Fórum >> Típusok >> 159

Piritu - 1.000.0002012-05-06 20:10:32 // 21140
csak egy sejtés volt :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2012-05-06 20:05:52 // 21138
ki mondta hogy a családi verdában gondolkodom egyéb iránt? :D
Erhard 242 (Pure Energy)2012-05-06 20:03:27 // 21137
mivel 169 nincs ezért offos lesz de nem tudom mi lenne a jó valami egyterű kellene de hát mindegyikről csak a rossz tapasztalat :(
Piritu - 1.000.0002012-05-06 19:50:45 // 21136
Milyen családi verdában gondolkodsz? :-))
Erhard 242 (Pure Energy)2012-05-06 19:44:15 // 21135
két lehetőség marad vagy elválok vagy kell egy családi verda :)
Piritu - 1.000.0002012-05-06 19:29:00 // 21134
és akkor a babakocsit/gyerekbiciklit/kacatokat hová teszed? :-DD
Erhard 242 (Pure Energy)2012-05-06 19:27:26 // 21133
remélem jövőre lejjebb megy még a Brera ára és át tudok ülni egybe persze egy 209 lovasba amiben ugyan úgy ki lesz herélve amit ki kell és ott bizony nem csak optimalizálás lesz ha nem húzás olyan 250-260 lóra :)
Erhard 242 (Pure Energy)2012-05-06 19:19:38 // 21132
végül is lehet húzni max a turbó fütyül el az örök vadászmezőkre egy idő után..
Erhard 242 (Pure Energy)2012-05-06 19:18:30 // 21131
nem sokáig az a DPF kukás el van tömődve
Laosz1562012-05-06 18:49:28 // 21130
es szerinted kb.mennyi ideig lesz jo?
Csosznorbert2012-05-06 18:48:37 // 21129
igen, az a DPF regen.....
stukker19872012-05-06 18:34:42 // 21128


Ehhez nincs mit hozzáfűzni:)

Szépen szolgál a vas...
Laosz1562012-05-06 18:04:41 // 21127
kaptam egy olyan tanacsot,h kb.15-20 percig 3500-4000 koruli fordulaton menjek,4esen hasitottam 140koruli tempoval egyenlore ugy nez ki,h minden ok...rangatas elmult. aztan kitudja ez mennyi ideig fog tartani...
Csosznorbert2012-05-06 17:39:30 // 21126
Csosznorbert 2012-05-05 20:28:12 // 21124

Ma kipróbáltam és lehuztam az EGR csatit.... aztán irány az utca. Inditásnál egyből motorlámpa, és kiirás miszerint "motor kontrollieren lassen" vagy mi fene. Gázadásnál alig pörgött fel 2000-ig és onnan feljebb semmit. Erő nuku, 50 km/h-ig alig birtam gyorsitani. Visszadugva minden visszaállt a régibe. (nálam nincs gond vele, csak a kiváncsiság)
Csosznorbert2012-05-06 17:25:10 // 21124
Mostanában eléggé felkapott téma az EGR, nekem szerencsére semmi gondom vele, de már annyira izgatott, hogy mentem egy falukört lehuzott csatival.....
Laosz1562012-05-06 11:42:37 // 21123
sziasztok,kis segitseg kene....50-60kozotti egyenletes temponal rangat az auto. mi a teendo ilyen esetben? mi lehet a gond?
jati1592012-05-05 21:02:51 // 21122
Köszönöm mindenkinek a segítséget!
jati1592012-05-05 21:01:51 // 21121
Én is erre gondoltam, mert miután jól meghajtottam a motort és elkezdett jól működni egyből megváltozott, visszatért motornak az a kemény feltöltő hangja... nem csak az a turbó sípolása. Szóval jövő héten leszedetem a szívósort meg a turbót és kitakarítom... aztán majd látom...
droberto2012-05-05 20:56:32 // 21120
Igen az tudom, hogy gyárilag csak B-től hátrafele van sötétítve, de ma néztem az 50%-osat és azt nehezen venné észre SZVSZ. (Nem állna mellettem egy nem sötétített)
Tehát azt mondod, hogy a gyárilag sötétített üvegek alsó sarkában (ahol a gyártási idő is van) van egy "V" betű!?!
Csöri2012-05-05 20:46:51 // 21119
A gyári sötétítés csak a B oszloptól hátrafelé működik. Az üvegen egy V jelölés van a feliratoknál. Ha elöl is sötétitetsz azt nem fogja a rendőr elhinni, hogy gyári.:-)
droberto2012-05-05 20:43:33 // 21118
Gyári szélvédő és oldalablak sötétítésnél, van valami azonosító az ablakon vagy papírotok (műbizonylat) a fóliához?
Azért lenne érdekes, mert sötétítek Llumar-ral (előre is teszek), és nem akarok márka logót az üvegekre. Amúgy is ki nem állhatom az autón a matricákat.
Ha a rendőr meg megállít, azt mondanám, hogy gyári és ne ba..ogasson.
Amit tennék fényáteresztésben: "B" oszloptól hátrafele 20% (nem akarok halottaskocsit), első oldalablak 50%, első szélvédő napvédőcsík 5%.
Csosznorbert2012-05-05 20:28:12 // 21117
Ma kipróbáltam és lehuztam az EGR csatit.... aztán irány az utca. Inditásnál egyből motorlámpa, és kiirás miszerint "motor kontrollieren lassen" vagy mi fene. Gázadásnál alig pörgött fel 2000-ig és onnan feljebb semmit. Erő nuku, 50 km/h-ig alig birtam gyorsitani. Visszadugva minden visszaállt a régibe. (nálam nincs gond vele, csak a kiváncsiság)
Erhard 242 (Pure Energy)2012-05-05 19:19:01 // 21116
pillangóházat ki kéne takarítani ott tapad le a legtöbb gané nem az EGR-nél vagy a szívósorban ha meg új az EGR akkor annak nagyon kicsi a valószínűsége hogy rossz nekem még egy garis problémám sem volt vele soha...
Piritu - 1.000.0002012-05-05 18:40:11 // 21115
Túl könnyen írod le dolgokról, hogy hulladék :-((
Azért mert valami nem örökélet +3 napig tart és néhanapján (1x esetleg 2x egy autó teljes életében) ki kell cserélni még nem hulladék. Sőt az is lehet, hogy van nála jobb konstrukció, de még attól se.
Scaniamen2012-05-05 18:30:24 // 21114
Nekem nem gond én időbe cseréltem nem vacakoltam igy volt a szívósorom is ami nemjó csere nem kiktatni ,azért van hogy legyen mindig valamitcsinálni rajta.Én szeretem csinálni csak nevolna olyan drága az alkatrész.
.......................2012-05-05 18:25:49 // 21113
A multijet 2 ben nem fog baállni ,teljesen más konstrukció
a Mito n sem volt eddig semmi baj vele
ezért írom ,hogy hulladék
Piritu - 1.000.0002012-05-05 18:25:04 // 21112
A kollégád esete is pont alátámasztja, hogy pl a vezérműszíjjal együtt ki kell dobni és kész. Úgyis annyi mindent cserélünk akkor :-)
Scaniamen2012-05-05 18:23:53 // 21111
Értelek de nem árt megnézni.
Scaniamen2012-05-05 18:21:36 // 21110
A kolágának EGR hiba miatt szivósor lapát megolvadt abólis autó mentő lett.
Piritu - 1.000.0002012-05-05 18:20:47 // 21109
Valamit megint félreértesz, azért mert valami új, nem biztos hogy jó. Amit leírt tipikus megszorult EGR eset. Emiatt nem követi az elvárt szabályozást. A szakik (több is) sokáig kereste az okot nálam is, aztán amikor fekve maradtam vele már mindenki okos volt...
Piritu - 1.000.0002012-05-05 18:17:57 // 21108
Amúgy érdekes ez az EGR téma.
Mindenki tudja, hogy egy idő után tönkremegy (mint ahogy azt is tudjuk, hogy a vezérműszíj egy idő után elszakad), mindenki mérgelődik miatta, pedig csak ki kell cserélni (mint ahogy a szíjat is) és go. Az autónak vannak "kopó" alkatrészei, az EGR is ebbe a kategóriába tartozik.
Anno a szakszerviz emberkéit kérdőre vontam, hogy ha már tudják, hogy kakukk lesz, miért nem cserélik mondjuk a szíjjal együtt. Azt válaszolták, hogy a vevőknek nincs pénze, meg akarják kíméli őket. Ekkor megmutattam a német számlákat (autómentés, szállás, javítás), hogy mibe került nekem ez a megkímélés, mert odakinn állt be az EGR. Erre csak pislogni tudtak, mint hal a szatyorban és sűrűn elnézést kértek...
Scaniamen2012-05-05 18:12:12 // 21107
De azt irta hogy új annak nem kellene leragadna de ha hibás átereszt.
Piritu - 1.000.0002012-05-05 18:08:14 // 21106
A kérdés az volt, hogy hogyan lehet ellenőrizni, hogy leragadt-e az EGR :-))
Scaniamen2012-05-05 18:04:47 // 21105
Tudom én is szétszettem probáltam kitisztitani,a vizet nem eresztete át de ha meg fújtam akkor bugyborékolt sajna csere.Nem volt hibaüzenet de 2000ig erötlen vol utána rántott egyet és megindult,csere ota hibátlan.
Piritu - 1.000.0002012-05-05 17:56:24 // 21104
Viszont, ha a fejet veszed le (mint ahogy a cartárs is írta) tudod ellenőrizni, hogy szabadon mozog-e. klatty
Piritu - 1.000.0002012-05-05 17:53:24 // 21103
Mjetnél nem szabad lehúzni, mert figyeli a rendszer és jön a majrélámpa!
Piritu - 1.000.0002012-05-05 17:51:53 // 21102
A legegyszerűbb, ha szétszeded.
Scaniamen2012-05-05 17:47:48 // 21101
Lehet hogy tul szükre fogtad, nekem 7mm-es 6DB lyuk és jól müködik.
.......................2012-05-05 17:42:10 // 21100
a 2,4 nyafog ha azt látja az ECU hogy nem megy elég levegö a kip oldalról vissza
valahogy kiszámolja LLM adataiból
nekem még a szükítös EGR tömítéssel is hibakódot dob(mondjuk ettöl még megy rendesen)
Scaniamen2012-05-05 17:37:21 // 21099
Én egy hete cseréltemle a szivósort mert annyira megkopott a lapát hogy már kifújt mellete.Nekem is modták kössemle de még a túrbó attól még kifúj tehát újsor volt a megoldásom,pedig nemis volt hiba üzenet.
jati1592012-05-05 17:30:22 // 21098
Hát akkor kipróbálom. Hátha...
Scaniamen2012-05-05 17:27:21 // 21097
Ha lehuzod a csatlakozot attól még átereszti a nyomást ,nekem is az volt.
Scaniamen2012-05-05 17:24:00 // 21096
Sziasztok nem akarok beleokoskodni,de én ugynéztem meg hogy jó az EGR hogy levakoltam.Beadta a hibát de nem tiltotle. Kivétel után 50km mentem és ujból el aludt.
.......................2012-05-05 17:15:39 // 21095
akkor csak az elektromos fejet kell levenni ,így megnézheted ,hogy nem ragad e be
és nem vált vészüzembe se
(akkor is kapsz hibüzenetet de az csak az elégtelen kip gáz visza miatt van)
így kell mennie rendesen a kocsinak
jati1592012-05-05 17:06:30 // 21094
Ha lehúzom a csatit akkor motor lámpa kivillan és kb 1 km és bevált vészprogramba.
Lehet hogy ki kellene iktatni a pi...csába az EGR-t.
Apropó PDF már nem üzemel a kocsiban...
.......................2012-05-05 17:02:37 // 21093
húd le az elektromos csatit róla
aztán járj úgy vele
rájössz hogy a Multijet ek legelb@tt része az EGR
és rengeteg problémát okoz
jati1592012-05-05 16:42:17 // 21092
Hogy lehet azt ellenőrizni?
Piritu - 1.000.0002012-05-05 16:35:57 // 21091
Akkor nem valószínű, de én megnézném, hogy szabadon mozog-e.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak