Szabi(kispalinagyobbikfia)2009-09-22 11:25:20 // 5690
nem is merek... Erhard kolléga egyből belekötne :D
Tommi2009-09-22 11:22:10 // 5689
Persze, a kék meg a rendőrautó, a fekete meg a halottaskocsi, mi? :) Ezek után ne vegyél semmilyen színű autót, mert mindegyik emlékeztet valamire :PPP
Szabi(kispalinagyobbikfia)2009-09-22 11:19:56 // 5688
a piros meg tűzoltóautó nem? :D
Tommi2009-09-22 11:15:41 // 5687
Nekünk még a 156 előtt volt egy offos gép, amit a két Alfához hasonlóan újonnan vettünk még 1997-ben és nem raktárról, hanem rendeltük - és az is fehér volt, direkt ezt kértük. Úgyhogy a családom esetében speciel nem érvényesül ez a divat-elmélet, nekünk már 12 évvel ezelőtt volt fehér autónk :)))
Kompressz úr2009-09-22 11:12:46 // 5685
Ott a pont :)
Erhard 242 (Pure Energy)2009-09-22 11:08:15 // 5684
azért egy picit divat lett belőle 10 évig a dobozoson kívül miért nem volt senkinek fehér autója? :)
Tommi2009-09-22 11:07:36 // 5683
Tehát azért vettél fehér autót, mert spórolni akartál és már nem futotta volna feláras extra színre? :PPP
Tommi2009-09-22 11:05:43 // 5682
Nem vagyok se újgazdag, se germanoid fan :)))
Amúgy Halesznak igaza van, jól áll neki a fehér. Van itt az Amorén egy cartársnő, akinek fehér 159-ese van (a nickje nem jut eszembe) és iszonyat jól néz ki az az autó :)
Amúgy Halesznak igaza van, jól áll neki a fehér. Van itt az Amorén egy cartársnő, akinek fehér 159-ese van (a nickje nem jut eszembe) és iszonyat jól néz ki az az autó :)
Halesz2009-09-22 09:31:09 // 5681
Nem :) Egyszeráen kurvajól áll neki a fehér.
Amúgy ha jól tudom, az Alfa a 147-GT-159 esetében Japánban vezette be először a fehér színt, mert ott iszonyat nagy divat. Aztán rájöttek, hogy Európában is fogyni fog.
És a legviccesebb: a GT esetében például 0 forintba kerül, a pasztell és a metál színekért is fizetni kell, ezért nem :)
Szóval mondjuk azt, hogy azért fehér, mert így volt a legolcsóbb :D
Amúgy ha jól tudom, az Alfa a 147-GT-159 esetében Japánban vezette be először a fehér színt, mert ott iszonyat nagy divat. Aztán rájöttek, hogy Európában is fogyni fog.
És a legviccesebb: a GT esetében például 0 forintba kerül, a pasztell és a metál színekért is fizetni kell, ezért nem :)
Szóval mondjuk azt, hogy azért fehér, mert így volt a legolcsóbb :D
Kompressz úr2009-09-22 09:25:26 // 5680
Ez a fehérmánia nem valami újgazdag, germaniod elhajlás? :D
Tommi2009-09-22 09:20:38 // 5679
Nekem az új 1750-es turbómotorral kéne, miután finoman szólva sem vagyok dízelpárti :) Fehérben, TI csomaggal :) Már ki is néztem, laza 10 millió forint ebben az összeállításban. Ha eladnám a lakásom, tudnék is venni egyet és még maradna is tankolni egy darabig :)))
Kompressz úr2009-09-22 09:15:44 // 5678
16". Magyar utakra bőven elég, én így is stabilnak érzem az autót.
Ferko2009-09-22 08:47:13 // 5677
Nekem egy 2.4 TI kellene. Az már egész jó lehet..-DDDD
Bár a sima 2.4-en is elgondolkodnék erősen. Lehet, hogy elég lenne nekem a 17-es felni az autóra; ezeken az utakon.
Bár a sima 2.4-en is elgondolkodnék erősen. Lehet, hogy elég lenne nekem a 17-es felni az autóra; ezeken az utakon.
Erhard 242 (Pure Energy)2009-09-22 08:45:43 // 5676
jah a TI-nek más a gátlója meg a rugója még stabilabb, első körben egy 1.9-es TI lett volna de nem bántam meg hogy 2.4 lett normál futóművel a lényeg hogy csendes legyen és komfortos úgy látszik öregszem :D
Ferko2009-09-22 08:41:47 // 5675
Nálad akkor kisebb a kerék. Mekkora?
Kompressz úr2009-09-22 08:33:39 // 5674
Nekem simán megfutja a 200-at, minden erölködés nélkül.
Ferko2009-09-22 08:33:13 // 5673
Anno a 146-nál is a TI csak a 150 lovashoz volt. Hát ez van. Ez már így marad.:-))
Bár szerpentinen igen jól fekszik az autó. Ott azért nem rossz.:-)
Bár szerpentinen igen jól fekszik az autó. Ott azért nem rossz.:-)
Erhard 242 (Pure Energy)2009-09-22 08:31:39 // 5672
mondjuk ez a gyár faxsága TI csomagot nem engednék 200 ló alatt és akkor nem lenne ilyen meglepetés
Ferko2009-09-22 08:05:29 // 5671
Igen, nekem is azzal kellene..-)
Ferko2009-09-22 08:05:09 // 5670
Hát igen, valamit valamiért. Nem nagy a végsebesség, csaerébe fekszik az úton.
oké, hogy 19-es kerék, de azért én 200-at vártam tőle.
oké, hogy 19-es kerék, de azért én 200-at vártam tőle.
Erhard 242 (Pure Energy)2009-09-22 07:18:18 // 5669
nem az 1.9 150 lóval van a baj Ferko ha nem a nagyot mutat 19" kerekekkel :P szépen néz ki cserébe nem megy az autó akkorát fog rajta.....egy 17"-es kerékkel simán üti a 210-et :P
Buksi2009-09-22 03:56:40 // 5668
Akkor kell az a 2.4-es moci! ;-))
Ferko2009-09-21 23:42:05 // 5667
No és ma megvolt az első és remélhetőleg utolsó csalódás is:
Az autó végsebessége alig alig üti meg a 190-et. Este megtoltam, hogy lássam mit tud. Hááááát, 160-170-ig elég szépen ment fel 1.9 révén, de utána mocskosul kifogyott a szufla. 180-ig alig akart elmenni és a 190 közelébe is egy örökkévalóság volt, amíg elért. Oké, hogy 1.9, de azért 150 paripának illene gyorsabban mennie. Nekem a 146, ami 120 lovas volt az simán ment 203-al. Mellettem ült egy kolléga, akinek volt egy 33-as 1.7 boxija anno. Mondta, hogy Ő is többet várt volna végsebesség terén.
Persze ettől még tetszik az autó nagyon és továbbra is azt állítom, hogy ha valaki nyugis sofőr, akkor annak jó választás.
Ja igen: a ködlámpa kapcsolók szokatlanul hülye helyen vannak. Konkrátan a baloldali kapcsolók alatt a műszerfalon. Persze más autóban is itt van asszem, csak én két Alfa után szokatlannak éreztem.:-)))
Az autó végsebessége alig alig üti meg a 190-et. Este megtoltam, hogy lássam mit tud. Hááááát, 160-170-ig elég szépen ment fel 1.9 révén, de utána mocskosul kifogyott a szufla. 180-ig alig akart elmenni és a 190 közelébe is egy örökkévalóság volt, amíg elért. Oké, hogy 1.9, de azért 150 paripának illene gyorsabban mennie. Nekem a 146, ami 120 lovas volt az simán ment 203-al. Mellettem ült egy kolléga, akinek volt egy 33-as 1.7 boxija anno. Mondta, hogy Ő is többet várt volna végsebesség terén.
Persze ettől még tetszik az autó nagyon és továbbra is azt állítom, hogy ha valaki nyugis sofőr, akkor annak jó választás.
Ja igen: a ködlámpa kapcsolók szokatlanul hülye helyen vannak. Konkrátan a baloldali kapcsolók alatt a műszerfalon. Persze más autóban is itt van asszem, csak én két Alfa után szokatlannak éreztem.:-)))
Ferko2009-09-21 23:35:47 // 5666
Hmmmm.................az vagyok.:-DDD
Ferko2009-09-21 09:35:50 // 5664
Sziasztok!
Ha csak egy hónapra, de én is 159 tulaj lhetek. Nálam van egy 159 1.9 Mjet TI. A 156-osom fotghatáson van és addig azt az autót nyúzom.
Eddigi tapasztalataim:
Nem olyan vészes az 1.9 Ebben az autóban. Én azt hittem, hogy sokkal lomhább. Na persze nem mondom, hogy felveszi a versenyt a 2.4 Mjet-el, de ahhoz képest elég dinamikos. A 3-ast ez is nagyon szereti. Ha valakinek az kell egy autóban, hogy eljusson A-ból B-be és arra tökéletes választás. Már ami az erőt illeti. Viszont a 120 lovas biztos kevés lenne már. Előzésnél azért van, hogy vissza kellett kapcsolni, de mégegyszer mondom, kellemesen csalódtam a "csak" 150 paciban.:-)
Épp a hegyekben voltunk a hétvégén és így volt alkalmam kipróbálni a szerpentinen is az autót. Persze csak óvatosan, hiszen ismerkednem kell még vele. Azonban így is szétélveztem az agyam. 19-es papucsok, 235-ös gummák. Fekszik az úton rendesen. Élvezet vele menni. Mi lenne, ha 2.4 lenne?:-)))) Megérez mindent a futómű, de nem vészesen és engem meg épp nem érdekel, hogy érezni a döccenőket.:-DDD
A beltér egy álom. Kénelmes hurkás bőr ülések. Szép fehér világítás az órákon, egyszóval álom. Legszívesebben benne aludtam volna.
A külseje. Asszem ehhez nem kell komment. Összepisáltam magam, amikor megláttam. Eddig is tudtam, hogy szép a 159, de élőben látni és menni egy ilyen autóval........hmmmmmm....................most már tudom, hogy kell egy ilyen.
Na és persze bejöttem dolgozni és jó volt látni/hallani a kollégák elsimerő tekintetét/szavait, hogy ez igen.........:-DDDD
Ha csak egy hónapra, de én is 159 tulaj lhetek. Nálam van egy 159 1.9 Mjet TI. A 156-osom fotghatáson van és addig azt az autót nyúzom.
Eddigi tapasztalataim:
Nem olyan vészes az 1.9 Ebben az autóban. Én azt hittem, hogy sokkal lomhább. Na persze nem mondom, hogy felveszi a versenyt a 2.4 Mjet-el, de ahhoz képest elég dinamikos. A 3-ast ez is nagyon szereti. Ha valakinek az kell egy autóban, hogy eljusson A-ból B-be és arra tökéletes választás. Már ami az erőt illeti. Viszont a 120 lovas biztos kevés lenne már. Előzésnél azért van, hogy vissza kellett kapcsolni, de mégegyszer mondom, kellemesen csalódtam a "csak" 150 paciban.:-)
Épp a hegyekben voltunk a hétvégén és így volt alkalmam kipróbálni a szerpentinen is az autót. Persze csak óvatosan, hiszen ismerkednem kell még vele. Azonban így is szétélveztem az agyam. 19-es papucsok, 235-ös gummák. Fekszik az úton rendesen. Élvezet vele menni. Mi lenne, ha 2.4 lenne?:-)))) Megérez mindent a futómű, de nem vészesen és engem meg épp nem érdekel, hogy érezni a döccenőket.:-DDD
A beltér egy álom. Kénelmes hurkás bőr ülések. Szép fehér világítás az órákon, egyszóval álom. Legszívesebben benne aludtam volna.
A külseje. Asszem ehhez nem kell komment. Összepisáltam magam, amikor megláttam. Eddig is tudtam, hogy szép a 159, de élőben látni és menni egy ilyen autóval........hmmmmmm....................most már tudom, hogy kell egy ilyen.
Na és persze bejöttem dolgozni és jó volt látni/hallani a kollégák elsimerő tekintetét/szavait, hogy ez igen.........:-DDDD
Carlos2009-09-17 18:05:56 // 5663
közben megoldódott.
de azért kösz .-)
de azért kösz .-)
Carlos2009-09-17 15:39:19 // 5662
Tom122009-09-16 10:35:32 // 5661
Néha nem is kell. A fiam barátnőjéne faterjának is Ignise van, próbálkozott is, hogy miért nem valami "jó kis kóreait", vagy japánt vesz /vetet :-)/ magának, de 1,5 - 2 év alatt fordult a kocka, pár hete már egy 156 SW-n töri a fejét, de még nem elég "bátor"...:-))) Mondtam neki, hogy elviszem egy körre, ha gondolja, de még nem jelentkezett...Egyszer megpróbálta tartani a lépést mögöttem, de valahogy nem jött össze neki, talán akkor tágult ki a látóköre. :-))
Erhard 242 (Pure Energy)2009-09-16 10:28:23 // 5660
nekem sem baj csak ez tényleg össze van rakva patentul ..
GEORGE2009-09-16 10:13:11 // 5659
Szerintem sem olyan nagy baj, ha van benne anyag.
Visszaköszön ez pozitívan, amikor utazik vele az ember.
No meg ha ütközés van akkor is jól jön a sok vas....
Visszaköszön ez pozitívan, amikor utazik vele az ember.
No meg ha ütközés van akkor is jól jön a sok vas....
Tibe2009-09-15 22:46:44 // 5658
Nem baj ha nehéz az autó, cserébe csendes a beltér utazás közben és masszív hatást kelt. Akiknek nem tetszik hogy ilyen vegyenek mást :)
Erhard 242 (Pure Energy)2009-09-15 21:43:33 // 5657
ma aki beszerelte a riasztót az autóba BMW fan volt beült és azt mondta ez szebb mint az 5ös és anyagra is jobb, mondjuk mikor levették az ajtókárpitot még a zajfogó is fémből van ezért ilyen rohadt nehéz az autó :D
GEORGE2009-09-15 21:40:53 // 5656
Aki egy sutyukit jó autónak tart, annak hiába is mondunk bármit egy Olasz autóról.
Tibe2009-09-15 12:08:34 // 5654
Én sajnálni tudom az ilyen embereket....
isa1562009-09-15 10:41:17 // 5653
Végül is nem hiszem hogy értelme lenne bármit mondani neki. Több mint egy éve cseréltem le a 156 ot, azóta sem tünt fel neki hogy ez egy másik autó. Tudod oasz- olasz, egyik olyan mint a másik:)))
Erhard 242 (Pure Energy)2009-09-15 10:21:04 // 5652
miért nem mondtad hogy mazohista vagy szereted a szar autókat :DDD suzuki nagyon jó autó 10 évesen sorba dobálják el az injektor fejeket 97e kisker áron én szeretem mert a mienk :DDDDD
isa1562009-09-15 10:17:26 // 5651
Amikor megvettem az első alfámat, szánakozva oda somfordált a garázsszomszéd. "Pistám, mindig olyan jó autóid voltak. Hogyhogy olaszt vettél." Neki egy csupa izom ignise van, a 120 as skoda után. De már ő is tudta hogy szar az alfa. Egyszerüen válaszolni sem tudtam neki.
Erhard 242 (Pure Energy)2009-09-15 09:23:24 // 5650
van azért hely a kutya pl lent alszik a lábrésznél már, a gyerek meg nem rugdossa a hátsó ülést egyébként pont leszarom az ilyen műsorokat ezért nem nézem a topgear-t mert ott is csak fikáznak mindent ami olasz persze a roverről nem mondanak semmit ami egy igazi kalap szar...
Tibe2009-09-15 09:13:14 // 5649
Azért mert égő lenne az autósújságíró kollégái szemében ha beismerné hogy egy olasz is lehet jó autó! :) Tudod előítéletek, germán=isten, olasz=szar! :)
isa1562009-09-15 08:21:13 // 5648
Na meg a szűk hátsó utastértér az örök téma. Ha ritkán is. de ülök hátúl. Igaz csak 176 magas vagyok, marha jól elférek. Inkább az zavar hogy azt a szemét fejtámlát alacsonyra tették, és nyomja a hátam teljesen fellökve is. Egy autósműsorban (Discovery) kiálltak egy sztráda mellé, és arra jutottak, hogy csak minden 30. autóban ül valaki hátúl. Akkor meg miért ezek a leg lényegesebb elvárások?
Piritu - 1.000.0002009-09-14 20:44:11 // 5646
most hogy mondod, lehet :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2009-09-14 20:39:33 // 5645
lehet leberetválta...
Erhard 242 (Pure Energy)2009-09-14 20:39:07 // 5644
Devecser? :)
Piritu - 1.000.0002009-09-14 20:37:36 // 5643
Hát pedig az előző tulaj nem viselt bajuszt, mégis cserélte az egyik hátsó kerékcsapágyat. A másik is lassan megérett a cserére. Nem tudsz bótot, ahol lehetne egyet venni? :-)))
Erhard 242 (Pure Energy)2009-09-14 20:33:56 // 5642
így kaptad hogy nem nyöszög és cserélték a mit? :) csak a bajszos sofőröknél megy tönkre a kerékcsapágy :P
Piritu - 1.000.0002009-09-14 20:19:31 // 5641
Csak a pirosakban, a stromboli szürkékben és a kályhaezüst színüekben nem :-))