Fórum >> Típusok >> 159

Pityukoma2012-02-29 19:33:03 // 19690
Ez marha jól néz ki. Kíváncsi vagyok a végeredményre...
Pityukoma2012-02-29 19:31:02 // 19689
Nem 4 csak a két első:-( volt ennyi. Rozsdamentes, kb 1mm vastag és garvírozva van bele a klasszikus Alfa Romeo felirat. Néha nem tudok mérlegelni ha a szeretett ALFA-mról van szó :-D
droberto2012-02-29 19:22:07 // 19688
Teccene belőle néhány motyó! Reggel pl. a Ti küszöb gondolatával játszottam el...
droberto2012-02-29 19:20:44 // 19687
Te kiadsz 40K-t, 4 db ilyen alufóliára? Nekem is teccik, de ennyit nem adnék érte biztosan!
droberto2012-02-29 19:16:57 // 19686
Nem vagyok benne biztos, hogy nem saválló, de szépnek nem szép, az biztos!
droberto2012-02-29 19:15:04 // 19685
Nem rossz alternatíva, de nem hiszem, hogy ezt 10 alatt megúsznám! Meglátom, hogy jön be ez a parragi 80-as átalakítós történet...
'''''2012-02-29 18:45:14 // 19684
Most tudtam meg,hogy az 1.9 kipuffvége nem egyezik a 2.4 króm végével.Így tényleg nem túl szép.
.......................2012-02-29 18:36:18 // 19683
Azt hittem saválló a dob is,a Brerában a hátsók azok
Pityukoma2012-02-29 18:29:15 // 19682
Szia a cikkszámot innen vettem:Alfa Romeo 159 Lineaccessori gyári tartozékok Ezt szoktam bogarászni időnként, a küszöb burkolatot is innen néztem ki.
Pityukoma2012-02-29 18:16:55 // 19681
Mindenképp szeretnék valami esztétikusat, mert az a rozsdás cső ami most látszik az elég gáz. Törekszem a gyári alkatrészekre, de nem mindenáron. A rozsdamentes küszöb védőre kiadtam cca40K-t :-( de abból csak gyárit találtam. A project jövő hónapra marad mert most az olajcsere jön.
.......................2012-02-29 17:43:23 // 19680
Miért nem veszel a bontóban egy 2,4 es dobot,levágod a végét,rácinelteted,és kész
Piritu - 1.000.0002012-02-29 16:12:56 // 19679
erre a cikkszámra mást dob az eper :-(
Piritu - 1.000.0002012-02-29 16:09:21 // 19678
Esetleg cikkszám alapján Erhard tudna jobb árat is mondani :-)
Piritu - 1.000.0002012-02-29 16:08:18 // 19677
...ez sajnos mindenkivel így van. Háromszor maradtam fekve Alfával (2x 147; 1x156) mindegyik alkalommal német alkatrészt kellett cserélni.
droberto2012-02-29 16:05:52 // 19676
Piszkos dolog ez nagyon! Kb. mint a takaró ponyváért 80K-t kérni!
Én most eléggé rajtavagyok egyébként! A Dinamit kipufogó nem akar nekem véget gyártani.
Holnap hoznak elvileg egy ilyet, amit majd valahogy átalakítok! Ha összeáll, akkor publikálom!
'''''2012-02-29 15:37:59 // 19675
Hová kell neked a gyári kipuffvég?
'''''2012-02-29 15:37:17 // 19674
Engem még Mitó nem előzött meg,pedig volt chippes is közte. :-)
Pityukoma2012-02-29 15:27:22 // 19673
Sziasztok :-) Tegnap jártam alkatrész üzletben és megkérdeztem a gyári kipufogó vég (50903136) árát. Mit ne mondjak dobtam egy hátra szaltót. Az ára:33135Ft. Valószínű hogy gyári nem lesz a vasamon soha :-(
.......................2012-02-29 11:40:17 // 19672
Majd a MITO val az leszel!
.......................2012-02-29 11:19:02 // 19671
nem mert az övék is meg van chippelve
'''''2012-02-29 11:16:37 // 19670
Ő a DPF! :-)
Imyx2012-02-29 11:15:32 // 19669
Novitec Powerrailt neki, + 30-40 LE többletet csak megéreznek a germánok is. :)
Rolandoo782012-02-29 10:59:54 // 19668
vicces, hogy amióta megvan a kocsim az első alkatrész ami beszart és ki kell cserélni az történetesen egy német alkatrész...mi a szarnak ennyi környezetvédelmi eszköz egy kocsiba? euro100as normánál már nem is lesz benne motor csak katalizátor.
.......................2012-02-29 10:53:43 // 19667
Részecskeszürö,kiszöri a kormot a kipufogógázból
Rolandoo782012-02-29 10:33:54 // 19666
nem hivatalos szervíz. egy kis garázs alfákra, maseratikra specialázlódva. állt is bent egy maserati grand tourismo amit éppen javítottak...mondta a srác poénosan hogy az ő számlája nem 400 font lesz....
mi a szar az a DPF? az is ilyen tönkremenő alkatrész? mi a jele ha majd kezd beszarni?
imi1562012-02-29 09:22:17 // 19665
Nem biztos,hogy feltétlenűl a kormánymű,vagy a szervószivattyú akarja megadni magát.
Nekem ezért habosodott.
A szervószivattyú pedig a habos olajtól is adhat hangot.
Hogyha fogy az olaj,akkor valahol nyilván elfolyik.Annak pedig szemmel látható jele van.Minden kormányszervóval kapcsolatos szerkezeti elemre-szervószivattyú,kormánymű,tartály,csövek,csőcsatlakozások- viszonylag könnyen,megbontás nélkül rálátni a motortérben,úgyhogy kideríthető hol folyik el az olaj.
Lewes2012-02-29 09:08:49 // 19664
Nálam ha kevés benne az olaj akkor a szervószivattyú nyöszörög, mert levegőt nyom utána olaj helyett. Nyári időben ha minimum felé töltöm akkor az első úton kicsapja, és beáll a minimum szintre, most télen nem kellett utána töltenem. Amúgy recseg a kormánymű tekeréskor. Nálam ennyi a jelenség.
ALFI1562012-02-29 08:47:10 // 19663
Hát igen.Gondolom te is városba használod inkább.Az 59 nem igazán bírja ezt.
ALFI1562012-02-29 08:46:12 // 19662
Álló helyztebe tekered alá és hallod,hogy sír a kormánymű.De gondolom olajat még nem cserélt benne ő se.Nem értem.Sokan azt hiszik csak motorolajat kell cserélni.És mi van a fékolajjal,hidraolikaolajjal,váltóolajjal,hűtőközeggel.Ezeket nem kell cserélni?
.......................2012-02-29 08:10:05 // 19661
Az EGR szelep kostrukciós hiba(Pierburg hulladék)
mindenki küszködik vele
a végén te is kiiktatod valahogy,mert egunod ezeket a köröket
+ a DPF et is,mert eldugul

a számla szerintem nem olyan sok,persze magyaro on olcsóbb lett volna
de ahogy leírtad nagyon pozitív ,hogy egyáltalán AKARTÀK tisztítani!

Hivatalos Alfa szervíz volt?
Piritu - 1.000.0002012-02-29 07:11:39 // 19660
Pontosan mi a jele, ha a kormánymű készül eltávozni az örök vadászmezőkre? Egyik német kollégám (fekete 159SW) mondta, hogy hangosodik a kormánymű, habosodik és fogy az olaj a kiegyenlítő tartályból.
Erhard 242 (Pure Energy)2012-02-28 22:01:51 // 19659
jah 130e a végösszeg az nem kevés ....
Erhard 242 (Pure Energy)2012-02-28 22:00:46 // 19658
mennyi most egy font?
Rolandoo782012-02-28 21:59:58 // 19657
drága volt szerinted? most nézem a számlát, 20fontot számoltak fel egy darab izzító gyertyára és a Pierburg EGR Valve pedig 136font volt. olcsóbb lett volna ugyanez a szervíz Magyarországon?
Erhard 242 (Pure Energy)2012-02-28 21:54:04 // 19656
angliában kell nyitni alkatrészboltot :)
Rolandoo782012-02-28 21:38:59 // 19655
Na szevasztok hey! ahogy ígértem, megírom mi volt a diagnózis és a megoldás. ugye volt ez a probléma, hogy hidegen nem reagált a gázpedálra, nem akart felpörögni és úgy ment mint ha villanykapcsoló lenne. kétezres fordulat alatt semmi erő nem volt benne, utána meg meglódult. tudom persze hogy ez jellemző a dieselekre amúgy is, de most a turbólyuk sokkal durvább volt mint előtte.
szóval ma voltam vele az alfa szerelőnél. rádugta a műszerre és rögtön mutatta a hibakódokat, miszerint EGR szelep és izzítógyertya problémák. érdekes hogy a műszerfalon nem világított az engine check lámpa. rögtön kapott 5 darab izzítót és kiszedték az egr-t, megpróbálták tisztítani, de szó szerint be volt állva. mutatták az alkatrészt, az tényleg elég menthetlen volt. szóval kapott egy újat. fel is programozták utána. most jöttem vele hazafele és mintha új motort kapott volna. újra egyenletesen húz és jó nyomatékos. hatosban lehet vele 40mph/val menni. amíg rossz volt a szelep erre semmi esély nem volt, mert le akart fulladni. na szóval újra jó állapotban van a kicsike. most rengeteg mérföldet megyek majd vele a közeljövőben. szombaton Párizs, áprilisban Magyarországra, májusban Skóciába. remélem nem fog hisztizni...400 font volt amúgy a végösszeg. ez olyan 130ezer forint...nem esett jól...nem értem hogy lehet ilyen minőségű alkatrészt beletervezni...
droberto2012-02-28 07:15:16 // 19654
Szerintem kerékőrcsavarokhoz! Az enyémhez is volt, de sorra hagytam el őket!
Ezekről is már hiányzik:
A Régen a Trabanton és a Wartburgon :) volt gyári, de az műanyag volt!
droberto2012-02-28 07:08:30 // 19653
Pityukoma, Tibcsi166! Köszönöm az eddigi remapos fogyasztási adatokat!
direttore2012-02-27 23:12:20 // 19652
2,4 jtd autópálya 130 tempomat, 6,6 l/ 100km.
DrB2012-02-27 21:55:28 // 19651
Azt én is gondoltam, hogy nem széria volt a Ford. Lényeg a lényeg, hogy idekint bőven akad erősebb "kutya". :)
Piritu - 1.000.0002012-02-27 21:42:30 // 19650
Galaxy-vel még nem volt gondom, eddig simán megvoltak. Valószínűleg nem széria volt, ami téged megfogott.
Piritu - 1.000.0002012-02-27 21:39:07 // 19649
Most is itt vagyok a Fekete-erdőben.
Tudni kell, hogy kivel áll ki az ember.
2 literig nincs gond, a nagyobbaknál meg tempomat 150 és menjenek csak :-)
A múltkor GPS szerint 229-et mentünk.
Pityukoma2012-02-27 21:38:17 // 19648
Szia, én annak idején mikor vettem a vasat mail-en megkérdeztem a FIAT Mo-ot és a válaszuk: igen volt. Az összegre azt írták hogy vegyem fel a kapcsolatot egy márkaszervizzel. Ez volt az egyik szempontom ami szerint keresgéltem a vétel előtt.
DrB2012-02-27 21:29:01 // 19647
Németországban is sokat jársz, ugye? Itt mennyire elég "oktatásra" 2.0 mJTD? Nem kötözködésből kérdezem, hanem saját tapasztalatból. A 2.4 mJTD-vel nem igazán vagyok oktató helyzetben sok Audival, BMW-vel, Mercedessel szemben. A legutóbb egy Ford Galaxy "tolt" le engem illetve egy ötös BMW-t az Autobahnon, 210 körül mentünk, ez meg csak ott lihegett a nyakunkban... A 2.4 mJTD-vel persze bőven a felső 10-20%-ban haladok a német autópályán a forgalom sebességét nézve, de az oktató potenciált idekint nem igazán érzem...
Piritu - 1.000.0002012-02-27 21:12:40 // 19646
Itt az Amore-n nem tudok olyanról, aki szerelt volna be. A 156-ba többen is, de ott más a helyzet. Meg kellene nézni, hogy a kábelezés ki van-e építve. Ha a 156-ban ott a csatlakozó (faceliftesben általában ott volt) csak egy kart kellett venni és kész.
Piritu - 1.000.0002012-02-27 21:09:56 // 19645
Felénk kezdik szokni :-)
Vannak még ilyen emberek. Pl akik egy fekete 159 műszerfalát fényképezik a kúton :-DD
Piritu - 1.000.0002012-02-27 21:06:03 // 19644
Valahol láttam krómozott kupakokat a csavarokra, csak már nem tudom, hogy hol :-(
Piritu - 1.000.0002012-02-27 21:04:18 // 19643
Az oszlopok tetején, azoknak lyukas az alja :-DDD
Piritu - 1.000.0002012-02-27 21:01:35 // 19642
...ez ugye 6,82 l/100km.
csak egyszer gurult el a gyógyszerem egy Audis miatt, de "csak" 215 kellett az okításhoz :-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak