezer km? Ezt hogy sikerült összehozni, Te a kocsiban élsz? :))
SKrisz2011-07-05 17:48:47 // 14729
Erhard 242 (Pure Energy)2011-07-05 15:15:08 // 14728
nem kötelező venni ... várakozó állásponton vagyok azaz a családi autó nem Alfa lesz egyenlőre az biztos viszont a második az lesz tudom is mit szeretnék szerencsére esik az ára szépen szóval elérhető lesz
Kompressz úr2011-07-05 08:15:38 // 14727
Külső egyediségben legalább is elég messze esik a 147-156-159 vonaltól.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-07-05 07:24:19 // 14726
kinézetre pedig tucatautó....
GEORGE2011-07-04 00:02:11 // 14725
Szerintem közép kategória teteje....
De lehet én gondolom rosszul....
De lehet én gondolom rosszul....
Kompressz úr2011-07-03 23:57:52 // 14724
Ha a Giu nem prémium, akkor mi? Merthogy nem tömegautó, az biztos.
Kompressz úr2011-07-03 23:56:55 // 14723
Lehet, de tartok tőle minél kevesebb Fiat, annál több Chrysler lesz benne, ami szintén nem épp a nemesebbik vérvonal.
Sokkal jobb hangzású lenne, ha mondjuk Maseratival közös padlólemeze lenne...
Sokkal jobb hangzású lenne, ha mondjuk Maseratival közös padlólemeze lenne...
GEORGE2011-07-03 23:54:57 // 14722
Ott az előnézet :-) Amit rendre én is átlépek és benne hagyom a hibákat :-)
Szerintem ne lehessen utólag belenyúlni.
A most érkező új A.R.C. M.o topicban is megszűnik e szerkesztés funkció....
Szerintem ne lehessen utólag belenyúlni.
A most érkező új A.R.C. M.o topicban is megszűnik e szerkesztés funkció....
GEORGE2011-07-03 23:52:58 // 14721
A Giu az nem prémium osztályba sorolt típus, a 159 már inkább az, ill arra ráfogható mint "legnagyobb" autó jelenleg az Alfánál.
Ha jól tudom a 159 esetében nem sok Fiattal van rokonságban......
Ha megjelenik az utódja és végre a 166-os leváltója, szerintem azok közt sem lesz nagy hasonlóság a Fiat modellekkel
Ha jól tudom a 159 esetében nem sok Fiattal van rokonságban......
Ha megjelenik az utódja és végre a 166-os leváltója, szerintem azok közt sem lesz nagy hasonlóság a Fiat modellekkel
Kompressz úr2011-07-03 23:50:01 // 14720
Tudom, hogy szájfejlesztés, de jó lenne már szerkeszthető hozzászólás...
Kompressz úr2011-07-03 23:49:13 // 14719
Csak az a baj, hogy nekem az nem prémium márka, ergo nem vagyok hajlandó a felárat kifizetni, ha az autóm döntő része azonos egy tömegmárka testvér modelljével.
GEORGE2011-07-03 23:45:08 // 14718
Sorolhatnám hosszasan, hogy mely márkák kapcsolódtak össze ....szerintem egy Ford Focus kontra Volvo V50 -hez képest lényegesen nagyobb a különbség a Fiat / Alfa modelleknél.
A Bravo / Giulietta esetében sem merül ki a különbség egy embléma cserében.
Vagy elég ha a régebbi, pl a Tempra / 155 -ket nézzük ott is van komoly különbség mind kinézetre, kívül-belül, mint motorokban és úttartásban is a két modell "család" közt.
és X év múlva már csak elektromos verdák vagy bármilyen most még elképzelhetetlen üzemanyaggal működő autók lesznek akkor meg lesz a különbség a másik márkákhoz képest egy Alfánál.
A Bravo / Giulietta esetében sem merül ki a különbség egy embléma cserében.
Vagy elég ha a régebbi, pl a Tempra / 155 -ket nézzük ott is van komoly különbség mind kinézetre, kívül-belül, mint motorokban és úttartásban is a két modell "család" közt.
és X év múlva már csak elektromos verdák vagy bármilyen most még elképzelhetetlen üzemanyaggal működő autók lesznek akkor meg lesz a különbség a másik márkákhoz képest egy Alfánál.
GEORGE2011-07-03 23:38:18 // 14717
Nekem van Fiat Mareám és van 156-om, még sem érzem sose, ha az Alfában ülök, hogy az Fiat lenne.....
Kompressz úr2011-07-03 23:36:51 // 14716
Ja, ha bejön, akkor várható a következő Alfának álcázott Fiat.
GEORGE2011-07-03 23:34:02 // 14715
Ha a Giu bejön akkor nem lesz roló le....és eddig úgy néz ki nem volt rossz döntés a Giu megalkotása, még ha ez a Magyar piacon nem is látszik.
itt jegyezném meg, hogy a Magyar piac a gazdasági válság előtt is jelentéktelen volt az Olaszok számára, nagyon kevés autó fogyott akkor is.......tavaly meg már felröppent a hír, hogy kivonul az Alfa Romeo a Magyar piacról...
itt jegyezném meg, hogy a Magyar piac a gazdasági válság előtt is jelentéktelen volt az Olaszok számára, nagyon kevés autó fogyott akkor is.......tavaly meg már felröppent a hír, hogy kivonul az Alfa Romeo a Magyar piacról...
GEORGE2011-07-03 23:31:02 // 14714
A Chrysler "házasság" és 2007 közt azért eltelt pár év, meg a gazdasági válság sem tett túl sok jót, imádott márkánknak...
Külföldön 100% hogy vették volna a 156 GTA azért abban még is csak 4 V8 duruzsolt volna.....szerintem az amerikai piacon való megjelenés elmaradása okozta, hogy eme 159 nincs a kínálatban....
Külföldön 100% hogy vették volna a 156 GTA azért abban még is csak 4 V8 duruzsolt volna.....szerintem az amerikai piacon való megjelenés elmaradása okozta, hogy eme 159 nincs a kínálatban....
ALFI1562011-07-03 22:25:46 // 14713
Szerintem hamarossan roló le.Da valyon miért?
Kompressz úr2011-07-03 22:06:49 // 14712
Ahhoz marketing kellett volna, meg az, hogy kilóra megvegyék az európai autós sajtót. E helyett inkább a Chryslert vették meg...
GEORGE2011-07-03 21:38:38 // 14711
Tényleg kár, hogy nincs nagyobb motor a 159-ben.....ha Magyarországon nem is lenne rá piac, máshol tuti fogyna. Annak aki meg szeretne ilyent meg tudná szerezni kintről...
2007-ben mikor kint voltunk a gyár múzeumában, az étterem előtt parkolt egy ezüst próba rendszámos gyári tesztautó. Az első sárvédők motorháztető lökhárító hátsólökös bőrözve volt.
A pilótának tetszett, hogy bámuljuk, majd kilőtt a parkolóból, mind a négy kerék finoman kapart és nem 4-5-6 hengers motor volt benne......kár, hogy csakígy létezik a GTA 159...
2007-ben mikor kint voltunk a gyár múzeumában, az étterem előtt parkolt egy ezüst próba rendszámos gyári tesztautó. Az első sárvédők motorháztető lökhárító hátsólökös bőrözve volt.
A pilótának tetszett, hogy bámuljuk, majd kilőtt a parkolóból, mind a négy kerék finoman kapart és nem 4-5-6 hengers motor volt benne......kár, hogy csakígy létezik a GTA 159...
Pityukoma2011-07-03 21:15:27 // 14710
Köszönöm, megfogadom a tanácsod.
Pityukoma2011-07-03 21:10:23 // 14709
Szervusztok, ha valakit érdekel a csomagtartóban lévő 12v-os csatlakozó, én most szereltem az enyémbe. 3800ft-ért vettem a Fiat Kelet Pest-nél. (két színben létezik:fekete és bézs) A fedelet pattintsd ki, utána az izzó cseréhez kialakított fedelet szedd ki és nyúlj be a kárpit mögé. Ott lóg a gyári csatlakozó. Ezután dugd ki a kábelt a nyíláson és csatlakoztasd össze az aljzattal és nyomd vissza a helyére. Nekem nagyon hiányzott, mert az előző kocsimban volt és megszoktam. Üdv nektek: P





Piritu - 1.000.0002011-07-03 20:58:20 // 14708
A 14651-es hozzászólásba tettem be képet arról a Seleniáról, ami a Vasba kellene, az tudja a c3-at.
Én is a szervizre hagyatkoztam, de ezt nem igazán találták el, mint ahogy anno a 2,4-hez is rossz olajat írtak be a könyvbe. Emlegetik is a 2,4 tulajok a feljebbvalóikat....
Én is a szervizre hagyatkoztam, de ezt nem igazán találták el, mint ahogy anno a 2,4-hez is rossz olajat írtak be a könyvbe. Emlegetik is a 2,4 tulajok a feljebbvalóikat....
Pityukoma2011-07-03 20:54:30 // 14707
Mi az a "Hsz 14651" világosíts fel légyszi mert nem tudom. A WR-PE-t a használati utasítás-ból néztem ki (266.old.). Az olajat a Selenia kereskedésben vettem ott is ezt ajánlották. Egyébként igazad van ez tényleg C2-es.
Kompressz úr2011-07-03 20:15:54 // 14706
Kénytelen, mert a sok külföldről behozott, ki tudja milyen előéletű autóval ez az árszínvonal alakul ki...
Piritu - 1.000.0002011-07-03 20:02:51 // 14705
két = kér
Piritu - 1.000.0002011-07-03 20:01:45 // 14704
Amúgy nekem is ez van benne, de csak a következő cseréig.
Piritu - 1.000.0002011-07-03 20:01:00 // 14703
A gáz az, hogy ez C2-t tud, a motor meg c3-at két. Hsz 14651 a megoldás.
GEORGE2011-07-03 19:50:09 // 14702
legyen, de az esetek többségében egy 3-4 éves autóban jóval 100e felett van a kilométer...
Csosznorbert2011-07-03 19:48:52 // 14701
Sziasztok.
Én 166.000 km-vel vettem az 1.9 es 159-em. Ez azért reálisnak tünik. 5 éves és 2.8milláért adták. Utolsó szervizkönyvi bejegyzés tavaly október körüli, és az 152.000 km-t jegyez. Ez belga járgány és mindig ugyan az a szerviz van bepecsételve.
Én 166.000 km-vel vettem az 1.9 es 159-em. Ez azért reálisnak tünik. 5 éves és 2.8milláért adták. Utolsó szervizkönyvi bejegyzés tavaly október körüli, és az 152.000 km-t jegyez. Ez belga járgány és mindig ugyan az a szerviz van bepecsételve.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-07-03 19:47:01 // 14700
szép a kép csak ott az elején az a C2 miért nem C3? más kérdésem nincs is....