Piritu - 1.000.0002019-03-03 20:05:43 // 115290
elemlámpával jártam már így :-D
Piritu - 1.000.0002019-03-03 20:04:38 // 115289
A Spiderre ennél több megy rá...
..aztán nem is high tech diesel :-DD
..aztán nem is high tech diesel :-DD
_ÁRPÁD_2019-03-03 20:02:17 // 115288
:) Nem, mivel ki is mértem az érintkezőket. biztos ami biztos alapon...
WarbiRunner (Gyuri)2019-03-03 20:02:11 // 115287
Ha úgy nézzük igen, én az átírást is beleszámoltam. Az is pénz :-)
Ahogy mások blogjait is néha nézem, reális az évi 500-zal számolni. Az hogy ez sok e, relatív.
Ahogy mások blogjait is néha nézem, reális az évi 500-zal számolni. Az hogy ez sok e, relatív.
Piritu - 1.000.0002019-03-03 19:56:12 // 115286
Egy hülye kérdés: nem fordítva van benne az elem?
_ÁRPÁD_2019-03-03 19:50:56 // 115285
A másik kulcs tökéletes, csak amibe elemcsere volt az nem akarja az igazságot :(
Zolibácsi2019-03-03 19:30:20 // 115284
Excel ide excel oda, vettem ma egy 19" tomasson felni garnitúrát. Ép ésszel nem tudom még magyarázni és a feleségem sem beszélt le róla. De 80 ezerért nem tudtam ott hagyni, persze kicsit foglalkozni kellene vele, de eladásra jó lesz :)
Smith2019-03-03 19:26:58 // 115283
Az indításhoz nem kell a nyitóelektronika működése a kulcsban. Elég az immo chip, hogy ott legyen, a többi "csak" mechanika.
droberto2019-03-03 19:21:05 // 115282
Sőt, ha blogodban mindet vezetsz, akkor most is 400k Ft/év alatt vagy bőven.
droberto2019-03-03 19:17:24 // 115281
Szedd le az akkusarut 1 percre. Tedd ki-be az elemet. Próbáld a másik kulccsal.
Mennie kell.
Mennie kell.
droberto2019-03-03 19:12:33 // 115280
Akkor kb ugyanezt mondjuk: 500 x 3 év = 1,5 M. (Mert ugye már '19 van.)
Egyébként nálam voltak nyugodt évek is, amikor bőven 100 alatt volt a költés (2014-2017). Sajna a 19-es gumi, drága olaj és szűrők igen megdobják a fenntartást.
10 éves távlatban, ha csak ilyen keveset mész átlagban azért szerintem nálad lemenne 300-350k-ra az éves fenntartás.
Egyébként nálam voltak nyugodt évek is, amikor bőven 100 alatt volt a költés (2014-2017). Sajna a 19-es gumi, drága olaj és szűrők igen megdobják a fenntartást.
10 éves távlatban, ha csak ilyen keveset mész átlagban azért szerintem nálad lemenne 300-350k-ra az éves fenntartás.
_ÁRPÁD_2019-03-03 19:07:10 // 115279
Sziasztok! Járt már valaki a kulcs elem csere után nem nyitja és csukja az autót a kulcs, de viszont indítja.
Ötlet? Vagy egyből szakihoz vigyem...
Ötlet? Vagy egyből szakihoz vigyem...
Erhard 242 (Pure Energy)2019-03-03 18:40:48 // 115278
azaz... ismerős hang, csak kösd le a gömbfejet és kézzel mozgasd meg a lengőkart olyan szépen fog nyekeregni ....
WarbiRunner (Gyuri)2019-03-03 18:36:14 // 115277
Nekem zsugor ásványvíz hangot ad, inkább még a gumi nyikorog a fémen. Talán :-) De nem tudom..
WarbiRunner (Gyuri)2019-03-03 18:34:12 // 115276
Van erre excelem, pontosan látom a költségeket és hogy ehhez képest egy új mit kér. Elég bonyolult egy excel, mert lízinggel és féláfával is számol, de szerintem egész világos képet ad, látszik a lényeg.
A 2M úgy ertendő, hogy összesen 4 év alatt. Évente 500e eddig a költség. Váltóolaj, szélvédő csere, olajak, szűrők, gumi, rugó, lengőkarok.
Nem lesz kevesebb ezután sem, jön a vezérlés, olajok, szűrők, téli garnitúráva, és 21-ben újra váltóolaj, mivel 60e a ciklusa. Plusz az apró egyebek, amiket még nem tudok. Map szenzor, vagy mégegy rugó, ki tudja. Nyugodtan lehet 500e/évvel számolni, és ez 13e km-re eső költség. Ez ennyi :-) És még ne is panaszjodjak, mert egyelőre semmi hajmeresztőt nem produkált a verda, egész becsülettel szolgál. Addig szeretem eladni, amíg ennek a megnyugtató tudatában tudom tovább adni. Normális állapotban, nem a lejtőn már megindulva.. Ezért 2021 a végső dátum, addigra biztosan mennie kell.
A 2M úgy ertendő, hogy összesen 4 év alatt. Évente 500e eddig a költség. Váltóolaj, szélvédő csere, olajak, szűrők, gumi, rugó, lengőkarok.
Nem lesz kevesebb ezután sem, jön a vezérlés, olajok, szűrők, téli garnitúráva, és 21-ben újra váltóolaj, mivel 60e a ciklusa. Plusz az apró egyebek, amiket még nem tudok. Map szenzor, vagy mégegy rugó, ki tudja. Nyugodtan lehet 500e/évvel számolni, és ez 13e km-re eső költség. Ez ennyi :-) És még ne is panaszjodjak, mert egyelőre semmi hajmeresztőt nem produkált a verda, egész becsülettel szolgál. Addig szeretem eladni, amíg ennek a megnyugtató tudatában tudom tovább adni. Normális állapotban, nem a lejtőn már megindulva.. Ezért 2021 a végső dátum, addigra biztosan mennie kell.
droberto2019-03-03 18:31:20 // 115275
Én nem aggódom. Pont ezért cseréltem ki a segédberendezéseket.
Tisztában vagyok vele, hogy a Userek 95% bele se akar/tud gondolni a műszaki dolgokban, de sajnos ettől még kopnak/használódnak a dolgok.
(Sz@pni viszont ettől függetlenül ők sem szeretnek, ezért ülnek ők a levetett használt prémium dízeleikből, új, egyszerű (nem prémium-tömegmodell), lehetőleg szívó benzinbe.)
Az meg, hogy én gondolok rá, nevezzük hobbinak. :)
Tisztában vagyok vele, hogy a Userek 95% bele se akar/tud gondolni a műszaki dolgokban, de sajnos ettől még kopnak/használódnak a dolgok.
(Sz@pni viszont ettől függetlenül ők sem szeretnek, ezért ülnek ők a levetett használt prémium dízeleikből, új, egyszerű (nem prémium-tömegmodell), lehetőleg szívó benzinbe.)
Az meg, hogy én gondolok rá, nevezzük hobbinak. :)
forrasr2019-03-03 18:28:04 // 115274
így ez kívülről komolyabbnak tűnik mint a régebbi konstrukció(147-156-166) gondolom ha túlhúzzák összeroppan a fém palást aztán azért érnek össze
tirex2019-03-03 18:22:51 // 115273
Köszönöm a hozzászólásokat lengökar és turbócsö ügyben. Összegzek: turbóolajvisszafolyó bontott van már új tömitésekkel, lengökart szilikon nélkül nyomatékra húzzuk.;)))
forrasr2019-03-03 18:22:25 // 115272
hja annyi még, hogy az utángyártottakból sokszor kifelejtik a kenést-így sajnos tiszavirág életű még a leggondosabb beépítés esetén is. Abban igazság van, hogy ezt nem kell terhelés alatt lehúzni, mert ha megfelelő nyomatékkal van lehúzva akkor el tud fordulni a fém a gumiágyban, azonban ha nincs kenés, nagyon gyorsan elkopik a gumi, elkezd lógni az egész bemegy a szennyeződés és iszonyatosan nyekereg.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-03-03 18:19:48 // 115271
forrasr2019-03-03 18:16:50 // 115270
Ha a felső lengőkar szilent a "szokásos" fém-gumi csapágy kapcsolat, akkor javaslom bele a Klüber Isoflex Topas NB52-es kenőanyagot, ez nem kezdi ki a gumit, és tartós kenést biztosít. Szét kell szedni az új szilentet és megkenni, a 166-nál-meg gondolom a többinél is- a gyári újak is meg vannak kenve, csak elég kevés bennük a mennyiség.
tirex2019-03-03 18:09:51 // 115269
Ne haragudj nem kótekedni akarok de ha Te minden úton azon aggódsz hogy mi fog történni éppen a kocsival akkor inkább bele se ülj. Én minden hétvégén 1000 kilométert csapok ausztriába és vissza de meg sem fordul a fejemben hogy jajjajj nehogy baj legyen. Nyugodtan indulok el mindig és ha véletlenül gond lesz majd valahogy megoldjuk. Tudom hogy rendben minden, véletlen hiba pedig mindig benne van a pakliban. Ha megáll majd ráérek akkor agyalni és megoldani.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-03-03 18:07:06 // 115268
hát nekem ugyan azzal a csavarral lett berakva a második lengőkar csak nem húzták szarrá így nem is nyekergett...
droberto2019-03-03 18:05:36 // 115267
Mi van neked a 2M-ban 21'-ig?
Én addig max.1,5-et költök rá kb, így:
- 150 nedv és szűrőcsere
- 250 kuplung + DMF
- 150 fény, polír, fólia
- 250 nyári gumi
- 200 új téli kerék
- 250 futómű
- 200 extra
Ennek a felét egy új autóra is rá költeném én és szerintem te is. Ha nem többet. :)
És akkor, ilyenekről, hogy biztosítás, Casco, ne is beszéljünk.
Ezt is vedd figyelembe.
Én addig max.1,5-et költök rá kb, így:
- 150 nedv és szűrőcsere
- 250 kuplung + DMF
- 150 fény, polír, fólia
- 250 nyári gumi
- 200 új téli kerék
- 250 futómű
- 200 extra
Ennek a felét egy új autóra is rá költeném én és szerintem te is. Ha nem többet. :)
És akkor, ilyenekről, hogy biztosítás, Casco, ne is beszéljünk.
Ezt is vedd figyelembe.
droberto2019-03-03 17:50:33 // 115266
Én a 2. sorra tippelek.
droberto2019-03-03 17:49:18 // 115265
Gondolom sok szerelőnek van E18-as csillag cserélhető fejű nyomatékkulcsa...
Illetve biztosan sokan tudják a meghúzási nyomatékot.
Ez az E18 fejű csavar M12-es vagy M14-es?
Melyik sor lehet ez?
Ti be tudjátok azonosítani?
Nem elképzelhetetlen, hogy cserélős nyúláscsavarral van dolgunk.
Illetve biztosan sokan tudják a meghúzási nyomatékot.
Ez az E18 fejű csavar M12-es vagy M14-es?
Melyik sor lehet ez?
Ti be tudjátok azonosítani?
Nem elképzelhetetlen, hogy cserélős nyúláscsavarral van dolgunk.
WarbiRunner (Gyuri)2019-03-03 17:09:45 // 115264
Oksa, jövő héten úgyis felrakatom a malomkerekeket, nem várom meg a sorban állást. Viszek tolómérőt, amíg lent kerék, méregetek. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-03-03 17:03:54 // 115263
az elég persze és az első szilent megy össze ... majd mérd meg tolómérővel kb 1,5mm lesz a kettő között
WarbiRunner (Gyuri)2019-03-03 17:00:46 // 115262
Áhh köszi! Gondolom a szilent az helyből csere így? Veszek két szett TRW szilentet, aztán visszaviszem, hogy csinálják meg rendesen.
WarbiRunner (Gyuri)2019-03-03 16:58:41 // 115261
Ezt értem, de tegyük félre a szerelem faktort, pont ezt mondom.
Neked megéri. Még pár embernek akinek a 159 a minden. Másnak ez, mondhatni
kívülállóként, értelmezhetetlen.
Abszolút értem, tisztelem a hozzáállást, de ezt úgy hívják, hogy hobby :-))
Nekem 2021-ig tart az előzetes terv, addig rá fog menni 2M, ja marad addig. Nem megelőzőleg, hanem csak úgy. Egy 9M Ft-os autó lízingjét 'eszi' meg havonta a fenntartása. És én még nem kezdtem galvanizálgatni, előre rákölteni. Ez még így vállalható, mert mondhatni mit kapni 9-ért... avagu mire lehetne cserélni? De azon a szinten amit írsz, egy komoly új autó lízingjét már nem költeném rá.
Neked megéri. Még pár embernek akinek a 159 a minden. Másnak ez, mondhatni
kívülállóként, értelmezhetetlen.
Abszolút értem, tisztelem a hozzáállást, de ezt úgy hívják, hogy hobby :-))
Nekem 2021-ig tart az előzetes terv, addig rá fog menni 2M, ja marad addig. Nem megelőzőleg, hanem csak úgy. Egy 9M Ft-os autó lízingjét 'eszi' meg havonta a fenntartása. És én még nem kezdtem galvanizálgatni, előre rákölteni. Ez még így vállalható, mert mondhatni mit kapni 9-ért... avagu mire lehetne cserélni? De azon a szinten amit írsz, egy komoly új autó lízingjét már nem költeném rá.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-03-03 16:49:02 // 115260
nyomatékra kell húzni, ha túlhúzzák összébb megy a perselyezés és el kezd nyekeregni... a piros 59-nél megszívtam aztán beraktam egy utángyártott minőséget amibe 40e km-et beleraktam és nem nyekergett csak eladtam az autót...
droberto2019-03-03 16:45:30 // 115259
Ja, 5 éves korában kapott egy igen becsületes Mike Sanders-es üreg és egy Permafilmes alvázvédelmet.
droberto2019-03-03 16:42:07 // 115258
Ezért nem veszünk 15+ éves prémiumautót. :)
Én 3,5 évesen vettem, persze minden eset más és más.
Tavaly cseréltem: turbót, porlasztót, szívósort MAP szenzorostul, a magasnyomású csöveket csak UH tisztítattam, EGR-t, vezérlést, izzítógyertyákat, szűrőket, kipuff szelepeket, minden tömítést, bilincseket, a többször használatos kötőelemeket galvanizáltattam, a kipufógórendszert korróziómentesítettem és preventív bevonattal láttam el.
A kuplung és vsz. a hajtás most fog jönni. Ezen kívül lassan elérnek a futómű alkatrészek és az új abroncsok.
Ja, hogy már több mint 6-ba van? Lehet, de nem érdekel, amikor egy olyan autóban ülök, amit imádok. És nincs olyan típus (mivel nincs Giulia SW), amire jobban vágynék.
És te szoktad, mondani, több évre vissza kell osztani a költségeket. Én 2011-től számolom legalább 2024-ig.
Én 3,5 évesen vettem, persze minden eset más és más.
Tavaly cseréltem: turbót, porlasztót, szívósort MAP szenzorostul, a magasnyomású csöveket csak UH tisztítattam, EGR-t, vezérlést, izzítógyertyákat, szűrőket, kipuff szelepeket, minden tömítést, bilincseket, a többször használatos kötőelemeket galvanizáltattam, a kipufógórendszert korróziómentesítettem és preventív bevonattal láttam el.
A kuplung és vsz. a hajtás most fog jönni. Ezen kívül lassan elérnek a futómű alkatrészek és az új abroncsok.
Ja, hogy már több mint 6-ba van? Lehet, de nem érdekel, amikor egy olyan autóban ülök, amit imádok. És nincs olyan típus (mivel nincs Giulia SW), amire jobban vágynék.
És te szoktad, mondani, több évre vissza kell osztani a költségeket. Én 2011-től számolom legalább 2024-ig.
WarbiRunner (Gyuri)2019-03-03 15:34:57 // 115257
vagy=van
WarbiRunner (Gyuri)2019-03-03 15:32:21 // 115256
Robi.. ez fantazmagória. Álomvilág :-) Ha hajtottál már autót amiben 3-400e km van, és közelebb vagy a 20-hoz mint a 10-hez, tudhatod, hogy ennek így nincs értelme.
Ha mindenből gyárit és mindent elven kicseréled a fél autót, tény hogy jó lesz. Mondjuk a futóműve. Akkor cserélj turbót, egr-t, porlasztókat (és beszéljünk egy 8v jtd-ről, nem is egy komolyabbról), kipufogórendszert katalizátorostól, nagynyomású pumpát, és Bosch előírás szerint a CR csövet az összes csatlakozó csövével. Mindezt egy pormentes műhelyben (előírás volt). A szenzorokat mindet. Fordulatszámtól a MAP-on keresztül a LMM-ig.
Aztán kettőstömegűt, kuplungot, automatánál szeleptömböt (olafiltert esetleg a váltóban és kuplungokat) és jöhet a következő vidám 200e km, ha közben ki nem rohad alólad az autó :-DDDDD
Lehet hogy sarkítottam, de ez így nem reális, pláne ilyen bonyolultságú autóknál. Ha hiba van, meg kell javítani normálisan. De agy autó avulásával akár csak lépést is tartani egy idő után sziszifuszi meló, és eljutsz arra a pontra, amikor már Te leszel az autóért, és nem az érted.
Az érzelmi vonulat más. Ha szereted, örökre megtartod, akkor az ember ezt önmaga megynyugtatására pénzt nem számolva boldogan meglépi. Ezt vonatkoztassuk el az autótól, mint műszaki tárgytól, amit ésszerűen üzemeltetni kell.
Ha mindenből gyárit és mindent elven kicseréled a fél autót, tény hogy jó lesz. Mondjuk a futóműve. Akkor cserélj turbót, egr-t, porlasztókat (és beszéljünk egy 8v jtd-ről, nem is egy komolyabbról), kipufogórendszert katalizátorostól, nagynyomású pumpát, és Bosch előírás szerint a CR csövet az összes csatlakozó csövével. Mindezt egy pormentes műhelyben (előírás volt). A szenzorokat mindet. Fordulatszámtól a MAP-on keresztül a LMM-ig.
Aztán kettőstömegűt, kuplungot, automatánál szeleptömböt (olafiltert esetleg a váltóban és kuplungokat) és jöhet a következő vidám 200e km, ha közben ki nem rohad alólad az autó :-DDDDD
Lehet hogy sarkítottam, de ez így nem reális, pláne ilyen bonyolultságú autóknál. Ha hiba van, meg kell javítani normálisan. De agy autó avulásával akár csak lépést is tartani egy idő után sziszifuszi meló, és eljutsz arra a pontra, amikor már Te leszel az autóért, és nem az érted.
Az érzelmi vonulat más. Ha szereted, örökre megtartod, akkor az ember ezt önmaga megynyugtatására pénzt nem számolva boldogan meglépi. Ezt vonatkoztassuk el az autótól, mint műszaki tárgytól, amit ésszerűen üzemeltetni kell.
WarbiRunner (Gyuri)2019-03-03 14:57:05 // 115255
Engem jól kioktattak, hogy ezeket már nem kell terhelten lehúzni, mindegy neki. Hiába kértem külön. Örülök, az egy éves lengőkar meg is szólalt ma. Ezt mondom, nincs szerelő, irreális így fenntartani egy ilyen autót. És ez csak egy sima felső lengőkar volt.
Zsír spray semmiképp ne kerüljön a gumi alkatrészek közelébe, mert tönkreteszi!
Ha valamivel fújkálni kell, az teflon legyen.
De ha menthetetlen a szilent, az külön is cserélhető, pár ezer Ft. Nekem ez a meccs még most jön. Vagy a PTFE spray, még nem tudom.
Zsír spray semmiképp ne kerüljön a gumi alkatrészek közelébe, mert tönkreteszi!
Ha valamivel fújkálni kell, az teflon legyen.
De ha menthetetlen a szilent, az külön is cserélhető, pár ezer Ft. Nekem ez a meccs még most jön. Vagy a PTFE spray, még nem tudom.
droberto2019-03-03 14:01:37 // 115254
A csőből - persze egy új mindig jobb és a hivatalos álláspont szerint is cserélni kell -, de lehet megpróbálnék egy bontottat, hiszen ez egy elég nagy keresztmetszetű cső és ennek tönkremenetele nem egy tömeges jelenség.
A tömítésből viszont vegyél újat.
Persze a rámenő olajcső már más tészta, azt nagyon ajánlott cserélni. A szűrőt pedig kötelező.
Sőt 150k km-enként én a UM-ba is beleírtam volna a szűrő cserét.
A tömítésből viszont vegyél újat.
Persze a rámenő olajcső már más tészta, azt nagyon ajánlott cserélni. A szűrőt pedig kötelező.
Sőt 150k km-enként én a UM-ba is beleírtam volna a szűrő cserét.
droberto2019-03-03 13:56:08 // 115253
Igen a felső lengőkart kevesen szerelik be szakszerűen. :(
Áhhh...
Légyszi a szilikont ne! Azt messzire vidd az autódtól.
Ezt hagyjuk meg a csajoknak. :)
Áhhh...
Légyszi a szilikont ne! Azt messzire vidd az autódtól.
Ezt hagyjuk meg a csajoknak. :)
alfa155gyuri2019-03-03 13:53:05 // 115252
De mindenképpen szedjétek le a porvédőt és tömjétek meg rendesen zsírral mert ami benne van az vicc .
droberto2019-03-03 13:52:24 // 115251
Én is csak a margóra jegyzem fel, de ez a karbantartási stratégia, amit az autóikkal végez az átlag magyar az katasztrófális.
(Bocsi, hogy nálad jött elő.)
Miért lenne szentségtörés, hosszútávon kicserélni az összes futóműalkatrészt, ha pontosan tudjuk, hogy 2-300k km között nagyjából minden megmurdel és hosszú távra tervezünk? Miért a következő tulajnak csináljuk meg, amikor magunk is élvezhetnénk újabb 8-10 év és a 2-300 k km-t a gyári új futómű adta mindennemű előnyét?
Miért kéne 70%-al előbb lecserélni a gumiabroncsainkat az elfáradt szilentek miatti félrekopás miatt? (Ne csak a statikusan beállított jóságra gondoljunk.)
És igen így van, a motor még eklatánsabb példa erre.
Miért ne érné meg egyszerre, ha már úgyis szétszeded valamilyen okból, minden belétható időn belül meghibásodó segédberendezést kicserélni?
Miért kelljen minden hosszabb úton azon agódnod, hogy mikor mi dobja be a kulcsot?
Tudom szembe szél, de miért kelljen minden hosszabb úton azon rettegni, hogy most mi fog vajon elromlani?
Miért kelljen több havi fizetést kifizetni egy külföldi autópályás lerobbanásos hazahozatalra?
Mikor tudjuk már az autóknál hibaelhárító karbantartást végleg elfelejteni?
(Bocsi, hogy nálad jött elő.)
Miért lenne szentségtörés, hosszútávon kicserélni az összes futóműalkatrészt, ha pontosan tudjuk, hogy 2-300k km között nagyjából minden megmurdel és hosszú távra tervezünk? Miért a következő tulajnak csináljuk meg, amikor magunk is élvezhetnénk újabb 8-10 év és a 2-300 k km-t a gyári új futómű adta mindennemű előnyét?
Miért kéne 70%-al előbb lecserélni a gumiabroncsainkat az elfáradt szilentek miatti félrekopás miatt? (Ne csak a statikusan beállított jóságra gondoljunk.)
És igen így van, a motor még eklatánsabb példa erre.
Miért ne érné meg egyszerre, ha már úgyis szétszeded valamilyen okból, minden belétható időn belül meghibásodó segédberendezést kicserélni?
Miért kelljen minden hosszabb úton azon agódnod, hogy mikor mi dobja be a kulcsot?
Tudom szembe szél, de miért kelljen minden hosszabb úton azon rettegni, hogy most mi fog vajon elromlani?
Miért kelljen több havi fizetést kifizetni egy külföldi autópályás lerobbanásos hazahozatalra?
Mikor tudjuk már az autóknál hibaelhárító karbantartást végleg elfelejteni?
tirex2019-03-03 13:49:25 // 115250
Igazából csak a cső olajos alul nyakban, hogy ott most pontosan hol folyhat nehéz megállapítani. Turbó még eredeti de 275ezer van benne. kezdjük a csővel azaz olcsóbb. :)) Lehet hogy nem terhelés alatt húzták meg a lengőkar csavarjaitt és azért szívat. Kilazítjuk akkor, beszilikonozzuk és terhelés alatt húzzuk vissza, hátha. Köszi
droberto2019-03-03 13:32:17 // 115249
Ha valóban ennyi a méter és nem szar utakon ment 600-al akkor ez nem sok. Igaz már 13 éves.
Ha hosszútávon gondolkodsz, és idejekorán nem akarsz újbóli kopogásokat, szeretnéd, ha ugyanolyan hangja lenne, ugyanúgy tompítana, úgy állna a kerék, akkor gyárit vagy annak megfelelőt vegyél. (Lemförder, TRW)
Ha hosszútávon gondolkodsz, és idejekorán nem akarsz újbóli kopogásokat, szeretnéd, ha ugyanolyan hangja lenne, ugyanúgy tompítana, úgy állna a kerék, akkor gyárit vagy annak megfelelőt vegyél. (Lemförder, TRW)
droberto2019-03-03 13:28:00 // 115248
Fújd be szilikonmentes gumiápolóval.
Milyen márka?
Milyen márka?
droberto2019-03-03 13:27:18 // 115247
Biztos, hogy a cső repedt? Lett már a turbó piszkálva? Nem inkább tömítés?
Vigyázz az olajodra...
Vigyázz az olajodra...
beeep1462019-03-03 13:22:52 // 115246
Biztosan nem fogunk mindent kicserélni egy morgás-kopogás miatt, és nem is anyagi hanem elvi okból. Nem értek egyet ezzel a megoldási módszerrel, így könnyű. :-) Megyünk tovább, köszönöm a válaszokat!
beeep1462019-03-03 13:20:23 // 115245
Köszönöm, közben googliztam én is, és ezt a nagyságrendet látom.
tirex2019-03-03 12:54:18 // 115244
Nem akarok beleszólni de azért az egész hóbelevancot kicserélni egy valami kopogás miatt? Így könnyü autót szerelni, cseréljünk ki mindent akkor biztos jó lesz. Akkor ennyi erővel csinálhatnak egy motorfelújítást is mert majd egyszer az is kifekszik. Hibafeltárás és a rossz alkatrész cseréje. ez az autószerelés.
Liquid2019-03-03 12:38:08 // 115243
az első 4 lengőkar önmagában közel 200e ft, csak anyag...
beeep1462019-03-03 12:21:14 // 115242
150.000 km van az autóban. Ha csak valami helyrehozhatatlan műszaki zűr nem lesz akkor mindenképpen megtartanám még sokáig. Tehát akkor jól veszem ki a hsz-edből, hogy ez nem is olyan durva ár erre a munkára?
beeep1462019-03-03 12:19:05 // 115241
Köszi, az első gondolatom nekem is ez volt, mert így valóban megoldható a probléma.. :-D