SzJanos2017-04-26 10:01:21 //
94173
Köszönöm!
folytószelep az az, ami a szívósor előtt van, ezen keresztül kap levegőt a motor a gázpedál állása szerint.
ennek a pozícióját érzékeli egy bele épített jeladó, és visszadobja a számítógépnek, hogy tényleg annyira nyílott-e ki, mint szeretnénk.
(semmi köze az EGR-hez)
kettőstömegű cserénél szerintem nem kell nyúlni ehhez a csatlakozóhoz, mert lent kotorászol a váltónál.
lehet kontatkhiba pl.
SzJanos2017-04-26 08:37:17 //
94171
Kiolvastattam a hibakódot P2620
Azt írta a folytószelep jeladója nem kap jelet?
Reggel nem volt idő többre, de elképzelhető, hogy csak a csatlakozó lett rosszul visszadugva a kettőstömegű cseréjénél?
Nem nagyon találok ilyen alkatrészt Unix oldalán, van vmi spéci neve? Nem ez az egr ugye?
Előre is köszi a segítséget, ötleteket!
menj vissza verni az asztalt, sem a ronda alapjárat, sem a lent fogó pedál nem normális dolog egy új kuplung / kettőstömegű esetén.
(éppen a rossz kettőstömegű tud okozni alapjárat-hibát, mert a lengő tömeg miatt zöttyen a főtengely, amit a holtponti jeladó továbbad a komputernek)
Sztingo2017-04-25 22:47:08 //
94169
Ja és a csere óta olyan az alapjárat mintha kihagyna egy henger
Sztingo2017-04-25 22:44:17 //
94168
Sziasztok ..
Ma kapott a vas új kuplung szettet meg kettőstömegüt. A kuplung annyira alul fog hogy alig lehet elindulni vele ez ilyen és hozzá kell szoknom vagy simán átvertek?
Alfa 159 2.4
Haddel2017-04-25 21:21:30 //
94167
Facelift előttieknél szokott .
csokagm2017-04-25 21:01:02 //
94166
Sziasztok!
2,4-es JTD-ről kérdeznék. Hallottam róla, hogy néha a tőcsavar beletud szakadni a blokkba vagy valami hasonló. Ez micsoda pontosan? Ilyenkor sípol a turbó és teljesítményvesztés van?
Biztos, hogy semmi köze a tűzhöz. Olvastasd ki.
SzJanos2017-04-25 20:16:22 //
94164
Sziasztok!
Ma pont ott jártam Budaörsön ahol az a nagy raktártűz volt, és nem bevillant a check engine lámpa... Ha a füsttől lett volna hibajelenségem akkor egyből elaludt volna, amikor elhagyom a "rossz" levegőt, vagy megmarad, amíg szerviz rá nem néz és ki nem üti a hibakódot? Vagy ez egy marhaság, és vigyem be hibakód olvasásra?
antonov2017-04-25 19:34:11 //
94163
Köszönöm, már írtam is neki.
Haddel2017-04-25 19:11:27 //
94162
Oohh😃
Haddel2017-04-25 18:55:21 //
94161
Erhard 242 az alkatrészesünk. Meghoz bármit ,jó áron.
ProdyG2017-04-25 18:53:50 //
94160
Mennyibe kerül egy ilyen írás nagyságrendileg Manky-nál?
Norby2017-04-25 17:47:00 //
94159
Nemek is Ő írta meg 1 éve.
Nekem is egy kisebb írásom van, de elég is ennyi.
Én is csak ajánlani tudom.
Akkor azt hiszem nyáron sort kértünk rá! Érdekes ez az emberi faj sose jó az ami van mindig többet akar :)
antonov2017-04-25 16:37:32 //
94157
Valamelyik kedves fórumtársunk foglalkozik gyári alkatrészek beszerzésével? Konkrétan erre: 55349498 érdekelne egy ár.
https://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_sw_1.8_tbi_distinctive_ti_vezetett_szervizkonyv-11029633
Ezt valaki látta már élőben?
Én nem is gondolkoztam dupla kipufogón. Nekem a minél nagyobb, öblösebb vég jön be. 100as kipufogóvèg van rajta, mert az volt a legnagyobb elérhető, de van akkora kivágás hagyva neki, hogy elbírná a 120ast is :D
Még dilemmázok ,hogy mi legyen vele. Ha marad ,akkor természetesen újra lesz fújva patikára :)
Igen,mert mindig is szerettem volna Ti-t. De annyira nem hatott meg a dolog őszintén így ,hogy megszereztem :D
Zolibácsi köszi ,de nem élnék a lehetőséggel :D
Oda adom cserebe az enyemet 17" jo michlen nyari gumikkal :-)
Mègis rápróbáltál újra a 19-re? Előzőnèl írtad, hogy nem volt komfortos. Most is ez a baj vagy csak simàn nem tetszik annyira?
Enyémben is bent van minden. Azóta csak a turbó előtt lèvö hőmérőszenzor halt meg egyszer egy izmos gázadásnál, de valószínűleg ennek semmi köze a megíráshoz :)
Mondjuk ezek az újabb Passat CC-k tényleg nem csúnyák
Vészmódban volt a Giulietta, vagy hogyhogy nem sikerült ezt gyorsan eldönteni? :D
Kócosw2017-04-25 10:24:10 //
94146
Fényezd át :)
Sztem pedig a TI all a legjobban a 159 nek..
Nincs valakinek véletlenül olyan rugója kézközelben ami az ajtóhatárolóban van? Csak a méretei kellenének (hossz és átmérő).
Ha valaki meg tudná ezeket adni nagyon hálás volnék!
A múltkor szétszedtem az enyémet, amiben az egyik rugó törött volt, de voltam olyan hülye, hogy nem mértem le.
Most pedig a kezem ügyébe akadt egy csomó hasonló rugó, több méretben, lehet, hogy jó lenne ezek közül valamelyik.
Ha és amennyiben valaki meg tudja adni a méreteket, és találok megfelelőt, annak AlfaCityn adnék is egy szettre való rugót, ha igényt tart rá :)
Shadin2017-04-25 08:08:13 //
94144
Azon még lett finomítva :-)
Haddel2017-04-24 22:55:55 //
94143
Én direkt ezért nem alakítottam át dupla kipufogósra,nehogy erősebbnek látszódjon mint amilyen,igy még nagyobb a meglepetés ,mikor elhúzok😃
Szia!
Látom neked is 2.4 jtd TI-d van. 2héttel ezelőtt voltam Mankynál, csak pozitívumot tudok róla mondani, nagyon segítőkész a hozzá nem értő kérdéseimet is szépen elmagyarázta.
Már az elején leesett, hogy nagyon érti a dolgát. Chipelés közben mielőtt feltölti az új progit a táblázatokat szépen elmondta, hogy mit miért csinál.
Gyárilag nekem a 209 lovas a vas manky szerint ezen másabb (jobb) a turbó mint a 200 lovason. Egy szolidabb progit írt rá így 230-240 ló közötti és 480nm a nyomaték. Gázreakció határozottan jobb lett. 1-2-be nincs ráadva a maximális nyomaték, azt hiszem a nyomatékcsúcsot is 2500-as rpm-re állítottuk. 4000-es fordulatnál meg a max teljesítmény.
EGR-t kiírta sőt a lefalazáshoz még kaptam tőle saválló lemezkét is.
DPF megmaradt, véleménye szerint itt még nem kell kivenni belőle.
Ha nem elég ez a teljesítmény, mondta nyugodtan menjek vissza és akkor módosítunk rajta 250 ló környékén viszont a DPF-et is ajánlott kivenni.
Az autó szerintem nagyon fain lett úgyhogy marad ez a szolidabb chip.
Fogyasztással is meg vagyok elégedve, 8-9 liter körül mozog elég sportosan vezetve.
Mióta megvan az alfa és látják a 2 kipuffot mindig bepróbálkozik valaki :)
Nagyon szépen köszönöm! :) Hétvégén be is írjuk akkor a kódokat :)
Most már egyre erősebb bennem a késztetés, hogy csak kell nekem az a Mankyzás.
Mert ezek a németek nem normálisak az biztos isten csak arra játszanak, hogy legyalazzak a másik kocsiját. Nem mondom, hogy nem megy a vas de azért nem tetszik mikor a "stílusos" :) passattal próbál tapadni a kis Klaus :-D
Sziasztok. Ha valaki Ti-n gurulna, némi pénzmagért cserébe leveszem az autóról :)
Nem lett az a nagy szerelem amit vártam.
Adok-Veszekben minden infó.

El fog indulni, tudsz vele menni, de mindenkepp oda vezessen az első utad ahol a kódokat hozzátanítjak az ecu-hoz! Egyenetlen járás és magas fogyasztás lehetnek a kódolás nélküli tünetek. www.turbo-tec.eu nál dolgozom szal ez tuti infó 😉
Liquid2017-04-24 21:10:17 //
94137
Csatlakozom az előttem szólóhoz, Manky-t keresd! :)
VTT-N lesz rajz verseny :)
Köszönöm szépen a segítséged! :)
Ezt valaki még megtudja erősíteni/cáfolni? :)
emGéza2017-04-24 19:56:01 //
94133
Alakul az új főképem !

A lányom rajzolja , még nincs kész !
Remélem nem kap sok felkiáltójelet ! ;-)
Haddel2017-04-24 19:48:17 //
94132
Enyémen is az orgazmikus Shadin program van,mikor közeledik a regenerálás ,elötte már parkettánál füstöl. De amugy nem.
Csabi2017-04-24 19:48:03 //
94131
ez passz :) de valószínűleg úgy van ahogy írod
Jogos:) Ha nincs beirva, attól a motor még járhat, csak nem fog a legszebben ketyegni? :)
Őszintén szólva nem szívesen szedném ki belőle mert bár tudom néhány probléma forrást kikuszobolnek vele de itt kint nem megy olyan könnyen a műszakivizsga
Shadinnak a 2.0-n minden bent maradt és faszányosra lett neki írva :)
Jah mint a Stohlozás :-D
Amúgy ha meg Mankiznam a kocsit, akkor ki kellene iktatni az egr- meg a dpf-t
vagy nem rakódik annyira le a cucc ?
Csabi2017-04-24 19:15:29 //
94126
Manuálisan kell beírni, ha felismerné akkor nem találták volna ki :)
Srácok! A gyári vadonat új Bosch porlasztók IMA- számát automatikusan felismeri a Comp vagy minden esetben manuálisan kell beírni? Vagy ha nem ismerné fel és én be sem írom, akkor el sem indulna az autò?
Köszönöm a válaszokat! :)