Mesa!
Ez az embléma dolog lehet, hogy valami új, ráerősítünk a 'tutti összerelésre' (copyright: Mesa) dolog. Én egy év és 25.000 km alatt sok apró kavicsot kaptam, motház fedélen apró leverődések vannak, de embléma régi dicsőségében (fényében) ragyog.
Összeszerelés: hogy marketingfogás, azt egyetlen átitatott alfás nem fogadná el (mindenféle szemöldökráncolásokat kockáztatva mondom Neked, óvatosan körülírva: 156-osom variábilis zajforrásokban jóval szegényesebben volt eleresztve, mint a jelenlegi 159-es)
Alfacus Maniacus2007-05-31 16:03:10 // 3763
mesa2007-05-31 11:02:35 // 3762
159 - egy új korszak ???
Tegnap voltam márka szervízben. Épp érdeklődtem Alfa embléma miatt. azenyém
alaposan kifakult és a lakk is lepattogzott róla
Ott áltak a 159-esek sorra.
És mit figyeltem meg ?
Kitaláljátok, ugye ?!
Pattogzott le a lakk az emblémákról! A pár hónapos kocsikon!!!
Miért van az, hogy az ugyanilyen megoldású Bimmerek jelvénye a húsz éves kocsijaikon is tökéletes állapotban van, a mi kocsijainkon meg pár hónap után bomlik el ?
Szerintem ez nagyon igénytelen.
És az ilyen bosszantó apróságok miatt fogják ugyanúgy leolaszhulladékozni !
Mert egyébként a szépséges AR logot mindenki megnézi a kocsikon, és azt látják hogy esik szét ...
Nincs olyan érzésetek tulajoknak, hogy ez a most tutti összeszerelés csak egy marketing hadjárat része ?
Tegnap voltam márka szervízben. Épp érdeklődtem Alfa embléma miatt. azenyém
alaposan kifakult és a lakk is lepattogzott róla
Ott áltak a 159-esek sorra.
És mit figyeltem meg ?
Kitaláljátok, ugye ?!
Pattogzott le a lakk az emblémákról! A pár hónapos kocsikon!!!
Miért van az, hogy az ugyanilyen megoldású Bimmerek jelvénye a húsz éves kocsijaikon is tökéletes állapotban van, a mi kocsijainkon meg pár hónap után bomlik el ?
Szerintem ez nagyon igénytelen.
És az ilyen bosszantó apróságok miatt fogják ugyanúgy leolaszhulladékozni !
Mert egyébként a szépséges AR logot mindenki megnézi a kocsikon, és azt látják hogy esik szét ...
Nincs olyan érzésetek tulajoknak, hogy ez a most tutti összeszerelés csak egy marketing hadjárat része ?
Corn2007-05-31 10:51:40 // 3761
Szia,
nos, megvettem mert szép, és az első 2e km alapján imádom, és örülök hogy megvettem. Nem csalódtam, azt kapom amit vártam.
Ugyanakkor tényleg van benne néhány olyan részlet, amiket csak kicsit máshogy megoldva jobban közelítettek volna a tökéleteshez, és ezeket a részleteket sztem nem szabad elintézni azzal, hogy "ez egy Alfa, ennek szabad ilyennek lennie, ha nem tetszik vegyél német tucatautót". Lehet, hogy aki kiad egy kisebb vagyont egy középkategóriás autóért, az elvárja, hogy ne kapjon ilyen apró kényelmetlenségeket. Amik nem hibák, de meg lehetett volna oldani kényelmesebben is. Ha nem is lehet tökéleteset alkotni, azért lehet rá törekedni... és a tökéletlenségeket jelezni kell, hogy az utódban kijavíthassák és közelebb kerülhessenek az ideálishoz.
Pl. azt mondják, hogy ez "driver's car"... OK, de akkor a hőmérő inkább mutassa a tényleges hőmérsékletet ahelyett, hogy hajszálpontosan meredjen az ideális értékre folyamatosan. Vagy induljon kulccsal, gomb helyett.
Lehet, hogy kukacoskodásnak tűnik, hogy miért nem lehet rátenni a lakáskulcsot a kocsikulcsra... az autók évtizedekig kulccsal indultak, és a legtöbben a kormányoszlopról fityeghetett a kulccsomó. Illetve aminél máshol volt, arra is rá lehetett rakni 1-2 másik kulcsot. Aztán jött a Renault a kártyával, jöttek a németek, és jött az Alfa is, és nincs szívem a gyönyörű középkonzolt összegányolni a lakáskulcsokkal. (Zárójeles sztori: egyszer építettünk egy apartman-hotelt, ami alapvetően hosszabb tartózkodásra szólt, és az alap-gondolata az volt, hogy a vendég minél inkább érezze magát otthon. Ennek érdekében az apartmanok nem kártyával, hanem kulccsal nyíltak, és a zár-típus kiválasztásánál fontos szempont volt, hogy a kulcs hagyományos kulcs-formájú legyen, az ettől eltérő kulcsokat eleve kizártuk.)
Csomagtartó: maga a csomagtér nem kicsi, de a nyílás mérete... nem mondom, hogy a tandemernyő az átlagos méretű csomag, de pl. a nagyobbik bőröndömmel is kellett matekozni, mire be tudtam tenni komolyabb rombolás nélkül. Egy sportautónál természetes, a középkategóriában kompromisszum.
A pohártartót azért nem hiányoltam, mert van benne :) Ott figyel a szivargyújtó előtt, hamutartónak álcázva.
A 17-es kerék mint alapfelszereltség nem hátrány, sőt... de ha Bukarestben nem szeretném kiélvezni az összes hepét meg hupát, akkor esetleg szeretnék egy ballonosabb gumit egy kisebb felnin, főleg télen, de erre nem volt lehetőségem. Jobban utána fogok járni azért ennek a témának őszig.
A fenti apróságokat természetesen a vásárlás előtt is ismertem (eleget nyúztam a tesztautókat), és az autó előnyeiért cserébe elfogadtam. De ez nem jelenti azt, hogy a következő modellen nem lehetne megoldani őket, és azért szemet hunyni felettük, mert ez egy Alfa (még akkor sem, ha eretnekség ezen a fórumon ilyet mondani).
Ja, apróság, de talán érdekes: az utastérben 3 csavart találtam az ülések alatt az autó átvételekor... remélem csak Giovanni zsebéből esett ki, és nem hiányzik valahonnan :)
nos, megvettem mert szép, és az első 2e km alapján imádom, és örülök hogy megvettem. Nem csalódtam, azt kapom amit vártam.
Ugyanakkor tényleg van benne néhány olyan részlet, amiket csak kicsit máshogy megoldva jobban közelítettek volna a tökéleteshez, és ezeket a részleteket sztem nem szabad elintézni azzal, hogy "ez egy Alfa, ennek szabad ilyennek lennie, ha nem tetszik vegyél német tucatautót". Lehet, hogy aki kiad egy kisebb vagyont egy középkategóriás autóért, az elvárja, hogy ne kapjon ilyen apró kényelmetlenségeket. Amik nem hibák, de meg lehetett volna oldani kényelmesebben is. Ha nem is lehet tökéleteset alkotni, azért lehet rá törekedni... és a tökéletlenségeket jelezni kell, hogy az utódban kijavíthassák és közelebb kerülhessenek az ideálishoz.
Pl. azt mondják, hogy ez "driver's car"... OK, de akkor a hőmérő inkább mutassa a tényleges hőmérsékletet ahelyett, hogy hajszálpontosan meredjen az ideális értékre folyamatosan. Vagy induljon kulccsal, gomb helyett.
Lehet, hogy kukacoskodásnak tűnik, hogy miért nem lehet rátenni a lakáskulcsot a kocsikulcsra... az autók évtizedekig kulccsal indultak, és a legtöbben a kormányoszlopról fityeghetett a kulccsomó. Illetve aminél máshol volt, arra is rá lehetett rakni 1-2 másik kulcsot. Aztán jött a Renault a kártyával, jöttek a németek, és jött az Alfa is, és nincs szívem a gyönyörű középkonzolt összegányolni a lakáskulcsokkal. (Zárójeles sztori: egyszer építettünk egy apartman-hotelt, ami alapvetően hosszabb tartózkodásra szólt, és az alap-gondolata az volt, hogy a vendég minél inkább érezze magát otthon. Ennek érdekében az apartmanok nem kártyával, hanem kulccsal nyíltak, és a zár-típus kiválasztásánál fontos szempont volt, hogy a kulcs hagyományos kulcs-formájú legyen, az ettől eltérő kulcsokat eleve kizártuk.)
Csomagtartó: maga a csomagtér nem kicsi, de a nyílás mérete... nem mondom, hogy a tandemernyő az átlagos méretű csomag, de pl. a nagyobbik bőröndömmel is kellett matekozni, mire be tudtam tenni komolyabb rombolás nélkül. Egy sportautónál természetes, a középkategóriában kompromisszum.
A pohártartót azért nem hiányoltam, mert van benne :) Ott figyel a szivargyújtó előtt, hamutartónak álcázva.
A 17-es kerék mint alapfelszereltség nem hátrány, sőt... de ha Bukarestben nem szeretném kiélvezni az összes hepét meg hupát, akkor esetleg szeretnék egy ballonosabb gumit egy kisebb felnin, főleg télen, de erre nem volt lehetőségem. Jobban utána fogok járni azért ennek a témának őszig.
A fenti apróságokat természetesen a vásárlás előtt is ismertem (eleget nyúztam a tesztautókat), és az autó előnyeiért cserébe elfogadtam. De ez nem jelenti azt, hogy a következő modellen nem lehetne megoldani őket, és azért szemet hunyni felettük, mert ez egy Alfa (még akkor sem, ha eretnekség ezen a fórumon ilyet mondani).
Ja, apróság, de talán érdekes: az utastérben 3 csavart találtam az ülések alatt az autó átvételekor... remélem csak Giovanni zsebéből esett ki, és nem hiányzik valahonnan :)
Grando2007-05-30 22:16:54 // 3760
Nekem elolvasva úgy tűnik, hogy: megvetted, mert szép, aztán mégsem jött be, mert nem tudsz vele centizni, nem tudod rárakni a kocsikulcsra a lakáskulcsokat, meg a szivargyújtó nem jó helyen van. Ja, és nem fér be a tandem siklóernyő (skandallum!). De azér nem olyan rossz, mert mindenki megnézi.
Amúgy kihagytad, hogy a pohártartót kihagyták.
A 17"-os felnivel már valóban kissé jobban érezni az út egyenetlenségeit (xarságait...), de azért ezt a negatívumok közé írni... (A brembo egyébként a 166-ban elfér a 16"-os kerék mögött is.)
Összességében a negatívumokat kissé bővebben sikerült kifejtened... :(
Amúgy kihagytad, hogy a pohártartót kihagyták.
A 17"-os felnivel már valóban kissé jobban érezni az út egyenetlenségeit (xarságait...), de azért ezt a negatívumok közé írni... (A brembo egyébként a 166-ban elfér a 16"-os kerék mögött is.)
Összességében a negatívumokat kissé bővebben sikerült kifejtened... :(
Corn2007-05-30 22:02:44 // 3759
Szia,
a problémamentes tolatással nincs gond, csak azt nem tudom, mikor kell megállni :) Ui. nem könnyű megérezni, hol van az autó vége, tudok-e még tolatni 5 centit, vagy már foglalhatom az időpontot a fényezőnél.
Az autó orrát könnyebb megszokni, de az sem egyszerű feladat, még akkor sem, ha kardot nyelve ülök. Ehhez képest az 5 méteres XJ-vel is gyerekjáték volt centizgetni.
Sminkelni meg ritkán szoktam, főleg nem a kocsiban. Még a végén beakadna a műkörmöm a sminktükörbe :D
a problémamentes tolatással nincs gond, csak azt nem tudom, mikor kell megállni :) Ui. nem könnyű megérezni, hol van az autó vége, tudok-e még tolatni 5 centit, vagy már foglalhatom az időpontot a fényezőnél.
Az autó orrát könnyebb megszokni, de az sem egyszerű feladat, még akkor sem, ha kardot nyelve ülök. Ehhez képest az 5 méteres XJ-vel is gyerekjáték volt centizgetni.
Sminkelni meg ritkán szoktam, főleg nem a kocsiban. Még a végén beakadna a műkörmöm a sminktükörbe :D
BadBoy2007-05-30 21:35:48 // 3758
Elfelejtettem ezeket a kommentárom végéről!!! :DDDDDD
Tudom! Nem sértődöm meg! Ahogy a közmondás mondja:
"Bolond lyukból, bolond szél fúj! :DDDD
Tudom! Nem sértődöm meg! Ahogy a közmondás mondja:
"Bolond lyukból, bolond szél fúj! :DDDD
Tedi2007-05-30 21:28:59 // 3757
Jó-jó, nyugodság van Sanyikám, ne vedd magadra ennyire, csak vicc vót :)))
BadBoy2007-05-30 21:23:11 // 3756
Hát akkor tennék pár megjegyzést az itélettel kapcsolatban, mivel te mondtad, hogy irjunk :))).
Tolatóradar?????? Nekünk nincs, és kifejezetten nem is akartunk! Akkorák a tükrök, hogy probléma mentesen lehet tolatni vele. Előre meg egyáltalán nincs gond a kilátással, ha nincs annyira megdöntve a ülés olyan szögben, hogy már majdnem fekszel. A tökröket pedig nagyon rosszul állitottad be, mert szerintem, nagyon jól lehet bennük látni, ha nem sminktükörnek használod! :PPPP :DDDDD.
Tolatóradar?????? Nekünk nincs, és kifejezetten nem is akartunk! Akkorák a tükrök, hogy probléma mentesen lehet tolatni vele. Előre meg egyáltalán nincs gond a kilátással, ha nincs annyira megdöntve a ülés olyan szögben, hogy már majdnem fekszel. A tökröket pedig nagyon rosszul állitottad be, mert szerintem, nagyon jól lehet bennük látni, ha nem sminktükörnek használod! :PPPP :DDDDD.
Kompressz úr2007-05-30 19:45:47 // 3754
Link hozzá (csak, hogy ne kelljen keresgetni :)))?
Corn2007-05-30 19:44:23 // 3753
Sziasztok!
Új hús a fórumon :) Nemrég vettem át a 2. alfámat, egy 33 TD után pár évvel egy 159 2.4-et. És élvezem :)
Feldobtam róla egy Népítéletet is, lehet támadni.
Új hús a fórumon :) Nemrég vettem át a 2. alfámat, egy 33 TD után pár évvel egy 159 2.4-et. És élvezem :)
Feldobtam róla egy Népítéletet is, lehet támadni.
Zool2007-05-29 08:56:01 // 3752
Gratula a járgányhoz. Szép darab...
BadBoy2007-05-28 23:05:47 // 3751
Nem! Csak 4-5 órát, és kész! Nem kockáztatom a jogositványomat. Minden nap autóval járok suliba, és megtezsek 136KM-et, igy nem kockáztatok.
Kompressz úr2007-05-28 22:56:47 // 3750
Ja csak az az egyetlen alkalom 365*24 óráig tart :DDD
BadBoy2007-05-28 22:49:14 // 3749
ÉN?!?!?!? Ez sértés! Nem vagyok antialkoholista, de évente csak egyetlen 1 alkalommal iszom alkoholt! Amikor barátommal együtt megünnepeljük szülinapjainkat! 3 nap eltérés van! Soha máskor nem fogyasztom alkoholt!
Tedi2007-05-28 22:44:16 // 3748
Hát azt Neked kell tudni :D Én arra gondoltam, hogy alkoholos befolyásoltság alatt voltál :)
BadBoy2007-05-28 22:43:35 // 3747
Hova voltam betolva? :D
Tedi2007-05-28 22:38:21 // 3746
Be voltál tolva szvsz :D
BadBoy2007-05-28 22:33:11 // 3744
Helló!
Üdv a csapatban! Mikor látunk egész képet az autóról??
Üdv a csapatban! Mikor látunk egész képet az autóról??
Kompressz úr2007-05-28 21:58:53 // 3743
A fekete macskákkal hogy állsz? :)
F1592007-05-28 21:54:04 // 3742
Ráadásul az autót is 13.án vettem...:)
Tedi2007-05-28 21:50:58 // 3740
Lesztek még többen is, úgy érzem :) Van egy másik tagunk, aki arra vár, hogy elfogadjam a regisztrációját. Ha jól emlékszem :)))
F1592007-05-28 21:41:03 // 3738
Üdv Mindenkinek, így a forumon keresztül is!
Most már 13an vagyunk!;)
Most már 13an vagyunk!;)
Halesz2007-05-28 11:59:45 // 3737
Gratula hozzá :) Brutális!
BadBoy2007-05-28 11:56:56 // 3736
Gratula! Nagyon szép!!!
Junior2007-05-28 10:25:30 // 3735
így van 1,9 MJET 16v, 150LE Distinctive felszereltség bőrüléssel, navigációval tolatóradarral, visibility csomaggal(eső-,szmog és sötétedésérzékelő automatikusan sötétedő belső tükör), 17"-es felnikkel.
úgy nézki, hogy a jövő héten lehet átvenni.
úgy nézki, hogy a jövő héten lehet átvenni.
Alfacus Maniacus2007-05-28 09:24:27 // 3734
Valamelyik 1,9-es. (1 kémény)
Kompressz úr2007-05-28 09:12:06 // 3733
Gratula.
Paraméterek?
Paraméterek?
Junior2007-05-27 22:25:54 // 3732
Alfacus Maniacus2007-05-25 19:27:30 // 3731

Mellékelem (plátói) szerelmem, a Blancpain 1735 Le Brassus képét.
Ára: 669.460 Euro
(Most tényleg eltünök innen offjaimmal)
Alfacus Maniacus2007-05-25 17:25:17 // 3730
P.S. Óramúzeum/óraüzem pici babával kilőve, ezt értem. Asszonyt viszont azon melegében ki lehetne engesztelni egy 3-15 milliós Patek Philippe vagy Blancpain karórával:)))
Alfacus Maniacus2007-05-25 16:29:30 // 3729
(Fogalmam sincs, mennyire ismered Svájcot, csak vakon javasolgatok itten... - de ez nem 159-es téma, a továbbiakban szívesen folytatom az Utazások Alfával topicban)
Regeltől-estig híreset és különlegeset látni: közeli pillantást vetni a Matterhornra (Zermattból). Lausanne -Martigny-Sion-Visp és ott le dél felé. Tasch-ig lehet kocsival menni, tovább csak ott lakóknak (több négyzetkilométeres parkoló), onnan HÉV szerű megy kb. 10 percig és Zermattban vagytok (én Genfből mentem oda-vissza négy gyerekkel - a fele kölcsönben volt a sógórnőmtől - nem gond).
Útközben még esetleg Chillon vára ('A chilloni fogoly') Montreaux mellett a tóparton - ahol enyje-bejnye van, mert költői lelkületű Byron is bevéste nevét kb. 200 éve az egyik oszlopba a tó felszíne alatt levő kazamatákban, persze jó ideje már üvegborítás védi a szándékos műemlékrongálás eredményeként létrejött relíkviát:))
Regeltől-estig híreset és különlegeset látni: közeli pillantást vetni a Matterhornra (Zermattból). Lausanne -Martigny-Sion-Visp és ott le dél felé. Tasch-ig lehet kocsival menni, tovább csak ott lakóknak (több négyzetkilométeres parkoló), onnan HÉV szerű megy kb. 10 percig és Zermattban vagytok (én Genfből mentem oda-vissza négy gyerekkel - a fele kölcsönben volt a sógórnőmtől - nem gond).
Útközben még esetleg Chillon vára ('A chilloni fogoly') Montreaux mellett a tóparton - ahol enyje-bejnye van, mert költői lelkületű Byron is bevéste nevét kb. 200 éve az egyik oszlopba a tó felszíne alatt levő kazamatákban, persze jó ideje már üvegborítás védi a szándékos műemlékrongálás eredményeként létrejött relíkviát:))
Zool2007-05-25 14:27:09 // 3728
De asszem előtti picit tenulmányozzuk a netet is.
Zool2007-05-25 14:26:35 // 3727
Hmm, talán asszonnyal kisbabával még korai. Így is szerencsésnek mondhatom magam, hogy nőmet érdeklik az autók...
Kompressz úr2007-05-24 08:53:05 // 3726
Megbocsájtva.
Kezdek félni magamtól, hogy engem miért kerülnek el az ilyen parajelenségek. Igaz, talán a selespeeddel letudtam minden alfás bosszúságot egy életre. Az kétszer hagyott ott az autópályán épp egy fontos bírósági tárgyalásra menet. A második alkalommal már nem akarta elhinni a bíró, hogy lerobbantam.
Ráadásul elsőként januári hóban, hidegben volt szíves megállni a szeretett járgány.
A pert azért megnyertem :)))
Kezdek félni magamtól, hogy engem miért kerülnek el az ilyen parajelenségek. Igaz, talán a selespeeddel letudtam minden alfás bosszúságot egy életre. Az kétszer hagyott ott az autópályán épp egy fontos bírósági tárgyalásra menet. A második alkalommal már nem akarta elhinni a bíró, hogy lerobbantam.
Ráadásul elsőként januári hóban, hidegben volt szíves megállni a szeretett járgány.
A pert azért megnyertem :)))
Alfacus Maniacus2007-05-24 08:39:38 // 3725
Paulus Esq.!
Pardőz a félretájékoztatásért: Gádor Béla=Nagy Lajos
Pardőz a félretájékoztatásért: Gádor Béla=Nagy Lajos
Alfacus Maniacus2007-05-24 00:25:26 // 3724
Arra én is...
Meg van még két komolyabb dolog (ez nem ciripel-nem ciripel kérdés), de csak az egyiket említem, mert tanulékony lévén tudom (v.ö. 'A búvár hencser' c. humoreszkkel, emlékeim szerint- Gádor Béla?) nem igazán nyerő itt a problémákkal előjönni.
Motorikusan a kocsi kifogástalan, az olaj 24.000-után a pálca szerint is 1-2 mm-re a max közelében van, semmi villanyzaftos parajelenség.
Dolog #1. Ma igazi kánikula, kocsit szándékosan a napon főztem, aztán indulás. A légkondi ismét sztrájkolt, miként tavaly nyáron is tette a legforóbb spanyol, portugál napokon -akkor aztán egyszercsak talpra állt kb 6-8 nap után - leírva a Népítéletben.
Amit tesz: beállítva 21 fok, dolgozik becsületesen 6 pálcikás vent. fokozattal, aztán kb. 10 perc után nem a pálcika fogy és marad gyengébb fokozattal a hűtés, hanem marad a pálcika és nem hűt egyáltalán. Ezután fél percenként váltakozva enyhe hűtés pár másodpercig, meg nem hűtés. Ha ekkor átkapcsolom akár a LO-ba, akkor sem történik semmi változás. Mire ma hazaértem, kocsiban 35 fok lehetett
Ezt produkálta egy csere 159 1.9 mJet is tavaly nyáron, gumisnál is találkoztam egy hasonló sorsú márkatárssal. Szervizem már ismeri az ügyet, valmi töltésprobléma volt több légkondinál is, szóval nem első madárként vannak esélyeim a gyógyulásra. (Ettől még a légkondi beszállítót meg kellene tépni, vélem én; meg ne emlegessem a 156-ost, de 7 év alatt egyszer sem kellett légkondihoz hozzápiszkálni).)
Dolog #2 majd a szervíz után.
Meg van még két komolyabb dolog (ez nem ciripel-nem ciripel kérdés), de csak az egyiket említem, mert tanulékony lévén tudom (v.ö. 'A búvár hencser' c. humoreszkkel, emlékeim szerint- Gádor Béla?) nem igazán nyerő itt a problémákkal előjönni.
Motorikusan a kocsi kifogástalan, az olaj 24.000-után a pálca szerint is 1-2 mm-re a max közelében van, semmi villanyzaftos parajelenség.
Dolog #1. Ma igazi kánikula, kocsit szándékosan a napon főztem, aztán indulás. A légkondi ismét sztrájkolt, miként tavaly nyáron is tette a legforóbb spanyol, portugál napokon -akkor aztán egyszercsak talpra állt kb 6-8 nap után - leírva a Népítéletben.
Amit tesz: beállítva 21 fok, dolgozik becsületesen 6 pálcikás vent. fokozattal, aztán kb. 10 perc után nem a pálcika fogy és marad gyengébb fokozattal a hűtés, hanem marad a pálcika és nem hűt egyáltalán. Ezután fél percenként váltakozva enyhe hűtés pár másodpercig, meg nem hűtés. Ha ekkor átkapcsolom akár a LO-ba, akkor sem történik semmi változás. Mire ma hazaértem, kocsiban 35 fok lehetett
Ezt produkálta egy csere 159 1.9 mJet is tavaly nyáron, gumisnál is találkoztam egy hasonló sorsú márkatárssal. Szervizem már ismeri az ügyet, valmi töltésprobléma volt több légkondinál is, szóval nem első madárként vannak esélyeim a gyógyulásra. (Ettől még a légkondi beszállítót meg kellene tépni, vélem én; meg ne emlegessem a 156-ost, de 7 év alatt egyszer sem kellett légkondihoz hozzápiszkálni).)
Dolog #2 majd a szervíz után.
Alfacus Maniacus2007-05-23 23:46:20 // 3723
(csak halkan, mert ez nem útitopic)
Javaslatom valószínűleg meglepő az Alpok közismert látnivalói ellenére, de ami Lausanne-ból is könnyen elérhető és hihetetlen élmény, az egy La Chaux-de-Fonds nevű, amúgy elég elszomorító városka, 19 km Neuchatel-től.
Páratlan gazdagságú óramúzeum - de a használt eszközök, tenyérben elférő gépek is, működő műhelyek régi órák restaurálására, lehet nézni, hogyan dolgoznak és egyáltalán hogyan készülnek azok az apró alkatrészek, amelyekből egy drága órában többszázat kell összeépíteni pár mm-es magasságú tokban (természetesen mechanikus órákról van szó és nem gagyi kvarcról).
MUST SEE!
...és milpardon az off-ért
Javaslatom valószínűleg meglepő az Alpok közismert látnivalói ellenére, de ami Lausanne-ból is könnyen elérhető és hihetetlen élmény, az egy La Chaux-de-Fonds nevű, amúgy elég elszomorító városka, 19 km Neuchatel-től.
Páratlan gazdagságú óramúzeum - de a használt eszközök, tenyérben elférő gépek is, működő műhelyek régi órák restaurálására, lehet nézni, hogyan dolgoznak és egyáltalán hogyan készülnek azok az apró alkatrészek, amelyekből egy drága órában többszázat kell összeépíteni pár mm-es magasságú tokban (természetesen mechanikus órákról van szó és nem gagyi kvarcról).
MUST SEE!
...és milpardon az off-ért
Alfacus Maniacus2007-05-23 23:01:32 // 3722
A rossz oldalból a legrosszabb helyeken (közlekedésileg!) szereztem némi praxist, igaz emiatt mai napig is néha felriadok éjszaka:)) Lapomon listázva ilyen korábbi munkahelyek, mint Ceylon, India, Pakisztán.
Tkp. olyan mint Anglia, csak tehenekkel, szamárkordélyokkal, motoros riksákkal, motorindítástól leállításig (talán automatára állítva?) dudáló járműroncsokkal - periodikus műszaki vizsga nyema - száguldozó vezetőkkel. Ja, és a robogókon ülő 4-5 fős családokkal, az ember nem tudhatja, hogy melyik pillanatban gurul a kerekei alá egy teljes familia a mások által fellökött kétkerekűről.
Ennél talán a wiszkivel tartósított autósok sem rosszabbak...
Tkp. olyan mint Anglia, csak tehenekkel, szamárkordélyokkal, motoros riksákkal, motorindítástól leállításig (talán automatára állítva?) dudáló járműroncsokkal - periodikus műszaki vizsga nyema - száguldozó vezetőkkel. Ja, és a robogókon ülő 4-5 fős családokkal, az ember nem tudhatja, hogy melyik pillanatban gurul a kerekei alá egy teljes familia a mások által fellökött kétkerekűről.
Ennél talán a wiszkivel tartósított autósok sem rosszabbak...
Zool2007-05-23 22:28:49 // 3721
A legelső képen van egy Alfa. Ez azért enyhítő körülmény.... :)
Kompressz úr2007-05-23 22:21:59 // 3720
A végén megsértődök és beárullak, hogy szétoffolod a topicot (mily' szép magyar kifejezések :))))
Zool2007-05-23 22:08:05 // 3719
De igazából Alfacus Maniacus tanácsaira is kiváncsi lennék...
Zool2007-05-23 22:07:10 // 3718
Zool2007-05-23 22:03:29 // 3717
Egyéébbként ideális volt a 147 közvetlen kormányával (a Roveré is hasonló volt), nem is tudom mit fogok kezden a volvó hajókormányának pörgetésével... :)
Zool2007-05-23 21:58:24 // 3716
Én először ájzsaka csináltam meg, tévedésből a legmagasabb hágó felé kerültönk, egy szétesőben lévő Rover coupéval. Meg részletes térkép nélkül, használhatatéan kökorszaki navival. Na úgy izgalmas volt....
Kompressz úr2007-05-23 21:49:43 // 3715
Unalmas egy hely... :)
Online tag
0
Vendég0
652
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Találkozások
- Alfa reklám
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- Retrovízió - A '70-es, ...
- AlfaCity 2025 - július ...
- Oldtimer, youngtimer
- 159
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10