Fórum >> Típusok >> 159

.......................2012-02-23 12:52:38 // 19514
Nem vágja tönkre,semmi baja nem lesz,a DPF nek sem
ùjonnan 400eur környékén van
brutál nyomatékot hoz,
szerintem jobb mint a chippelés
ja és ha beszarik az ECU akkor legalább a tuning nem vész el
5 perc beszerelni,ki 3 perc

ha garis a kocsi akkor ideális
Bilux2012-02-23 12:42:40 // 19513
Hát hallod bátor vagy egy nem tökéletes kocsival akarsz nekivágni párizsnak. A tréler vagy javítás nagyon drága ám onnan...
Rolandoo782012-02-23 12:27:22 // 19512
Köszönöm szépen a sok hasznos infót! Pár hét múlva elviszem szerelőhöz, most sajnos nagyon használom a kocsit, nem tudom nélkülözni, meg lesz egy hosszabb utam is vele jövő hétvégén Párizsba. addig így marad. most hogy egy picit melegebb van reggelente, sokkal használhatóbb. még mindig nehezebben pörög fel hidegen a kelleténél, de nem annyira vészes a helyzet. majd beszámolok ha megoldódott.
droberto2012-02-22 23:05:56 // 19511
Itt láthatod a kábelkötegét is!
droberto2012-02-22 22:52:47 // 19509
Lehet, hogy gyakori nem lesz, de egy részletesebbet tolok majd a blogomba, ha szaporodnak a közös km-ek!
Felniket nézegettem, mikor is rábukkantam erre. Gondoltam kipróbálom a NOVITEC érzést! ;) A fogy növekedésétől és DPF-től még félek! Elvileg nem kell, de a puding próbája az evés!
Szerintem ilyen garanciát még az új boxokra sem vállal senki! Még a Novitec sem! Mindenesetre, ha már itt tartunk a Novitec-es boxban, több a bizodalmam mint egy ismeretlen remapban. Bár egy jó remap, melyet rendesen le is tesztelnek, biztosan jó, vagy tán jobb is.
Pont itt kaptam talán a legtöbbet, alacsony sebességi fokozatban. Ugrik mint egy gepárd! :) Sokkal gyorsabban és vehemensebben reagál 1-ben és 2-ben a gázpedál lenyomására. A rugalmassága is számottevően javult! Csökkent a várakozási idő!
Motor felső bunda leszed. A railcső és a szívócsó nyomásmérő stekkerét kell széthúzni és sorosan rákötni a PR-t. Apát az anyára, anyát az apára.
A doboznak még kell keresnem egy végleges helyet, meg a kábeleket is el fogom rendezni esztétikusan. A box most egy szivaccsal van hozzászorítva az akksihoz!
DrB2012-02-22 21:57:42 // 19508
Várom a gyakori és részletes beszámolóidat. Nekem is piszkálja a fantáziámat a 2.4-eshez.

Újonnan vetted? Mennyibe kerül?

Van valamiféle garancia rá? Nem önmagába a boxra, hanem arra, hogy nem vágja tönkre a motort.

Javult a gázpedálreakció 1-es és 2-es fokozatban?

Egyszerű beszerelni? Tulajdonképpen, hogy kell?
stukker19872012-02-22 21:51:21 // 19507
Köszi nagy segítség!

Ezt a dokumentációt hol lehet megtalálni/letölteni?
droberto2012-02-22 21:49:30 // 19506
Autóm típusához új utótag került a mai napon! :))
Novitec Powerrail V
Megy mint a disznó! Vagy 200 kg-ot letagadhatna! :)
A railcső és a szívócsó nyomásmérőt vágja át! A DPF-et ez mán szereti!
Remélem a fogy megmarad! Eddig az első 25 km-en, nem tapasztaltam növekedést! 90-es (óra szerinti) tempomatnál 5,5-57 l/100 km.
droberto2012-02-22 21:31:34 // 19505
AIR OUTLET ON CONSOLE
Pont ebbe botlottam bele az eLearn-be, a nagy keresés közben!
droberto2012-02-22 21:10:14 // 19504
Egyébként köszi!
droberto2012-02-22 21:09:55 // 19503
Az értetlenségemet az okozta, hogy rá volt írva, hogy EGR!
stukker19872012-02-22 19:18:21 // 19502
Üdv!

Van azzal kapcsolatban valakinek tapasztalata,hogy a légbefúvó rácsot hogyan lehet pótolni?

Nem tudom a nevét basszus:)

.......................2012-02-22 18:26:08 // 19501
A 4 es az a szívócsövön,egy Torx csavar fogja,
kicsavarod ,óvatosan kihúzod
de csavarhúzóval ne érj hozzá a szenzorhoz mert tönkremegy
MAP szenzor = Mainfolld Air Pressure
droberto2012-02-22 18:05:44 // 19499
1.9 JTDm 16V 150 HP - Tudja valaki, hogy hol van a boost pressure sensor?
Tozo2012-02-22 17:51:54 // 19498
Adatlapomnál megtalálod az email címem :-)!
papajax2012-02-22 17:46:41 // 19497
Köszi az infót!:)
Akkor élnék a lehetőséggel és meglátogatnálak valamikor.:)
Ha egy elérhetőséget megadnál,akkor privátban megbeszélhetnénk egy időpontot.
Köszi!Üdv
Tozo2012-02-22 17:41:09 // 19496
Szia!
Én rakattam Pajzsot az enyémbe, igaz riasztó nincs benne, csak motortér zár, indítás- és rablásgátló. Lelket nyugtatja és nagyon jó móka állandóan nyomogatni a távját :-). Pajzsék gyorsak korrektek voltak, személyes tapasztalatom alapján tudom ajánlani őket, viszont nem a legolcsóbbak! Ha kíváncsi vagy a Pajzsra, szivesen megmutatom, ha elgurulcs felém (Bp II)!
Üdv Zoli
papajax2012-02-22 17:25:12 // 19495
Utólagos riasztó beszereléssel kapcsolatban van valakinek tapasztalata???
Mit érdemes???
Pajzs technológia??????
Köszönöm!
papajax2012-02-22 17:24:06 // 19494
Köszönöm szépen!!!:):):)
cseko762012-02-22 10:22:05 // 19493
érdemes gépet (gyári prg.-mal) rádugni és az egyből megmondja... nekem amikor probléma volt vele, akkor a hátsó lökhárító alatt jobbra van egy csatlakozó az volt összerohadva és állandóan kontak hibás volt...
LeZo2012-02-22 07:08:02 // 19492
Off üzenet:

LVK-740 159SW ... "tud róla valaki" valamit? :) 2. hete mellettünk parkol de embert még sose láttam!
droberto2012-02-21 16:43:02 // 19490
Akit érdekel az Az Alfa Romeo története 1910-2010 c. könyv, akkor a Könyvkapunál tudja megvenni a legolcsóbban.
Balázs156SW2012-02-21 15:07:57 // 19489
Én is ugyanezt tapasztaltam. Mindenap használom rövid utakra, nincs ideje bemelegedni. Megtisztíttattam a szívósort, állítólag kormos volt. Most jobb, de még most sem az igazi.
papajax2012-02-21 14:36:03 // 19488
Sziasztok!Valaki meg tudja mondani, hogy hogyan kell levenni a kormánykereket barmolás nélkül?
ALFI1562012-02-20 21:25:31 // 19487
Beszart valamelyik parkszenzor.Ha szerencséd van csak alul a kábel.
Laosz1562012-02-20 20:33:42 // 19486
Sziasztok. Kis segitseget kernek... Villog a muszerfalon a parkoloszenzor visszajelzo,es irja,h PARKING HELP NOT AVALIABLE. Nem is jelez tolataskor. Mi a teendő ilyenkor? Volt mar vkinek hasonlo problemaja?
sxr852012-02-20 19:23:06 // 19485
Nekem kb ugyanez volt a hibajelenség és az EGR volt a ludas. Mondjuk ki is irta nalam a hibakodot és diag kabellel kiolvasva nem volt nehéz kitalálni hogyan tovább. Én kitisztittattam, de nem oldodott meg a problema, igy vettem bele egy ujat...
Erhard 242 (Pure Energy)2012-02-20 10:30:29 // 19484
ha garis akkor nem drága egyik sem vissza kell vinni...
Rolandoo782012-02-20 09:58:21 // 19483
gyanús nekem, hogy azóta van ez, amióta most először a Total-nál tankoltam legutóbb. de ha EGR szelep probléma, akkor mindegy, hogy milyen minőségű a gázolaj gondolom. köszönöm a tippet! van még garancia is az autón, azt hiszemigénybe veszem ehhez a javításhoz.
ALFI1562012-02-20 09:53:38 // 19482
Miért jönne rendbe tankolástól?Egyik se vészes ha nem hagyod,hogy lehúzzanak.Olyan hoz vidd aki tudja,hogy kell megoldani.
Rolandoo782012-02-20 09:45:00 // 19481
ezek drága dolgok :-( ? mármint ha szívósor vagy EGR? elvigyem szerelőhöz, vagy várjak még vele, hátha a következő tankolás után rendbejön?
Erhard 242 (Pure Energy)2012-02-20 09:42:41 // 19480
nézd a pillanatnyit ilyenkor ha 10-20L akkor pucolni próbálja a DPF-et és ezért nem megy mert fulladozik...ha normális a fogyi akkor lehet szívósor probléma (nem kap levegőt) vagy EGR ...
ALFI1562012-02-20 09:42:01 // 19479
Úgy van.És ugyan azt a hibát dobja.Más nem marad csak végigzongorázni.Azért is írtam valakinek itt a multkór mikor írta,hogy megoldódott,hogy akkor legyen benne biztos mikor már párezret beletekert.
Rolandoo782012-02-20 09:28:07 // 19478
jó kérdés, azt nem is néztem. eléggé normálisnak tűnik a fogyasztása. az átlagot szoktam nézni, de szerintem rendben van.
Erhard 242 (Pure Energy)2012-02-20 09:26:22 // 19476
mekkora közben az átlagfogyi?
Rolandoo782012-02-20 09:23:34 // 19475
sziasztok, zavarhatok egy kérdéssel? van valakinek hasonló tapasztalata esetleg:
reggelente, hidegen nagyon nehezen pörög fel a motor az utóbbi időben. egy hete tapasztalom, hogy reggel mikor elindítom, még üres fokozatban sem reagál a gázpedálra. így amikor elindulok vele a parkolóból szinte lefullad és hiába nyomom a gázt nem akar felpörögni a motor. aztán így araszolgatva, kezd magához térni, amint az üzemi hőfok kezd magasabb lenni. de még azután is mintha gyengébb, lustább lenne mint amilyen előtte volt. nem füstöl egyáltalán. lehet hogy most valami rosszabb minőségű diesel került bele és az okozza ezt? köszi szépen ha adtok néhány megnyugtató tippet!
jati1592012-02-19 21:14:06 // 19474
Én szurkolok! Gondoltam segítek, hogy más ne szívjon vele akkorát, mert ez egy nagyon autó és nem kell annyira szíddni, mert a német dízeleknél meredekebb problémák is szoktak lenni! :)

Komplex, hogy ki bírjon jönni belőle a 200 ló, no meg a kipufogón az EURO4! :D
jati1592012-02-19 21:08:23 // 19473
Én is nagyon szeretem az autót! Mindig benne ülnék! :D
Még ma se tudnék mást venni helyette!
4 nap és nekem is pont 1éve van meg a kocsim. 57.000km mentem vele eddig.
Nekem voltak vele problémáim, de én 100.000 vettem és egyébként sem érdekel!
Mindig is ilyen autóra vágytam! :)
stukker19872012-02-19 21:07:22 // 19472
Jó lenne ha az első megérzésem bejönne és valóban a tiédhez hasonló lenne a probléma.

Érdekes helyzet,hogy gyakorlatilag motor komplexitás miatt bármi okozhat ilyen és ehhez hasonló problémát:(
joe752012-02-19 20:59:48 // 19471
Üdv.
Szinte napra pontosan egy éve hogy megvettem a 159-et. Egy év tapasztalata alapján, bátran kijelenthetem, hogy a legkiválóbb autóm amit valaha birtokoltam!
Egy év 50.000 belehajtott km, gyakorlatilag nulla hiba. Azért gyakorlatilag, mert 2 db helyzetjelző izzót cserélni kellett rajta....:) De ezen kívül csak a 30.000 és a 60.000 km-es szervíz! Jelenleg 74.700 km van az autóban. Ekkora futásteljesítményhez eddig minden autóm produkált már hibát, még az az egy japán is amit talán életem tévedéseként tudnék legjobban definiálni. :)
Imádom, és köszönet a gyáriaknak hogy összerakták nekem!
jati1592012-02-19 20:59:32 // 19470
Egyébként nagyon komplex ez a probléma, mert minden összefügg mindennel!

Tehát, ha nincs kaja akkor a motorvezérlő elveszi a turbó nyomást, ha nincs turbó nyomás akkor elveszi a kaját! ???
Az a kérdés, hogy melyik irányba indoljunk el!
Bármit nézhet bárki a számítógépén azt nem fogja tudni megmondani, hogy merre van a probléma.
És ha a geometria szorul, akkor az mitől jutott odáig? Tötyög a kocsival az ember vagy porlasztás probléma és azért kormolódik... (ez ugyanúgy igaz EGR vagy szívósor problémára) és így tovább.

(Egyébként a geometriát le lehet tesztelni biciklipumpával)

Én már nagyon körbejártam a problémát és majdnem megutáltam a márkát! :D
jati1592012-02-19 20:43:28 // 19469
Mi is üzemanyag hiányra gondoltunk először...

Gázolaj szűrőcsere... Aztán biztos, hogy a légtömegmérő... akkor biztos a hátsó üzemanyag szivattyú (4-5 bar a rendszernyomása)... Biztos a geometria... azt mondjuk nem néztük meg... :D, de a végére felraktunk a gépre egy VW nyomásszabályzót ami egyezett vele és álom lett az autó! Érdemes lenne kipróbálni! Rengeteg pénz meg lehet ezzel spórolni! Lásd. mellékelt ábra. :D
Ettől függetlenül bármi lehet a hiba oka, de nekem így oldódott meg!
droberto2012-02-19 20:34:01 // 19468
Tudom, mentem rá volna, csak jött ti!
Szép kerék, nagyon!
'''''2012-02-19 20:17:45 // 19467
Most adta el a haverom 80 vagy 85.000Ft-ért.Még én hirdettem itt neki.Egyébként nekem is ilyen van.
droberto2012-02-19 20:11:34 // 19466
Találtam egy jó kis bizniszt:
http://www.autoalkatresz.hu/auto-felni/alfa_romeo_159_gyari_alufelni_18x8-424610

Aki szép felnit akar annak jó lehet!
Nekem a ti után ez a legbejövősebb!
Nem tudom, hogy közülünkvaló...
Erhard 242 (Pure Energy)2012-02-19 19:58:32 // 19465
mivel dejzel autó bármi lehet :(
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak