Fórum >> Típusok >> 159

Liquid2018-02-08 21:35:45 // 105139
jó is az ASR :(
gecsa2018-02-08 21:28:46 // 105138
Beállt a ház mellé a fűre, onnan meg nem bírt már mozdulni. Ótómata, hamar elásta magát. Ráadásul az asr nem kapcsolható, amikor kellett volna, hogy pörögjön, akkor vette el pont a tüzet. Max a nyomairól tudok képet csinálni. Jól vizsgázott a q4, erőlködés nélkül kirántotta.
Tocsa2018-02-08 21:24:09 // 105137
Dobhattál volna képet a szituról ! :D
gecsa2018-02-08 21:15:57 // 105136
Ezt megcsinálhatnád lóerővel is. :)
gecsa2018-02-08 20:58:59 // 105135
Ez is kész.
multizseti2018-02-08 20:38:39 // 105134
Nézd meg, "szakadás" vizsgálattal. Ha gond van, húzz be egy új szálat a b35-be, kintről.
multizseti2018-02-08 20:32:41 // 105133
A saru leszedése után nem fogja kérni a kódot, mivel a rendszer már egyszer megtanulta. Csak akkor kéri, ha másik autóba rakod be, illetve egy másikat raksz a sajátodba.
Giuntini2018-02-08 20:20:35 // 105132
Semmit nem tudsz tenni, de tanácsos nem leállítani a motort. Egyébként a keményebb gázadásra, ha már tele van a DPF tudsz operálni, hogy elindítsa a regenerálást. Igazából az a jó, ha állandó fordulaton mész. Autópályán a 2500-as fordulat tökéletes.
esvé2018-02-08 19:56:42 // 105131
Sziasztok,

légyszi segítsetek, mi az elvárt teendő amikor regenerál az autó?
Többször előfordult, hogy autópályáról éppen lejöttem mikor elkezdett brummogni. Vagy pont városból kifelé, pörgettem egy picit Budapestről mikor elértem a budaörsi Ikeát - a parkoló előtt kezdte el.
Miért nem regenerál az autópályán (Bp-Balaton)? Vagy milyen fordulaton menjek, hogy ott regeneráljon?

Ui: pár napja jól megszivatott a drága....épp gurultam az M1 kivezetőn mikor hallom, hogy elkezdi a regent, gondoltam megyek egy kört Biatorbágyig....aha, csak épp előző nap járt le a matricám....15ezerbe fájt a plusz kör...

előre is köszi:)
Haddel2018-02-08 19:41:35 // 105130
A km állás eléggé hihetetlen ,de amúgy nem néz ki rosszul.
sas-1592018-02-08 19:40:17 // 105129
Úgy-úgy! :)
És véletlenül pont a magyar vásárlóknál lélektani határnak számító 150 ezer km alatt van benne nem sokkal. Csodálom hogy nem 149 ezer.
Szerintem is 300-hoz lehet az közelebb, amitől persze még lehet "nem rossz".
gecsa2018-02-08 19:29:53 // 105128
Itt annyira sarcolják a dízelt, hogy nem vesznek csak úgy az emberek. Csak a 100km-re ingázóknak éri meg kb. Szerintem ebben minimum 300k van, akörül szokták eladni. De, ha jó az autó, akkor mindegy, hogy mennyit mutat.
sas-1592018-02-08 19:25:04 // 105127
Nekem 2010. Január óta ment bele 189 ezer km a 0-ról, itt Magyarországon.
8 év alatt. Ebből 7 évig napi - oda vissza - 50 km melóba járás + az egyebek.
Ez kb 23 ezer km/év.
Ez alatti futás szerintem Mo-i autó esetén is kérdőjeles, németországi esetèn meg különösen. Egy kicsit nagyobb az ország.
Csoda kategória lehet, de inkább megfelezték a km-t az órában.
Vagy véletlenül elírta. :)
gecsa2018-02-08 18:53:34 // 105126
Fater E Mercije bentragadt a sárban. Jó alkalom volt tesztelni a Q4 hajtást. :D
csokagm2018-02-08 18:29:07 // 105124
Novemberben már majdnem eljutottam oda, de megtudtam hogy le kell venni az akku sarut, nekem pedig nincs meg a navi kódja. Úgy hogy ott abbamaradt. Aztan jott a karácsony. Most lakasfelujitasban vagyok szóval most sem tudom megcsinálni. Viszont az ördög ott ül a vallamon.
Vittorio1592018-02-08 18:16:08 // 105123
Biztos 147ezer van benn....., szerintem tuti vétel...bár van 80ezret futott is a piacon az sokkal jobb!! Én meg visszacsavarom a sajátomat 50re és meghirdetem 3,5 misiért 😂
Zolesz2018-02-08 18:09:50 // 105122
Egy ismerősöm keres 159-est.

Erről vélemény:
Alfa Romeo 159 sw 2.0 jtdm 16v distinctive igazi ti nem kell bemutatni

Esetleg valaki láttam már élőben?
WarbiRunner (Gyuri)2018-02-08 17:34:50 // 105121
De gondolom nem zavar különösebben, hogy mennyit fogyaszt :-)
WarbiRunner (Gyuri)2018-02-08 17:32:40 // 105120
Az állítás az volt, hogy egy remapolt 2.4 kb annyit tud, mint a gyári 3.2 :-) Erre voltam kíváncsi, hogy tényleg így van e. És ugy tűnik tényleg :-) Nyilván a 3.2 egy remap után megint egyel feljebb teszi a lécet.
Ezen túl persze, licitálni lehet a végtelenségig, mindkét motorból elképesztő lóerő és nyomaték halmazt ki lehet gyötörni. Attól tartok izgalmas autót bármennyi lóerő sem csinál a 159-ből. l
Nyilván mindenkinek megvan az indoka, hogy miért épp olyat hajt amilyet.
'''''2018-02-08 17:18:53 // 105119
Van pár videó fent amin a 3.2-re kompresszort raktak.Elég jól megy vele! :-)
Érdekes,hogy valamelyik kereskedés hirdeti is.Volt több is amit megcsináltak.
RomeoOne2018-02-08 17:16:46 // 105118
Arra egy turbót kéne rátenni és akkor minden kérdés eldőlne :DD
gecsa2018-02-08 17:13:54 // 105117
A 3.2 remap hiányzik mellé.
'''''2018-02-08 17:12:24 // 105116
Én a Dunántúlon lakom de valahogy sosem sikerült jó fogyit produkálni! :-)
(QV fogyiját le sem merem írni. :-) )
WarbiRunner (Gyuri)2018-02-08 15:09:20 // 105115
Nekem az M3-mas, M35-ös kombó ilyen. Nem létezik, hogy ne fújjon a szél. Nagyon fogyasztás gyilkos. Van, hogy egy napon belül oda és vissza is szembe kapom. Olyan persze sosem, hogy végig hátszél legyen :-) Átmegyek a Dunántúlra, dimbek-dombok közé, az összes autóm jobban fogyasztott és fogyaszt.
Liquid2018-02-08 14:49:25 // 105114
tudod jobb a kinti nafta :) Amúgy kb. az az oka, hogy az uralkodó szélirány NY-i, és Bécs magasabban van, így odafele szembeszél + emelkedő, visszafele meg lejtő + hátszél.
WarbiRunner (Gyuri)2018-02-08 14:36:24 // 105113
A q4 tuti rádob egy keveset. Az viszont érdekes, hogy hazafelé 1 literrel kevesebb. Sajnos tapasztaltam ilyet én is. Hollandiából hazajöttünk 7.5l-es átlaggal, Szigetszentmiklóson tankoltam, onnantól megint zabált, de 9l környékén. Hogy az M3-mas aszfaltja ragad e, vagy mindig szembe fúj a szél, azt nem tudom :-)
Lényeg, hogy a 9-es kijelzés a múlté mostmár az m3-mason is, itthoni gázolajjal is. Azért az rohadtul zavart. Akkor én is úgy gondoltam, hogy ennyi erővel egy benzinnyelőt is hajthatnék. Mostmár azért árnyaltabb a kép. Pályán, országúton dízel léptékű lett az étvágya. Városban meg nyeli mint kacsa a nokedlit, ez az automata kényelmének az ára.
WarbiRunner (Gyuri)2018-02-08 14:25:13 // 105112
Az attól függ, hogy van áttételezve. Ideális esetben pont annyival hosszabb a dízel fokozatkiosztása, hogy kb ugyanott vagy bármelyikkel. Engem meg ez pláne nem érint, mert nekem nem is kell váltogatni :-)
Liquid2018-02-08 14:23:49 // 105111
Q4, amúgy legiknkább azért van szerintem mert 150+-t tolok a pályán, meg általában kihasználom a lehetőségeket. Ausztriában csak 140 körül megyek, plusz Bécsnél van bőven korlátozás, egy ilyen Győr-Bécs (túlfele) etap megvan 8-8.5 között átlaggal ha nincs komoly dugesz, hazafele meg 1 literrel kevesebb. De pl. mikor elvittem Csörihez, és Márti jöt utánam a Pandával, emiatt igen lájtosan közlekedtem, így lett 6.5.
Liquid2018-02-08 14:16:55 // 105110
naja, csak kevesebbet kell váltogatni
WarbiRunner (Gyuri)2018-02-08 14:15:31 // 105109
Mert tiprod :-) Nekem 200km várost kellett most beletolnom a városban zabáló automatába, hogy 9 fölé menjen. Nem tudom mit művelsz azzal a szegény autóval :-) Szerintem cseréljetek egy hétre, gecsa olyan számokat fog látni ami már cipőméretnek is elmegy :-D
WarbiRunner (Gyuri)2018-02-08 14:11:52 // 105108
Csak nem mindent hajlandóak kiadni. Nekem két kört kellett futnom mire kiadták az autóm szerviztörténetét. De végül sikerült felhívnom egy szalont ahol rendesek voltak és leküldték nekem Debrecenbe. De igen, látni látják, én is úgy tudom.
Liquid2018-02-08 14:10:55 // 105107
na akkor bepróbálom
WarbiRunner (Gyuri)2018-02-08 14:09:58 // 105106
Vigyázz velem, mert hajlamos vagyok kiszámolni és excelbe rakni bármit :-)
Nem bizonygatásképpen, igazából kíváncsi voltam rá én is, hogy a nyers számok mit mondanak.
Itt van grafikusan az autód erőfölénye:



A világoskék a 2.4 remapolt nyomaték görbéje. Mivel a hasznos fordulatszáma a dízelnek kisebb (ergo hosszabb fokozatokat kér), közös skálára hoztam a kettőt. Amennyivel hosszabban leadja a nyomatékot a benzines, annyival leosztottam a dízelét. A legnagyobb különbség 36Nm a két görbe között.
Tocke2018-02-08 14:09:19 // 105105
Tudod mi a vicc? Most néztem meg egy gyári bemutató demót a 159 Berlináról. Na mi az amit többször is észrevenni? A bal hátsó lámpa alja eléggé eltér :-) Ha megtalálom, belinkelem.
gecsa2018-02-08 13:49:19 // 105104
Itthoni. Mindent látnak.
PBali2018-02-08 13:37:42 // 105103
Köszi, le is mentettem! :-)
Shadin2018-02-08 13:26:11 // 105102
Bakker nem vagyok topon, Balinak szántam.
Shadin2018-02-08 13:25:28 // 105101
Ezt:

Flashmod8
Liquid2018-02-08 13:20:03 // 105100
kinti, vagy itthoni márkaszervíz? Mert engen 2012-ben simán eltanácsoltak a Rieglernél azzal, hogy csak arról van infójuk, amir konkrétan náluk végeztek
PBali2018-02-08 13:18:33 // 105099
Hali! Ezen én is gondolkozom, mióta először valakinek felhoztad itt és megakadt rajta a szemem...:-)
Roll19832018-02-08 13:08:43 // 105098
Én hoztam fel. :) Nyugi még nekem is be kell állítanom a csomagtér zárat, hogy a helyére kerüljön. :D
gecsa2018-02-08 12:58:28 // 105097
Igen, én adtam is a 166hoz a papírt. Márkaszervízben kérhető le. Ha szervízbe hordták, akkor minden benne van km állással.
Shadin2018-02-08 12:57:49 // 105096
Mármint Csóka Geri :-)
Shadin2018-02-08 12:56:58 // 105095
Kérd Manky-tól a "Shadin" programot :-)
Liquid2018-02-08 12:31:57 // 105094
hát én kézivel is érzem a pówert :)
Macccy2018-02-08 12:29:12 // 105093
Igen, ilyesmi, elöl automatán, vagy szakaszoson van, akkor amikor betolom R -be, töröl egyet hátul. Rittyós, félig száraz ablaknál nem kell mondani senkinek, mennyire baráti.



(amúgy egyikőtök felhozta a minap, hogy a 159 seggén a lámpák nem állnak vonalban, hát ***** kellett mondani, most ránéztem és tényleg nem áll :DD )
Giuntini2018-02-08 12:23:17 // 105092
Csak egy kis kiegészítés! A 2,4 automata váltóval a nyerő, ott folyamatosan érzed az erőfolyamot, a 400 Nm nyomatékot, ami még több is. V6-ot még nem próbáltam, de gondolom ott is jobb automatával a nyomaték átadás.
Haddel2018-02-08 12:22:09 // 105091
Ne sajnáld rá, a 2.0-nál is nagy különbség lesz a gyári programhoz képest.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak