Dömpi (il dottore)2017-06-23 19:39:29 // 96149
De indításkor vannak pillanatnyi feszültségingadozások és azok nyírják ki. Indítás után pár másodperccel már egyenleges a terhelés.
Dömpi (il dottore)2017-06-23 19:36:54 // 96148
Nekem meg még kb 10 k és megvan az együtt töltött 100 k😎
RomeoOne2017-06-23 18:41:31 // 96147
De ha németül keresel rá a kifejezésre, akkor kijavít "Fahrzeug"-ra, mivel csak arra vannak találatok. Ha angolul, akkor kijavítja a "Fire protection"-t "vehicle protection"-re, szintén, mivel csak arra ad találatot. Elég valószínűnek látom, hogy nem az egész internet lett hirtelen információhiányos...
csokagm2017-06-23 17:26:40 // 96146
Elvileg van valami tűzvédelmi rendszer az autóban.
Piritu - 1.000.0002017-06-23 17:22:02 // 96145
Nálam egy évig voltak jók az emelt fényerejű izzók (kb 40e km)
bonyesz2017-06-23 17:12:52 // 96144
Reggel melóba menet semmi meló után indítom akkor láttam de lehet vele közlekedni.Hazaértem leállítom kulcs ki ismét ez az üzenet.Megpróbállok majd hibát olvastatni??
Shadin2017-06-23 17:09:28 // 96143
A tűzmegelőző rendszer a vezetőülés alatt lévő üzemanyag elzáró szelep szerintem, azt a kioldó gombot kellene megnyomkodnod...
RomeoOne2017-06-23 16:49:55 // 96142
Szerintem elírtad és az üzenet az volt, hogy Fahrzeugschutzsystem nicht verfügbar.
Valami kormányzárral kapcsolatos dolog lehet.
Valami kormányzárral kapcsolatos dolog lehet.
tdemeter2017-06-23 16:47:31 // 96141
Sziasztok!
Új hepije van a gépnek, úgy 60-70%-os eltőmődöttségnél beszól a compjúter, hogy invalid dpf pressure signal van.
Konkrétan 0-át mutat ilyenkor alapjáraton. Aztán ha megyek vele akkor szépen regenerál és minden jó és boldog addig, amíg ismét nem lesz 60-70 %-os dugulás. Ekkor kezdődik minden előröl.
Kezd kicsit az agyamra menni már.
Csak tele lehet korommal, lyukas netán a szenzor csöve, vagy csak szimplán elromolhatott a szenzor?
Valakinek hasonló?
Btw jövőhéten viszem injektorfelújításra, remélem megoldódik a füstölés, merthogy ezzel együtt az is van.
Új fogyasztás rekord, 8.9L /100 (6.4-el indultunk 3.5 éve)
Van valakinek tapasztalata 8v injektor felújítással (előtte, utána) kapcsolatban?
Minden tapasztalatot szívesen veszek.
Köszi
Új hepije van a gépnek, úgy 60-70%-os eltőmődöttségnél beszól a compjúter, hogy invalid dpf pressure signal van.
Konkrétan 0-át mutat ilyenkor alapjáraton. Aztán ha megyek vele akkor szépen regenerál és minden jó és boldog addig, amíg ismét nem lesz 60-70 %-os dugulás. Ekkor kezdődik minden előröl.
Kezd kicsit az agyamra menni már.
Csak tele lehet korommal, lyukas netán a szenzor csöve, vagy csak szimplán elromolhatott a szenzor?
Valakinek hasonló?
Btw jövőhéten viszem injektorfelújításra, remélem megoldódik a füstölés, merthogy ezzel együtt az is van.
Új fogyasztás rekord, 8.9L /100 (6.4-el indultunk 3.5 éve)
Van valakinek tapasztalata 8v injektor felújítással (előtte, utána) kapcsolatban?
Minden tapasztalatot szívesen veszek.
Köszi
bonyesz2017-06-23 16:43:27 // 96140
Ezt ki googléztam én is de mit jelenthet igazából fogalmam sincs.
RomeoOne2017-06-23 16:35:46 // 96139
Lefordítva azt, hogy a tűzvédelmi rendszer nem elérhető. Bár nekem új, hogy ilyen is van a 159-ben.
David | Centocinquantanove2017-06-23 16:18:52 // 96138
Pedig az én izzóim is a Dömpi által leírt módszerrel bírják elég jól... Pedig a növelt fényerejűt rakom be mindig, és annak a gyártó által bevallottan harmatos az élettartama...
bonyesz2017-06-23 16:15:57 // 96137
Sziasztok ma délután a vas azt irta,Feuerzeug schutsystem nicht verfügbar.Van valakinek ötlete mit jelent.Kösz.
Zolibácsi2017-06-23 15:40:12 // 96136
Igen, kb 1 eve mar falazva van az egr. Szoval ami rajta volt keves olaj vagy korom, falazas elottrol, az szepen raszaradt es kikemenyedett ami mar zavarta a map mukodoset.
Piritu - 1.000.0002017-06-23 15:40:00 // 96135
Elméletileg pont ez a használat csökkenti a legjobban az élettartamot.
Az izzónak az a legjobb, ha minél kisebb feszültségről kapcsolod hidegen be (akku 12V), ilyenkor kisebb a csúcsáram. Ha indítás után kapcsolod be, akkor a töltőfeszültséget kapja, ami 14V felett van, ez ugyanennyi %-al magasabb áramot jelent.
Az izzónak az a legjobb, ha minél kisebb feszültségről kapcsolod hidegen be (akku 12V), ilyenkor kisebb a csúcsáram. Ha indítás után kapcsolod be, akkor a töltőfeszültséget kapja, ami 14V felett van, ez ugyanennyi %-al magasabb áramot jelent.
Haddel2017-06-23 15:38:57 // 96134
Gratula! Még legalább ugyanennyit!😃 Enyém vasárnap fordult 250ezerbe ,csak elfelejtettem lefotozni.
szekkyy2017-06-23 13:23:33 // 96133
Hali!
Arra az útmutatóra igényt tartanék én is ha van rá lehetőség :) Mellesleg nekem a nagynavi angolul csak ír, olaszul beszél....ami egy szép nyelv, csak nem értem :)
Arra az útmutatóra igényt tartanék én is ha van rá lehetőség :) Mellesleg nekem a nagynavi angolul csak ír, olaszul beszél....ami egy szép nyelv, csak nem értem :)
mizooo2017-06-23 12:16:01 // 96132
Visszakaptam a váltót a szakitól! 135 000 Ft-ot kért gyári csapágyakkal felújította és újrahézagolta a váltót. Azt mondta nem volt hatalmas baja.
Kiderült a zörgést az okozta, hogy beállt a kettőstömegűm, és a már kopott váltó zörgött emiatt. A lendkerékben ~50 000 Km van, Koreai VAleo?!
Kiderült a zörgést az okozta, hogy beállt a kettőstömegűm, és a már kopott váltó zörgött emiatt. A lendkerékben ~50 000 Km van, Koreai VAleo?!
David | Centocinquantanove2017-06-23 11:11:19 // 96131
Ebben az esetben a szenzor dzsuvásodása az nem az ok, hanem az is egy következmény... Szerintem.
David | Centocinquantanove2017-06-23 11:07:40 // 96130
csokagm2017-06-23 11:06:42 // 96129
Most veszem észre hogy az indítás-leállítás kimaradt nálam, de igen úgy értettem:)
Liquid2017-06-23 10:53:51 // 96128
indításnál, leállításnál nyomom is :)
csokagm2017-06-23 10:30:01 // 96127
Fogalmam sincs már hol hallottam ezt es mely gyártókra igaz.
De például en úgy tudom, hogy a manuál váltónál akkor is érdemes nyomni a kuplungot ha üresben vagy, így kíméled a kettőtomegut.
Igaz azt cserélni valamivel nagyobb költség mint egy izzót😀
De például en úgy tudom, hogy a manuál váltónál akkor is érdemes nyomni a kuplungot ha üresben vagy, így kíméled a kettőtomegut.
Igaz azt cserélni valamivel nagyobb költség mint egy izzót😀
Giuntini2017-06-23 09:54:44 // 96126
Nekem emelt fényerejű van benne már több mint 2 éve. Soha nem kapcsolgatom, automatán hagyom. A garázsban indításnál felkapcsol, mikor leállítom lekapcsol. És nem kellett még cserélnem!
Liquid2017-06-23 09:07:37 // 96124
Egyik olaszban se szoktam kapcsolgatni (UNO, Panda, 156) Az UNO-ban cseréltem csak izzókat, mert emelt fényerejűt tettem bele, annak ártott.
Shadin2017-06-23 09:05:49 // 96123
Remélem! Majd időzítjük!
Köszi!
Köszi!
csokagm2017-06-23 09:01:55 // 96122
Ezt en is így tudom, ezekszerint nem vagyok egyedül. Valami olyasmiről hallottam, hogy az nem tesz jot az izzónak ha az indítás es leallitas pillanatában világít.
Liquid2017-06-23 08:57:08 // 96121
hááát, én speciel nem kapcsolom le a lámpát :) Kis túlzással bekapcsoltam 2012.07.07-én és azóta megy :)
Azonkívül a fél max. 1 évet ha megtoldjuk 50%-kal még az is szánalmas.
Szerintem nem éri meg, akkor már közönséges izzó ha nem akar xenont az ember.
Azonkívül a fél max. 1 évet ha megtoldjuk 50%-kal még az is szánalmas.
Szerintem nem éri meg, akkor már közönséges izzó ha nem akar xenont az ember.
Dömpi (il dottore)2017-06-23 08:53:27 // 96120
Nekem pont az OSRAM Silverlight nem jött be.
Pontosabban, ugyanannyit tud, mint a GE emelt fényűje, de 50-60%-kal drágább.
Maradok a GE-nél és javaslom mindenkinek.
Pontosabban, ugyanannyit tud, mint a GE emelt fényűje, de 50-60%-kal drágább.
Maradok a GE-nél és javaslom mindenkinek.
Dömpi (il dottore)2017-06-23 08:51:54 // 96119
nekem más a tapasztalatom
a "hamar kiégnek" ellen van ellenszer: indítás után várni kell kb. 10 mp-et, és csak utána szabad felkapcsolni a tompítottat, leállításkor pedig előbb le kell kapcsolni a lámpákat és csak utána szabad leállítani az autót.
Ezzel a kis odafigyeléssel kb. 50%-kal tudod növelni az emelt fényű halogén izzód élettartamát.
a "hamar kiégnek" ellen van ellenszer: indítás után várni kell kb. 10 mp-et, és csak utána szabad felkapcsolni a tompítottat, leállításkor pedig előbb le kell kapcsolni a lámpákat és csak utána szabad leállítani az autót.
Ezzel a kis odafigyeléssel kb. 50%-kal tudod növelni az emelt fényű halogén izzód élettartamát.
yani🍀2017-06-23 08:42:07 // 96118
DDDDDD
Bombi2017-06-23 08:35:58 // 96117
Köszönöm a válaszokat!
Azt hiszem ez az Osram Silverlight 2.0 van most az enyémben.
Utána nézek egy foncsorozás költségének és mérlegelek, vagy veszek xenont.
Azt hiszem ez az Osram Silverlight 2.0 van most az enyémben.
Utána nézek egy foncsorozás költségének és mérlegelek, vagy veszek xenont.
Liquid2017-06-23 08:19:38 // 96116
xenon :)
A magas fényerejűnek mondott cuccok nem fognak észrevehetően többet adni, cserébe drágák és hamar kiégnek.
A magas fényerejűnek mondott cuccok nem fognak észrevehetően többet adni, cserébe drágák és hamar kiégnek.
csokagm2017-06-23 07:52:03 // 96115
Amiatt gyenge mert szétvan égve a foncsor. Itt csak foncsoroztatás segít. Nekem sima halogén van és baromi messze elvisz és nagyot is terít.
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-06-23 07:27:19 // 96114
Az 1.9 -em nél, nekem is halálfélelmem volt, dobtam is bele egy xenon szettet és meg is változott a helyzet. Mokor a 2.4 et vetem alap kikötés volt hogy xenonos legyen :)
mizooo2017-06-23 07:14:33 // 96113
Projektor, vagy lámpa csere. Esetleg Osram silverstar 2.0 stb.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-06-23 06:12:31 // 96112
Aldi elött is próbáld ki... :)
Smith2017-06-22 23:36:02 // 96111
Bombi2017-06-22 23:27:10 // 96110
Ciao!
Tegnap volt műszakis a kocsim, előtte be lett állítva perfektre a fényszórója és kapott emelt teljesítményű(+60% asszem ) izzókat. Ma este kivittem városon kívülre, de katasztrofálisan gyenge a fényszórója.
Valakinek van valami tippje esetleg, hogy mit lehet ilyenkor tenni?
Tegnap volt műszakis a kocsim, előtte be lett állítva perfektre a fényszórója és kapott emelt teljesítményű(+60% asszem ) izzókat. Ma este kivittem városon kívülre, de katasztrofálisan gyenge a fényszórója.
Valakinek van valami tippje esetleg, hogy mit lehet ilyenkor tenni?
Zselé2017-06-22 22:09:51 // 96109
Na akkor majd csak összefutunk egyszer ott :) Örülök, hogy rendben a gép, sok boldog km-t kívánok! ;)
Zselé2017-06-22 22:08:37 // 96108
Sőt, a fék és kuplung együttes benyomására nekem be se indul, illetve megzavarodik egy kicsit. Egyet teker, vagy kattan egyet, és slussz... ez úgy derült ki, hogy egy hete kifogtam egy rendkívül tehetségtelen sofőrszolgálatos arcot, és odáig fajult a dolog, hogy át kellett ülnöm beindítani... nekem persze elsőre ment, ahogy szokott :) Pedig ő nyomott mindent... állítása szerint
Giuntini2017-06-22 22:02:36 // 96107
Tényleg, neked az indítás egy gombnyomás, vagy indítózás alatt végig tartani kell? Azért kérdezem, mert a kézi váltósoknál az újabbakban a kuplung kinyomásra csak egy gombnyomás kell, viszont a fék benyomásra folyamatosan nyomni kell az indítógombot.
Atesz1592017-06-22 21:35:11 // 96106
Szia!Vasárnap jártam úgy,hogy az egyik inditásnál az indítógomb felöl hangos kattanást hallottam,olyat amit nem szokott produkálni,bár pöccre indult.Azután még talán egyszer csinálta ezt.Mondjuk vasárnap nem volt ennyire meleg és az Auchan parkolóban álltam meg.:-)Azóta nem ültem benne.
Zolibácsi2017-06-22 21:28:51 // 96105
akksi saru volt a ludas amikor ilyesmit láttam, meg kellett pucolni vagy laza volt
Zolibácsi2017-06-22 21:27:39 // 96104
nekem nem jött át, hogy most jó vagy nem jó hogy nem nyit az EGR-ed, örülsz vagy nem örülsz?
Giuntini2017-06-22 21:17:15 // 96103
Kíváncsi vagyok, kinek volt már ilyen gondja... Délután lejöttem a Balatonra, dög meleg volt, végig 35-37 fokban autóztam. Leállítom az autót a Lidlnél fél órára, mikor indítanék, csak egy kattanás a nyomógomb felől. Másodszorra ismét kattanás, de beindul. Utána nem jött elő ez a hiba. Az önindító fel lett újítva 2 éve, a kattanás biztos hogy az indítógomb felől jött.
Laca622017-06-22 21:06:14 // 96102
Csak néhány szót mondanék a mindenki által gyűlölt,vagy elfogadott,vagy kiírt EGR szelepről.
Mikor megvettem az autót,fogalmam sem volt,hogy írott,vagy eredeti az ECU .
Tettem azt,hogy hozzám került és kitakarítottam az EGR szelepet és a MAP érzékelőt.
Szó se róla elég retkes volt midkettő.
Következő olajcserénél megint takarítani akartam,de nem kellett.Tiszta volt mindkettő.
MES-ben rátaláltam jól eldugva,hogy az Autómban az EGR inaktív !
A lényeg: EGR soha nem nyit,DPF megvan,400-500 km körül regenerál,megy mint ahogy kell.
Az autó 1400 környékén meglódul mint egy bivaly,utána ha 6.-ban előzni szeretnék,csak padló és megindul ,turbónyomás azonnal 1,5 - 1,6 .Tényleg,mint egy kezelhető vadállat...
Mikor megvettem az autót,fogalmam sem volt,hogy írott,vagy eredeti az ECU .
Tettem azt,hogy hozzám került és kitakarítottam az EGR szelepet és a MAP érzékelőt.
Szó se róla elég retkes volt midkettő.
Következő olajcserénél megint takarítani akartam,de nem kellett.Tiszta volt mindkettő.
MES-ben rátaláltam jól eldugva,hogy az Autómban az EGR inaktív !
A lényeg: EGR soha nem nyit,DPF megvan,400-500 km körül regenerál,megy mint ahogy kell.
Az autó 1400 környékén meglódul mint egy bivaly,utána ha 6.-ban előzni szeretnék,csak padló és megindul ,turbónyomás azonnal 1,5 - 1,6 .Tényleg,mint egy kezelhető vadállat...
Shadin2017-06-22 19:01:22 // 96101
De bizony, és én is ott tankolok :-D
Sztingo2017-06-22 18:26:25 // 96100