Fórum >> Típusok >> 159

ALFI1562010-08-18 22:02:33 // 7664
Semmit nem értek belőle.Egy sima csövet hegesztettek be a helyére?Peti fordíts.
enká2010-08-18 21:56:45 // 7663
yoyo :)
Végül is turbónyomás szabályzó szelep (vagy vmi ilyesmi) hibát írt ki a Bosch diagnosztika (tehát nem szakszervizes diagnosztika), eszerint attól jött ki nekem a check engine. Megjegyzem, a 156-os mjet-emnél is volt ugyanilyen gondom a legelején. Azt hiszem. A hibát kiszedték, most itt tartunk. Ha újra előjön, akkor kiolvastatom rendes alfás diagnosztikával és megrendelem. Kb. mennyibe fájna ez nekem, Erhard kolléga?

Megjegyzem, a szaki alig akarta az 5w-40-es olajamat lecserélni 5w-30-ra. Mutatta a laptopján az alfámhoz tartozó 5w-40-es ajánlást én meg mutattam volna neki a selenia olasz honlapját, de nem ment fel a kedvemért a netre.

Még egy észrevétel az olajcserével kapcsolatban: csupán 5,5 liter ment bele a 6,4 liter helyett (szűrőt is cseréltettem).
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-18 19:42:23 // 7662
bár ilyen egyszerű lenne :)
GTPeti2010-08-18 18:53:41 // 7661
Nem bonyolították agyon a dolgot. (Legalább a látszatra adhattak volna. :) Állítólag ez, ilyen formában nem működik az elektronika miatt.
.....2010-08-18 18:47:33 // 7660
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-17 22:35:32 // 7659
igen de meg fogom csinálni én is mert nincs kedvem most újat venni....BMW-nél 160e km-nél cserélni kell pl ...
ALFI1562010-08-17 22:32:43 // 7658
Na ezt mondták nekem is csak én nem tudtam elmondani.Azért ez már nagyobb meló nem?Pár órát igénybe vesz gondolom.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-17 22:29:47 // 7657
nem, csak a szívósor nem alul ha nem felül van...van benne 5db műanyag dugattyú ami állítja a levegő beáramlást...azok kokszolódnak le.
DrB2010-08-17 22:23:22 // 7656
asszem, inkább nem olvasom tovább, hogy megmaradjak a boldog tudatlanságban... :)))
ALFI1562010-08-17 22:20:03 // 7655
Akkor csak nem kérdeztem hülyeséget a 7615-ös hozzászólásba.De ott mit kell tisztítaní?
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-17 22:15:22 // 7654
most jutott eszembe :) hallottam mert szívósort is kerestek nem egyet :(
ALFI1562010-08-17 22:00:18 // 7653
7900 helyett 6900-ba van egy flakon ha 3-at rendelünk.
ALFI1562010-08-17 21:53:42 // 7652
A múltkor még nem hallotál ilyenről.Utánaolvastál vagy hallottál valamit?
DrB2010-08-17 20:28:41 // 7651
Azóta, hogy Csöri foglalkozott vele, nem jött elő a dolog. Közvetlen előtte olajcsere is volt, az új előírás szerinti került bele. Azóta kb. 2500 km-t tettem bele. Csörivel beszélgetve, ő is ajánlott egy ilyen tisztító adalékot, sajnos, elkevertem a papírt, amire felírtam.
GTPeti2010-08-17 18:59:43 // 7650
"elméletileg akkor a 140 lótól mindegyik csak felhúzott "
Én ilyet ám nem mondtam!
.....2010-08-17 16:03:11 // 7649
Milyen OBD2 csatlakozót és programot használsz hozzá ???
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-17 15:45:44 // 7648
más a főtengely is, a hajtókar, a dugó....szóval sok minden más...
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-17 14:16:25 // 7647
más a turbó, porlasztó, magasnyomású és a program...elméletileg akkor a 140 lótól mindegyik csak felhúzott :P de ez így nem igaz....
1372010-08-17 13:33:49 // 7646
Olyasmi. A marketinges duma az volt, hogy ennyi meg annyi befecskendezési ütem van a jtdm-ben, de ugyanez megvolt a 2.4-ben. Alfaowneren asztat írták, hogy az egyetlen lényeges különbség a megaméretű turbo. Ettől olyan mega a turbólyuk is.
GTPeti2010-08-17 13:03:58 // 7645
Az első mondatomhoz: konkrétan a 159 210 lovas kettőnégyese nem egy felhúzott 156 motor?
GTPeti2010-08-17 13:02:26 // 7644
Nagyobb teljesítmény? Egy a 156 MKII enyhén felhúzott 2.4-ese is tud ennyit.

A DPF megkerülélst már pedzegettem. Ha orrba-szájba mér az autó mindenhol, lehet, hogy egy méretezett cső még beleférne. Úgy, hogy pl. 1/4 "áramlás" jusson a DPF-re. (DPF Bypass). Esetleg egy szeleppel kapcsolhatóvá tenni.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-17 12:37:21 // 7643
Notebook + program + OBD2 :P
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-17 12:36:46 // 7642
tényleg mi lenne ha a DFP előtt berakna az ember egy csövet ami kikerülné a szűrőt és a vákumcsövet rövidre zárná?
enká2010-08-17 12:35:14 // 7641
Honnan látsz te ilyen százalékokat, Erhardó? :)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-17 12:34:32 // 7640
nagyobb teljesítmény = több korom...
GTPeti2010-08-17 12:29:52 // 7639
Úgy látom sajnos eléggé megnőtt ezeknek a hipermodern dízeleknek a karbantartásigénye. :(((
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-17 12:01:18 // 7638
meg eléggé árbarát is olyan 55e volt komplettcuzámen....
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-17 11:58:38 // 7637
egyébként nektek szerintem a szívósor jelez be állandóan hibát...vannak benne műanyag dugattyúk (de minek? mivel a késői CF3-as dejzelekben ott a helye csak nincs benne :) amik megszorulnak ...érdemes lekapni a szívósort és kipucoltatni....
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-17 11:36:08 // 7636
szerintem érdemes ..nekem használt..lehúzott LMM-vel jártam 2 napig a DPF 92%-os telítettségű volt lement 50%-ra puccantás előtt :P
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-17 11:34:30 // 7635
én Zimmermann Sport tárcsát tettem előre, Pex (Textar csomag) fékbetéttel...nem nyikorog, meg fog is végre nem úgy mint a gyári....
W.2010-08-17 11:09:27 // 7634
Féktárcsa és betétek cseréje előtt állok. Milyet érdemes venni?
enká2010-08-17 10:28:53 // 7633
doktore dépéeffek :). Köszi a reagokat skacok. Olvastam én is a cataclean katalizátor tisztítóról cataclean, de olyan tévéshoppos az egész, hogy nehezen olvastam végig. Ám mivel ennyit mentem "rossz" olajjal, lehet érdemes lenne kipróbálnom. Esetleg tapasztalat erről?
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-16 21:05:30 // 7632
szerintem azok FAP folyadékos szarok :)
GTPeti2010-08-16 20:59:32 // 7631
Tudod mit nem értek? Hogy a régebbi autókba szánt (No-ban 300 ojróval támogatott) DPF-eket ki és mikor tisztíccsa? (Bedobnak egy Wick tablettát a tankba?)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-16 20:55:20 // 7630
nekem most az is jól viselkedik...jót tett a Catacleen :) már nem rángat tisztogatás közepette ...persze azért várom az ú DPF-et...
GTPeti2010-08-16 20:52:04 // 7629
Mire eladjátok az 59-et, doktoráltok DPF-ből... :))
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-16 20:36:06 // 7628
hm... kb 4-5 tulajt ismerek akinek beugrik a Motorkontroll hiba de semmi más jelenség...engem ez elkerült eddig 35e km óta kopp, kopp, kopp...
ALFI1562010-08-16 19:32:22 // 7627
Neked volt azóta hibaüzenet?
DrB2010-08-16 19:13:52 // 7626
üdv a klubban... :)
ALFI1562010-08-16 17:15:29 // 7625
Turbó nem.Olvastasd ki.Szerintem a vákumnyomás szabályzót fogja neked is kiírni.Amit takarítass ki az a MAP szenzor meg az EGR.
enká2010-08-16 17:08:38 // 7624
yoyo :)
Az előző pár napban nálam is előugrott a check engine barátunk és leszabályzott az elektronika. Általában 120-130-as tempónál és hosszabb utakon (min. 30-40 km megtétele után).
Leállás, újraindítás után a leszabályzás eltűnik, a hibajel marad. Többszöri útrakelés után általában a hibajel is eltűnik, hacsak nem jelentkezik időközben újra a hiba.
Hiba kiolvasás még nem volt, ám én csak holnap cserélem le az előző tulaj által berakott - állítólag - méregdrága shell 5W 40-es olajat a részecskeszűrőbarát 5w 30-ra. Talán ezzel a hiba is megszűnik. De persze lehet, hogy semmi köze hozzá. Hozzászólásaitokat olvasva lehet EGR, LMM, turbó hiba is simán.
Majd jelentkezem :).
ALFI1562010-08-15 09:26:51 // 7623
Így van!Aki ilyenre adja a fejét az kérdezze Imit.Ő már végigjárta az 1.9-el ezt.
GEORGE2010-08-14 23:24:33 // 7621
Állítólag nem olyan egyszerű chippelni a részecskeszűrő miatt....inkább 2,4-et kellett volna venni :-)
GEORGE2010-08-14 23:23:50 // 7620
Vannak már olyan ledes "izzók2 amibe van gyárilag ellenállás, így nem jelez hibát a compjuter.
W.2010-08-14 22:10:24 // 7618
Tapasztalatok: 1590km, 7.0 liter/100km átlag, 105km/H átlagseb!!!. A fék nem valami fasza, az órája 160 felett kb. 10-et csal és kell bele még egy kis kraft, úgy hogy ,meg lesz csippelve a drága. Ültetve necces az utazás, de fekszi a kanyarokat rendesen...
.....2010-08-14 13:41:27 // 7617
ööö.......... mindenesetre köszi a tippet! Ez egy jó ötlet, majd kipróbálom a philips, osram cool blue izzót.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-14 13:21:36 // 7616
én? :) viszont kitaláltam egy tuti nappali fényt 59-re...
GTPeti2010-08-14 13:15:54 // 7615
Nahátakkormeg miért panaszkodol? :))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak