Erhard 242 (Pure Energy)2012-09-04 20:33:11 // 24040
nekem már megvolt :P
'''''2012-09-04 20:26:59 // 24039
Haveromnak most szerelik a piros sw-jén a hátsó ajtó leesett üvegét. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2012-09-04 20:09:21 // 24038
kormánymű, bal hátsó ablak leesés még jöhet :P
Erhard 242 (Pure Energy)2012-09-04 20:02:11 // 24037
én kímélem :D
'''''2012-09-04 18:43:12 // 24036
A típushibákból a dpf eltömődés és a csavar beletörés már megvolt.Remélem itt hagyja abba a sort!
'''''2012-09-04 18:41:01 // 24035
Pont te mondod?A tied kicsivel jobban van felhúzva mint az enyém!:-)
droberto2012-09-04 18:04:26 // 24034
Ekin is így csinálta...
droberto2012-09-04 16:33:04 // 24033
Nem bírta a 240-et! :)
droberto2012-09-04 16:31:41 // 24032
"Valahogy kiszedni a beletört csavart" - Csak ne fúrással történjen, mert a kemény csavar, puha blokkfal nem jó párosítás a hengerfejre nézve. Javaslom, hogy egy anyát hegesszetek rá!
Erhard 242 (Pure Energy)2012-09-04 16:17:49 // 24031
mert mindig széthajtod az autódat :D
DrB2012-09-04 15:51:46 // 24030
Szóval az ismert típushiba, leömlő tőcsavar... Ez is fent van a listámon, amit a 120 ezres szervizkor megnézetek.
'''''2012-09-04 15:38:53 // 24029
Ma kiderült a hiba.Beletört egy csavar a blokkba ami fogja a kipuff leömlőjét.Kifúj és a fém tömítést rezegteti.Holnap le a lökös,ki a hűtő,le a turbó és kipuff.Valahogy kiszedni a beletört csavart aztán vissza az egészet.Sík ideg vagyok!
Egy csavarért ekkora szívást! :-(
Egy csavarért ekkora szívást! :-(
droberto2012-09-04 15:01:35 // 24028
Fl-kor asszem változtattak rajta!
Azért már megbocsáss, milyen gavvallér az ilyen aki a csajával szerelteti a kormányművét?! :)))
Azért már megbocsáss, milyen gavvallér az ilyen aki a csajával szerelteti a kormányművét?! :)))
Erhard 242 (Pure Energy)2012-09-04 14:09:23 // 24027
az új, más megoldás nincs nagyon
Alfa156SW2012-09-04 13:55:19 // 24026
nekem ugyan ez a gondom jelenleg csere lesz belőle!
Vermacy2012-09-04 13:19:35 // 24025
Sziasztok!
Kormányszervó-művem préseli ki magából az olajat és elméletileg cserés lenne. Viszont! Hallottam olyat, hogy ez "gyári hibás" és cserével sem lenne jobb a helyzet. Bontottak már 70ezertől vannak, de ha az is ereszt, akkor nem sokat értem vele. Van valakinek hasonló problémája ill. megoldási javaslata?
159 - 1,9 JtdM, 150 lovas.
Kormányszervó-művem préseli ki magából az olajat és elméletileg cserés lenne. Viszont! Hallottam olyat, hogy ez "gyári hibás" és cserével sem lenne jobb a helyzet. Bontottak már 70ezertől vannak, de ha az is ereszt, akkor nem sokat értem vele. Van valakinek hasonló problémája ill. megoldási javaslata?
159 - 1,9 JtdM, 150 lovas.
Coolby2012-09-04 13:10:39 // 24024
A magyar vállalkozók, "szolgáltatásnyújtók" gondolkozása elég érdekes tud lenni, mintha nem akarnának szolgáltatást nyújtani... Erre mindig akkor döbbenek rá, amikor találok egy olyat, aki akar és meglepődök, hogy jééé, ezt így is lehet...
GTPeti2012-09-04 12:56:47 // 24023
Azt nem értem, hogy "az eddig megkérdezett automataváltó-szakik" miért nem ajánlották fel, hogy ártani-nem-árthat alapon megcsinálnak egy olajcserét a váltódban... Ennyi munkájuk van? Vagy kis munka nem munka? (...inkább romoljon el a váltó?)
Egy ilyen alkalom még kapcsolatépítésre is jó lett volna nekik...
Egy ilyen alkalom még kapcsolatépítésre is jó lett volna nekik...
Corn2012-09-04 12:53:50 // 24022
Szia,
van ötleted (vagy valakinek ötlete), hogy Budapesten és környékén kire bízzak Qtronic olajcserét?
Az eddig megkérdezett automataváltó-szakik eddig azt válaszolták, hogy "Abban az Aisinban sosem kell csere...", de ezt ugye nem hisszük el :) Keresek egy olyat, aki nem ezt válaszolja.
van ötleted (vagy valakinek ötlete), hogy Budapesten és környékén kire bízzak Qtronic olajcserét?
Az eddig megkérdezett automataváltó-szakik eddig azt válaszolták, hogy "Abban az Aisinban sosem kell csere...", de ezt ugye nem hisszük el :) Keresek egy olyat, aki nem ezt válaszolja.
'''''2012-09-04 07:15:06 // 24021
Ezt gondolom nekem írtad.Ma átviszem,hogy nézzen rá a szerelő.Remélem valami egyszerű történet lesz.
droberto2012-09-03 22:08:59 // 24020
Így van az a vákumszivattyú. Nem nagy szám leszedni: Le kell húzni a vákumcsövet és aztán ki kel tekerni a 3 vagy 4 db hengerfejhez rögzítő csavarját. Ezután csak le kell húzni a vezérműtengelyről, ami direktbe hajtja. Visszarakni kicsit szarakodósabb, hogy úgy álljon a tengely a szivattyúba, hogy rámenjen a vezérműtengelyre. Onnan tudom, hogy nálam cserélve lett a lapostömítése, mert engedett...
Fogd meg és indítsd el, hogy az adja-e? Ha igen szedd le, és vizsgáld meg, hogy mi adja a hangot.
Fogd meg és indítsd el, hogy az adja-e? Ha igen szedd le, és vizsgáld meg, hogy mi adja a hangot.
Gabesz012012-09-03 21:38:20 // 24019
Erhard 242 (Pure Energy)2012-09-03 21:12:29 // 24018
ezt passzolom
Erhard 242 (Pure Energy)2012-09-03 21:09:43 // 24017
ha nem akarsz komolyabb költségeket akkor 40e-ként
'''''2012-09-03 21:08:51 // 24016
Mintha onnan jönne a hang.De ebben nem vagyok biztos.És miért csak hidegen,azt sem tudom.
FiLa2012-09-03 21:08:11 // 24015
Sziasztok,
Lehet, hogy ostoba kérdés, de a 159-es Q-Tronic váltós Alfában milyen időközönként kell (kell-e egyáltalán) cserélni a váltóolajat? Előre is köszi!
FiLa
Lehet, hogy ostoba kérdés, de a 159-es Q-Tronic váltós Alfában milyen időközönként kell (kell-e egyáltalán) cserélni a váltóolajat? Előre is köszi!
FiLa
Erhard 242 (Pure Energy)2012-09-03 21:06:08 // 24014
az a fékszervo
'''''2012-09-03 21:02:10 // 24013
Keresztben áll a motor és annak a jobb szélén,oldalán van egy ezüstös kupak,Olyan mintha egy spray kupak lenne fémből.Az mi?
Erhard 242 (Pure Energy)2012-09-03 20:58:36 // 24012
szembe jobb oldalon a kis sapka az az olajbetöltőé :D mellette a fékolajpumpa van, felül jobb hátul a vezérműtengelyek lánchajtása van emlékeim szerint
'''''2012-09-03 20:24:04 // 24011
Ha csak egy csapágy,az nem gond. :-) És még nem is használtam a nitrot!
Erhard 242 (Pure Energy)2012-09-03 20:16:14 // 24010
hajtókarcsapágyasra hajtottad vazz mindig csak a tuning :P
'''''2012-09-03 20:05:59 // 24009
Olaj van benne.A motor teteje és jobb széle felől jön.Néha olyan mint egy rossz csapágy hangja utána átvált valami olyanba,mintha valami lemezt kalapálna.Kis idő után,meleg motornál elmúlik.
Erhard 242 (Pure Energy)2012-09-03 20:00:29 // 24008
ékszíj csúszás lehet a hosszabb szíjtól is, fémes hang meg lehet kb 10 dologtól
GTPeti2012-09-03 19:56:51 // 24007
Fémes hang, ékszíjcsúszás... Hmm. B)
Erhard 242 (Pure Energy)2012-09-03 19:56:05 // 24006
szemben áll az autóval akkor a bal felén van a szíjtárcsa :)
Erhard 242 (Pure Energy)2012-09-03 19:47:18 // 24004
motorban lakik olaj?
'''''2012-09-03 19:00:18 // 24003
Holnap viszem a verdát szerelőhöz.Még mindig zakatol valami,főleg a motor jobb eleje felől,(ha szemben állok a kocsival) ahol van egy kupak szerű valami.Mintha valami fémet kalapálna és egy pillanatra az égszíjat is hallottam megcsúszni.Van tippetek,mi lehet?
Erhard 242 (Pure Energy)2012-09-03 10:33:52 // 24002
a tuti ha nincs DPF a vasadban és akkor nem lényeges az olajkérdés :)
ALFI1562012-09-03 09:56:55 // 24001
Az a lényeg,hogy tudja a C3-at a korommegkötést.Szerintem maradj a selénia pure olajnál.
Tibcsi1662012-09-02 23:35:57 // 24000
Hibakód nincs. De mivel működik, azaz ad jelet (csak kicsit) ezért gondolom nem is lesz.
DrB2012-09-02 23:07:26 // 23999
Hát srácok, totál autó-laikusként, a mai olajos diskurzustól sem lettem okosabb, hogy akkor most mi is a tuti a dpf-es vasamba...
droberto2012-09-02 23:00:16 // 23998
Nincs LMM hibakód?
Tibcsi1662012-09-02 22:30:38 // 23997
Kedves cartársak! Valaki meg tudná mondani vagy mérni milyen értékeket produkál a légtömegmérője a FES-ben?
Nálam elég érdekes.. Az ECU 1200 mg/i szeretne kérni (fekete vonal, végig fent 1200-on), de csak 300 és 800 között mozog az érték. (piros a fordulatszám, a barna pedig az LMM által mért érték)
Normális ez így?? Rángat a vas rendesen. Lehet meghalt a légtömegmérőm? (többi rángatás ok elvileg kizárva)
Nem nagyon értek a motordiagnosztikához, ha valamit elnéztem kérem valaki világosítson fel :)
Nálam elég érdekes.. Az ECU 1200 mg/i szeretne kérni (fekete vonal, végig fent 1200-on), de csak 300 és 800 között mozog az érték. (piros a fordulatszám, a barna pedig az LMM által mért érték)
Normális ez így?? Rángat a vas rendesen. Lehet meghalt a légtömegmérőm? (többi rángatás ok elvileg kizárva)
Nem nagyon értek a motordiagnosztikához, ha valamit elnéztem kérem valaki világosítson fel :)
droberto2012-09-02 22:07:18 // 23996
Kopottnak nem kopott, de kopottabb mint egy új, vagy egy 80k km-es.
Ez is csak egy szempont lehet.
Talán ezzel ráérek még, de ki akartam próbálni, hogy legyen összehasonlítási alapom.
Tavasszal kipróbálom a C2-es WR PE-t is.
Ez is csak egy szempont lehet.
Talán ezzel ráérek még, de ki akartam próbálni, hogy legyen összehasonlítási alapom.
Tavasszal kipróbálom a C2-es WR PE-t is.
GTPeti2012-09-02 22:02:36 // 23994
OK. Így már értem. Bár én a te motorodat nem feltétlenül gondolnám kopottnak.
droberto2012-09-02 22:00:43 // 23993
A magasabb dinamikai viszkozitású olaj, vastagabb olajfilmet képez a forgó alkatrészeken...
GTPeti2012-09-02 21:52:51 // 23992
"Azt elfelejtettem írni, hogy a már nem új-, és kopottabb (nagyobb hézagokkal rendelkező)"
Szerintem ennek ehhez a dologhoz nem sok köze van. Ugyanaz az olaj simán mehet a te motorodba, mint ami újkorában is mehetett.
Szerintem ennek ehhez a dologhoz nem sok köze van. Ugyanaz az olaj simán mehet a te motorodba, mint ami újkorában is mehetett.
DrB2012-09-02 21:45:15 // 23991
Lehet, lemaradtam róla, de te mit használsz?
Online tag
3
Vendég3
473
Fórum
Friss topicok
- Üzemanyagtöltő-állomások
- Giulia
- A Stellantis menedzsmen...
- Belül is érezzük jól ma...
- Virtuális Romeo
- 156
- Coffee - Minden ami kávé
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Adok-veszek
- Retrovízió - A '70-es, ...