Szia! Komplex kérdéssor. :)
1. Nem bonyolult cserélni. Úgy kell eljárni, mint bármi másnál. Van elég hely, nem kell leszedd a lökhárítót.
Egy kis segítség a használatiból:

A xenon csere: Az utólagos beépítés bajos, ha meg gyárit akarsz, akkor kell lámpatest, lámpamosó rendszer és magasságállítós hátsó híd.
Hopp, most nézem (a lámpamosóidból ítélve), hogy neked gyárilag Xenonod van.
2. Ezt így a leírásból nehéz megmondani. Szükség lenne egy hibakódkiolvaásra, hogy hátha vanak hibák eltárolva. Ehhez szükséges egy számítógép egy interfész (ELM327) és egy szoftver (MES).
3. Szintén hibakód kiolvasással kezdenék.
4. A kép jó lenne. Egyébként itt a búra és a lámpatest egyben van. Lehet újat is venni, de SZVSZ abszolút felesleges. Egy bontott (pl.: Rolan Trencsik) tökéletesen megteszi az új árának töredékéért.
Itt látod, hogy a hátsó hogy néz ki. Az első hasonló szerkezetileg.
5. Féknyereg: Lehet újat venni de nem érdemes, mert drága. Ki kell javítani a fényezést, vagy újra kell festeni. Alupedál: Van ilyen újból (keresd Erhard cartársat) és bontott is. De hogyan tud elkopni egy alupedál?
6. Például úgy, hogy lejtőn állsz, vagy még nem folyt vissza az összes olaj. Hidegen nézd meg a nívó pálcát. Az a jó, hogy ha max. szint alatt van egy picivel. A JTD motorok nem nagyon eszik az olajat.
Hűtőfolyadék:
Selénia Paraflu Up kell bele 3,75 l és ugyanennyi ioncserélt víz. Csere után, néhányszor még kell utántölteni, ahogyan dolgozza ki a levegőt.
A csere egyszerű: Haspáncél le, majd a vízhűtő alsó csonkjáról le kell szedni a gumicsövet a leengedéshez.
100% biztos a km óra állás? Leinformáltad a vasat illetve nézted FES/MES-el. Ha nem, akkor a nagy szervízt én azonnal elvégezném.
A fékolajadékot 70k-ként vagy két évente illik cserélni.
A 19-es gumma sajnos nem olcsó 75-100k/db.
Szervíz: Csörit sokan dícsérik, de ő messze van neked. Ez ügyben szerintem kérdezd meg a helyi cartársakat, hogy ki mit ajánl.
Javaslom, hogy
innen töltsd le a használatit és olvasd el!