Fórum >> Típusok >> 159

Seriff2009-06-23 23:21:41 // 5440
Bálnamerga? :D
GTPeti2009-06-23 23:21:13 // 5439
Kéne a fenének egy vizes benzines. :)))
Seriff2009-06-23 23:15:42 // 5438
Viszont szépnek szép. Még mindig :)



Mondjuk az a TBi felirat nagyon homasitás, vazze :S
Seriff2009-06-23 19:17:33 // 5437
Az lehet jobb lesz :D
Buksi2009-06-23 17:45:07 // 5436
Vágom a borsót! :-DD
Tom122009-06-23 16:14:04 // 5435
Sebaj! Majd a 2.5 TBi... ;-)))
Seriff2009-06-23 14:28:38 // 5434
Nem az enyém a legjobb, de biztos nem is a TBi. Sajnos. Lehetne jó pedig. Nem baj, hamarosan elolvassátok :)
Buksi2009-06-22 21:50:29 // 5433
Látod? Ezért nem kell kipróbálni másmilyen verdákat, mert akkor legalább biztos vagy benne, hogy a tiéd a legjobb gép a világon! :-DDDD
Mondjuk ahogy látom, te így is biztos vagy benne! :-DD
Seriff2009-06-22 21:40:43 // 5432
Személyes tapasztalatom alapján - hiába vagyok benzinhívő - a 2.4 JTDm-et választanám a TBI helyett. Utóbbi nem húz nagyon alulról, mvészet Vele nem lefulladni. Egyébként remek kis szerkezet, de a gétévém százszor jobb. A turbós MiToból visszaülve nem volt ekkora a különbség, fura...
Erhard 242 (Pure Energy)2009-06-21 09:09:31 // 5431
egyébként biztos jó lehet ez a benyás 1.8 TBi a saját autóm 1380kg ez meg 1400, nekem 1800-tól indul meg ez meg 1400-tól....
Erhard 242 (Pure Energy)2009-06-21 09:03:13 // 5430
nálam meg igen évi 30e-et autózom kb...nem mind1 ...ha kitekerem a belét az Mjet-nek akkor sem eszik 8,5-nél többet
GEORGE2009-06-21 08:51:54 // 5429
Igen, 36hsz-el lejebb már belinkelték :-)
gekki2009-06-20 22:00:20 // 5428
nem tom látta-e már valaki a cikket!!!???


http://www.origo.hu/auto/20090619-alfa-159-1750-tbi-menetproba.html

végre egy újabb cikk ami jókat ír hőn szeretett márkánkról :)
GEORGE2009-06-20 21:38:55 // 5427
igazad van!, bár lentebb Turbos benyást akart elforgatni 7-ig :-)
GEORGE2009-06-20 21:37:43 // 5426
Azért a 3,2 JTS-re mégis köpköd mindenki.....

Az utolsó igazi 2,5V6 3.2V6 meg már rég nem gyártódik...
Satti2009-06-20 21:37:31 // 5425
Mondjuk persze a dieselt is lehet fokozni, mint azt a minap is olvastam, ha jól emléxem, a vezess.hu-n, az ABT kihozott egy olyan Q7-et, amiben 12 hengeres, 560 lovas 1200 newtonméteres teljesítményű motor van.
Satti2009-06-20 21:34:32 // 5424
A V6-ok elég jónak mondhatóak bármilyen márkánál, ahpgy szokták is mondani, az igazi motorok a V motorok.
Szilárd2009-06-20 21:32:24 // 5423
Akkor azt is tudod,hogy még rengeteg autó fut ilyen motorral,amit bátran el lehet forgatni 7000-ig.
Talán nem kellene nagy általánosságról írni...
GEORGE2009-06-20 21:32:16 // 5422
Mondj most egy jó benyást a tegnap megjelent 1.8 TBI-in kivül!
GEORGE2009-06-20 21:30:11 // 5421
Miért irjam azt, hogy nem megy meg szarul gyorsul ha egyszer az ellenkezője az igaz?
Satti2009-06-20 21:28:28 // 5420
....eldobnám....
Satti2009-06-20 21:27:09 // 5419
Ugyan már, nem kell érzékenykedni! :-)) Olvastam már jópárszor a 2.4-es dicshimnuszokat, ezt csak úgy jött! :-))
Ültem már néhány elég izmosnak mondható autóban az évek során, nem nagyon tudok meglepődni, bár még biztos van olyan amtől elcpbnám az agyam, de az valószínűleg nem diesel.:-)
GEORGE2009-06-20 21:23:15 // 5418
:-) volt nekem is ilyen mocis Afám....
Szilárd2009-06-20 21:21:00 // 5417
Még az én TS-em is elforgatható 7-ig...
GEORGE2009-06-20 21:20:44 // 5416
Kár gunyoskodni, de gurulj egyet a 120 lovas 159-el meg a 150 lovassal, aztán utána a 2,4-el........
Satti2009-06-20 21:18:44 // 5415
Vigyázz Tommi, mert amelyik Alfában nem 5 hengeres mjtdmjethússzelepes motor van, az már nem is autó! :-))
Szilárd2009-06-20 21:10:20 // 5414
A fogyasztás nálam nem igazán befolyásoló tényező.
GEORGE2009-06-20 18:03:42 // 5413
Ha meg az általánosságról beszélünk, már rég nincsnek a 7-ig forgatható benzines mocik az Alfánál...
GEORGE2009-06-20 18:00:46 // 5412
Ne vegyél mást addig mig nem érzed, hogy mást kell venned :-))
Tommi2009-06-20 17:48:40 // 5411
Az, hogy nem volt, nem jelenti azt, hogy sosem vezettem :) Elég sok dízel autó volt már a kezem között a 3 hengeres VW Polótól a 3 literes X5-ösig és nemcsak egy-két körre. Egyszerűen nekem nem jön be, ennyi. Ennyi erővel azt is kérdezhetnéd, hogy miért nem veszek más autót az Alfa helyett, mert kb ugyanez a lényeg :)))
GEORGE2009-06-20 17:42:26 // 5410
Na de Tommi :-)
A 2,2 JTS 1,9 JTS olyan mint a halott ember f.sza az az semmire sem jó, pörgetheted akár meddig.
3,2 JTS-t meg szintén lehurrogták.....az is elhangzott, hogy a 159-et kellő dinamikával a 2,4 JTDm mozgatja, tehát eddig a 159 a 2,4-el volt a csúcs.

Most megjelent végre a már nagyon hiányzó erősítés benyás oldalról.
Ennek mindenki örül végre, de ugy néz ki, hogy éppen csak megfogja a 2,4 JTDm-et az 1,8 TBI, viszont fogyiban meg durván ráver......ha 2,4 TBi is létezne az tuti 2szer körbe autózná a 2,4 JTDm-et....de annak a fogyasztását csak lottó ötösből lehetne fizetni......


Ha meg még sose volt dieseled akkor miért vagy negatív előitélettel feléje?????
GTPeti2009-06-20 17:38:11 // 5409
"9,8L/100 volt a csúcs fogyi."
+ "ettől jobban már nem nagyon lehetett volna hajtani...."


Erről van szó. Ez számomra IS megnyugtató, hogy tudom: HA kinyomom a szemét, akkor is max 10-et eszik.
(Persze nálam ez a szám még alacsonyabb, mert kisebb a ménes.)
Tommi2009-06-20 17:37:05 // 5408
Nem konkrétan a TBi-re gondoltam, hanem általánosságban értettem.

Miután sosem volt dízel autó a családban, most van az első nem túl régóta, de én nem járok vele, így fogalmam sincs hogyan működik a tankolás és milyen a pisztoly :)

Egy szóval nem mondtam, hogy semmi keresnivalója a dízeleknek a személyautókban, ne ferdíts, nem vagy Te újságíró :)))))))))))))))))))

Amúgy meg tényleg felesleges győzködni erről egymást. Mindenki azt vesz, amit akar. Van, akinek mindegy, van aki pedig fázik az egyiktől vagy a másiktól valamiért.
GEORGE2009-06-20 17:36:34 // 5407
Nekem bejövős az 5 hengeres hang :-)

És előre leírom, hogy tuti jó moci a TBi és jó párosítás a 159-el :-)
GEORGE2009-06-20 17:31:45 // 5406
Ácsi, olvasd el a tesztet légyszi és akkor mond hogy milyen 7000-ig akarsz te egy TBi forgatni???

Amúgy én meg ezt a begyöpösödöt dumát nem szeretem, hogy a teherautók mögött áll sorba a diesel személyautó a benzinkúton...
Amúgy hol láttál te ilyent??
Azért nincs ez így, mert a teherautók számára más pisztolyok vannak, olyanok amik nem mennek bele a személyautók töltőnyílásába :-)

Szóval tessék már végre felfogni, hogy van keresnivalója a mai modern diesel mociknak a személyautókba, főleg miután elhagyták az adagolót.........
Tommi2009-06-20 17:27:36 // 5405
Értem én a dolgot, de szerintem felesleges ez az örökös benzin vs gázolaj dilemma :) Aki alacsony fogyasztást akar, nyomatékból akar autózni meg sorbanállni a benzinkúton a teherautók után, az vegyen dízelt :) Aki pedig 7000-ig akarja forgatni az autót és bevállalja, hogy többet eszik, mint a gázolajosok, az vegyen benzinest :)
Seriff2009-06-20 17:22:12 // 5404
Értem én, amit írsz... Viszont ha én megtehetném, hogy 10-12 milla környékén (annyi, nem?) vegyek új autót és nem kellene mondjuk évi 50ezret beletekerni sokkal szívesebben hallgatnék egy turbós benzines erőforrást, mint egy hasonló dízelt. Az az 5-6 liter különbség meg normál használatnál 2-3 lenne inkább, de biztos nem fogunk összeveszni, mert szerintem is baromi jó a 2.4MJTD :))
Seriff2009-06-20 17:04:00 // 5403
Nem is erre céloztam ;)
GEORGE2009-06-20 16:52:30 // 5402
Vagy úgy jobb neked ha olyan 159-ket hasonlitgatok egymással amik 200 lovasok?
És arra lennék kivi a diesel vagy a benzines 200 lova a jobb választás?
GEORGE2009-06-20 16:48:37 // 5401
Én azt teszem mellé, mert én sose fogok 1,9 JTDm-et venni.
Vagy 2,4 JTDm vagy esetleg szóba jöhet az 1,8 TBi, tehát muszáj őket összehasonlítanom........ha viszont hajszálnyival rosszabb csak a 2,4 JTDm és ezért 5-6 literrel kevesebbet iszik majd akkor nincs gondolkodás.....:-)

Ezért is lennék kivi egy összehasonlitásra, rugalmasság stb-stb terén...
Tommi2009-06-20 16:46:00 // 5400
George, írtam tegnap máshol, de mondom itt is :) A 2 literes, turbós benzines mellé ne a 2,4 JTD-t tegyük oda, hanem az 1,9-est, köbcentiben az illik hozzá.
GEORGE2009-06-20 16:43:01 // 5399
Ezzel én is így vagyok :-)
Süni2009-06-20 16:39:48 // 5398
Minden esetre bármelyiket vágnák hozzám nem utasítanám vissza! :)))
Süni2009-06-20 16:36:18 // 5397
Nagyon tetszenek nekem ezek az adatok! :)
GEORGE2009-06-20 16:34:40 // 5396
Nekem eddig 80ezerem alatt a 9,8L/100 volt a csúcs fogyi.
Ebben tempos Paks -Rábaring- Paks, majd körözés a ringen meg a gyorsulási verseny.......ettől jobban már nem nagyon lehetett volna hajtani....
GEORGE2009-06-20 16:33:05 // 5395
2,4 JTDm 20v 210 paci és 400 Nm 0-100-ra 8,3s
1,8 TBi 16v 200 paci és 320 Nm 0-100-ra 7,7s

Nagyon kiváncsi lennék ha össze ugrasztanánk a fenti két 159-et mit "mutatnának"...gyanitom, hogy nem igen maradna el a JTDm a TBi-től....
A tesztben azt írták, hogy 5000 fölött fogy a TBI teljesítménye.....
Ha így van akkor szinte egál a JTDm20V-vel mert az is csak 5000-ig használható.....
Ja és a JTDm nagyon nagyon maxon 12 liternél többet nem iszik, a TBI meg beveri a 17-et...........Ahoz hohy a TBI kulturáltan fogyasszon visszafgottan kell hajtani, akkor viszont meg tuti csunyán elveri a JTDm20v és cserébe még "alig" fogyaszt :-)
Buksi2009-06-20 16:21:59 // 5394
Én ezt a verziójú 159-et is elfogadnám! Bár a TI az mindent visz! :-))
Tom122009-06-20 13:10:46 // 5393
Jól kezdődik:
"Már papíron is ígéretesnek tűnt az új turbómotor: 1742 köbcentiből 200 lóerő, 320 Nm-es nyomaték 1400-as fordulatszámtól. Összehasonlításképp elárulom, hogy a többszörösen Év Motorja díjat nyert VW-TFSI motor legújabb, idén bemutatott nemzedéke a hatos Golf GTI-ben két literből álltja elő a 210 lóerőt, és csúcsnyomatéka is "csak" 280 Nm, ráadásul ez jóval magasabb fordulatszámnál, 1700-nál jelentkezik."
;-))
Hardy2009-06-20 13:05:16 // 5392
Az Origo is tesztelte:159 teszt
Buksi2009-06-20 10:50:06 // 5391
Ne adjam el? Na jó, megmarad hobbiautónak! ;-)))))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak