GEORGE2009-08-17 10:05:22 // 5540
A 120 lovas 159-et választanád?????? :-o
GEORGE2009-08-17 10:03:46 // 5539
A 159-be kevés az 1,9 jtdm 8v 120 lóerővel.
Evvel a motorral jöttek ki az utolsó 147-ek is.
Abban sem villant nagyot, akkor a jóval nehezebb 159-ben elképzelheted mit tudhat.
Szerintem 1,9 jtdm 16v alatt ne vegyél 159-et.
Evvel a motorral jöttek ki az utolsó 147-ek is.
Abban sem villant nagyot, akkor a jóval nehezebb 159-ben elképzelheted mit tudhat.
Szerintem 1,9 jtdm 16v alatt ne vegyél 159-et.
isa1562009-08-17 08:40:23 // 5538
Mindenki mást vár egy új autótól. Ha már ráfizetek több milliót a régi autómra, nehezen emészteném meg, hogy gyatrábban megy mint az elődje. Szalonban gond nélkül ki tudtam próbálni az 1.9 es 8 és 16 szelepes verzióját is. 156 2.0 TS után a 8 szelepes határozottan erőtlennek tünt. A 16 szelepest, a TS el közel azonos lóerő, és majd dupla nyomaték mellet kb ugyanúgy lehet használni ( szerintem). Mellesleg úttartásban, komfortban nekem sokkal többet nyújt a 159.
ystuc2009-08-16 17:28:30 // 5537
Általában a legkézenfekvőbb dolgok nem jutnak az ember eszébe. Túlbonyolítjuk életünket. :-D
Zozo852009-08-16 17:06:52 // 5536
Jó ötlet...nem tudom miért nem gondoltam erre
Jelentkeztem is :D remélem hamar reagálnak
Jelentkeztem is :D remélem hamar reagálnak
Satti2009-08-16 16:45:05 // 5535
Mondjuk egy márkakakereskedés? :-)
Zozo852009-08-16 16:43:23 // 5534
Van valami olyan tali ahol ilyet ki lehetne próbálni?? Vagy valakit célozzak meg aki árul egyet és próbáljam ki?:D
Satti2009-08-16 16:42:57 // 5533
Nármint a diesel.:-)
Egyébként van hasonló visszafogott lórejű motor pl. a Volvo S60-ban is, a D5-ből van 125 lovas, 2.4-es 5 hengeres motor, normálisan megy, és szinte tönkretenni nem lehet.
Egyébként van hasonló visszafogott lórejű motor pl. a Volvo S60-ban is, a D5-ből van 125 lovas, 2.4-es 5 hengeres motor, normálisan megy, és szinte tönkretenni nem lehet.
Zozo852009-08-16 16:40:30 // 5532
Nah egy kicsit megnyugodtam :)
Satti2009-08-16 16:37:21 // 5531
Nem egy versenyautó, de nem megy rosszul, átlagos hétköznapi autózásra teljesen megfelelő, ráadásul az a motor, örök élet meg egy nap, ahogy szokták mondani.
Zozo852009-08-16 16:30:44 // 5530
ja hogy a 175 nm az a benzines :D úgy már ok
Zozo852009-08-16 16:19:18 // 5529
120 Le 1.9 Jtd 175 Nm csak??????? Ez tuti????
Halesz2009-08-16 16:12:04 // 5528
A 120 lovas 1,9est nem probaltuk meg, de en kevesnek tartok ebbe a nagy kasztniba 120 pacit...
Dévid2009-08-16 15:51:44 // 5527
Az ugye 175 Nm... karcsúnak tűnik egy akkora batárhoz, mint a 159.
Dévid2009-08-16 15:48:04 // 5526
Az 1.8 benzinesre gondoltam... később javítottad ki... :D
Zozo852009-08-16 15:46:04 // 5525
huha...ennyire veszélyes?? pedig 270 Nm-t hallottam az azért nem rossz
Dévid2009-08-16 15:42:48 // 5524
Véleményem szerint inkább a halott lenne a jó szó rá...
Zozo852009-08-16 15:41:07 // 5522
Halesz 1.8 120 Le lomha???:S
Halesz2009-08-16 15:29:13 // 5521
JÓ döntés! Én is azt választanám a 159ből, az eddigi tesztjeink alapján.
Zozo852009-08-16 15:03:57 // 5520
Na ezt a hibát még nem hallottam...futómű helyett a csomi?? Miért??:D Másnak is vajon?
Kompressz úr2009-08-16 14:19:19 // 5519
Semmi nem nyikorog a futóműben, a csomagtartó szokott inkább.
Zozo852009-08-16 12:29:06 // 5518
Azért remélhetőleg össze vannak ezek rakva annyira hogy egy 100ezer km nem okoz neki gondot :)
Neked télen a szilentezés (futómű) nyikorog a hideg miatt?
Nekem a 156osnak sajnos szokása néha amíg be nem melegszik vagy nem tudom :S
Neked télen a szilentezés (futómű) nyikorog a hideg miatt?
Nekem a 156osnak sajnos szokása néha amíg be nem melegszik vagy nem tudom :S
Kompressz úr2009-08-16 12:24:49 // 5517
Az enyémben 70 ezer van, de nem akar még szétesni.
Zozo852009-08-16 12:01:34 // 5516
Elvileg csak olyanokat nézek ami szervízkönyves...km is jó legyen...pl egy 2006osba van 96ezer...:S az még nem vészes
Kompressz úr2009-08-16 11:47:34 // 5515
Ha magyarországi, nézd meg annál a szerviznél, ahova hordták a szerviz előéletét. A központi rendszerben elvileg mindent rögzítenek a márkaszervizek
Zozo852009-08-15 23:37:30 // 5514
Sziasztok
Le szeretném cserélni a 156-ot 159re (1.9jtd 120 Le)...van valami amire érdemes figyelni a vásárláskor?
Le szeretném cserélni a 156-ot 159re (1.9jtd 120 Le)...van valami amire érdemes figyelni a vásárláskor?
Erhard 242 (Pure Energy)2009-08-14 12:02:42 // 5513
zavarni persze hogy zavar lassan ha fingok azért is fizetni kell...
Erhard 242 (Pure Energy)2009-08-14 10:27:13 // 5512
kérdés letudva 2.4 lesz....
GEORGE2009-08-14 10:06:45 // 5511
Már leírtad máshol is, hogy téged zavar a plusz adó.
Szerintem valódi 50 lóerő az újabbakban meg már 60 lóerő!! az igencsak jó plusz és megint elfelejted, hogy ott van még +80Nm is.
A fogyasztás többlet meg nem számottevő.
Ha azonos tempóval mondjuk 130-al vagy 100-al haladsz mindkettővel akkor meg 1 literen belül lesz a fogyi. ugyan is a nagyobb motornak nem olyan terhelés mint a kisebb motornak.
Pl saját példám 147 1.9 jtd 8v Horvátba menet 150 tempomattal 6,4-6,6 és ugyan ez a 156 2,4 mjet-el is!!! egyik 116 másik 175 lovas......még mielőtt kérdezed ugyan azokkal az emberekkel...
no meg köztudott, ha chip dobozt teszel bele akkor csökken a fogyi is :-))))))) Legalább is ezt állítják itt páran.
Nem vitatom, hogy annál az illetőnél 10-et evett a 159 2,4 mjet
Nálam egyszer evett 11-et a 159 2,4 aztán a másik alkalmakkor 8-8,5 mindig megjártam, ráadásul az én "lábammal"......
Szerintem valódi 50 lóerő az újabbakban meg már 60 lóerő!! az igencsak jó plusz és megint elfelejted, hogy ott van még +80Nm is.
A fogyasztás többlet meg nem számottevő.
Ha azonos tempóval mondjuk 130-al vagy 100-al haladsz mindkettővel akkor meg 1 literen belül lesz a fogyi. ugyan is a nagyobb motornak nem olyan terhelés mint a kisebb motornak.
Pl saját példám 147 1.9 jtd 8v Horvátba menet 150 tempomattal 6,4-6,6 és ugyan ez a 156 2,4 mjet-el is!!! egyik 116 másik 175 lovas......még mielőtt kérdezed ugyan azokkal az emberekkel...
no meg köztudott, ha chip dobozt teszel bele akkor csökken a fogyi is :-))))))) Legalább is ezt állítják itt páran.
Nem vitatom, hogy annál az illetőnél 10-et evett a 159 2,4 mjet
Nálam egyszer evett 11-et a 159 2,4 aztán a másik alkalmakkor 8-8,5 mindig megjártam, ráadásul az én "lábammal"......
BeeGee2009-08-14 09:55:18 // 5510
A box is csak egy előre programozott általános beállítású löketet ad, az adatok meghamisításával. Először azt próbáltam én is, tényleg piszkosul ment a kocsi, de bp-győr viszonylatban tiszta korom lett a segge. A korom meg a VGturbók nagy ellensége.
A programozás jobban személyre szabható, finomabb trükkök vethetőek be, amik kímélik a hajtás láncot (nekem most csak cca 30%os gáznál jön a többlet, addig kb gyári beállítás, valamint a seb fokozatot is figyelembe veszi) Aztán pl a füstölést is Te döntöd el, megéri-e a plusz 35-40LE és atom füstös legyen, vagy elég plusz 20 füstmentesen. Most is füstöl a kocsi, de nem jobban mint egy 60K-t futott gyári dizel koromszűrő nélkül. Ja, és a használható tartomány is szélesebb lett, így hiába gyengébb az autó mint a boxal, de ugyanolyan menetdinamikát ad. És az ára kb az 1/3-a volt a steinhez képest.
Nekem ez a véleményem és ezek alapján értettem h biztonságosabb, engem legalábbis jobban megnyugtat a tudat. :)
A programozás jobban személyre szabható, finomabb trükkök vethetőek be, amik kímélik a hajtás láncot (nekem most csak cca 30%os gáznál jön a többlet, addig kb gyári beállítás, valamint a seb fokozatot is figyelembe veszi) Aztán pl a füstölést is Te döntöd el, megéri-e a plusz 35-40LE és atom füstös legyen, vagy elég plusz 20 füstmentesen. Most is füstöl a kocsi, de nem jobban mint egy 60K-t futott gyári dizel koromszűrő nélkül. Ja, és a használható tartomány is szélesebb lett, így hiába gyengébb az autó mint a boxal, de ugyanolyan menetdinamikát ad. És az ára kb az 1/3-a volt a steinhez képest.
Nekem ez a véleményem és ezek alapján értettem h biztonságosabb, engem legalábbis jobban megnyugtat a tudat. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2009-08-12 21:16:17 // 5509
fogadjunk hogy az írás :)
Kompressz úr2009-08-12 16:57:41 // 5508
És az mitől biztonságosabb?
GTPeti2009-08-12 16:19:23 // 5507
Fogadjunk, hogy remap lesz a válasz! :)
BeeGee2009-08-12 12:25:45 // 5505
Nekem nem jött be.
Van olcsóbb és biztonságosabb megoldás is nála :)
Van olcsóbb és biztonságosabb megoldás is nála :)
GTPeti2009-08-12 12:20:39 // 5504
Helyes. A Steinbauer jó cucc!!
Abarth2009-08-12 12:08:37 // 5503
Ha valakit érdekel van egy Steinbauer Pboxom 2.4es 159eshez! A fogyasztásra és a menetteljesítményre is jó hatással van :) Üti vele a 3.2es Brerat! :) ennyit róla..
Erhard 242 (Pure Energy)2009-08-11 21:52:22 // 5502
nem tudom kinek van itt a közelben 1.9es 159-e de majd kipróbálok egyet....áh a Gyulának van egy :) na holnap próba...a 150 lovas 156-om egész jól megindul :)
Erhard 242 (Pure Energy)2009-08-11 21:48:31 // 5501
szerencsére nem vág földhöz évi 40 rugó ...itt a kérdés hogy megéri e az a plusz 50ló a többlet fogyasztást meg a többlet regadót...
Erhard 242 (Pure Energy)2009-08-11 21:44:50 // 5499
akinek volt az mondta hiszek neki hiteles ember :)
GEORGE2009-08-11 10:58:41 // 5498
Mikor iszok 10-et a 2,4??
szerinted az 1,9 meg majd 6-ot fog inni mi???
szerinted az 1,9 meg majd 6-ot fog inni mi???
GEORGE2009-08-11 10:56:18 // 5497
Nem értelek téged.
Adott egy 159 1,9 mjtd meg egy 2,4 mjtd mindkettőt megtankolod és ha mind a kettőbe beleülsz akkor is lesz a 2,4 javára +50 lóerő és + 80Nm szóval akkor is sokkal jobban fog menni a 2,4.
Inkább mond azt, hogy neked sok a 2,4 után fizetendő luxus adó és ezért akarod az 1,9-et.
Ez egyenesebb beszéd mint hülye indokokkal példálózni...
Adott egy 159 1,9 mjtd meg egy 2,4 mjtd mindkettőt megtankolod és ha mind a kettőbe beleülsz akkor is lesz a 2,4 javára +50 lóerő és + 80Nm szóval akkor is sokkal jobban fog menni a 2,4.
Inkább mond azt, hogy neked sok a 2,4 után fizetendő luxus adó és ezért akarod az 1,9-et.
Ez egyenesebb beszéd mint hülye indokokkal példálózni...
Kompressz úr2009-08-10 22:28:33 // 5496
Mivel kedves nejemnek és nekem csak 1.9jtd-nk volt eddig, a 147-156 esetében ugyanazzal a 140 lovas jtd-vel a 156 érezhetően nehezebben indult meg.
ALFI1562009-08-10 22:27:13 // 5495
A 156-ba a 2.4m-jet jobban megy.
ALFI1562009-08-10 22:26:18 // 5494
Egyértelmü a 2.4!
Kompressz úr2009-08-10 22:21:31 // 5493
A fogyasztás passzolom. Megjegyzem a 4000 km-es német-olasz nyári túránk során az 1.9cel soha nem tapasztalt alacsony átlagfogyasztást tapasztaltam. Lehet, hogy nem csak városi legenda a magyar üzemanyagok csapnivaló minősége.
A szokásos 7.5es átlaghoz képest 6.5 alatt fogyasztott.
A szokásos 7.5es átlaghoz képest 6.5 alatt fogyasztott.
Dévid2009-08-10 22:19:41 // 5492
Akkora vashoz már illendő egy kis nyomaték, az meg a dízel sajátja ugye.
Erhard 242 (Pure Energy)2009-08-10 22:18:00 // 5491
a 10l-es fogyasztás hatására?