Szergej2017-12-31 18:46:15 // 103390
Boldog új évet kívánok mindenkinek.
Giuntini2017-12-31 18:45:03 // 103389
Boldog javítások mentes Új Évet kívánok minden cartársnak!!!
Shadin2017-12-31 18:41:17 // 103388
Boldog Új Évet Kívánok!!!!
psychoati2017-12-31 18:30:31 // 103387
Boldog Új Évet Kívánok Nektek!
Liquid2017-12-31 18:21:35 // 103386
BUÉK!
Ejj de rég láttalak Jani! :)
Ejj de rég láttalak Jani! :)
☻SKULL☻2017-12-31 18:05:02 // 103385
Attis2017-12-31 17:55:29 // 103384
Boldog új évet kívánok minden Alfa tulajnak és az egész családnak! :)
Dömpi (il dottore)2017-12-31 17:43:50 // 103383
Vincenzo2017-12-31 16:57:44 // 103382
Boldog új évet kívánok minden Alfásnak
WarbiRunner (Gyuri)2017-12-31 16:28:52 // 103380
Igen, egy ssr jó kellene, hogy legyen. :-)
Mindenkinek egészségére amit épp fogyaszt, B. Ú. É. K!!
Mindenkinek egészségére amit épp fogyaszt, B. Ú. É. K!!
Smith2017-12-31 16:14:09 // 103379
Smith2017-12-31 16:10:33 // 103378
Valami kicsi SSR? ASSR-1611 ?
Erhard 242 (Pure Energy)2017-12-31 16:06:50 // 103377
Tök tudja részegen majdnem ugyan úgy hangzik :DDDD
SzTomi2017-12-31 15:52:54 // 103376
Optocsatolóval oldd meg, az el is választja egymástól a 2 áramkört.
Shadin2017-12-31 15:45:01 // 103374
Az az életvédelmi, alias "fí" relé.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-12-31 14:44:21 // 103373
A reed relé azért van, hogy ne vágjon meg a 220 nem? :)))
Shadin2017-12-31 14:11:58 // 103372
Zsákutcába kerültem a fényszórómosó késleltetéssel. Az elgondolásom működne, de a spriccelő kormánykapcsoló az elektronika felé valami kis áramú logikai jelet küld ami ~11 mA-rel terhelhető ami kevés az időzítő meghajtásához, de még a benne lévő reléhez is. Van valakinek 5lete kis teljesítményfelvételű relére esetleg?
Dobozolt reed relé vagy valami hasonlóra gondolok aminek elég 11 mA a vezérléshez.
Dobozolt reed relé vagy valami hasonlóra gondolok aminek elég 11 mA a vezérléshez.
Zselé2017-12-31 13:38:07 // 103371
Ár/értékben az a verhetetlen!
droberto2017-12-31 13:19:26 // 103370
Liquid2017-12-31 13:09:44 // 103369
Tudtommal minden ugyanaz, vagy legalábbis Csöri nem utalt rá hogy más lenne. A különbség az, hogy a 2.4-es motor mögött rengeteg hely van, na az azért van ott, hogy a Q4 osztóműve elférjen :) Az enyém mögött nincs hely.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-12-31 12:43:12 // 103368
ezért veszek magamnak jászt az is kibír 2 évet csak sokkal olcsóbb ...
Erhard 242 (Pure Energy)2017-12-31 12:38:30 // 103367
a difi hajt ki hátra a váltó lehet ugyan az
mex862017-12-31 12:04:35 // 103366
váltó nem egyezhet szerintem.
hol hajtana ki hátra a frontos?
hol hajtana ki hátra a frontos?
forrasr2017-12-31 11:23:22 // 103365
Én most vágtam neki az 5. telének Exide prémiummal, de télen kétszer háromszor rá szoktam tölteni hálózatról, mert elég sok a rövid út, leállítás után általában még szellőzteti ki magát a kályha aztán preventív jelleggel jobbnak látom néha tölteni.
Liquid2017-12-30 23:31:11 // 103363
Az enyém is bő 2 év után adta be a kulcsot.
Dömpi (il dottore)2017-12-30 23:07:21 // 103362
Most néztem rá, fel is töltött 100%-ra.
Délután 5-kor 52%-ról indult, de normál töltésen töltöttem, nem a gyorítotton.
Délután 5-kor 52%-ról indult, de normál töltésen töltöttem, nem a gyorítotton.
Dömpi (il dottore)2017-12-30 22:32:22 // 103361
Nándi2017-12-30 20:45:55 // 103360
Sziasztok car társak! Olyan jutott eszembe hogy a csomi ajtoba utolag nyomógombos emblémát veszek ugyis kopott a mostani! Valaki csinált már ilyet? 2007 Q4 sw
Liquid2017-12-30 20:40:35 // 103359
jó kérdés :) Egy "sima" 2.4 volt felemelve Csörinél, mikor ott voltam, azt is megnézegettem.
Az üzemanyagtank más, kell kardán, hátsó kerékagyak, féltengelyek, osztómű. Elvileg át lehet szerelni. 2.4-re biztosan megoldható lenne, mert a váltó, kuplung tudtommal egyezik.
A TBI-ben milyen váltó van? Azzal már lehet hogy izgalmasabb lenne összehozni.
Ezeken kívül gondolom a computernek is szólni kell, hogy hátul is kapar.
Az üzemanyagtank más, kell kardán, hátsó kerékagyak, féltengelyek, osztómű. Elvileg át lehet szerelni. 2.4-re biztosan megoldható lenne, mert a váltó, kuplung tudtommal egyezik.
A TBI-ben milyen váltó van? Azzal már lehet hogy izgalmasabb lenne összehozni.
Ezeken kívül gondolom a computernek is szólni kell, hogy hátul is kapar.
Shadin2017-12-30 19:22:21 // 103358
Ez jó kérdés :-) Q4 retrofit.
Zolibácsi2017-12-30 19:03:45 // 103357
Tényleg, utólagos q4-et lehet csinálni?
Liquid2017-12-30 18:10:59 // 103356
dobj alá egy Q4-et :)
WarbiRunner (Gyuri)2017-12-30 17:50:57 // 103355
Vagy sok a kraft elsőkeréken :-) Ilyesmi nekem nincs, ez nyugis romboló :-) Ügyesen osztja szorozza a nyomatékot, sose sok, sose kevés.
Shadin2017-12-30 17:28:02 // 103354
Én már nem érzem mekkorát harap, néha mintha túl ideges lenne, de mindenhol van tarcsi benne. A legnagyobb bajom az az érzés, hogy nem képes az úton maradni néha, mintha kevéske lenne a gumi rajta.
WarbiRunner (Gyuri)2017-12-30 17:12:01 // 103353
A chipes tibi biztos nagyobbat harap, de hasonló érzés nekem a 2.4 is. Elég magabiztos egy érzés, a szituációk nagy részében az van amit akarsz :-) Könnyedén.
Csabi2017-12-30 16:49:54 // 103352
Nálam is ilyen érték körül alakul a 2.0-n, és az elöző 2,4.nél sem mértem kevesebbet, soha.
Igazán pontos méréshez azért sokkal kisebb méréshatárú műszerrel kellene mérni, mert ez elég erős saccolás... Sok helyen 50mA áramfelvételt emlegetnek határként, azaz ha efelett van akkor vizsgálódni kell. Egy biztos "nagyfogyasztó" nincs a rendszeren...
Igazán pontos méréshez azért sokkal kisebb méréshatárú műszerrel kellene mérni, mert ez elég erős saccolás... Sok helyen 50mA áramfelvételt emlegetnek határként, azaz ha efelett van akkor vizsgálódni kell. Egy biztos "nagyfogyasztó" nincs a rendszeren...
Shadin2017-12-30 16:33:41 // 103351
Én jelenleg egy teljesen feleslegesen erős autót vezetek, töredékét sem használom ki, de jó érzés :-)
Shadin2017-12-30 16:29:33 // 103350
Mindig van kis áramfelvétel, esetedben ez ha jól látom 200mA. Riasztós autók szoktak talán ennyit felvenni. Nekem még a benyásnál is megérezni pár nap állást.
Vittorio1592017-12-30 16:12:15 // 103349
Zselé2017-12-30 15:39:43 // 103348
Tanulság: sokat kell menni, akkor éri meg... :))
A regent ma megcsináltuk, a mosást délelőtt fogom, de ha nem írod el is felejtem! :)
A regent ma megcsináltuk, a mosást délelőtt fogom, de ha nem írod el is felejtem! :)
WarbiRunner (Gyuri)2017-12-30 15:21:15 // 103347
Hát...:-) Jó kis lavinát indítottam a 17Ft-ommal, de jól látszik, hogy mibe kerül egy 159. .
Nem vagyok babonás, de jön az Újév, úgyhogy tiszta autóval és tiszta dpf-el kell kezdeni elsején :-) Pont 100%-on állt a múltkor, amikor a próbakör után belenéztem a paraméterekbe. Ma volt időm, úgyhogy elvittem kipöffenteni. 30km autókázás lett belőle, csak úgy, amerre eszembe jutott. Itthon aztán lemostam, jöhet az új esztendő :-D
Amúgy úgy látszik nekem programot kell írnom az autómra, hogy igazán megszeressem. :-)
Nem vagyok babonás, de jön az Újév, úgyhogy tiszta autóval és tiszta dpf-el kell kezdeni elsején :-) Pont 100%-on állt a múltkor, amikor a próbakör után belenéztem a paraméterekbe. Ma volt időm, úgyhogy elvittem kipöffenteni. 30km autókázás lett belőle, csak úgy, amerre eszembe jutott. Itthon aztán lemostam, jöhet az új esztendő :-D
Amúgy úgy látszik nekem programot kell írnom az autómra, hogy igazán megszeressem. :-)
ZoliNix2017-12-30 14:46:01 // 103346
Akkor talán Te vagy a "nyertes"?
Nekem volt egy kis szívósormizéria 300-ért, a következő a kuplung lesz, de az már jövőre. Kb. 20 000 Km (biztos ami biztos idén már egy cm-t sem megyek vele)
Nekem volt egy kis szívósormizéria 300-ért, a következő a kuplung lesz, de az már jövőre. Kb. 20 000 Km (biztos ami biztos idén már egy cm-t sem megyek vele)
Erhard 242 (Pure Energy)2017-12-30 13:10:09 // 103345
Spider... 2km-et mentem vele és eddig kb 5-6 kilót locsoltam rá :DDD és nincs vége...
Liquid2017-12-30 12:29:32 // 103344
Én 139e-rel vettem, most 206e van benne => 67e km
Közben eltelt 5.5 év.
2.261.423 ft-ot költöttem rá
2.283.074 ft volt az üzemanyag költség
Üzemanyag nélkül: 33.75 ft/km
Üzemanyaggal: 67.83 ft/km
Közben eltelt 5.5 év.
2.261.423 ft-ot költöttem rá
2.283.074 ft volt az üzemanyag költség
Üzemanyag nélkül: 33.75 ft/km
Üzemanyaggal: 67.83 ft/km
Shadin2017-12-30 12:19:14 // 103343
Én ennél értékvesztéssel nem tudok számolni ezért a bekerülési értéket is kivettem, így a futott km-t és a költségeket nézve eddig ~98Ft/km a PAZ.
NJL az előző jószág, 25k km-re ~1,73M költség 14 hónap alatt, 0 értékvesztéssel számolva, 69Ft/km
Elszámolás jogát fenntartom :-)
NJL az előző jószág, 25k km-re ~1,73M költség 14 hónap alatt, 0 értékvesztéssel számolva, 69Ft/km
Elszámolás jogát fenntartom :-)
Shadin2017-12-30 12:01:20 // 103342
10 hónap, 17k km --> ~1M szerviz + 660k üa. :-)
Akkor ez most fajlagosan sok vagy kevés?
Akkor ez most fajlagosan sok vagy kevés?
Piritu - 1.000.0002017-12-30 09:30:15 // 103341
Jó nepperszokás szerint eladás előtt tettek bele új betéteket, amit aztán hátul a bordásra kopott tárcsa olyanná koptatott, mit az Alpok. Az elsők túlélték, csak a tárcsát kellett kidobni.
Amikor asszonynak kerestünk Minit, akkor találtunk olyat, amin 35e km után új kuplung és fékrendszer volt. Először akkor csodálkoztam rá, hogy hogyan vezethetnek egyesek.
Amikor asszonynak kerestünk Minit, akkor találtunk olyat, amin 35e km után új kuplung és fékrendszer volt. Először akkor csodálkoztam rá, hogy hogyan vezethetnek egyesek.