Fórum >> Típusok >> 159

gecsa2018-02-01 19:04:54 // 104790
A darabolós gyilkos! :D
Shadin2018-02-01 18:59:07 // 104789
Hidd el bírnám én :-(
Egy QV-t nem bontanék...
...egy darabig
Vittorio1592018-02-01 18:39:00 // 104788
Figyi Tocke ne aggódj a klattyogás miatt, meg a leállitas utáni kattanas is teljesen normális az 1.9 8vnel, ahogy mondtam nekem is ilyen volt, kuplung mg kettomegu+kinyomo csere utan is ugyan olyan hangokat adott mint a tied. Ha jol veszi a fokozatokat, nem csuszik a kuplung akkor nem erdemes hozza nyulni.
Ilyen laza a hajtáslánc gyárilag. Ennyi. Elfog még az sokáig menni!(csak a szar szopel váltód ne adja be a kulcsot)
'''''2018-02-01 18:24:58 // 104787
"Szétkapom a Patit". Szerintem ki sem bírnád,ha nem kéne valami miatt szétszedned! :-)))
Szergej2018-02-01 18:19:12 // 104786
Hát már én se vagyok biztos benne,hogy jó lesz. :-)
Shadin2018-02-01 18:16:02 // 104785
Biztos hogy ez az interfész jó lesz? A tipikus ELM327-en a 6-14 lábak egy ilyenbe mennek:

Bal felül az MCP2551 felső 2 lába között keresendő. A rajzon persze nincs rajta mert az úgy jó :-)
Shadin2018-02-01 17:57:34 // 104784
Szombaton szétkapom Patit és megnézem nem-e én qrtam el valamit a fényszórómosó időzítő áramkörrel, pont azzal a stekkerrel babráltam amiben a K-line szál is megy a xenon felé. Meg még pár dolog. Vagy két hétig működött együtt a kütyü meg a magasságállítás.
Macccy2018-02-01 17:25:35 // 104783
Közben okosodtam, látom már, hogy kiszedhető ha a gázolajszűrőt odébb teszi az embör' ... Na akkor már csak jó idő kell meg sörital. Meg egy szerelő, aki a generátoromat felújítja szépen .. :()
Szergej2018-02-01 17:19:52 // 104782
A beugro résztöl nézve a 3-4szál az,de itt nem olyan mint a neten is vannak ahol egyértelmüen látni hol van az ellenállás.ki készít
Macccy2018-02-01 16:53:15 // 104781
Nagyon rendes vagy Zoli, hogy mindig felkínálod a szerelés lehetőségét, de én meg tökre nem akarok neked programot/gondot csinálni, ezért is nem rohantam eddig ezzel, inkább csak füleltem, figyelgetem, megfejtőset játszottam, haverral is meghallgattuk ... De lehet most ezt tényleg nem kéne elhúzni, nehogy megtépje, aztán a szakadt szíjat meg benyalja a vezérlés alá ..

Szombaton mit csinálsz?

Srácok, a generátor az fölfelé ebből kiszedhető? Úgy néztem a motor mögött hely van, de fentről eléggé távolinak tűnik a felfogatás helye. Ez alulról szerelős történet?
Macccy2018-02-01 16:47:06 // 104780
PONT olyan, telitalálat!! ! Igen, nekem is az jutott eszembe - már amikor így bezörgött, mondom ritkán, eddig 3x - hogy vagy egy hővédő lemez zörög, vagy valami adag kavicsot rázogat egy kis ember a motortérben. Óhh anyám, akkor ez már sok tipp a szabadonfutóra. Meg kéne nézni ... mégjóhogy jön a hétvége :o
Szergej2018-02-01 16:38:44 // 104779
Fentrol a 3-4szál az érintett.
Shadin2018-02-01 16:35:48 // 104778
Nem mert az kondenzátor. A stekker bekötés felől közelíts.
Szergej2018-02-01 16:32:51 // 104777
Ezt a c7et nézem annak. Szerinted lehet?
antonov2018-02-01 16:16:56 // 104776
Nálam a szabadonfutó halálát jelezte így, mintha egy konzervdobozban ráznék sok csavart. Esetleg kérj meg valakit, hogy kapcsolgasson valami nagy fogyasztót, te pedig fülelj, hogy változik-e a zaj.
Liquid2018-02-01 16:11:24 // 104775
jaaa, az szerintem nem lehet beállítani, de egy villanyász biztosan be tudja relézni
Szergej2018-02-01 15:49:54 // 104774
R 14 megtaláltam.de egyenlöre nem tudom még kibogozni,hogy az e az
Shadin2018-02-01 15:45:50 // 104773
1-es adapter: MES
Shadin2018-02-01 15:44:04 // 104772
A 7-es a CAN kommunikáció, az 1-es a K-line az ABS felé és a leírással ellentétben a 12-es a K-line a xenon felé.
Szergej2018-02-01 15:39:34 // 104771
Az 1es 7est miért kell összekötni?
Shadin2018-02-01 15:35:53 // 104770
A panelon kövesd végig a két szálat az IC-ig, valahol ott kell legyen...

blog
Shadin2018-02-01 15:33:35 // 104769
Jaja, leakasztjuk a hosszbordást és sokminden kiderül egy szempillantás alatt...
Szergej2018-02-01 15:32:39 // 104768
Köszi,megnézem
Shadin2018-02-01 15:30:19 // 104767
Ne ellenállás számra menj hanem keresd meg a stekker 6 és 14 lábait a panelon és azok közöt kell legyen az az ellenállás amit le kell szedni.
WarbiRunner (Gyuri)2018-02-01 15:28:46 // 104766
Hát... mondjuk ez így nem hangzik jól. A generátor szabadonfutót én is betippelném, de ha ennyire sokféle hangot ad, lehet leakasztanám a hosszbordást és megnézném a feszítő és vezető görgőket, hogy nem lógnak e. Nekem szállt szét 30e-t futott ilyen görgő, mázli, hogy megúsztam nagyobb baj nélkül.
RomeoOne2018-02-01 15:07:13 // 104765
Nem.

De lehet, hogy kapható hozzá vmi plusz modul, ami tudja a dolgot, nem néztem még utána.
Macccy2018-02-01 15:07:04 // 104764
@ Warbi és Tocke: Klattyanás miatt a Shadin is mondta, hogy szerinte simán lehet motortartó, vagy bukásgátló kiszopódás. Váltáskor is van ha nem ultrafinomkodok a kuplunggal, de nem csörög egyébként máskor. A "kinyomós" cicergést most hallottam először, az ha lenne, amiatt nem is aggódnék még. Engem sokkal inkább zavar az amit elsőre mondtam, hogy mintha a szíj oldal felől (de ez ugye így nem jelenthető ki biztonsággal) lenne ilyen csapágy csörgés, amikor fordulaton kinyomom a kuplungot és elkezd lassulni a motor fordulata. A csörgés addig tart, amíg vagy eléri az alapjáratot, plusz kis késés, vagy amíg betolom az új fokozatba és ráengedem a kuplungot. Viszont önmagában ezt elintézném egy beteg generátor szíjtárcsával, de sajnos a napokban olyat is hallottam három alkalommal, hogy sebességben, talán motorfék vagy egyenletes városi gurulás közben elkezdett búgni csapágyhang szerűen, ehhez jött valamiféle csörgés és ezért kezdtem el parázni, mert egy eltépett szíj feleslegesen drága móka tudna lenni :()

A tavaszt szeretném, ha kibírná, amit nem muszáj azt nem csináltatnám szerelőnél, talán a szíjcserét meg tudjuk oldani. Egy kettőstömegűt már nyilván elvinnék. Meg a generátort is érdemes lehetne felújítani, de most amíg szar az idő, nem kéne szerelgetni semmit ... :/
Roll19832018-02-01 14:50:08 // 104763
Be tudja hajtani a benti gomb megnyomásával, de én nem ezt akarom, hanem azt, hogy ha én bezárom a kulccsal az autót, akkor a központi zárral együtt a tükrök is hajtódjanak be.
Szergej2018-02-01 14:39:17 // 104762
Sziasztok. Megjött az elm 327 de szerintem benne van a védöellenálás,mert mindent beálitottam de a mes el nem csatlakozik,néztem hogy a 121es ellenálást kell kiszedni,de itt nem látok olyat,illetve egy sincs jelölve. ?
Liquid2018-02-01 14:14:17 // 104761
Ha nem tudja jelenlegi állapotában, akkor az ajtókban lévő vezérlőket kell cserélni illetve a tükröket.
Roll19832018-02-01 14:11:43 // 104760
Srácok,

Be lehet azt valahogy állítani, hogy központi zárral együtt behajtsa a tükröket is az autó?
gecsa2018-02-01 14:10:56 // 104759
Nekem is ez van a 166al. Mármint a dobolás. Sosem foglalkoztam vele, pedig 4 éve csinálja. Azóta is az a kuplung van benne, és még mindig jó!
WarbiRunner (Gyuri)2018-02-01 13:50:47 // 104758
Na pont ezekkel nem érdemes nagyon foglalkozni. A 146-nál üldöztem a klattyanó hangokat. Nem lehetett soha teljesen eltüntetni. :-) Cseréltem kuplungot, lendkereket, de legtöbb ráhatással az ilyen klattyanó érzetre meglepő módon a motor felső kitámasztója volt.
Az, hogy érzed a dobolást, az kb természetes, a zsír új lendkerékkel és a bontott gyárival is ugyanolyan volt. A lendkerék borzasztó csalós egy dolog, érzetre nem tudod eldönteni, hogy milyen állapotú. Egy leállításkor halkan csattanó lendkerék még simán lehet, hogy 50%-os állopotú, vagy 100e-t még bele tudsz tenni.
Az a nehéz ebben, hogy a főtengely végén ott bólogat az a retek lendkerék. Ha pl egy porlasztó korrekciója túl nagy, máris ütemtelen remegés az eredmény. A főtengely másik végén ott a szíjtárcsa, bő gumiágyban. Simán lehet, hogy látod a hosszbordás feszítőjén ennek a közös produkcióját. De ez is csak egy lehetőség a sok közül.

Macccy: A csapágyhang lehet kinyomó (/húzó) csapágy is, az attól még rengeteget elmehet. Amíg drasztikusabb tünet nincs, én csak figyelnék, de nem bántanám
Tocke2018-02-01 13:06:49 // 104756
Ja, és ha finoman benyomok a kuplungon 2-3 centit, lehet érezni rajt a dobolást.
Tocke2018-02-01 13:05:13 // 104755
Nekem is csattan egy picit leállításkor kuplung nélkül. A pedál kinyomásával változik a hangja is mint a tiednek. Váltáskor is tapasztalok kisebb "klattyanásokat". Emellett nekem folyamatosan jelen van egy alacsony hangerejű morgás is, alapjáraton ugyanúgy mint menet közben. Szerintem ez 2tömegű+kinyomó lesz.
Shadin2018-02-01 11:59:43 // 104754
Fax tudja. A ballast nevű izé a "control unit" azzal van valami a bal oldalon. Végig kell mérni. Elmegyek Érdre, hátha van az asztalon egy balos lámpa, feldugom oszt majd jól kiderül.
Macccy2018-02-01 11:29:05 // 104753
Nem volt még cserélve a kettőstömegű ebben, szerintem sose, a 140 ezer km valósnak tűnik és eltekintve attól, hogy leállításkor ha NEM nyomom a kuplungot klattyan valami (amire Shadin azt mondta simán lehet motor/váltó tartó is), nincs igazából semmi remegés. Meg ezt a remegést pl a szíjnál ezt nem lehet a lendkerékkel összekötni, vagy de? Para ...
De ma reggel hidegen pl. volt némi olyan halk zörgés, hogy mikor hozzáértem a kuplung pedálhoz, elhallgatott, aztán meg már nem zörgött. Ez meg mondjuk lehetne kettőstömegű lendkerék, vagy kinyomócsapágy , .. De a lendkerék az inkább csak csörgés szerű dolgokba van benne, az nem tud csapágybúgás szerű hangot adni, vagy igen?
psychoati2018-02-01 11:26:48 // 104752
Ez igen kívánatos :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-02-01 11:18:20 // 104751
???? mi a tök???
Shadin2018-02-01 10:48:59 // 104750
Én tudok :-)

link
Giuntini2018-02-01 10:40:57 // 104749
Mi a francért nem tudok feltölteni linket?
Giuntini2018-02-01 10:38:48 // 104748
Egy 159 V6
Nem semmi ez a videó!
Shadin2018-02-01 10:37:29 // 104747
FIAT Examiner-rel sem jutottam előbbre xenon bólogatás ügyben, az sem kommunikál a lámpákkal :-( Legalább ingyen volt a próbálkozása Fiat Szabónál, köszi AZS!
Shadin2018-02-01 10:33:44 // 104746
Amennyiben a 6 és a 14-es lábak között van ellenállás, a korai típusoknál annak kiszedésével működésre lehet bírni, de volt már nálam is olyan cucc és utána sem ment.
αλφα2018-02-01 07:56:57 // 104745
Tegnap csináltam egy tesztet. Eger-Sirok-Recsk környéki dimbeken-dombokon 80 km. 2.2 JTS-től szép szerintem a komputer által mért 7.2 l/100 km. Főleg, hogy előtte, amikor le volt esve a vákumcső, ugyanitt 11 literrel jártam. Szép, nyugis tempóban, belterületen 50, külben 80. Elégedett vagyok... :)
Piritu - 1.000.0002018-02-01 07:22:10 // 104744
Keress egy elektronikában jártas emberkét, az meg tudja "fejteni". A lényeg mindkét esetben ugyan az, meg kell keresni azt a bizonyos ellenállást és kiszedni. Feltéve, ha benne van.
Zolibácsi2018-02-01 06:55:55 // 104743
Csak ötlet 2s tömegű mikor volt cserélve? Nekem mikor most cserélték, érzésre nem volt baja, meg nem is remegett nyomatékon az autó, de leszedve olyan mozgása volt mint egy rossz cintanyernak.
Zolibácsi2018-02-01 06:51:19 // 104742
És nem is fogy a szervo olaj? Ha bele nézel a tartályba habos az olaj?
Zümi2018-01-31 23:34:43 // 104741
nincs még,megpróbálok felvenni valami használhatót.Remélhetőleg segíthet.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak