Fórum >> Típusok >> 159

csokagm2017-05-04 21:27:58 // 94421
Megnéztem, egy autót, majd mindenben megfelel, viszont nincs benne bose. Navis. Nagy macera utólag belerakni? Bontóban kapni esetleg szettet?
Haddel2017-05-04 21:22:28 // 94420
Csatlakozókkal nekem is van tapasztalatom.Kb 35000 km-el ezelőtt cserélte ki nekem Csöri őket,azóta semmi gond velük.
WarbiRunner (Gyuri)2017-05-04 21:21:42 // 94419
Igazából a forrasztás nem akkora ügy, csak nem akarok úgy járni, hogy levagdosom a gyári csatikat és kiderül, hogy más a gond. Holnap reggel kigondolom. Az van, hogy mennem kellene ide-oda, és ez már a második alkalom, hogy nem tudok az autómmal menni. Nem vagyok boldog.. Lehet visszadugom a boxot, aztán max 1-eben jövök haza :-S
Trombozis2017-05-04 20:21:59 // 94418
Sok sikert! Ha megvagy akkor odaállok a 156tal, azon is lehet gyakorolni. :-\
WarbiRunner (Gyuri)2017-05-04 18:42:31 // 94417
Ja, egr kizárva, biztos hogy nem az a hiba, dpf tiszta, tank tele. :-)
WarbiRunner (Gyuri)2017-05-04 18:39:42 // 94416
Csatlakozó ügyben nálam is újabb tapasztalat.
Valami azokkal a gyári csatikkal nem kerek. Az autóm megint elkezdte a rángatást. Nem durván, indítás után 1 percig csinálta és kísértetiesen csak 15 fok körüli hőmérsékletnél (?). Gondoltam ránézek a korrekciókra. Na már ott nem stimmelt valami. MIndenképp végére akartam járni, mert nem szeretnék úgy járni mint Te, hogy valahol itthonról jó messze jön rá a hülyeség.

Lehúztam a boxot, hátha az a gond. Hát nem. Beindítottam box nélkül és azonnal vészüzembe vágta magát. Kivételesen 3-mas henger no signal.
A vezetéken itt is van egy kis törés, de a múltkor meghámoztam az 5-öst, az erek belül jók. Valószínűleg a késes csatlakozóknak van valami típushibája. Az a gáz, hogy hiába mozgatom, nem tudom egyértelműen elrontani, megjavítani. Bazgatom egy kicsit és egyszer csak simán kezd járni, bazgatom megint, ráng. A boxot visszadugva jobb, mert ott a box vezetékén lévő aljzattal találkozik az injektor csatlakozó, ez valahogy jobb kontaktust ad. Elég fura..

Szóval nálam a terv a következő. Megy az összes hulladék sárga biztosítós csati a kukába. Veszek a bontóban 5db régi Fiat 2 pólusú injektor csatlakozót, ilyet:



És felforrasztom őket. Kicsit még fázok a művelettől, hogy levágjam az összes gyári csatlakozót, de ez a rángatás ez rohadtul nem megnyugtató.
Ami még nem tiszta nekem, hogy mi köze a 15 fokhoz és miért csak 1 percig rángatózik a motor. Tökön is szúrom magam, ha lecserélem a csatikat és nem múlik el a jelenség... de nem tudok másra gondolni, csak ez lehet.
Giuntini2017-05-04 18:17:53 // 94415
50000 km-enként érdemes cserélni.
David | Centocinquantanove2017-05-04 12:57:25 // 94414
ez jó kérdés.

Így már összeállt nekem is, azt tudtam hogy napsütés szenzor van benne de én azt hittem, hogy az vezérli a műszerfal háttérvilágítás erősségét is.

Azt, hogy a két oldalt hogyan érzékeli arra nem jöttem még rá de az tény, hogy ha tűz a nap arra az izére, akkor a klíma is erősebben hűt, mintha árnyékban lenne.
Tocke2017-05-04 12:35:57 // 94413
Mennyi km után cseréled a váltóolajat?
Giuntini2017-05-04 12:29:33 // 94412
Meg volt az olajcsere minden szűrővel. Még a váltó olajat kell lecserélni.
RomeoOne2017-05-04 10:28:05 // 94411
Csavar takaró? :D
Smith2017-05-04 10:26:53 // 94410
A MES szerint van jobb oldali és bal oldali napsütés érzékelő a klímához. Abban a kis kupakban lehet mindkettő???
Béci Ɨ|ѯ2017-05-04 10:25:46 // 94409
Az a klíma fényérzékelője. Ha rásüt a nap, akkor automata állásban jobban hűt.
David | Centocinquantanove2017-05-04 08:40:50 // 94408
Na bakker, még most is hallok újat! :)
Én azt hittem az érzékelő elöl a szélvédő tövében ami középen van ilyen kis kupak méretű kupolában van...
Akkor az mi, amire én gondoltam? :)
Dömpi (il dottore)2017-05-03 19:45:47 // 94407
Érik már a szétszedés, mert az ajtóhatárplók is kattognak
RomeoOne2017-05-03 17:05:05 // 94406
Pakson esik a jég... Áldom az eget, hogy rajta van a kocsin az a réteges ponyva
Tom_1562017-05-03 09:36:32 // 94405
Köszi, megnyugodtam, akkor ezt is felírom a listára :)
Tocsa2017-05-02 23:09:16 // 94404
Üdv. Ha a porlasztók tövében láthgató olajos cuccra gondolsz akkor nem vészes de minél előbb cserélni kell a porlasztók végén levő réztömítéseket amíg bele nem sülnek .Az enyémen 1 porlasztó tövébe volt ilye elég nehéz is volt kiszedni a porlasztót meg avrégo rossz tömítést. A tömcsi jóesetben a porlasztó végén marad ha kiszeded ha nem akkor szívás mert jó mélyen van.
psychoati2017-05-02 22:59:37 // 94403
Szia!
Nekem pont ugyanez volt. Szétszedtem az ajtót, kiszedtem a zárat, aztán zár szét. Megtakarítottam, összeraktam és azóta jól működik.
Dömpi (il dottore)2017-05-02 22:07:31 // 94402
Sziasztok!
Van egy aprócska gondom.
Van, hogy mikor oldom a kp-i zárat, a bal hátsó ajtót nem nyitja, ilyenkor csak a vezetőülés felőli ajtót kinyitva belülről benyúlva tudom nyitni. Viszont ha utána bezárom és egyből nyitom, akkor meg jó.
Na, ilyenkor wtf???
Tom_1562017-05-02 21:06:17 // 94400
A kép persze lemaradt
Tom_1562017-05-02 21:04:04 // 94399
Üdv
Az miétt van, hogy beindítom az autót és a piktogrammok azt jelzik h majdnem full az olajszint kb 5 perc múlva leállítom, majd indítom már azt jelzi h minimumon van?
Hétfőn megy szervízbe az autó, nagyon aggódjak a képen láthatóak miatt?
WarbiRunner (Gyuri)2017-05-02 19:42:57 // 94398
A 4-es lesz az, szerintem is.
SzJanos2017-05-02 19:06:44 // 94397
Sziasztok!

TPS reset-et hogy lehet a 159-nél végrehajtani? Van nálunk is mód a 156-hoz hasonlóan akku saru levétel....járatni így úgy módszer, vagy csak a fedélzeti számítógépen keresztül lehet?
WarbiRunner (Gyuri)2017-05-02 18:40:44 // 94396
A feeling, amikor az autópályán a trafipax mögül a rendőr felemeli a fejét, majd utána fordul az autódnak... megfizethetetlen :-)
ProdyG2017-05-02 13:14:36 // 94395
A fényképen látható csatlakozókról tudja valaki, hogy melyik lehet pontosan a listában szereplőek közül (másik kép)? Én a 4-esre tippelek. Talán van valami cikkszám a csatikon (az nagy mák lenne), este megnézem őket újra.

_Ata_2017-05-02 12:45:17 // 94394
És tényleg :D VTT-n még nem jelentkeznék a kvízbe.. :D
pettinke2017-05-02 12:15:22 // 94393
nem eléggé :-)

24. oldal:
Tocke2017-05-02 11:49:42 // 94392
Köszi a választ, rendelés alatt van a "bibis" alkatrész, árat még nem tudok hozzá.
_Ata_2017-05-02 10:57:17 // 94391
Na ez valahogy kimaradt, pedig olvasgattam a könyvet :) Köszi szépen!
RomeoOne2017-05-02 10:52:43 // 94390
A sebességmérő órában, kb. fél 5-nél, sugárirányban félúton látható a fényérzékelő.
pettinke2017-05-02 10:15:10 // 94389
Így van, van benne fényérzékelő.
_Ata_2017-05-02 10:08:38 // 94388
Cartársak! Az létezik, hogy a műszerfal világítás a fényerő függvényében változik? Olyan mintha este magától halványabb lenne, bár lehet csak a szemem káprázik :D
SzJanos2017-05-02 10:03:59 // 94387
Arra is gondoltam, hogy a folytószelep nem lett feltanítva, és hülyéskedik amikor motorfékkel gurulok. Majd viszem vissza a héten átnézetni, és talán okosabbak leszünk.
RomeoOne2017-05-01 21:00:21 // 94386
Ha a gumicső ép, akkor én az érzékelőt cserélném. Mondjuk nekem a gumicső már el volt szakadozva, de úgy sem dobott hibakódot.
Gyapi Ɨ|ѯ2017-05-01 20:58:34 // 94385
2.2 JTS (159),
nem tudtam, hogy most fogsz kérdezni, ezért elmentem hosszú hétvégére :D
szóval...
nekem 1 év alatt semmi gondom nem volt a motorral, használat fele reggeli pesti dugó, másik fele vidéki kanyargós autózás. 3000-4000 fordulat között van a dinamikus utazó, alatta kicsit lomha, de felette 4500 körül mintha még hátba rugnák. Így 10-11l fogyaszt, olajat nem eszi, finoman, egyenletesen jár, duruzsol a dupla kipufogó, imádom a hangját. Kívánja, hogy nyomjam neki. Hozzá a manuál váltón lehetne picit módosítani, 1-es lehetne rövidebb, agresszívabb, 6-os lehetne hosszabb; viszont preciz, nem lengőteke. A 8.8 körüli gyorsulást csak némi összeszokás után tudtam kihozni belőle, de akkor élmény, ahogy hasít.
Nivan842017-05-01 20:47:20 // 94383
KYB került be nekem pont egy hónapja.
Tocke2017-05-01 20:45:24 // 94382
Sziasztok jó estét mindenkinek. Tanácsotokra van szükségem. Van egy check engine lámpám, meg két hibakódom, P2453 és P2455tő. DPF érzékelő mind a kettő. Csatit megpucoltam, gumicső épnek tűnik. Így szerintetek a csere megoldja a problémát? Meg kell oldanom, mert az autót használom és így nem tud regenerálni. Köszönöm.
csokagm2017-05-01 20:10:45 // 94381
Köszönöm mindkettőtöknek a választ. Kíváncsi voltam mit vesztek mert igazából amit kinéztem abban sima világos bőr van. Kicsit sajnálom, hogy nem Ti belsős, mert gyönyörű. (Warbigyuri a Tied is).

A héten valószínűleg elhozom, csak még szeretnék néhány autót megnézni, hogy legyen viszonyítási alapom.
WarbiRunner (Gyuri)2017-05-01 19:57:16 // 94380
Ha már említésre kerültem.. nekem a mai napig nem igazán kényelmes a Ti ülés. Túl lapos a padló és nem tartja a combomat sem a combtámasz. Föci barátom javaslatára használom az ülés fűtést akkor is, ha nem érzem hidegnek, így egy ideje nincs az a rettenetes napokig tartó derékfájás. De 2 óra vezetés után bizony érzem a derekam, csak hamarabb elmúlik. Valószínűleg ki is fázott fűtés nélkül.
Hozzá teszem az összes eddigi utasom el volt ájulva a kényelemtől. Ez van, kinek mi jön be. Nekem a Laguna 2 eddig a top...
Erhard 242 (Pure Energy)2017-05-01 19:47:49 // 94379
ott is meg lehet találni a kényelmes üléspozíciót nekem nem volt vele bajom a combtámaszt teljesen ki kell húzni, kicsit megdönteni az üléstámlát hátra, jól fog a kanyarban az oldal támasz, nincs csúszkálás, egy rossz dolog van benne a ki és beszállás és pont ezért reped meg a bőr az ülőlap bal alján mivel lehetetlen úgy kiszállni, hogy ne kapja a nyomást ...
emGéza2017-05-01 19:47:33 // 94378
Szia!
Szerinted mi baja lehet ? Semmi . Egy Alfa sose robban le ! ;-)
Vagy ez valami másnak a reklámja volt ? .-D
De , komolyra fordítva !
Kár lenne a minden napjaidat ezzel rontani , hogy mi baja lesz / lehet .
Használd , örülj neki és ne őrülj bele , ennyi , no para .
csokagm2017-05-01 19:39:02 // 94377
Esetleg még abban tudnál tanácsot vagy tapasztalatot megosztani, hogy a sima bőr és a Ti között milyen kényelembeli különbségek vannak. ( Láttam, hogy volt jó pár 59-esed, hátha ültél, ebben is abban is.)
Olvastam régről, hogy Warbigyuri például szenvedett a Ti ülésekkel.

Ránézésre látszik, hogy sportosabb a Ti, de például hosszabb távon mi a tapasztalatod? Köszi
Smith2017-05-01 19:04:59 // 94376
A 156 topicban olvass vissza nem sokat kell eppen volt tema a JTS, hatha segit.
En abban nem gondolkoztam soha, valahigy nem javallotta senki. TBI vagy 2.0 JTDm ezek voltak az ajanlott motorok :) Pedig a 164-emben TS motor volt, bar az még jofajta volt, ezek az ujabbak mar csak arnyekai annak.
kékalfa 1562017-05-01 19:00:15 // 94375
Köszönöm a válaszokat, amit néztünk abban 174 ezer van és kicsit csörgösnek tartom a hangját.
Hardy2017-05-01 18:26:44 // 94373
Én vissza raktam a helyére levettem a tárcsát és csináltam egy ilyen csövet amivel vissza csavartam.
Bushmaster2017-05-01 17:54:51 // 94372
A 2.4 d -nél nekem 140 ezret mondtak , de ugy tudom az szijjas valószínűleg a lánc is bír annyit de szerintem többet is
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak