csokagm2017-06-20 07:37:33 // 95980
	Most esik le, ez új spider :)
	
Piritu - 1.000.0002017-06-20 06:42:01 // 95979
	Pedig az :-)
	
csokagm2017-06-19 22:28:09 // 95978
	Viszont nem hasonlít Spiderre. Új vágyak?:)
	
Piritu - 1.000.0002017-06-19 22:14:00 // 95977
	Köszi az infókat.
A hirdetés szerint navis, akkor nem gyári. Lehet hogy megnézem.
	
A hirdetés szerint navis, akkor nem gyári. Lehet hogy megnézem.
yani🍀2017-06-19 22:00:30 // 95976
	Sajnos erről a képről nem nagyon lehet megmondani, hogy milyen a fejegység, az biztos , hogy nem gyári, de ez inkább előny, mint hátrány. Szerintem nem Pio, és az sem biztos, hogy navis.Egy biztos, ha van benne navi, akkor könnyebb frissíteni, mint a gyárit.
	
Liquid2017-06-19 21:30:52 // 95975
	biztosan nem, de ez szerintem előny
	
csokagm2017-06-19 21:30:25 // 95974
	Nem, kétféle gyári navis van. Van a lemezes és az SD kártyás.


	


Piritu - 1.000.0002017-06-19 21:20:39 // 95973
	Akkor ez nem gyári?
	
csokagm2017-06-19 21:16:20 // 95972
	Navis, elég rossz a kép minősége de talán ez Pioneer. Próbáltam rákeresni, de nem találtam meg mi lehet. 
Szerintem ezeknek jó a navija.
	
Szerintem ezeknek jó a navija.
Piritu - 1.000.0002017-06-19 20:12:23 // 95971
	
	
sty2017-06-19 20:10:26 // 95970
	
	
David | Centocinquantanove2017-06-19 20:03:07 // 95969
	Ha tudtam volna az elején, hogy a gyári fejlesztett 3 lyukú lemezke 1200 Ft, akkor nem tökölök vele 1 percet se, hanem csere... 😁
	
Giuntini2017-06-19 19:48:12 // 95968
	Most jöttem vissza a Balatonról, és azóta is csak vigyorgok. Odafelé péntek délben volt forgalom, hiába nem tudtam a tempómat nagyrészt utazni, de rengeteg gyorsítás volt, és alig tudtam használni a tempomatot. Comp szerint 8,2 volt a fogyasztás. Most visszafelé végig 150-el, és a fogyasztás komp szerint 8,2 maradt. Megtankoltam, és a valós fogyasztás 2 decivel volt több. Szerintem ilyen keveset még sohasem evett. Dpf, Egr benne van, igaz írt progi, és a motor érezhetően erősebb. 
Találkoztam egy vadiúj szürke Giuliával, Fehérvártól végig együtt jöttünk, Egérútnál elbúcsúztunk. Jó volt így kötelékben haladni. Elöl az ős, mögötte az utód.
	
Találkoztam egy vadiúj szürke Giuliával, Fehérvártól végig együtt jöttünk, Egérútnál elbúcsúztunk. Jó volt így kötelékben haladni. Elöl az ős, mögötte az utód.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-06-19 19:20:48 // 95967
	Igen :)))
	
alfa155gyuri2017-06-19 18:55:19 // 95966
	Kicseréltem a nagynyomású szivattyúban a mágnesszelepet mert időnként autópályán ha gyorsítottam bedobta hibának.
Kíváncsi leszek ez volt e tényleg a hiba.
	
Kíváncsi leszek ez volt e tényleg a hiba.
mezoba2017-06-19 16:00:54 // 95965
	és akkor most már spider tulaj vagy? :)
	
Shadin2017-06-19 15:20:22 // 95964
	én ki tudtam játszani a keresztmetszetet...
	
David | Centocinquantanove2017-06-19 15:07:22 // 95963
	igen de ez is érdekes, én is végigjártam a szűkítős lemezkés lyukas témát...
Szinte tizedenként növelgettük az átmérőt, majd amikor végre nem volt sárga lámpa, addigra megint rángatott.
Egészen addig, amíg bele nem került a 3 lyukú lemezke (a régi, középen egy nagy lyukú helyett), ezzel nem rángat és nincs is sárga lámpa, sem probléma...
	
Szinte tizedenként növelgettük az átmérőt, majd amikor végre nem volt sárga lámpa, addigra megint rángatott.
Egészen addig, amíg bele nem került a 3 lyukú lemezke (a régi, középen egy nagy lyukú helyett), ezzel nem rángat és nincs is sárga lámpa, sem probléma...
Shadin2017-06-19 14:19:18 // 95962
	Érdekes, hogy ennek ellenére sem nyitott ki koppra, elég volt neki a 9-es lyukon átférő mennyiség. Cserébe 9-esnél kisebb lyukkal már sárgát dobott.
	
WarbiRunner (Gyuri)2017-06-19 14:18:13 // 95961
	Szűkítő helyett, ha valaki nagyon környezet tudatos, inkább érdemes feljebb írni az EGR táblákat. Kicsit hagyjon több levegőt, mint ahogy gyárilag programozták.
	
WarbiRunner (Gyuri)2017-06-19 14:09:46 // 95960
	Na ja, ha szűkítőt raksz be, és gyárin hagyod a programot, akkor szerencsétlen állandóan koppra kinyit, és erőlködik, hogy csökkenjen a légfelesleg. Ha még épp nem áll meg hibával, az azt jelenti, hogy sikerül is levinnie a légfelesleget a kívánt értékre, vagy legalábbis tűréshatáron belül. Ergo nem iktattál ki semmit, csak extrém üzemállapotra kényszerítetted az egr-t.
	
Shadin2017-06-19 13:37:35 // 95958
	Rendben van ez EGR, de Opelhez árulnak szűkítőt és én azt szoptam be, azért mondtam, hogy nem igazán érdemes foglalkozni vele.
	
Csabi2017-06-19 13:14:02 // 95957
	Hoppá ez nekem ki maradt. Valamiért az-az infom volt, hogy a 2.0-nál rendben van az EGR, és nincs szűkítő.
	
Haddel2017-06-19 12:43:23 // 95956
	Multkor az enyémbe való volt egy német webáruházban akciós. Lehet még most is.1200€ helyett 460€-ért. Szomszédom onnan rendelt a sharanjába kuplungszettet,és hibátlan lett. Övé is kb fele annyiba került mint amennyiért a szerelője hozta volna.
	
WarbiRunner (Gyuri)2017-06-19 12:39:42 // 95955
	Én már nem vágyom rá :-)
	
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-06-19 12:16:09 // 95954
	De jó lenne :)
	
Macccy2017-06-19 10:35:16 // 95952
	Igen, jelentem ... igen. :)  Nem gondolnám, hogy placebo, ugyanis az autó 5. és 6. (!) fokozatban is kétezertől gyorsul, a műszerfalon a turbó nyomás azelőtt nem épült szinte semmit ezekben a fokozatokban, kitisztított MAP óta viszont szinte azonnal felúszik az óra 1.6 környékére és megindul a kaszni.
Tehát az átok EGR talicskával telehordta a szívósort és így a MAP-ot is koxszal, egy sor takarítás biztosan nem ártana ezekután
	
Tehát az átok EGR talicskával telehordta a szívósort és így a MAP-ot is koxszal, egy sor takarítás biztosan nem ártana ezekután
Zolibácsi2017-06-19 09:32:34 // 95951
	Súlyosnak nem mondanam a jelenseget csak zavarónak. Azon a kormon kivul ami ra volt sűlve a szenzorra nem volt, tehat tiszta volt. Ugy tudnam szemleltetni mintha a gyufaszal lenne az erzekelo es a vastag foszfort le kellene vakarni rola. Furcsa nekem is a hiba de ugy nez ki ez volt a problema.
	
WarbiRunner (Gyuri)2017-06-19 08:54:11 // 95950
	
	
RomeoOne2017-06-19 08:51:06 // 95949
	Vészmód. Ki kell olvastatni, akármi is lehet, amire letilt.
	
WarbiRunner (Gyuri)2017-06-19 08:44:02 // 95948
	Az egyik az üvegház hatásért felelős, a másik asztmás tünetekért, légúti betegségekért. Nem gondolom, hogy bármelyik is jobb választás.
	
Shadin2017-06-19 08:15:40 // 95947
	Macccy kocsijában a MAP szenzor olyan szinten volt tele olajkoromsárral, hogy bele sem lehetett látni milyen szíű a kis pöcök és nem produkált ilyen súlyos jelenségeket. 
Azt majd beírja a cartárs, hogy javult-e bármi a tisztítás után az autó viselkedésében.
	
Azt majd beírja a cartárs, hogy javult-e bármi a tisztítás után az autó viselkedésében.
Shadin2017-06-19 08:10:57 // 95946
	Szerintem ne piszkáld. Eleve halmozott szopás betenni és szerintem nem hoz semmi pluszt.
	
Shadin2017-06-19 08:09:44 // 95945
	Igazából nem lenne probléma megmérni az értékeket előtte-utána, de erre még senki nem vette a fáradságot.
	
Shadin2017-06-19 08:07:22 // 95944
	A 2.0-hoz is van "aftermarket" (Insignia) szűkítő, de az enyém elfosta magát tőle, valahogy elszúrta a regen ciklusomat és úgy belimpelt mint anno Robié. Vagy harmadszorra sikerült kikényszeríteni a tisztítást. Amíg ment a szűkítővel nem vettem észre semmi pozitív változást, úgyhogy dobtam a témát. Szűkítő a polcomon, ha valakit érdekel és mélyebben szeretne kísérletezni :-(
	
Shadin2017-06-19 08:03:26 // 95943
	A 150 lovas EGR térképe volt ráírva csak. A 136 lovas sokkal jobban szívatott, ott totál le kellett falazni az EGR-t h ne rángasson, míg a 150-esével elég volt szűkíteni.
	
NGC2017-06-19 07:26:55 // 95942
	a kábelek jók, amiket láttam. a csatlakozónál volt javítva nemrég a vezeték, de ott is érintetlen.
	
NGC2017-06-19 07:18:24 // 95940
	Üdv!
Reggelre elszállt az autó ereje, alig van turbónyomás, motorkontoroll világít. Délután elviszem kiolvasatni, viszont érdekelne, hogy mi lehet az oka, egyik napról a másikra.
	
Reggelre elszállt az autó ereje, alig van turbónyomás, motorkontoroll világít. Délután elviszem kiolvasatni, viszont érdekelne, hogy mi lehet az oka, egyik napról a másikra.
Zolibácsi2017-06-19 07:02:17 // 95939
	tartom magam ahhoz, amit mondtam régebben is, hogy egy tizen éves dízeltől ne várják el, hogy mind a dpf mind az egr működjön a kocsiba, ha az élet nélkülük sokkal egyszerűbb és megbízhatóbb. Nincs lelki ismeret furdalásom mert nekem nincs ilyen a kocsiban, mert nem vagyok a pénztárcám ellensége. Csak egy példa még az EGR -re hogy a vissza vezetett kipuff gáz mit csinál.
tél óta szarakodok a turbó nyomásommal, csak akkor tölt ha 2000-nél nyomom a padlót, felette jó ha 1,2-t betölt. turbó jó, csövek jók, nyomásszabályzó csere volt.
MAP szenzor tiszta.
volt egy kis időm hétvégén és csak idegesített ez a map szenzor mert láttam, hogy gyárilag az érzékelő sárga nem fekete. Fogtam a fogkefét és féktisztítót és nekiálltam kefélni, maradt ugyan olyan fekete. úgy voltam vele, lesz@rom veszek másikat bele ha elcseszem és neki estem egy tűvel levakarni a ráégett fekete kormot.
5 Perc vakargatás után elkezdett az érzékelő sárgulni és nagyjából a kormot le is vakartam róla.
Vissza a kocsiba és láss csodát majdnem jó lett a kocsi, tölt a turbó, nem ugrál a nyomás. Ami maradt hogy 4-5-6 sebességnél váltás után nem mindig megy 1,4-1,5 felé a nyomás. Tehát kijelenthetem, hogy a korom ami rásült a MAP szenzorra, az baszakszik velem tél óta vagy már előtte is volt csak nem tűnt fel.
elmegyek nyaralni meglátom milyen lesz aztán veszek egy új map-ot és megnézem azzal is mit csinál.
	
tél óta szarakodok a turbó nyomásommal, csak akkor tölt ha 2000-nél nyomom a padlót, felette jó ha 1,2-t betölt. turbó jó, csövek jók, nyomásszabályzó csere volt.
MAP szenzor tiszta.
volt egy kis időm hétvégén és csak idegesített ez a map szenzor mert láttam, hogy gyárilag az érzékelő sárga nem fekete. Fogtam a fogkefét és féktisztítót és nekiálltam kefélni, maradt ugyan olyan fekete. úgy voltam vele, lesz@rom veszek másikat bele ha elcseszem és neki estem egy tűvel levakarni a ráégett fekete kormot.
5 Perc vakargatás után elkezdett az érzékelő sárgulni és nagyjából a kormot le is vakartam róla.
Vissza a kocsiba és láss csodát majdnem jó lett a kocsi, tölt a turbó, nem ugrál a nyomás. Ami maradt hogy 4-5-6 sebességnél váltás után nem mindig megy 1,4-1,5 felé a nyomás. Tehát kijelenthetem, hogy a korom ami rásült a MAP szenzorra, az baszakszik velem tél óta vagy már előtte is volt csak nem tűnt fel.
elmegyek nyaralni meglátom milyen lesz aztán veszek egy új map-ot és megnézem azzal is mit csinál.
csokagm2017-06-18 22:59:15 // 95938
	Tehát a 2.0an felesleges piszkálni az EGRt?:) meg mi ez a szűkítő. Én ezekkel még nem vagyok tisztában.
	
Piritu - 1.000.0002017-06-18 22:31:44 // 95937
	Legyen :-)
A CO2-t a növények feldolgozzák, a másikat mi...
	
A CO2-t a növények feldolgozzák, a másikat mi...
WarbiRunner (Gyuri)2017-06-18 22:20:17 // 95936
	Ez ennél kevésbé egyértelmű.. mondjuk a 0.6g/km NOx felmegy 0.9-re, közben a 240g/km CO2 emisszió pedig lecsökken 220g/km-re csak a fogyasztás különbség miatt. Az EGR ugye pont a legfontosabb tényezőtől fosztja meg a katalizátort, a felesleges oxigéntől, tehát nem csodálkoznék, ha a különbség még nagyobb lenne.
Nos, akkor mi a károsabb? 2 kiló CO2, vagy 30g NOx száz km-re nézve? Ezt ki dönti el?
Az öreg adagolós dízelem NOx emissziója egész biztosan jobb, mint a 159-é egr-estől, mindenestől. A CO2 is jobb, ez is biztos. Legyen lelkiismeret furdallásom, ahányszor beleülök? Mert ez lenne a reális hozzáállás.
	
Nos, akkor mi a károsabb? 2 kiló CO2, vagy 30g NOx száz km-re nézve? Ezt ki dönti el?
Az öreg adagolós dízelem NOx emissziója egész biztosan jobb, mint a 159-é egr-estől, mindenestől. A CO2 is jobb, ez is biztos. Legyen lelkiismeret furdallásom, ahányszor beleülök? Mert ez lenne a reális hozzáállás.
Liquid2017-06-18 21:25:36 // 95935
	Nekem most gagyi van fent (Bosoko), azelőtt Valeo illetve Aerotwin volt, egyik se érte meg az árát, ha ez se jön be, akkor gyárit veszek legközelebb.
	
Csabi2017-06-18 20:48:16 // 95934
	ja és a 2.0-nál elve nincs szűkítő. Az 1.9-nél kísérletezett a szűkítővel és a programmal. De javítsatok ki ha tévedek.
	
Csabi2017-06-18 20:44:08 // 95933
	De az EGR program is megvolt firkálva kicsit..:)
	
Hardy2017-06-18 20:10:31 // 95932
	A 2.0 hoz is van szűkítő?
	
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-06-18 19:54:29 // 95931
	De ugye neked nem 2.4 volt, azok pateszok :)
	
Online tag
0
		Vendég0
392



