Szerintem nem zárják ki egymást. Az enyém az élő példa. Az én vasam is ex Belga 100Kw-os, mint Shadin159 cartársé. DPF-EGR...stb. minden maradt gyári állapotban. Itt csináltattam:
Rigotech,és a HQ Sport Setup beállítást kértem. Azóta kb 8ezer km-t mentem és kopp-kopp nincs gondom. Nem rángat, nem pöfög és nincs más para jelenség sem. Ricsi mester jó munkát végzett. Nekem Tibcsi166 ajánlotta, neki már a 166-t is ő csinálta. Ég és föld az előtti állapothoz képest.
A fogyasztásom pedig így alakult pl egy mai 140km-es etapon:

egy üres hajó szállító utánfutóval mögöttem:


Tempomat 90-en fokozat:6-os Fordulat:1500
Igaz ezt a motort nem ilyen tötyörgésre találták ki, ilyen alacsony fordulaton sokáig nem egészséges tartani. A parkolóból induláskor olyan füstöt eresztett hogy elszégyelltem magam. Utána csak 5-ig kapcsoltam fel. A következő parkolóból kijövet már nem füstölt. Sajna nem mehettem gyorsabban, mert a futó üresen nagyon pattog, így is 2x cseréltem izzót hátul mert kirázta az izzószálat. Még jó hogy volt nálam tarcsi :-)