Én a múltkor jártam Németországi autópályán, ahol nincs sebességkorlátozás, és mértem újfent egyet, de most váltásokkal, nem 6-ban végig, mint a múltkor.
80 km/h->140 km/h: 18 mp (4-ből indultam 80-nál, 110-nél váltottam 5-be)
80 km/h ->160 km/h: 35 mp (142-nél váltottam 6-ba)
80 km/h -> 180 km/h: 1:01 mp



A múltkor 80 km/h-ról 173 km/h-ig (tököltek előttem, így nem tudtam 180 km/h-ig menni) 44 mp volt végig 6.-ban, 160 km/h-ra pedig 34 mp kellett. Viszont 140 km/h-ra akkor 23 mp alatt gyorsult. (HSZ: 78033)
Váltásokkal most csak a 80-140 lett jobb, a többi majdhogynem rosszabb. Nem kellene jobbnak lennie? Vagy ilyen szarul váltok?
Lehet, ha legközelebb Németországban járok, olyan autópálya szakaszon, ahol nincs sebességkorlátozás, akkor kipróbálom, mi van, ha 80 km/h-nál 3-ból indulok és feltolom jobban 3000 rpm fölé.
Majd mérek egyet ha fent lesznek a 19"-os kerekek is, mert kíváncsi vagyok, bejön-e a camping vs. 28-as bicikli effekt. Gyanítom igen.