Fórum >> Típusok >> 159

Erhard 242 (Pure Energy)2012-04-26 15:23:37 // 20964
az új elég húzós a bontott meg lutri....le kell kötni a lapátokat
Erhard 242 (Pure Energy)2012-04-26 15:22:22 // 20963
Dayco szíj és társai az a gyári is fékekből attól függ mennyit szánsz rá
Scaniamen2012-04-26 15:08:48 // 20962
Sziasztok nemtudom tudtok-e segiteni 159 1.9 16v szivósort olcsobban hol lehetne beszerezni esetleg bontottat érdemes-e ha volna.
.......................2012-04-26 14:26:50 // 20961
A gyári szettet ajánlom,
a többi utángyártott rizikós
(ha ragaszkodsz hozzá CSAK gates szíj,szigorúan fémházas vízpumpa)
fékek ATE t+b vagy Brembo tárcsa+textar betét

Nekem eddig az utángyártott szarokkal csak szívás volt..
Laci.732012-04-26 13:47:07 // 20960
Sziasztok!
Elérkezett az idő a vezérlés szett cserére, és a féktárcsa+fékbetét cserére! 159sw 1.9 jtdm 16v. Interneten rendelném a cuccokat, és azt szeretném kérdezni, hogy mit ajánlottok? Skf,Gates,Ruville? Fékek+betétek?
Köszi!
Júlia2012-04-26 00:12:45 // 20959
Megkérdezem ,köszi a válaszokat:-)
Júlia2012-04-26 00:08:46 // 20958
Anélkül.
ALFI1562012-04-25 22:51:34 // 20957
Igen én meg írtam,hogy olyan ember aki programírással foglakozik magyarul chipet ír az ki tudja írni.Ennek az ára 20ezer huf.Biztos van nállatok is.De ne kóklerhez vidd aki csak letölt egy programot és feltölti.Az nulla!
sxr852012-04-25 21:30:00 // 20956
Nem az volt a kérdés, hogyan történik a DPF kibelezése, hanem az, hogy hol csinálják meg.
'''''2012-04-25 21:01:45 // 20955
Kérdezd meg,az optimalizálással és dpf kidobással együtt a kettő mennyi lenne.Nekem 70.000Ft volt együtt.Egyébként ezen az oldalon is ugyanazt írták amit én neked mailban.
ALFI1562012-04-25 20:59:11 // 20954
Elmész 1 kipufogóshoz kidobatod utánna meg 20-ért kiíratod a comp.-ból.Persze a megfelelő emberrel.
sxr852012-04-25 20:55:00 // 20953
Hol csinálják meg ennyiért?
.......................2012-04-25 20:50:56 // 20952
AGR szelep szorul
ki kell azt is iktatni
Erhard 242 (Pure Energy)2012-04-25 20:47:10 // 20951
60-70 rugó a kiírása optimalizálással csak kiírni 20 rugó, a fizikai munka kb 1 óra az meg max 10 rugesz....
Erhard 242 (Pure Energy)2012-04-25 20:41:56 // 20950
nekem 1x sem jelzett a lámpa még is el volt dugulva ...
'''''2012-04-25 20:30:44 // 20949
Még nem raktam szűkítőt.Vártam a tapasztalatokat. :-)
direttore2012-04-25 20:25:26 // 20948
chippel együtt annyi?
Júlia2012-04-25 20:08:29 // 20947
Érdekes,mert először letiltott,de sem előzőleg sem most nem vettem észre hogy erőtlenebb.A képet elmentettem!Egyébként erről az oldalról hallottál már?
http://www.autokorbel.hu/reszecskeszuro.html
Itt 100 ezerért csinálnák meg.
direttore2012-04-25 20:06:39 // 20946
én átfúratnám a dpf-et, nekem is úgy van, műszakin nem feltünő :))
direttore2012-04-25 20:05:25 // 20945
Hello Alfi!

Próbáltad már az EGR szűkítőt? Még én se tettem be, van értelme egyáltalán.
Most azt vettem észre, hogy cca 1500 fordulatnál (50-60 km/h)negyedikben megtorpan.
Vajon mi lehet? :)
'''''2012-04-25 19:25:14 // 20944
Hali!
Mutasd meg a szerelődnek a Szosza által belinkelt képet.Úgy kéne megcsinálja neked is.A compot meg ki kell íratni.
Egyébként neked nem tilt le az autó?Nekem annó 2000-ig engedte csak pörgetni.
Júlia2012-04-25 18:43:08 // 20943
Igen,kigyulladt a lámpa.járhatok így vele egy két napig?sokat használom a városba tudom hogy ez nem jó neki,de hát csak az vegyen ilyen autót aki hosszú távon jár vele?Ez nem igazság!szerinted melyik a jobb megoldás a kiiktatáshoz?köszi a választ:-)
.......................2012-04-25 17:22:32 // 20941
Lámpa kigyullad ?
honnan tudod ,hogy eldugul?
Ha nem használod autópályán el is fog

Sokan megváltak a DPF (részecskeszürötöl),lehet egy csiptuningal is egybekötni,vagy anélkül
Két módszer van:
1. DPF et kilukasztják ,így szabad a korom útja,és a regeneráló funkciót is kiírják az ECU ból

2. a DPF helyére be lehet építeni egy egyenes csövet,így nincs minek eldugulnia

célszerü Müszaki vizsga után csináltatni,így utána nyugi van sokáig
Júlia2012-04-25 15:50:06 // 20940
Sziasztok!

Még új vagyok az oldalon nem tudom jó helyen érdeklődöm-e.Szeretnék tanácsot kérni részecskeszűrő ügyben.Sajnos mióta nálam van 2-3 hónapja már harmadjára dugul el.:(
Megszabadulnék tőle,mert már megőrít!:)Szeretném ha valaki tudna nekem ebben segíteni.Hol érdemes és egyáltalán okozok-e vele valami kárt az autóba.
Ha valaki túl van már egy ilyen kiiktatáson legyen kedves írni nekem!

Köszönöm!!
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((2012-04-25 05:42:47 // 20939
Sajna nem , mert új az aksim .
Tibcsi1662012-04-25 00:50:16 // 20938
A nyestriasztó motortéren belül jó és mehet folyamatosan éjjel-nappal, mert kicsi az áramfelvétele (5mA). Nem túl messzire sugároz. Pont arra jó, hogy ne másszon be a cica aludni :)

A vadriasztó pedig rohadt nagy hangú (135dB) és elvileg 100m-ig is halják a vadak. Akkor szokás használni amikor jár a motor, így nem számít a nagyobb áramfelvétel (150mA).
Például 8-10kHz re állítva az ember is megbolondul a hangjától. Nem lehet sokáig kibírni (leteszteltem már) Ilyet akarok beszerelni most hétvégén. Majd írok, hogy milyen lett.
Tibcsi1662012-04-25 00:23:30 // 20937
A napi számlálót nulláztam minden induláskor, és ha kijött valamilyen 5-el osztható érték az átlagsebességre, akkor felírtam a fogyasztást. (a mérések nagy része ugyan azon az útvonalon történ, munkába járáskor) Azaz 25 és 50 között 5km-enként van kb. 5-10 adatom. Ezeket átlagoltam majd korrigáltam a computerem hibával. (nálam 1,07-el kell szorozni) és ezekből az eredményekből lett a diagram.

A 120-as átlag négyszer sikerült Budapest-Zalakaros-Budapest távon. Azonos forgalmi körülményekben és tempomat 130-ra állítva. 235-ös nyári gumikkal. Egyértelműen kb. 1liter különbség van. A chip – DPF után..
sxr852012-04-25 00:18:16 // 20936
Sziasztok! Gondolom sokszor volt már róla szó, azonban mégis megkérdezném, hogy kinek milyen tapasztalata van DPF kiiktatással kapcsolatosan? Elsősorban azoktól, akiknek 1.9 16v dizel motor van az autóban. Amikre kíváncsi volnék a beavatkozásról :
- hogyan hat a motor teljesítményre?
- fogyasztást miként befolyásolja?
- füstöl-e az autó a szűrő hiánya következtében?
- kap-e zöldkártyát DPF nélkül?
- esetleges bármilyen negatív hatása van-e?

A válaszokat előre is köszi. Szeretnék már megszabadulni a DPF-től, de tanácstalan vagyok kicsit.
droberto2012-04-25 00:08:33 // 20935
:))))))
És ha jól látom sziloplaszttot tesztek (vagy mi van a zárhídon?) a pizzára, és Paraflu UP-ot isztok hozzá (vagy mi van a tartályban?)! :))
Csosznorbert2012-04-24 23:47:25 // 20934
Az enyémről nem csak egyenlőre lehet enni..... mi arról is eszünk... :)))))

Piritu - 1.000.0002012-04-24 22:55:19 // 20933
Jó éjt, léptem.
Csosznorbert2012-04-24 22:50:49 // 20931
Pillanatnyi volt csak, de majd eccer a FES bácsi ránéz :)
Csabi2012-04-24 22:49:09 // 20930
próbáltál már "jobb" üzemanyagot tankolni, ha igen akkor is csinálta?
Piritu - 1.000.0002012-04-24 22:47:26 // 20929
A télen már megvettem a kapunyitó cuccot, már csak némi szabadidő kellene befejezni a felrakást, aztán a kutya már vigyázna rá. Talán a 4-es ünnep alatt lesz időm, a Spider így a szezon előtt elsőbbséget élvez...
droberto2012-04-24 22:31:49 // 20928
Tom', olvastam! :) Cegén...
Hétvégén megyek én is le (ki), majd meglátom, hogy lepik meg az enyémet... Csak a motortérbe ne menjenek, meg ne körmözzenek.... :)
Piritu - 1.000.0002012-04-24 22:24:34 // 20927
GTPeti is küzd a nyestekkel. klatty
Piritu - 1.000.0002012-04-24 22:18:53 // 20926
Meg EGR-től, leragadt turbószabályozástól, meg még millió dologtól :-(
Piritu - 1.000.0002012-04-24 22:16:59 // 20925
Ki kellene olvasni a comp-ot. Ha gáz van az LMM-el ott van nyoma.
A 156 1,9mjetemben a gyári van még mindig, tudtommal már 200 felett van.
droberto2012-04-24 22:15:39 // 20924
A rángatás lehet az esetleges lerakódástól is...
droberto2012-04-24 22:14:06 // 20923
Akkor szerencse, a macska nem eszik LMM vezetéket, zajszigetelést meg vízcsövet. Azt az állatot odakint elevenen megnyúztam volna...
Asszem múltkor Tibcsi linkelt ilyen nyestriasztót...
Nálam a Mecsekben szokott kint aludni, ott rendszeresen megmásszák a tetejét. Aknán majd alánézek, hogy esetleg le lehetne-e rekeszteni a hátsó részt, a haaspáncél és a padlólemez közt....
Csosznorbert2012-04-24 22:09:27 // 20922
Oké oké oké a fognyom.... Eddig semmi nem volt a géppel, ma úgy 1-2 rángatás volt, de marhára nincs kedvem este meló után még egy ilyen esetleges hibát kutatni. bosch lmmm van benne, bár az nem árul el semmit arról hogy gyári-e még vagy sem. Ha gyári, akkor lehet hogy kibir majd, 190 ezer km-t?
Piritu - 1.000.0002012-04-24 22:07:24 // 20921
Macsek, már párszor "lebukott". A szomszédé. Mostanában is éjjelente a kocsi tetején dekkol :-)
Ellenben a németeknél a falu szélén lévő fogadóban tényleg dolgoztak a nyestek, megkezdték a 156 tűzfalán a hőszigetelést. (A munkatársam OFF-jában ugyanott a vízcsövet rágták el.)
droberto2012-04-24 22:02:28 // 20920
A koszos lába mindenségit annak a nyavajás állatnak! :)) Legalább törölné meg a lábát, mikor egy ilyen szentélyben húzza meg magát! :) Ha most az enyémbe menne bele, picit mérges lennék... Nem kevés munkaórám van a motortér patyolattisztává tételében. Egyenlőre enni lehetne róla. :)
Egyébként meg ilyet macska nem csinál szvsz! 95% a valószínűsége, hogy van egy nyest barátod, aki vasad hajlékában húzza meg magát...
Egy barátomnak is ezt bizonygattam, amikor is felszerelt egy IP kamerát, majd az rögzítette hosszútestű háziállatát, miképpen is megmássza autója tetejét... :)
Nimitz2012-04-24 21:58:00 // 20919
Nekem télen csinálta a következőt:

-5 foktól +3 fokig legalább 5-6-szor kellett indítanom mire beröffent.
A fenti tartományon kívül, azaz 3 foknál melegebb és -5 foknál hidegebb időben pöccre indult. Természetesen hidegben egy kicsit komótosabban tekert az önindító, de első próbálkozásra beindult.

Elvittem kiolvastatni a hibakódokat, mert amikor végre beröffent a gép feldobott néhány hibajelzést, pl.: túl meleg hűtőfolyadék, eltömődött DPF. A tárolt hibakódok között viszont az volt, hogy a szivattyú nem kap tápot.

Aztán észrevettem, hogy az ajánlottnál kisebb amperórás és indítóáramos akksi van benne. Ez alapján felállíottam a saját bejáratú magyarázatomat, de még nem nyert bizonyítást.

Az akksi ki lett cserélve, csak addigra már nem ment a hőmérséklet 3 fok alá, úgyhogy nem tudom megszűnt-e a probléma. Azóta mindenesetre pöccre indul.

Egyszóval, én is az akksival kezdeném a hibakeresést. Meg hibakód olvasással.
Piritu - 1.000.0002012-04-24 21:54:41 // 20918
Simán befér. Az enyémbe télen a macsek szokott aludni/melegedni, a lábnyomai megvannak a motortérben.
droberto2012-04-24 21:52:11 // 20917
1. Nem működik jól a motor!
2. Leköveted a kábelt és látsz rajta idegenfogúságot! :)
3. FES bácsi hibakódtárolója!

Befér egyáltalán egy efféle ragadozó a motorterünkbe? Mondjuk a szervó felől....?
Piritu - 1.000.0002012-04-24 21:51:57 // 20916
A fognyomokból a vezetéken :-))
Csosznorbert2012-04-24 21:37:15 // 20915
Üdv. Ha az LMM vezetékét mondjuk egy nyest vagy vmi állat elrágja akkor azt miből veszem észre?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak