ALFI1562010-09-26 22:25:13 // 8240
Csak egy kis szösszenet részemről.Nekem nem volt gond se az elöző 2.4m-jettel se a mostanival.Fikázni se akarom se a 2.4m-jet eket se az 1.9m-jeteket.De!Én valahogy strapabírobnak,elnyűhetetlenebnek tarton a régi 1.9 , 2.4JTD motrokat.És így érzem más márkánál is.Hiába a VW pdtdi motorja az se olyan strapabíró mint a golf2-esekbe ami volt diesel motor.Hol fog egy 5-ös golf annyit elmenni mint egy 2-es golf?Vagy ahogy a Kárpátutcai merciszervízbe mondta az öreg szaki.A merci a régi E osztályig volt merci.Ezek már nem az igazik.De ezeket a kocsikat direkt így tervezik.Nem az a cél,hogy minnél tovább menjen.
GEORGE2010-09-26 22:07:14 // 8239
A lényeg, hogy a leírtakkal a valóságban nem igen vannak ilyen gondok a 16V és 20V-kel.
A SportDieselt meg tartom most is, ami tudja tartani a lépést a 3.0 V6 24V-vel 200-ig az kiérdemli a SPORTDIESEL jelzőt, még akkor is ha ez neked nem tetszik :-))))))))
A SportDieselt meg tartom most is, ami tudja tartani a lépést a 3.0 V6 24V-vel 200-ig az kiérdemli a SPORTDIESEL jelzőt, még akkor is ha ez neked nem tetszik :-))))))))
Wickey2010-09-26 22:03:09 // 8238
Kérlek. Sőt, hogy érezd, kedvellek, kihagyom a triviális, összes JTD-n megtalálhatóakat, mint LMM, turbócsövek, EGR és MAP szenzor...
noha tudod mit? Az egeret mégsem hagyom ki. Míg a 8-10V JTD-ken kiiktatható és olcsón cserélhető / tisztítható, az mjeteken zsebbenyúlós témakör. A 156 kivételével a DPF meghibásodása sem egyedi, nem is túl olcsó. Porlasztócsúcsok már nincsenek olyan gazdagon "túlméretezve" mint a relatív alacsony railnyomású 8-10V-k esetén, vagy csak ócskább minőségűek, de sokszelepes JTD szeret bepisilni meg úgy általában rakoncátlankodni. Korai sokszelepeseknél váffánkúlóztak úgy másfél-két éve még valami elektronika hiba miatt is a külföldi legények a fórumokon de most hirtelen nem találom. Meg amúgy is lesz@rom, JTD-ből az igazán tartósak a 8-10 szelepesek, a 16-20 szelepesek rohadt gizmósak. Hogy a tiedben 242 ezer km van, ahhoz csak granulálni tudok, majd visszatérünk rá, ha megéri a fél misit.
Amúgy meg nem szoktalak leugatni, csak a nevetségesen hülye, mondhatni röhejes sportdízel szöveged miatt... Rosszabb környékeken ezért még mindig gyújtótrafót szoktak dugni az ember ánuszába azt ugye tudod? :-PPPPP
noha tudod mit? Az egeret mégsem hagyom ki. Míg a 8-10V JTD-ken kiiktatható és olcsón cserélhető / tisztítható, az mjeteken zsebbenyúlós témakör. A 156 kivételével a DPF meghibásodása sem egyedi, nem is túl olcsó. Porlasztócsúcsok már nincsenek olyan gazdagon "túlméretezve" mint a relatív alacsony railnyomású 8-10V-k esetén, vagy csak ócskább minőségűek, de sokszelepes JTD szeret bepisilni meg úgy általában rakoncátlankodni. Korai sokszelepeseknél váffánkúlóztak úgy másfél-két éve még valami elektronika hiba miatt is a külföldi legények a fórumokon de most hirtelen nem találom. Meg amúgy is lesz@rom, JTD-ből az igazán tartósak a 8-10 szelepesek, a 16-20 szelepesek rohadt gizmósak. Hogy a tiedben 242 ezer km van, ahhoz csak granulálni tudok, majd visszatérünk rá, ha megéri a fél misit.
Amúgy meg nem szoktalak leugatni, csak a nevetségesen hülye, mondhatni röhejes sportdízel szöveged miatt... Rosszabb környékeken ezért még mindig gyújtótrafót szoktak dugni az ember ánuszába azt ugye tudod? :-PPPPP
GEORGE2010-09-26 21:18:26 // 8237
mesélj már, hogy miért rakás szarok a 2,4 20V-k?????????????????
kíváncsi lennék mennyi áll romokban 100-200 ezer km után??
de most ne a szokásos fellengzős, jól leugatlak de nem mondok semmit dumát írj, hanem légyszi tényeket és hibákat a 20V-ről!
lehet 156 vagy 159, Brera is.
kíváncsi lennék mennyi áll romokban 100-200 ezer km után??
de most ne a szokásos fellengzős, jól leugatlak de nem mondok semmit dumát írj, hanem légyszi tényeket és hibákat a 20V-ről!
lehet 156 vagy 159, Brera is.
Wickey2010-09-26 21:16:19 // 8236
yepp. Erre mondja a költő azt, hogy kib@szott boldog új évezredet kívánok. :-P
Wickey2010-09-26 21:15:40 // 8235
GEORGE, Piri 2.4-ese 10V, a tied meg 20V. A hengerenként kétszelepes JTD-k java része még akkor is szaladni fog, amikor a tiednek már a tanksapkáját is már széthordták a bontóból. Az mjetek rakás szarok. Ebben igaza van Gombocnak.
GTPeti2010-09-26 21:11:17 // 8234
Ez így van, ahogy írod. És mégis. Kevés (egyre kevesebb) embert tántorít ez el, mert szól 1 pár érv a dízel mellett...
Wickey2010-09-26 21:08:30 // 8233
Így van. A modern dízel károsanyag és főleg DP kibocsátásban egy rakás szar. Még egy szarul beállított zsíros feketét füstölő adagolós előkamrás dízel is kedvezőbb károsanyag kibocsátásban, mint egy agyonhype-olt modern dízel. Mertugye a széngöbök lehullanak az út szélén és össze lehet őket söpörni, vagy kifújod az orrod, fekete lesz a PZS, és kész, de szagolja a mikroszkópikus részecskéiket a nullkilométeres eurónyócas csattogós éjjelilepkéknek akinek két anyja van. A kéket füstölő benzinestől meg vagy meghalsz azonnal, vagy túléled, nem úgy, mint a modern dízel apró szarjait. Éskülönbenis redná redná, nem pedig kattkattkatt. :P De ezt NEKED magyarázzam sokszázadszorra? :DDD
GEORGE2010-09-26 20:52:43 // 8232
Keresem a lovét az utódra :-))))
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-26 13:18:29 // 8231
mindenki szopik vele és nincs kedve ide írogatni :)
Don Gombóc2010-09-26 12:33:29 // 8230
Közben megtorpant a topic. Semmi bunyó ? George hol vagy ? :)
BeczA2010-09-15 22:38:37 // 8229
Vagy minden domboldalnál rejtőzik egy mérnökcsapat és hátúlról tartják a kocsit :))))
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-15 22:35:13 // 8228
az a faék :)
GEORGE2010-09-15 22:32:47 // 8227
Visszagurulás gátló a becsületes neve :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-15 22:20:58 // 8226
mindenkinek van főnöke :)
DrB2010-09-15 22:17:03 // 8225
Nálam sem villan fel semmi, legalábbis eddig nem figyeltem fel rá...
GTPeti2010-09-15 22:16:21 // 8224
Hát igen. Jó annak, akinek nincs főnöke... :)
ALFI1562010-09-15 22:11:05 // 8222
Mert nem a műszerfalat figyeled hanem a füstöt hátul.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-15 22:09:37 // 8221
még sosem láttam :)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-15 22:09:02 // 8220
szerintem az emberek 95% leszarja ...tudod ez olyan hogy 10 éve kitalálták a só káros utána egészséges, a tej káros majd egészséges, a tojás káros majd egészséges stb, stb, stb...a legjobb hogy 5 éve mikor kiszáradt majdnem a balaton akkor azt mondták el fog sivatagosodni európa mert felmelegedés lesz most meg jön a jégkorszak :D
ALFI1562010-09-15 22:08:23 // 8219
A műszerfalon is látod a kis ikont.Fel kell villania.
GEORGE2010-09-15 22:05:28 // 8218
Asszem ez a vas rajtad fog rohadni :-) kinek fogod tudni eladni az icipicinél is kisebb részeckéket köpködő vackot?? :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-15 22:04:39 // 8217
Eddig azt hittem rossz a fékem ha dombon megálltam nem gurult vissza az autó mikor elindultam....ma tudtam meg hogy van benne emelkedő tartó elektronika :D
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-15 22:03:10 // 8216
melyikre gondolsz? az ózonréteget vékonyítom naponta többször is :DDDD
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-15 22:01:53 // 8215
nem néztem ma 220-nál ...remélem este nem mérnek :P
GEORGE2010-09-15 22:01:10 // 8214
és hogy állsz a füstöléssel??? :-))))))))
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-15 21:59:38 // 8213
gurul jah :)
GEORGE2010-09-15 21:58:06 // 8212
majd megírják a 159-es tulajok :-)
ALFI1562010-09-15 21:56:16 // 8211
Az utolsó pár napba nem kicsit pörög a topic.
És az 59-esekkel mi a helyzet?Szépen gurul mindenkié?
És az 59-esekkel mi a helyzet?Szépen gurul mindenkié?
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-15 21:52:18 // 8210
a stressz vazz az nyír ki mindenkit :P
GEORGE2010-09-15 21:51:26 // 8208
Rosszul ismersz, nem vagyok ideges a pulzusom is rendben, csak vissza válaszoltam ahogy ép gondoltam :-)))
tipoatti2010-09-15 21:48:23 // 8206
Hogy felspanolta magát, mi? Nagyon nagy!!!! :D
BeczA2010-09-15 21:42:43 // 8205
Bocsánat, nem vagyok én diesel ellenes, hisz ugyan úgy engem is savaznak a TS-em miatt a "nagyok" .Emiatt ezt az egész Diesel VS benya dolgot én csupán vérszívásnak látom és tudom be, de amikor reggelente beindítom az 1 éves MB Sprintert és olyan szag árad belőle hidegen ,hogy iszonyat akkor ott valami nem egészséges dolog csak lehet a háttérben... de lehet csak én gondolom rosszúl...
BeczA2010-09-15 21:38:24 // 8204
Én sem ezt mondtam... de a feketeköd akkor sem túl bizalom gerjesztő.
Én is nap mint nap vezetem a Mercedes Benz Sprintert, és a fogyasztásukkal nem lehet vitatkozni ,illetve azzal sem hogy egy mai Diesel kocsi teljesítménye megeggyezik egy azonos köbcentis benyással, és még is 60%-al kevesebbet fogyaszt.
Szívesen vennék dieselt akár még magamnak is, de akkor csak is újjat vennék, hisz szerintem abban egyettértünk, he nem szakszerűan van üzemelve mint a használt autók zöme akkor , nem kis gondot tud okozni műszakilag.
Én is nap mint nap vezetem a Mercedes Benz Sprintert, és a fogyasztásukkal nem lehet vitatkozni ,illetve azzal sem hogy egy mai Diesel kocsi teljesítménye megeggyezik egy azonos köbcentis benyással, és még is 60%-al kevesebbet fogyaszt.
Szívesen vennék dieselt akár még magamnak is, de akkor csak is újjat vennék, hisz szerintem abban egyettértünk, he nem szakszerűan van üzemelve mint a használt autók zöme akkor , nem kis gondot tud okozni műszakilag.
GEORGE2010-09-15 21:31:24 // 8202
én meg utálok a kéken füstölő szarrá hajtott benzinesek mögött autózni, összeköpködik olajjal a SportDieselem elejét.....
Utálom az autósok közt 200 felett cikázó motorosokat is!!! Akinek inge az vegye úgy, hogy ez az én bosszúm ami a SportDiesel kipufogójából jön ki :-)))))))
Szóval 1szónak is 100 a vége,továbbra sem győztetek meg, hogy életveszélyesen káros lenne a diesel......
Utálom az autósok közt 200 felett cikázó motorosokat is!!! Akinek inge az vegye úgy, hogy ez az én bosszúm ami a SportDiesel kipufogójából jön ki :-)))))))
Szóval 1szónak is 100 a vége,továbbra sem győztetek meg, hogy életveszélyesen káros lenne a diesel......
Tom122010-09-15 21:30:50 // 8201
...ha én azt tudnám...:-)))
Mindjárt nézek valami "memóriaduzzasztó" szert...:-)))
Mindjárt nézek valami "memóriaduzzasztó" szert...:-)))
GEORGE2010-09-15 21:28:33 // 8200
A benzinesek amik kéken és feketén füstölnek, igen feketén is, pl Rolibaba átalakított 2.0 Turbója azok gondolom nem szennyeznek, igazából nem is érdekes....csak és kizárólag a diesel autók a bűnősek!
GEORGE2010-09-15 21:24:21 // 8199
és természetesen erről semmi más nem tehát, mint a 2003-tól megjelent JTD motorok és társaik......hagyjál már evvel....
GEORGE2010-09-15 21:23:25 // 8198
Bp-en bicajozni elég veszélyes és szerintem hamarább fognak elgázolni, minthogy egy alattomos részecske miatt tumort kapjál.
Amúgy meg van tömegközlekedési eszköz is.
Amúgy meg van tömegközlekedési eszköz is.
GEORGE2010-09-15 21:22:08 // 8197
Rövidre zárom, ha nem fogja tartós 140-170 közt leenni a gatyámat a Júlis TBi ( 235 ) akkor olyant veszek, ha meg nem fog tetszeni a fogyija akkor JTD ill JTTD-t fogok venni :-)))
És tényleg jó magasról szarok rá, hogy milyen káros a diesel.....
ha olyan káros mint amit írsz, tiltsák be!!!!!
És tényleg jó magasról szarok rá, hogy milyen káros a diesel.....
ha olyan káros mint amit írsz, tiltsák be!!!!!
GTPeti2010-09-15 21:08:54 // 8196
OK... vagy majd 1 sör mellett megbeszéljük. (Feltéve, hogy nem rákkeltő. :) Tom-mal is meg akartunk beszélni vmit, csak már azt nem tudom mit. Remélem ő tudja. :))
WarbiRunner (Gyuri)2010-09-15 21:00:43 // 8195
Erről egy sztorit mesélt, valamelyik tanára mondta a szívbarát margarin kapcsán, hogy "ugyanaz van benne, mint amiből a doboza van". Az egyik nagy gond, hogy konkrétan hulladékot eszünk. De ugyanígy több ismert ok van, majd kikérdezem ezekről, nem akarok itt a saját gondolataim és a megragadt félinformációk alapján okoskodni :-)
GTPeti2010-09-15 20:41:10 // 8194
És mit mond a testvéred, mik a környezetünkben előforduló fő kiváltó okok? A korom? A tartósítószerek? A növényvédőszerek?
Tom122010-09-15 20:27:48 // 8193
Akkor hajrá! Én szorítok nekik.:-)
WarbiRunner (Gyuri)2010-09-15 20:26:43 // 8192
Hát még sajna messze a megoldás. Tesómék most úgy látják, hogy a rák nagyon hasonlóan viselkedik a vírusokhoz. Nem értek hozzá, de lelkesen szokta nekem magyarázni. Remélem jutnak valami megoldásra, mert "hullanak" körülöttünk az ismerősök...rákban. 30-40 évesen :-(
Tom122010-09-15 20:23:40 // 8191
...a hiánya.
...de elég "nyakatekerten" fogalmazták meg...:-)
...de elég "nyakatekerten" fogalmazták meg...:-)