Akkor legközelebb nála vásárolok be, hátha megnövök én is olyan szép nagyra :D
Bár így hobbitként legalább jól elférek az Alfában :DDD
RomeoOne2019-03-04 22:02:23 // 115340
RomeoOne2019-03-04 22:01:48 // 115339
Gondolom munkába járásra is használod az autót, a 6-oson. Úgy valószínűleg alacsonyabb átlagsebesség jön ki ehhez a futásteljesítményhez, mint nálam és kibírja azt a 3 szezont.
Egyébként melyik P Zero-t vetted?
A régebbi mintát vagy az újat?
Egyébként melyik P Zero-t vetted?
A régebbi mintát vagy az újat?
Liquid2019-03-04 21:40:37 // 115338
minden megvan :) minden-is :D
2012.07.07 a kezdő dátum
- 2.652.052,- a kopó-fogyó
- 296.350,- az extrák (árnyékolók, tolatókamera, chiptuning satöbbi)
- 2.752.509 a gázolaj, ez 7.528,42 L, 9.38L/100km az átlag
ebben nincsenek benne a különböző sarcok, de benne van az átírás
Mire vagy még kíváncsi? :D
2012.07.07 a kezdő dátum
- 2.652.052,- a kopó-fogyó
- 296.350,- az extrák (árnyékolók, tolatókamera, chiptuning satöbbi)
- 2.752.509 a gázolaj, ez 7.528,42 L, 9.38L/100km az átlag
ebben nincsenek benne a különböző sarcok, de benne van az átírás
Mire vagy még kíváncsi? :D
beeep1462019-03-04 21:23:57 // 115337
Én is ugyanígy vagyok vele, se az autót se a kaját nem számoltam, felesleges, enélkül is őszülök.. :-D
Bár a 159-et elkezdtem írni a vételtől egy excelbe (kivéve tankolás), de abba fogom hagyni, mert elveszi az élményt.
Bár a 159-et elkezdtem írni a vételtől egy excelbe (kivéve tankolás), de abba fogom hagyni, mert elveszi az élményt.
'''''2019-03-04 21:23:33 // 115336
Csak fehérjében utazik! :-))
RomeoOne2019-03-04 21:11:39 // 115335
Élelmiszer boltod is van? :D
Zyma2019-03-04 20:18:24 // 115334
Sziasztok!
Van valakinek ötlete miért nem villanik az index, és csippan nyitáskor-záráskor a vagen?
159 3.2....
Sötétben zseblámpával keresem a parkolóban....😊
Van valakinek ötlete miért nem villanik az index, és csippan nyitáskor-záráskor a vagen?
159 3.2....
Sötétben zseblámpával keresem a parkolóban....😊
Erhard 242 (Pure Energy)2019-03-04 19:12:29 // 115333
látom az éves forgalmunkon mennyi fogy az autókra, nem kevés de kajára még több no para :DDD
Én sosem számolgatom mivel nem vagyok vele se előrébb, se hátrább sztrókot meg nem szeretnék idő előtt kapni... :)
Én sosem számolgatom mivel nem vagyok vele se előrébb, se hátrább sztrókot meg nem szeretnék idő előtt kapni... :)
Csabi2019-03-04 19:08:38 // 115332
A 2,4-nél gyűjtögettem a számlákat, amikor eladtam nem mertem összeadni, hogy az összeg ne kísértsen életem végéig :)) Pedig nagy bummok nem történtek, csak karbantartás, "hobby" meg egy kormánymű... Szóval arra jutottam én is, hogy nem számolgatok...
Csabi2019-03-04 19:04:17 // 115331
Én 18-20körül, 3szezonos kb . De új nyárit még nem próbáltam az 59-en, mert mindig használtat koptattam, autó, vagy felni vétel miatt...
Smith2019-03-04 19:02:23 // 115330
Jujj, nem szabad számolgatni. Csak autózni. Az autó nem befektetés, nem térül meg, és mindig sokba kerül. Na jó, a mi autónk egy kicsit többe. De a mi autónk inkább hobbi mint használati tárgy, a hobbi meg mindig költséges mulatság.
RomeoOne2019-03-04 18:45:19 // 115329
Mennyit mész egy évben? Én olyan 15-18 ezret, aminek 60-65%-a nyári gumin megy. Így egy sport gumi 3 szezon maximum. Főleg úgy, ha autópályán használod, nekem meg nagyobb része Paks-BP M6-on.
Hát ja, nagyon rá vagyok pörögve most a Giuliára, de a 2020-at csak meg kéne várni. Kíváncsi vagyok, hogy lesz-e FL Genfben bemutatva.
Hát ja, nagyon rá vagyok pörögve most a Giuliára, de a 2020-at csak meg kéne várni. Kíváncsi vagyok, hogy lesz-e FL Genfben bemutatva.
Csabi2019-03-04 18:31:50 // 115328
Csakis sport, ha már mindegy is :) P Zero-ra szavaztam most , kíváncsi vagyok mit tud majd...
Ha jól értem akkor fél lábbal a Giulia topicban vagy?! :)
Ha jól értem akkor fél lábbal a Giulia topicban vagy?! :)
WarbiRunner (Gyuri)2019-03-04 18:24:59 // 115327
Bruttó 460-as fizuval (erős sacc az adókkal) 2 év.....
RomeoOne2019-03-04 18:23:05 // 115326
Vredestein Ultrac Vorti. Sport gumi, szóval nem meglepő. Csak most azt nehéz eldönteni, hogy sport vagy túra gumi legyen a következő. Pirelli P Zero vagy P7 Cintirato. Bár megfordult a fejemben a Hankook S1 evo3 is. Mivel nem tervezek vele már nagyon hosszú távra, ezért lehetne a sport is, mert nem alattam fog elkopni úgy sem. A P7 cinturato-ban az tetszik ,hogy abban van nem XL-es változat is ebben a méretben.
WarbiRunner (Gyuri)2019-03-04 18:16:47 // 115325
Céges a "drága", mindenről számla van, csak ezért tudom :-)
Ügyködtem rajta pár órát, hogy átlássam mi mibe kerül, és meglepő dolgok jöttek ki. Önmagában a benzin emszthető összeg. Na de összesen, sok évre...
Egy ilyen kategóriájú autó, értékvesztést is számolva kb 11M Ft-ot emészt fel a kasszából 5 év alatt. Ez így cégesen de kb egál hogy hol adózom le. Azé' ez nem kevés.
És egy lízingre kihozott 11-12Millás autó szinte pont ugyanennyibe kerül. A különbség nyilván ott van, hogy a használtnál csak 1.5M érték marad pluszban lekötve az autóban, az újnál meg vagy 7M.
Ennyi a használt előnye. 12.5 áll a mutatványban összesen, amiből eladással másfelet visszanyersz. Az újnál 18-at pengetsz ki, azt a 7-et az autó eladásával tudod realizálni.
Na bonyolult lett... :-) De azért nekem ijesztő számok ezek így :-D És még át sem váltottuk munkaórára. Na annyit dolgozunk 5 év prémium autózásért.
Ügyködtem rajta pár órát, hogy átlássam mi mibe kerül, és meglepő dolgok jöttek ki. Önmagában a benzin emszthető összeg. Na de összesen, sok évre...
Egy ilyen kategóriájú autó, értékvesztést is számolva kb 11M Ft-ot emészt fel a kasszából 5 év alatt. Ez így cégesen de kb egál hogy hol adózom le. Azé' ez nem kevés.
És egy lízingre kihozott 11-12Millás autó szinte pont ugyanennyibe kerül. A különbség nyilván ott van, hogy a használtnál csak 1.5M érték marad pluszban lekötve az autóban, az újnál meg vagy 7M.
Ennyi a használt előnye. 12.5 áll a mutatványban összesen, amiből eladással másfelet visszanyersz. Az újnál 18-at pengetsz ki, azt a 7-et az autó eladásával tudod realizálni.
Na bonyolult lett... :-) De azért nekem ijesztő számok ezek így :-D És még át sem váltottuk munkaórára. Na annyit dolgozunk 5 év prémium autózásért.
Csabi2019-03-04 18:15:26 // 115324
Most vettem új gumikat a TI felnire, na az fáj. Így két évig tuti nem adom el az autót :D...
Hankook fogyott el két év alatt?
Hankook fogyott el két év alatt?
Shadin2019-03-04 17:54:58 // 115323
És nem kalkuláltam az értékvesztéssel ami a TBi-nél a kisebb.
Shadin2019-03-04 17:53:15 // 115322
Nem annyira az üa. dominál egy öregedő autónál, több megy el az egyébre amit a gazdik szeretnek elkenni. Nekem a TBi az elmúlt 2 évre havi ~146k-ban van a javításokkal együtt, ebből csak 60k a benya. 3 literrel fogyasztott kevesebbet a drágább extra nyálból a dízel. 365 vs. 437 jelenleg, ha valaki veszi rá a fáradságot és kiszámolja akkor kiderül, hogy nem akkor a különbség.
RomeoOne2019-03-04 17:53:10 // 115321
*Mármint vettem új 18-as felniket és külön vettem hozzájuk abroncs garnitúrát.
RomeoOne2019-03-04 17:52:27 // 115320
Vannak ilyen rendesek, mint mi, akik vezetik a költségeket :D
Nálam is az üa költség sora adja a legnagyobb számot, bár nem teszik ki az összesnek az 50%-át sem. Még csak az sem igaz, hogy az abroncsok költsége szétoszlik az éveken. Téli gumikkal vettem a kocsit, tavasz elején. Először vettem új nyári gumikat a 17-es felnire, majd következő nyárra vettem új 18-as felniket, 18-as abroncsokkal. A 17-es nyáriakat eladtam, az eladási árat végülis le is vontam a teljes árból, hogy ez ne torzítson (legelső blogbejegyzésem). A téli gumikkal nem voltam elégedett, így abból is vettem egy új garnitúrát (defekt miatt kettőt az előző szezon közepén, kettőt pedig ennek a szezonnak az elején). A 18-as felniken lévő nyári gumik azonban 2 szezon alatt úgy elkoptak, hogy ezt a szezont már nem hiszem, hogy végig tudják futni, szóval jöhet egy újabb garnitúra abból is. Legkésőbb jövőre meg el kéne adni a kocsit. Nem jön ki olcsóra sehogy sem :DDD
Nálam is az üa költség sora adja a legnagyobb számot, bár nem teszik ki az összesnek az 50%-át sem. Még csak az sem igaz, hogy az abroncsok költsége szétoszlik az éveken. Téli gumikkal vettem a kocsit, tavasz elején. Először vettem új nyári gumikat a 17-es felnire, majd következő nyárra vettem új 18-as felniket, 18-as abroncsokkal. A 17-es nyáriakat eladtam, az eladási árat végülis le is vontam a teljes árból, hogy ez ne torzítson (legelső blogbejegyzésem). A téli gumikkal nem voltam elégedett, így abból is vettem egy új garnitúrát (defekt miatt kettőt az előző szezon közepén, kettőt pedig ennek a szezonnak az elején). A 18-as felniken lévő nyári gumik azonban 2 szezon alatt úgy elkoptak, hogy ezt a szezont már nem hiszem, hogy végig tudják futni, szóval jöhet egy újabb garnitúra abból is. Legkésőbb jövőre meg el kéne adni a kocsit. Nem jön ki olcsóra sehogy sem :DDD
cscs2019-03-04 17:36:38 // 115319
:)
én ugyan nem vezetek nyilvántartást, de attól tartok, hogy nálam is ez lenne az arány, ha megnézném a pénzforgalmat a számlámon.
és ezt az 1.9 jtd-re értem.
a TBi-nél gondolni se merek rá, hogy kiszámoljam a benzinköltséget :D
én ugyan nem vezetek nyilvántartást, de attól tartok, hogy nálam is ez lenne az arány, ha megnézném a pénzforgalmat a számlámon.
és ezt az 1.9 jtd-re értem.
a TBi-nél gondolni se merek rá, hogy kiszámoljam a benzinköltséget :D
WarbiRunner (Gyuri)2019-03-04 17:14:17 // 115318
Én ki :-) Kb mégegyszer a szervizköltség.
cscs2019-03-04 16:44:39 // 115317
ja, most látom az adatlapodon, hogy az üzemanyagköltséget is vezeted itt, micsoda pedáns emberek vannak ;)
cscs2019-03-04 16:34:07 // 115316
tankolással együtt is kiszámoltad már? ez csak az olajcsere, szűrők, meg a kopóalkatrészek, gondolom.
Liquid2019-03-04 14:37:13 // 115315
Ilyen Winter iCept EVO-t használtam 2 télen. Semmi bajom se volt vele, mondjuk az tény hogy havat és jeget nem sokat látott. Szárazon és sónedvesen teljesen jó volt, de lehet hogy csak a Q4 volt jó :)
Zselé2019-03-04 14:28:18 // 115314
Én vagyok az :)) Annyit hozzá, hogy téligumiról volt szó. Winter i-cept, vagy mi a neve, ez volt a 2. szezon, kb 40000 km ment bele. Havon és jégen szánalmas a kapaszkodási képessége... persze ettől nyáriba még lehet jó minta!
RomeoOne2019-03-04 13:21:28 // 115313
Nem tudom mi volt neki olyan rossz tapasztalat, nekem a Hankook jó volt 147-en is (Ventus prime 2) meg a 159-en is (V12 evo2)
Angelo2019-03-04 13:10:10 // 115312
Hankook-ot vett tavaly, és idén lehet h újat vesz....(tudom, hogy ez a gyártó már inkább prémiumnak számít...)
WarbiRunner (Gyuri)2019-03-04 10:22:15 // 115311
Áhh hányan kérdezték ezt meg, hogy miért pont egy adagolós dízel :-)
Talán pont ezért :-)
Az ezüst volt a szívem csücske, de "fő" hosszútávozós autónak egyszerűen kiöregedett.
Persze megtarthattam volna városozni, arra amire a TD van most. Csakhogy ebben meg sokkal, de sokkal jobb a TD.
Tudnám még magyarázni több szempontból is :-)
Te mit tartottál volna meg? Egy 400e-t futott autót, vagy egy akkor még 145e-t futottat, amiben minden az utolsó csavarig gyári és bontatlan?
Nekem nagy tanulság volt érezni a különbséget. A jtd-vel komolyan küzdöttem a gyárias állapotért. Költöttem rá, csereberélgettem az alkatrészeket, hogy OLYAN legyen. És sosem volt annyira újszerű az érzet, mint a TD amihez konkrétan hozzá sem nyúltunk évekig. A TD-be beülök és azonnal elhiszem amit a km számláló mutat.
Nem egy megfogalmazható érzés, használat közben érzed. Az autó feszes, a rugók még olyan magasan tartják ahogy a prospektusban láttad 20 éve, minden frissen működik. Egy újraépített bármennyire karbantartott autó soha nem lesz ilyen.
A kultúráltság? Hallgass meg egy jtd-t. Szerinted kultúrált? :-DDD Dohog mint egy mozdony. Lehet neki szép hangot csinálni fordulaton, de nem jelenteném ki ilyen egyértelműen. Illetve nem írnám le így az előkamrást, ami fordulaton szintén normális hangokat ad. A jtd egy varacskos harciszekér volt. Sosem fog úgy menni, úgy kanyarodni a zöld már csak a puhább futómű miatt sem. De ha nem erre figyelek, csak a vezetés érzetére, akkor az ős traktor nyert. Nincs kettőstömegű, és ez JÓ! Két váltás után rájössz, hogy mennyivel jobb, gyorsabb, közvetlenebb, érezhetőbb. Engem mindig zavart az az alkatrész, szinte éreztem a talpam alatt a nyúlósságát, ahogy a rugók megeszik a gázreakciót, a váltásokat. Ennél, olyan örömmel lehet rárúgni a gázra egy visszagang előtt, hogy fél perc alatt elfelejted, hogy épp ez egy zőccségesdízel :-)
Szinte kéri. Röhögök az ilyen Rev matching gombokon amit újabban látni. Egy egészséges gázfröccs, visszagang és simább a visszaváltás mint amit az Aisin tud a 159-ben. Persze, csak egy rossz adagolós, aminek nem potméter adagolja ECU-n keresztül a gázolaját. És basszus ez is jó :-) Érezhető, és élmény.
Az egyensúlya is jobb a jtd-nél (is...), ez csúszós úton nagyon kijön, de ez nem igazán volt szempont, ugye voltak Q2 terveim anno, az adta volna a kanyartempót, élményt.
De inkább éltem most ki a youngtimeres hajlamaimat. így van egy viszonyítási pont autóm. Ilyen volt régen, és baromira nem volt ez rossz.
Persze, a jtd hiányzott nagyon sokáig, annak a versenyautós rémisztő csörtetését nem nagyon pótolta semmi azóta sem. Hogy baj e, nem tudom :-)
Talán pont ezért :-)
Az ezüst volt a szívem csücske, de "fő" hosszútávozós autónak egyszerűen kiöregedett.
Persze megtarthattam volna városozni, arra amire a TD van most. Csakhogy ebben meg sokkal, de sokkal jobb a TD.
Tudnám még magyarázni több szempontból is :-)
Te mit tartottál volna meg? Egy 400e-t futott autót, vagy egy akkor még 145e-t futottat, amiben minden az utolsó csavarig gyári és bontatlan?
Nekem nagy tanulság volt érezni a különbséget. A jtd-vel komolyan küzdöttem a gyárias állapotért. Költöttem rá, csereberélgettem az alkatrészeket, hogy OLYAN legyen. És sosem volt annyira újszerű az érzet, mint a TD amihez konkrétan hozzá sem nyúltunk évekig. A TD-be beülök és azonnal elhiszem amit a km számláló mutat.
Nem egy megfogalmazható érzés, használat közben érzed. Az autó feszes, a rugók még olyan magasan tartják ahogy a prospektusban láttad 20 éve, minden frissen működik. Egy újraépített bármennyire karbantartott autó soha nem lesz ilyen.
A kultúráltság? Hallgass meg egy jtd-t. Szerinted kultúrált? :-DDD Dohog mint egy mozdony. Lehet neki szép hangot csinálni fordulaton, de nem jelenteném ki ilyen egyértelműen. Illetve nem írnám le így az előkamrást, ami fordulaton szintén normális hangokat ad. A jtd egy varacskos harciszekér volt. Sosem fog úgy menni, úgy kanyarodni a zöld már csak a puhább futómű miatt sem. De ha nem erre figyelek, csak a vezetés érzetére, akkor az ős traktor nyert. Nincs kettőstömegű, és ez JÓ! Két váltás után rájössz, hogy mennyivel jobb, gyorsabb, közvetlenebb, érezhetőbb. Engem mindig zavart az az alkatrész, szinte éreztem a talpam alatt a nyúlósságát, ahogy a rugók megeszik a gázreakciót, a váltásokat. Ennél, olyan örömmel lehet rárúgni a gázra egy visszagang előtt, hogy fél perc alatt elfelejted, hogy épp ez egy zőccségesdízel :-)
Szinte kéri. Röhögök az ilyen Rev matching gombokon amit újabban látni. Egy egészséges gázfröccs, visszagang és simább a visszaváltás mint amit az Aisin tud a 159-ben. Persze, csak egy rossz adagolós, aminek nem potméter adagolja ECU-n keresztül a gázolaját. És basszus ez is jó :-) Érezhető, és élmény.
Az egyensúlya is jobb a jtd-nél (is...), ez csúszós úton nagyon kijön, de ez nem igazán volt szempont, ugye voltak Q2 terveim anno, az adta volna a kanyartempót, élményt.
De inkább éltem most ki a youngtimeres hajlamaimat. így van egy viszonyítási pont autóm. Ilyen volt régen, és baromira nem volt ez rossz.
Persze, a jtd hiányzott nagyon sokáig, annak a versenyautós rémisztő csörtetését nem nagyon pótolta semmi azóta sem. Hogy baj e, nem tudom :-)
Shadin2019-03-04 10:08:07 // 115310
TBi-nél egyértelműen sw. hiba, nálam nincs jelen a squadrával.
WarbiRunner (Gyuri)2019-03-04 10:03:17 // 115309
A box az dízelnél azt tudja, mint a favágó "duration" elcsalós remap. A komolyabb box-ok, amik nem csak az injektorra csatlakoznak sem sokkal jobbak. Plusz szörnyű gázreakciót csinálnak. Az enyém valami öntanulós cucc volt, kétszer ugyanolyan gázadásra ugyanúgy nem reagált. A közepes gáz meg felejtős, nem tudhatod mi történik, hol kapcsol át nem megy állapotból a mindent bele állapotba :-DD
Csabi2019-03-04 09:36:22 // 115308
Alacsony fordulat-tartományban ahol nincs levegő valóban alig érezni (nem kell a korom...:) ), viszont 2500-3000 fordulat felett egyértelműen érezhető a többlet. Bár ez a 2,4en is ilyen volt, amikor Robi odaadta pár hónapra a box-át.
Shadin2019-03-04 09:27:02 // 115307
Net-en rendelt progit néztem, hát bakker amit abban gányoltak az nem semmi. Hideg meleg tb nyomás fel 1.6 bar-ra, üa. nyomás limiter kiiktatva stb. A Squadra kezd jobb lenni érzésre, pedig nem nyúltam bele csak éppen.
Shadin2019-03-04 09:23:06 // 115306
A box pont annyit tud mint a gyári overboost üzemmódban azaz letaposós módon...
Alig van különbség, a többi placebo :-( Yani-val leteszteltük.
Alig van különbség, a többi placebo :-( Yani-val leteszteltük.
nustooo2019-03-04 08:41:48 // 115305
Sziasztok!
Tegnap beülés után/közben sikeresen letörtem a tempomat kart a térdemmel.
Tudja esetleg valaki, hogy lehet-e külön csak ezt a kart cserélni? (Amennyiben igen, vajon létezik-e új, vagy csak bontott?)
Tegnap beülés után/közben sikeresen letörtem a tempomat kart a térdemmel.
Tudja esetleg valaki, hogy lehet-e külön csak ezt a kart cserélni? (Amennyiben igen, vajon létezik-e új, vagy csak bontott?)
zoli9782019-03-04 05:58:06 // 115304
Sziasztok, napfénytető sin amiben csúszik az ablak, hidegen ha rossz úton megyek valami kattogás hallatszik a bal olali sintől. De egy 5-10 perces utazás után már nem hallatszik. De biztos hogy onnan jön mert ha megmozgatom is hallom persze ez is csak hidegen lehet.
droberto2019-03-04 00:16:41 // 115303
Ez jó. :)
Köszi a hasznos adatokat.
Köszi a hasznos adatokat.
droberto2019-03-04 00:15:09 // 115302
De miért? :)
Miért a kamrás zöld, és miért nem kultúrált FL-es Unijet? Nem értem. Az felszereltebb és újabb is volt.
Miért a kamrás zöld, és miért nem kultúrált FL-es Unijet? Nem értem. Az felszereltebb és újabb is volt.
Zolibácsi2019-03-03 22:41:23 // 115301
biztos is :-), ahogy a szerelőm mondja.... a tető kárpiton kívül már mindent cseréltünk :-)
_ÁRPÁD_2019-03-03 22:39:33 // 115300
Valaki programozta már újra a kulcsokat MES-el?...szimulációban nem tűnik komplikáltnak :) De ha van köztönk valaki szívesen meghallgatom a tanácsait.
Liquid2019-03-03 21:35:33 // 115299
159: 420e/év (ebben nincs benne hogy most kell gumikat vegyek, és megint folyik az olaj...), 6.5 év kb. 80e km
Panda: 75e /év, 9.5 év, 28e km
156: 162e/év , bő 6 év 55e km
A konklúzió: a nagyobb majom több banánt kér :)
Minél fiatalabb, extrább, gyorsabb és erősebb, annál több banán kell neki :)
Panda: 75e /év, 9.5 év, 28e km
156: 162e/év , bő 6 év 55e km
A konklúzió: a nagyobb majom több banánt kér :)
Minél fiatalabb, extrább, gyorsabb és erősebb, annál több banán kell neki :)
WarbiRunner (Gyuri)2019-03-03 21:28:11 // 115298
De nem tettem, látod elengedtem :-) Muszáj volt . És utólag nézve így lett jó, végül most van egy kikasznizott, újszerű 146-unk, amit nagyon szeret az egész család. Nem bánom, hogy a zöldnél gurult el a gyógyszer, nem az ezüstnél.
droberto2019-03-03 20:47:04 // 115297
Ha kikaszniztad volna, az is 350-be lett volna. :)
WarbiRunner (Gyuri)2019-03-03 20:40:15 // 115296
A 146 jtd-t is megnéztem, ha már ott a blogja. Az 9 év alatt 260e/év szervizköltségen futott (felnit ezt azt extrát is számolva). 185e km-t ment ezalatt, egyetlen, alkatrész hiba miatti lerobbanással.
droberto2019-03-03 20:37:30 // 115295
Ha megtartanád, 3 év alatt visszamenne 300-ra. :)
droberto2019-03-03 20:35:31 // 115294
170k-210k km. (40 k km)
WarbiRunner (Gyuri)2019-03-03 20:34:59 // 115293
Ezért relatív :-) Egy hobbi autó is elnyeli ezt, de egész használható újba is lehet ülni ennyiből. Nálam a TD 100e/évvel zárta volna a történetét 7 év alatt, ha nem válik hobbivá.
Így hirtelen 240-re ugrott, most. :-)
Így hirtelen 240-re ugrott, most. :-)
droberto2019-03-03 20:33:14 // 115292
380.000,-Ft/év (7,5 év átlaga)
Ebben nincs semmi adminisztrációs-, adó-, úthasználati-, mosási-, üzemanyag és egyéb költség.
Ebben nincs semmi adminisztrációs-, adó-, úthasználati-, mosási-, üzemanyag és egyéb költség.
Zolibácsi2019-03-03 20:24:45 // 115291
Nálam is valahol 500 ezer per év felett van amit rá költöttem és 4 év. 44 ezer km.
Giulietta eddig 100 ezer per év de csak másfél éve van meg és 25 ezer km ment bele.
Giulietta eddig 100 ezer per év de csak másfél éve van meg és 25 ezer km ment bele.