Fórum >> Típusok >> 159

pettinke2016-01-31 15:10:42 // 77399
én arra szavazok, hogy zárlatos akku / nincs töltés.
tirex2016-01-31 15:05:48 // 77398
Ajjajj,Akkor lehet hogy marad az 1.9-es motor.Az már bizonyított nekem. Köszi
.......................2016-01-31 15:03:07 // 77397
ú van bőven
szívósor
egr
dpf
strech szíj
injektorok
a korlátozott hely miatt minden nehezen hozzáférhető a motortérben
tirex2016-01-31 14:53:20 // 77396
egyenlőre 2.4-est találta azzal a felszereltséggel és olyan árfekvésben ami nekem elfogadható. Akartam kérdezni hogy van-e a 2.4-es motornak valami hátránya azonkívül hogy többet fogyaszt.Valaki tud ilyenről?
Grega4042016-01-31 14:44:28 // 77395
A mai nap Pécsről hazafelé már az M3-on, Miskolctól kb. 100-120 km-re egyszer csak az autó nem akart menni, majd egymás után elkezdte dobálni a hibákat: Motorkontroll "Have engine checked", VDC hiba, ASR hiba, Hill Holder hiba és automata váltó hiba! Az üzemanyag mérő műszer egy darabig össze vissza ugrált, meg kigyulladt a tartalék jelző, aztán az is meghalt. Az autóval kb. 110 km/h sebességgel még eljutottam Miskolcig. Leállítás után újraindítva ugyanezeket a hibákat dobja és az automata "Park" állásból rükvercbe és D-be kapcsolva nagyot ránt. D-ben meg berakja 1-be és nem vált fel. Az automata váltót az előző tulaj felújíttatta, nem tudom mi lehet a hiba. Holnap tudom csak megnézni, milyen hibakódot/kat tárolt.

Szerintetek az automata váltó hibája okozhatja az összes többi hibajelzést, vagy valami elektronikai probléma áll a háttérben.
Grega4042016-01-31 14:09:59 // 77394
Huh, ez durva! Nekem sem volt egyszerű a mai napom, de semmiség ehhez képest. Szerencse, hogy épségben megúsztad.
Hardy2016-01-31 13:49:16 // 77393
Jó nektek. Én meg semmire se tudok. A MES latja az ELM kábelt. De mikor csatlakoznék azt írja ki hogy ez egy ingyenes verzió csak szimulacios módban használható. Pedig nem is igaz mert elvileg nem ingyenes verzió. Igaz megvasarolva se lett.... Viszont a VAG működött vele rendesen. Valakinek ötlete vagy egy működő MES je esetleg. Természetesen nem a vásárolt verzióra gondoltam. 😀
norbi04092016-01-31 12:09:53 // 77392
Motorvezérlőn kívül én sem tudok semmihez csatlakozni.
Haddel2016-01-31 11:44:20 // 77391
Óó ezt nem is tudtam.
atika2016-01-31 11:42:25 // 77390
bocsi a kép lemaradt
Kapcsolódási hiba
ELM 327 ->Ecu connection failed

Ellenőrizze a csatlakozásokat és a port beállításait
atika2016-01-31 11:38:44 // 77389
Ezt dobja
Liquid2016-01-31 11:37:17 // 77388
nincs valami hibaüzenet?
atika2016-01-31 11:34:15 // 77387
MES 2.2 registered

A motorvezérlőhöz egyből csatlakozik de a műszerfal instrumental panelhez nem akar, sőt egyik műszerfal cucchoz sem
atika2016-01-31 11:30:50 // 77386
Sőt a mes is eredeti nem heckelt.
Liquid2016-01-31 11:30:27 // 77385
hmm, az érdekes... Milyen MES verzió? demo, eredeti, tört?
atika2016-01-31 11:25:16 // 77384
Elm 327 nem usb-s.
Liquid2016-01-31 11:24:04 // 77382
milyen kábellel próbálod? ELM327 kell, a VAGCom csak a motorvezérlőt éri el
Liquid2016-01-31 11:23:16 // 77381
csak az ABS-hez és a Xenonhoz kell átalakító a 159-nél.
.......................2016-01-31 11:21:46 // 77380
biztos 2,4 et akarsz?
kijárósnak nem ajámlom
sokat fogyaszt ,nehezebb szerelni,stb...
a 2,0 jtdm elég németbe járni
.......................2016-01-31 11:19:36 // 77379
ha fekete lenne már elvittem volna én is
.......................2016-01-31 11:18:24 // 77378
nem biztos hogy van olyan modul a kocsidban amihez a müszerfal menünél kapcsolódnál

az "Instrument Panel Siemens" hez tudsz kapcsolódni?

igazad van ide szines kábel nélkül is kapcsolódik
ALFI1562016-01-31 11:12:57 // 77377
Arra már nem.Elkelt.
Haddel2016-01-31 11:11:29 // 77376
Igen,tényleg igazad van! Arra érdemes lenne lecsapni.Fiatal ,és gyönyörü autó ,első kézből.
atika2016-01-31 11:04:51 // 77375
Köszi. Ezekkel tisztában vagyok megis vannak az átalakítóim, viszont pl a műszerfalhoz akarok csatlakozni akkor nem írja hogy melyik színű átalakító kell tehát úgy gondoltam egyik sem. Ezért vannak kérdéseim. A 156 nál csináltam ezeket a dolgokat, az alapokat tudom csak a 159 nél nem akar jól működni. Ezért vagyok értetlen, bocsi.
Shadin2016-01-31 10:56:59 // 77374
Időközönként villog nekem is a KM számlálóm. Akkusaru levétel nem segít. AlfaOBD-vel (is) csináltam PROXY rendezést és ez lett az eredmény:

Ennek ellenére azt írja, hogy rendes a konfig és nem kell a műveletet elvégezni.
.......................2016-01-31 10:49:39 // 77373
"Green Adaptor Lead (FiatEcuScan Adaptor 1) = Engine, ABS, Power Steering
Red Adaptor Lead (FiatEcuScan Adaptor 2) = Airbag
Yellow Adaptor Lead (FiatEcuScan Adaptor 3) = CAN
16 Pin ODB2 USB Diagnostic Lead ELM 327 v1.4
.......................2016-01-31 10:49:04 // 77372
azért mert más porton vannak
kell hozzá színes átalakító kábel és máris ok lesz
szines kábelek elm327 hez

a progi írja is hogy yellow ,green, red amikor csatlakozni akar
atika2016-01-31 10:25:07 // 77371
Kösz az eddigi segítséget! Van még egy kis gondom. Miért van az hogy a motor adatait tudom olvasni de a többihez nem csatlakozik a mes. A 156- nál simán ment minden de itt nem akar.
Giuntini2016-01-31 10:21:40 // 77370
Ott van Krisz autója. Szerintem annak az ára is nagyom jó.
'''''2016-01-31 07:09:14 // 77369
Csak azt tudtom,hogy Gerjenben készítik,négy fajtát de nem árulják csak a cég beszállítóinak adnak belőle. :-)
Haddel2016-01-30 23:16:25 // 77368
Húú részvétem! De szerencse, hogy neked nem lett bajod.
Pityukoma2016-01-30 23:07:29 // 77367
Nagyon sajnálom, de örülök hogy neked nem esett bajod!
Liquid2016-01-30 21:03:17 // 77366
részvétem :(
Ami jó a rosszban, hogy tényleg szépen vizsgázott élesben a 159
yani🍀2016-01-30 20:57:33 // 77365
Őszintén sajnálom ami történt. Remélem gyorsan találsz megfelelő utódot.
droberto2016-01-30 20:57:00 // 77364
Milyen bor ez?
Finom nagyon, ha tippelnem kéne Cabernet Suvigon. :)
Talán kissé túl bariq-olt, de mindenképp jó. (Sajnos most ez a divat)
tirex2016-01-30 20:53:49 // 77363
A hugom már meghirdette reggel kint, ketten már ma jelentkeztek hogyha elintéztem a biztosítót érdekelné őket. Ha nem kell senkinek hazahozom, anyámnál vidéken eláll.
tirex2016-01-30 20:51:24 // 77362
Köszi nektek. Totálkárra írta a rendőrség, nem kínlódok vele eladom. Sajnos kell egy másik mert ezzel jártam ki minden 7en dolgozni. Már bújom az osztrák német oldalakat, lehet 2.4 Jtd lesz.
droberto2016-01-30 20:48:40 // 77361
Ahogy a képeken látszik, megnyekkent a tetőív az A oszlop tövében.
B oszloptól hátrafele viszont menthető. Donornak még jó. :)))
Giuntini2016-01-30 20:36:25 // 77360
De nagyon sajnálom!
David | Centocinquantanove2016-01-30 20:33:41 // 77359
Részvétem!
Gondolom az autót már nem tudod megmenteni?! Totálkár?
W.2016-01-30 20:21:39 // 77358
Ha befeszít az ember a kormányra, szinte garantált a kartörés. El hem kell engedni, de kitámasztani nem szabad!
tirex2016-01-30 20:17:53 // 77357
Köszi. Hát amikor kiszálltam és megnéztem az elejét mennyire karcolódott meg, lefittyedt a szám széle rendesen.
Lexlutor2016-01-30 20:02:51 // 77356
Részvétem...
Ha megúsznék egy ilyen balesetet , biztos utána a kocsi látványától kaptam volna szívinfarktust...
droberto2016-01-30 19:45:42 // 77355
Nem tesz semmit. :) Sajnos nem sikerült a múlt hét vasárnapi szokásosnak mondható modifikációja a interfésznek. Még jó, hogy ilyen sok Alfás barát van és a csocsi odaadta az ELM-jét egy körre. :)

Én meg a próbakört köszönöm. Most már tényleg elképesztően, bitangul rugalmas a gép. :)
tirex2016-01-30 19:44:43 // 77354
Ha esetleg valaki tudna megbízható tényleg jó állapotú karbantartott 2010 évjárat körüli 1.9 jtd-t, azt megköszönném. Navi, bőr előnyben.
droberto2016-01-30 19:36:50 // 77353
Elvileg ilyenkor jobb elengedni a kormányt. Már a kismértékű ütközést sem lehet kéz/láb befeszítéssel tompítani. A légzsák okozta sérülésről nem is beszélve.
Egyszer olvastam, hogy a legjobb ilyenkor ha keresztben megfogni a kezeiddel a vállaidat.
'''''2016-01-30 19:31:11 // 77352
Köszönöm innen is az olajcsere periódus nullázását!
Remélem tetszett a hangja kintről ahogy indultam. :-)
tirex2016-01-30 19:25:52 // 77351
VW Passat, kb 10 éves lehetett.
tirex2016-01-30 19:25:15 // 77350
Pont ezt tettem. Egy pár másodperc eltelt mire felocsúdtam,de be voltam kötve szerencsére. A másik srác nem kötötte be magát, betört a feje,eltört a keze. A fejével kifejelte a középső visszapillantót a szélvédőn!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak